ik heb KH1 wel uitgespeeld en ik ergerde me echt kapot aan die kut camera, als die gefixt is lijkt KH2 me een leuk spellegiequote:
Is de PAL-versie eigenlijk al gereleased?quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:53 schreef CecilBDemented het volgende:
en dmc 3 gaan we het niet over hebben die is de bom
Suikoden 4 is maar een matige bagger RPG eigenlijkquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:53 schreef CecilBDemented het volgende:
KH is vette game
maar wat ik nou echt leuke games vind is rpg's zoals suikoden 1 2 3 4
Camera is idd gefixedquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb KH1 wel uitgespeeld en ik ergerde me echt kapot aan die kut camera, als die gefixt is lijkt KH2 me een leuk spellegie
Als dmc3 devil may cry 3 is, dan ligt het al 3 weken in de winkels.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:54 schreef P-Style het volgende:
[..]
Is de PAL-versie eigenlijk al gereleased?
5e RPG die ik nog moet hebben op de PS2quote:Op woensdag 20 april 2005 08:19 schreef Chocobo het volgende:
Grandia III van Square Enix...... die PS2 is voorlopig nog niet dood hoor
Ziet er weer fantastisch uit, ben benieuwd hoe de gameplay nu isquote:Op woensdag 20 april 2005 08:11 schreef Chocobo het volgende:
Shadow of the Colossus,.... opvolger van ICO.
[afbeelding]
meer: http://media.ps2.ign.com/media/490/490849/imgs_1.html
Anders, meer actiegericht. Maar dit wordt echt een must-have. Check Okami anders ook even.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ziet er weer fantastisch uit, ben benieuwd hoe de gameplay nu is
Die art van Okamiquote:Op woensdag 20 april 2005 11:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Anders, meer actiegericht. Maar dit wordt echt een must-have. Check Okami anders ook even.
[afbeelding]
Zeik niet zo joh,... post anders zelf wat nieuwsquote:Op woensdag 20 april 2005 14:25 schreef P-Style het volgende:
Enneh... is er ook nieuws over een niet-RPG?
Qua stijl briljant, even afwachten wat het voor game wordtquote:Op woensdag 20 april 2005 11:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Anders, meer actiegericht. Maar dit wordt echt een must-have. Check Okami anders ook even.
[afbeelding]
Je hebt gelijk! ¤49,50 maar bij GCshop... misschien bestel ik 'm binnenkort wel gewoon!quote:Op woensdag 20 april 2005 08:51 schreef Markster het volgende:
Als dmc3 devil may cry 3 is, dan ligt het al 3 weken in de winkels.
Hij is topquote:Op woensdag 20 april 2005 16:36 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! ¤49,50 maar bij GCshop... misschien bestel ik 'm binnenkort wel gewoon!
Wat doe je?!quote:Op woensdag 20 april 2005 19:48 schreef Markster het volgende:
Nou die GT gaat morgen weer terug, helemaal nix voor mij![]()
Denk dat ik hem ga ruilen voor midnight club 3, dat ligt mij meer
quote:
Droogquote:Op woensdag 20 april 2005 19:48 schreef Markster het volgende:
Nou die GT gaat morgen weer terug, helemaal nix voor mij![]()
Hmmm... ik zie ineens dat Killzone bij Dimension Plus nu al nog maar ¤29,99 kost! Terwijl hij officiëel nog platinum moet worden.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:02 schreef Markster het volgende:
Is killzone nou online een beetje dope?
En waar is ie platinum? Ik zie hem nog nergens voor 30 euro.
Oefening baart kunstquote:Op woensdag 20 april 2005 20:05 schreef Markster het volgende:
Haha ik weer het
Ik kan het echt totaal niet, zal wel te realistisch zijn ofzo, ik zit nu ff 'alle' auto's te bewonderen, en dan breng ik hem van de week weer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |