Precies. Ik ga een NTSC PS3 halen. Dat ding komt er toch vooral voor de RPG's waarschijnlijk.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:30 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb mijn huidige console regiovrij gemaakt om importgames te kunnen spelen. Nadeel is dat ik nu een mix van Europese en Amerikaanse games heb. Maar de volgende console wordt waarschijnlijk NTSC. Of sony moet met de PS3 de mogelijkheden en het gemak van online gamen erg gaan uitbreiden.
En het is zoveel goedkoper ookquote:Importeren heerstMGS3 heb ik met kerst kunnen spelen. Katamari Damacy verschijnt hier niet eens.
En hopelijk kan ik God of War volgende week gamen.
En ik ga echt geen half jaar langer wachten op Dragon Quest VIII en Final Fantasy XII!
quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tijd voor een import PS2 omdat een hoop games veel te laat, of zelfs niet in Europa verschijnen
Overigens is mijn PS2 wishlist groter dan welke andere homeconsole dan ook. Hierbij neem ik mijn befaamde woorden ("De PS2 is dood") terug
Tja, 2005 is het jaar van de PS2quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:04 schreef Hakkert het volgende:
[..]
zegt onze nintendo fanboy.. Dit neemt wel ernstige vormen aan
quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:46 schreef Strolie75 het volgende:
Katamari Damacy 2
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze wel als het goed is, dan heeft Namco toegezegd.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Deze wel als het goed is, dan heeft Namco toegezegd.
Net als 2004, 2003, 2002, 2001 en 2000 dat waren.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tja, 2005 is het jaar van de PS2
Heb je'm ook gespeeld?quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:40 schreef Markster het volgende:
Ik moet zeggen, ik vond GT4 niet zo extreem mooi hoor? Hij staat als demo in onze winkel, maar ik was niet erg onder de indruk, leek toch best veel op een opgepoetste gt3. En dan ook nog zonder online mogelijkheden. Gehype om nix.
Koop de DFP en het wordt een totaal nieuwe ervaring!quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, sorry hoor.
Maar ik heb 3 al. 4 is meer 3b dan echt 4 imo..
GT3 was erg indrukwekkend.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:50 schreef P-Style het volgende:
[..]
Koop de DFP en het wordt een totaal nieuwe ervaring!Of het is gewoon niet helemaal jouw ding... dat kan.
De enige dingen die "net zo slecht" zijn, zijn de AI en het gebrek aan schademodellen, hoewel er geen ènkel spel bestaat met echt realistische schademodellen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
GT3 was erg indrukwekkend.
GT4 is veel en veel te veel gehyped imo. Alles wat verbeterd had moeten worden is nog steeds net zo slecht , de dingen die goed waren zijn nu nog beter. Te weinig iig om de hype echt waar te kunnen maken.
Het is een betere investering dan de Guncon2quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:53 schreef Markster het volgende:
ff een stuurtje van 140 euro kopen cker?
Dat was al duidelijk...quote:Daarbij hou ik zowiezo niet van gran turismo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |