Via kabel of adsl, wat jij wilt. Zolang je maar een kabel/adsl-modem hebt met een ethernet-aansluiting.quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:49 schreef Rest het volgende:
Ik bedoelde zeg maar kabelinternet. Ik neem aan dat je via die kabel gamed?
Mooizo!quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:08 schreef ParaNoiMia het volgende:
*meld*
Ik heb hem woensdag gehaald (wij hebben zowel Jak 1 & 2 als R&C 1 en 2)
In het begin had ik wel het gevoel van: het is meer van hetzelfde als deel 1 en 2 maar gaandeweg het spel vind ik wel leuke elementen die het voor mij wel aantrekkelijk maken.
Zoals:
- Kleine platformspelletjes tussendoor met Qwark
- Puzzels met een aap en een banaan om ergens toegang te krijgen
- Rijden in een soort off-the-road auto (rijdt erg soepel moet ik zeggen)
Niet alle wapens zijn geweldig tot nu toe, de humor daarentegen weer wel
Wat wel geinig is, dat als je een save game van R&C 1 en 2 op je memorykaart hebt staan je bij een vendor gratis spullen krijgt, omdat je een oud employee bent![]()
Wat ik echt een enorme verbetering vind is dat je bij een wapenvendor met 1 druk op de knop al je ammo tot het totaal kan aanvullen, dus geen gescroll meer door de lijst met wapens en dan per wapen ammo kopen. Daarnaast is er een tweede quickselect lijst bijgekomen.
En dan is er de mogelijkheid om multiplayer dit spel te spelen. Ik heb geen netwerkadapter om het te doen, maar je kan ook offline met zn 2-en multiplayer spelen. Capture the flag, deathmatch, zit eigenlijk van alles in en dat is toch wel gaaf om te doen.
Tot nu toe blij met de aankoop van dit spel.
ONLY SONY!quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:16 schreef A.l.e.x het volgende:
Heb vandaag maar ff een vertical stand voor me PSTwo gehaald, blijft achterlijk dat ze voor een stukje plastic, metaal en een schroefje 13 euro vragen.
Jezus 13 euroquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:16 schreef A.l.e.x het volgende:
Heb vandaag maar ff een vertical stand voor me PSTwo gehaald, blijft achterlijk dat ze voor een stukje plastic, metaal en een schroefje 13 euro vragen, een no name PS2 controller kost 10 euro
Da's inderdaad wel netjes dat je er tegenwoordig een gratis spel bij krijgt om de online-ogelijkheden van je PS2 gelijk uit te proberen. Een gratis (ingebouwde) netwerkadapter èn een gratis online spel! Netjes Sony!quote:Op zaterdag 20 november 2004 12:55 schreef Slomy het volgende:
vandaag een nieuwe network access disc ontvangen, met daarop een gratis spel, namelijk Hardware: online arena.
Toffe actie van Sony![]()
Zag hem ook net op de deurmat liggen, heb het verder nog niet bekeken. Maar relaxte actie idd om er een gratis spel bij te doen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 12:55 schreef Slomy het volgende:
vandaag een nieuwe network access disc ontvangen, met daarop een gratis spel, namelijk Hardware: online arena.
Toffe actie van Sony![]()
daarom , kunnen ze um dr net zo goed gratis bijdoenquote:Op zaterdag 20 november 2004 10:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jezus 13 eurozoveel is dat nou ook weer niet.
ik heb hem ook gehad, en ik heb gewoon een oude ps2quote:Op zaterdag 20 november 2004 12:58 schreef P-Style het volgende:
[..]
Da's inderdaad wel netjes dat je er tegenwoordig een gratis spel bij krijgt om de online-ogelijkheden van je PS2 gelijk uit te proberen. Een gratis (ingebouwde) netwerkadapter èn een gratis online spel! Netjes Sony!
Hoe krijg je dàt nou weer voor elkaar?quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:55 schreef Tain het volgende:
ik heb hem ook gehad, en ik heb gewoon een oude ps2
toen ik mijn nickname op central station registreerde stond dat er dus tja kan er ook niks aan doenquote:Op zaterdag 20 november 2004 16:17 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hoe krijg je dàt nou weer voor elkaar?
Stond wat waar?quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:22 schreef Tain het volgende:
toen ik mijn nickname op central station registreerde stond dat er dus tja kan er ook niks aan doen
toen ik die PIN code invulde voor mijn central station nick stond er toen ik klaar was, dat ik een nieuwe network access disc thuis zou krijgen maar hardware online arena daaropquote:Op zaterdag 20 november 2004 16:30 schreef P-Style het volgende:
[..]
Stond wat waar?![]()
Dat is flauw! Sinds ik mijn PIN code heb ingevuld heb ik niks meer gekregen van Sony!quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:34 schreef Tain het volgende:
toen ik die PIN code invulde voor mijn central station nick stond er toen ik klaar was, dat ik een nieuwe network access disc thuis zou krijgen maar hardware online arena daarop
Hmmm... dan zal ik 'm binnenkort misschien ook wel krijgen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:52 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik heb vandaag toevallig een nieuwe network acces disc thuisgestuurd gekregen ivm veranderingen van Central Station.
Denk het wel.quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:08 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hmmm... dan zal ik 'm binnenkort misschien ook wel krijgen.
Het is inderdaad waar ja! Alle mensen die hun PIN hebben ingevoerd. Krijgen ergens in November een nieuwe Network Access Disc en Hardware Online Arena thuisgestuurd!quote:Op zaterdag 20 november 2004 20:02 schreef Slomy het volgende:
Denk het wel.
Wanneer je die pincode hebt ingevuld die je toe is gestuurd door sony, zal je ook wel een nieuwe network disk ontvangen.
Kunnen we binnenkort met z'n allen tegen elkaar hardware online arena spelen
Nee.quote:Op zondag 21 november 2004 14:29 schreef Shade1981 het volgende:
Kan er in die nieuwe ps2 ook een harde schijf?
Zoiets als dit:
http://www.sauer4u.nl/playstation/playstation.php
Ook logisch.quote:Op zondag 21 november 2004 14:36 schreef Shade1981 het volgende:
wel jammer dat dat weer niet kan
De officiële harddisc support is zéér beperkt en in Europa ìs er niet eens officiële support, in Amerika is er maar 1 spel dat de harddisc vereist. Toen zag Sony de gevolgen van HDLoader en dat soort programmaatjes en was daar uiteraard niet blij mee. Toen hebben ze de harddisc-mogelijkheden maar helemaal verwijderd bij de nieuwste serie PS2's. Best logisch toch?quote:Op zondag 21 november 2004 15:27 schreef Shade1981 het volgende:
hoezo logisch? Ze brengen zelf een harde schijf uit.
Ik weet het!quote:Op zondag 21 november 2004 19:24 schreef BDisOKE het volgende:
Zag de nieuwe PS2 laatst voor het eerst in de winkel, wat een prachtig klein dingetje zeg!!!!![]()
![]()
Hij loopt hier nooit vast. Misschien ligt het aan je verbinding? Ik vind het wel een verbetering, de presentatie van de spellen is wat leuker.quote:Op zondag 21 november 2004 20:47 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik weet het!En iedere keer dat ik 'm in de winkel zie liggen wordt de verleiding om 'm gelijk mee naar huis te nemen erg groot!
Even wat anders... Die nieuwe Network Access Disc heb ik dus ook binnen gekregen. Het ziet er allemaal wat leuker uit enzo, maar of het nou echt een verbetering is? Alles is nog steeds een beetje traag en buggy. Zo is het programma al 3x vastgelopen toen ik toen ik ermee aan de slag ging (2x tijdens het testen van de verbinding en 1x tijdens het connecten met Central Station).Central Station lijkt alleen maar trager dan de vorige versie en je kunt niet meer terug vanuit Central Station naar het menu van de Network Access Disc (wat eerst wel kon). Maargoed... zo vaak kom je nou ook weer niet op Central Station en als je eenmaal een configuratiebestand hebt gemaakt, dan heb je dat ding ook niet meer nodig. Dat Hardware Online Arena is best grappig trouwens, werkt ook best goed online. Leuk dat ze dat spel er gratis bij hebben gedaan!
Ik heb een eye-toy (wat je met die 2 bedoeld is mij niet geheel duidelijk) en een breedbeeld TV. Werkt primaquote:Op vrijdag 19 november 2004 19:36 schreef Aranka het volgende:
Is er hier iemand die Eye Toy (2) heeft?
Ik ben van plan om deze game aan te schaffen, maar weet niet of dit kan omdat ik een breedbeeld tv heb... iemand hier ervaring mee?
Die "2" staat voor "déél 2", die nu in de winkels ligt!quote:Op maandag 22 november 2004 10:11 schreef lurf_doctor het volgende:
(wat je met die 2 bedoeld is mij niet geheel duidelijk)
quote:Op maandag 22 november 2004 10:11 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ik heb een eye-toy (wat je met die 2 bedoeld is mij niet geheel duidelijk) en een breedbeeld TV. Werkt prima![]()
Owkee, dat is Play 2 (met nieuwe spelletjes), maar de Eye Toy bestaat volgens mij maar in 1 versiequote:
Gewoon doenquote:Op zondag 21 november 2004 20:47 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik weet het!En iedere keer dat ik 'm in de winkel zie liggen wordt de verleiding om 'm gelijk mee naar huis te nemen erg groot!
Nou ja... "krijgen"? Stiekem betaal je er gewoon voor!quote:Op maandag 22 november 2004 17:45 schreef CrustyClown het volgende:
Ja hoor, krijg een ps2 bij je tel......
quote:Op maandag 22 november 2004 17:53 schreef CrustyClown het volgende:
Vond dat mijn breedbeeld een console nodig had naast mijn pc.
Ik kreeg m gelijk meequote:Op maandag 22 november 2004 17:45 schreef CrustyClown het volgende:
Godver , ik wacht al 1 week op mijn nieuwe ps2. Maar hijs nog steeds niet binnen. Ja hoor, krijg een ps2 bij je tel......
Nee. Er is maar één racespel/reeks die ik speel op de PS2!quote:Op maandag 22 november 2004 22:51 schreef Stressbal het volgende:
Heeft iemand hier al WRC 4 gespeeld? Zo ja, wat vind je ervan?
Gran Turismo toevallig?quote:Op dinsdag 23 november 2004 07:34 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee. Er is maar één racespel/reeks die ik speel op de PS2!Ik heb wel demo's van voorgaande delen gespeeld en die waren opzich best oké! Ik geloof dat de reviewers aardig enthausiast zijn over WRC 4 en de online gameplay mogelijkheden maken dit spel natuurlijk ook heel interessant!
Bingo!quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:01 schreef Stressbal het volgende:
Gran Turismo toevallig?![]()
quote:Fan maakt eigen PlayStation 2 Portable
Sommige fanatieke gamers hebben echt veel te veel tijd. Zo dus ook Benjamin J Heckendorn, die zijn PS2 ombouwde tot een heuze handheld. Op zijn site staat hoe.
Je staat er soms van te kijken wat technisch onderlegde gamers kunnen. Van het combineren van zes spelcomputers tot lampjes in console-casings je kan het zo gek niet bedenken of het gebeurt. Het project van Benjamin J Heckendorn gaat echter nog wat verder. De fan heeft zijn eigen PlayStation 2 Portable gemaakt.
Daarvoor heeft hij een PlayStation 2, en joypad uit elkaar geschroefd. Een eigen ontwerp gemaakt en vervolgens gecombineerd met een klein scherm en een accu. Instructies en foto's van het geheel zijn te vinden op de site van de fan. Je moet echter wel heel erg zeker van je zaak zijn wil je ook proberen om je PS2 om te toveren in een 'handheld'.
Geniaal!quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:56 schreef Deviant1nl het volgende:
ik weet niet of dit al langs is gekomen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
respect![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |