Daar ging ik al vanuit.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:20 schreef Markster het volgende:
Aha, nou die nieuwe disk heb ik nu dus in het pak gekregen.
Ja! Geweldig hé?quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:40 schreef Markster het volgende:
overigens best vermakelijk spel, heb ook zo een headset, heb vanavond een heel gesprek lopen luisteren tussen een stelletje nerds die het over "heavy, light, raligun en ownen" hadden
Helemaal ruzien met elkaar, omg
idd, wat een stumpers zijn er daarquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:54 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ja! Geweldig hé?Ik heb ook zo'n headset en zet de microfoon meestal uit om vervolgens alleen maar naar die mafkezen te luisteren!
Sorry...ik wacht wel op FFXIIquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tales of Legendia komt naar de USA, in februari, 2006
[afbeelding]
[afbeelding]
2006, het jaar van de PS2
Ik poep op FF XIIquote:
Ik deel Strol's mening.... ik wacht op FFXII en DQVIII ! Tales lijkt me zuigen !quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tales of Legendia komt naar de USA, in februari, 2006
[afbeelding]
[afbeelding]
2006, het jaar van de PS2
Jij bent niet helemaal lekker geloof ik !quote:
Na symphonia heb ik het wel een beetje gehad met Tales games...voor eeuwig.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:23 schreef Chocobo het volgende:
Ik deel Strol's mening.... ik wacht op FFXII en DQVIII ! Tales lijkt me zuigen !
ToS zoog echt !!quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:38 schreef MMaRsu het volgende:
Ik hoop voor de ps2 bezitters dattie beter word dan ToS!
( ff roy offpissen)
Het is gewoon niet te vergelijken met de meesters. RPG 's als Chrono Trigger, Xenogears en Final Fantasy III en VII zijn zo zeldzaam. De PS2 heeft wat nette RPG's released maar geen komt in de buurt van het RPG kaliber van de PSX.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga vragen of iemand jullie kan bannen ofzo
Oh ging het verhaal daarover. Ik was een blond kindje aan het beschermen die tijdens haar puberteit vleugels, een Halo en tieten krijgtquote:Op donderdag 14 april 2005 08:18 schreef Strolie75 het volgende:
Verhaal van ToS heeft op zich wel potentieel, maar het is zo slecht uitgewerkt! Het spel bevat net zo weinig diepte als de graphics.
Spel heeft gewoon geen sfeer, of beter gezegd, een ziel. Iets wat de Final Fantasy games wel hebben. Klein voorbeeld: In ToS is er een wereld die bloeit, en een wereld die afsterft omdat alle energie wordt weggezogen. Je ziet echter grafisch totaal geen verschil tussen beide werelden. :’)
Dat is wel waar hoor, maar je kan niet alle RPG's daarmee gaan vergelijken want dan speel je dus maar eens in de 5 jaar een goede RPGquote:Op donderdag 14 april 2005 08:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is gewoon niet te vergelijken met de meesters. RPG 's als Chrono Trigger, Xenogears en Final Fantasy III en VII zijn zo zeldzaam. De PS2 heeft wat nette RPG's released maar geen komt in de buurt van het RPG kaliber van de PSX.
Ik hoop dat DQVIII daar verandering in brengt !
Maar dat klopt ook !!quote:Op donderdag 14 april 2005 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
want dan speel je dus maar eens in de 5 jaar een goede RPG
oe Jak 3 en R&C 3, jammer dat ik dan aan mijn hypotheek vast zitquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:11 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe plats vanaf 15 juni ofzo !!
Jak 3
Killzone
Ratchet & Clank 3
WRC 4
Wil je ze dan pas over 30 jaar kopen danquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:15 schreef Tain het volgende:
[..]
oe Jak 3 en R&C 3, jammer dat ik dan aan mijn hypotheek vast zit
Nee eerste maand dat ik aan de hypo zit, moet nog wennenquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wil je ze dan pas over 30 jaar kopen dan
Spellen worden tegenwoordig verrekte snel platinum. Een half jaartje duurt het maar voor de meeste spellen en meestal weet je ook van tevoren welke spellen platinum gaan worden.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:16 schreef BDisOKE het volgende:
Gaan die nou zo snel platinum of lijkt dat maar zo?
Killzone is er nog maar net.
Als ze een bepaald aantal verkocht hebben geloof ik.quote:Op zondag 17 april 2005 01:22 schreef P-Style het volgende:
[..]
Spellen worden tegenwoordig verrekte snel platinum. Een half jaartje duurt het maar voor de meeste spellen en meestal weet je ook van tevoren welke spellen platinum gaan worden.
Klopt.quote:Op zondag 17 april 2005 09:38 schreef Chocobo het volgende:
Als ze een bepaald aantal verkocht hebben geloof ik.
quote:Op zondag 17 april 2005 20:19 schreef P-Style het volgende:
[..]
Klopt.Maar vaak weet je het ook van te voren al. Bij deze voorspel ik dat Gran Turismo 4 en Metal Gear Solid 3 ook allebei platinum gaan worden en dat de platinum versies voor kerst in de winkels liggen. O ja, Final Fantasy XII gaat ook platinum worden... in 2007.
Ja hehe !!quote:Op zondag 17 april 2005 20:19 schreef P-Style het volgende:
[..]
Klopt.Maar vaak weet je het ook van te voren al. Bij deze voorspel ik dat Gran Turismo 4 en Metal Gear Solid 3 ook allebei platinum gaan worden en dat de platinum versies voor kerst in de winkels liggen.
Ratchet and clank is dus echt een erg goede platformer,quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wil je ze dan pas over 30 jaar kopen dan![]()
Los daarvan heb ik R&C geprobeerd... deel 1dan. Vrij simpel en beetje kinds... Heb meer plezier aan J&D gehad... ook deel 1... de rest ken ik niet.
Ik ken Killzone niet dus ik kan je er geen antwoord op geven. Schijnt wel cool te zijn. Ja ik heb Onimusha 3 binnen maar nog niet mee begonnen.... even gestart om te kijken of het was is en dat is het. Heb het gekocht voor een regenachtige weekquote:Op maandag 18 april 2005 01:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ratchet and clank is dus echt een erg goede platformer,
ik heb ze alle 3 met veel plezier uitgespeeld, jammer dat deel 3 zo weinig online gespeeld word.
Kvond ze zelfs beter dan de Jak reeks
Had jij onimusha 3 nou nog uitgespeeld trouwens?
of helemaal niet aan begonnen nog?
das ook zon heerlijk spellegie
en is killzone nou een beetje de moeite voor 3 tientjes? ik hoor gemengde verhalen , de 1 vind het intiegelijk zuigen de ander vind het een topper
grafisch dik in orde, nou maar hopen dat de gameplay goed word want die was echt waardeloos bij the angel of darknessquote:
Hmmm... Kindom Hearts heeft me nooit echt weten te boeien (lees: nooit gekocht of gespeeld), het is vast een mooi spel hoor en deel twee zal nog beter zijn, maar al dat Disney-gedoe trekt me niet zo.quote:
Hier juist andersom, vind Disney geweldig maar trek de gameplay niet...quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:07 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hmmm... Kindom Hearts heeft me nooit echt weten te boeien (lees: nooit gekocht of gespeeld), het is vast een mooi spel hoor en deel twee zal nog beter zijn, maar al dat Disney-gedoe trekt me niet zo.
Geeft niet... niemand is perfectquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:07 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hmmm... Kindom Hearts heeft me nooit echt weten te boeien (lees: nooit gekocht of gespeeld), het is vast een mooi spel hoor en deel twee zal nog beter zijn, maar al dat Disney-gedoe trekt me niet zo.
quote:
Het is geen MGS3quote:Op maandag 18 april 2005 01:40 schreef Gamedemon het volgende:
en is killzone nou een beetje de moeite voor 3 tientjes? ik hoor gemengde verhalen , de 1 vind het intiegelijk zuigen de ander vind het een topper
Scroll naar boven en je ziet de datum 15 juni staan.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:02 schreef Markster het volgende:
En waar is ie platinum? Ik zie hem nog nergens voor 30 euro.
Sorryquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:38 schreef P-Style het volgende:
[..]
Scroll naar boven en je ziet de datum 15 juni staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |