abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26384396
quote:
Op woensdag 20 april 2005 20:13 schreef peristilius het volgende:

[..]

Oefening baart kunst
Maar ik begrijp dat je het niet leuk vindt, ik heb GT3 ook niet heel veel gespeeld.
Ik zit nu toch wel uit te kijken naar Forza. Maar dat is dan ook vooral vanwegen het online gebeuren.
Oefening baart idd kunst, maar het moet wel leuk blijven. Ik koop spellen omdat ik er lol aan wil beleven, en dus niet dat ik een hele week een 'thuiscursus' moet doen om eindelijk een rijbewijs te halen zeg maar.

Ik snap wel dat anderen dit juist leuk vinden, maar ik ben dan toch meer voor de arcade. In ieder geval qua racegames.
pi_26385543
Nu zit ik te twijvelen tussen splinter cell3 en killzone.
pi_26389195
Vallen beide af
pi_26389614
Het valt me trouwens op dat de reviews van Killzone enorm varieren. De een zegt " geweldig spel, een 9, meteen kopen!" de ander zegt "zwaar teleurstellend, een zesje"

Wat heb ik daar nou aan
pi_26389793
quote:
Op woensdag 20 april 2005 23:02 schreef Markster het volgende:
Het valt me trouwens op dat de reviews van Killzone enorm varieren. De een zegt " geweldig spel, een 9, meteen kopen!" de ander zegt "zwaar teleurstellend, een zesje"

Wat heb ik daar nou aan
Niks... het enige waar je wat aan hebt is je eigen ervaring. Kijk anders eens of je het spel kan huren ofzo...
pi_26391293
Dat is misschien ook nog wel een optie idd, ik ga eigenlijk zowiezo wachten tot ie platinum wordt, scheelt toch weer 30 euro.

Maar welke zal ik nu nemen ipv gt4.

Luxe-probleem
pi_26391594
quote:
Op woensdag 20 april 2005 23:44 schreef Markster het volgende:
Dat is misschien ook nog wel een optie idd, ik ga eigenlijk zowiezo wachten tot ie platinum wordt, scheelt toch weer 30 euro.
Ik zal mezelf eens quoten...
quote:
Op woensdag 20 april 2005 20:04 schreef P-Style het volgende:
Hmmm... ik zie ineens dat Killzone bij Dimension Plus nu al nog maar ¤29,99 kost! Terwijl hij officiëel nog platinum moet worden.
pi_26391886
quote:
Op woensdag 20 april 2005 23:53 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik zal mezelf eens quoten...
[..]
Maar ik koop hem bij bartje smit

en daar issie nog 59,99, zal binnenkort wel veranderen.
Maar ik moet binnen 2 weken gt4 ruilen. Maarja. dan moet ik wel weten tegen welke

Metal gear solid3 heb ik al uitgespeeld (geleend), meerdere malen, mooi maar niet nog een keer 60 euro waard. GTA:SA vond ik meer van hetzelfde (gta en VC allebei extreem veel gespeeld) Timesplitters heb ik al, BIA blijkt op de ps2 wat tegen te vallen, evenals splinter cell3.

pi_26392044
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:04 schreef Markster het volgende:
Maar ik koop hem bij bartje smit

en daar issie nog 59,99, zal binnenkort wel veranderen.
Maar ik moet binnen 2 weken gt4 ruilen. Maarja. dan moet ik wel weten tegen welke

Metal gear solid3 heb ik al uitgespeeld (geleend), meerdere malen, mooi maar niet nog een keer 60 euro waard. GTA:SA vond ik meer van hetzelfde (gta en VC allebei extreem veel gespeeld) Timesplitters heb ik al, BIA blijkt op de ps2 wat tegen te vallen, evenals splinter cell3.

Maar MGS3 is gewoon zo'n spel dat thuishoort in je collectie! DMC3 had je al, toch?
pi_26392193
nee dmc3 heb ik niet, ik wil eigenlijk een online game

Ik zal ff kijken aar dmc3, misschien neem ik die wel.
pi_26392286
hmm net ff videoreview van gamespot gekeken van DMC3, lijkt me een beetje overkill

Niets voor mij, heb liever wat rustigers zeg maar
pi_26392309
ik ga er ff een nachtje over slapen, tot morgen
pi_26392357
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:15 schreef Markster het volgende:
nee dmc3 heb ik niet, ik wil eigenlijk een online game

Ik zal ff kijken aar dmc3, misschien neem ik die wel.
Goedzo!

Eigenlijk ben ik ook nog steeds aan het wachten op een fatsoenlijke online game. Ik heb Burnout 3 al, maar die heeft me niet lang weten te boeien en het gratis Hardware Online Arena, wat wel grappig is... maar niet meer dan dat. Verder kan ik met MGS3 online om camouflage-pakjes te doewnloaden, maarja... da's geen online gameplay natuurlijk. En we weten allemaal hoe het afgelopen is met de online-mode van GT4! Socom II schijnt nog steeds razendpopulair te zijn, maar boeit me niet zo... misschien moet ik ook maar Killzone kopen, maarja... eigenlijk vind ik FPS's ook niet zo interessant.
  donderdag 21 april 2005 @ 00:52:28 #189
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_26393014
Haters everywhere but I don't really care.
pi_26394725
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:52 schreef matthijst het volgende:
Playboy opent PSP site:
http://www.playboy.com/features/features/psp/playboysp.zip
Leuk... maar natuurlijk meer iets voor de PSP topic
pi_26396145
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:22 schreef P-Style het volgende:

[..]

Goedzo!

Eigenlijk ben ik ook nog steeds aan het wachten op een fatsoenlijke online game. Ik heb Burnout 3 al, maar die heeft me niet lang weten te boeien en het gratis Hardware Online Arena, wat wel grappig is... maar niet meer dan dat. Verder kan ik met MGS3 online om camouflage-pakjes te doewnloaden, maarja... da's geen online gameplay natuurlijk. En we weten allemaal hoe het afgelopen is met de online-mode van GT4! Socom II schijnt nog steeds razendpopulair te zijn, maar boeit me niet zo... misschien moet ik ook maar Killzone kopen, maarja... eigenlijk vind ik FPS's ook niet zo interessant.
Ik heb het gevoel dat killzone hartstikke goed is, maar omdat het vergeleken wordt met halo (2) de reviews altijd slecht uitvallen, omdat ze alleen daarop letten. Ik vind dat je killzone als spel opzich moet zien, en volgens mij is hij dan best okay.
Ik heb socom2 geleend, best leuk, en het enige spel waarbij je headset echt goed werkt. Bij timesplitters zijn de anderen altijd onverstaanbaar.
pi_26396158
Als jij nou ook killzone haalt, kunnen we samen spelen
pi_26399731
ik heb n vraag!
kan je met die kleine nieuwe ps2 ook standaard dus niet omgebouwd ook gekopieerde dvd films afspelen?(dvd+r)
ik wil namelijk n nieuwe dvd speler halen en dacht kan ook die kleine ps2 halen als ie gekopieerde aan kan zo wel cool zijn ...

dit las ik op zdnet:

De nieuwe PS2 ondersteunt progressive-scan dvd-playback en kan (her)beschrijfbare Dual DVD-R/W-schijfjes aan - dus zowel DVD+R als DVD-R.

dus het zou moeten werken zonder hem om te bouwen?
  donderdag 21 april 2005 @ 12:27:01 #194
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_26400500
Ik kan op mijn PS2 gebrande DVD+r spelen in ieder geval De PS2 is niet omgebouwd.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_26403604
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:51 schreef parkdc het volgende:
ik heb n vraag!
dit las ik op zdnet:

De nieuwe PS2 ondersteunt progressive-scan dvd-playback en kan (her)beschrijfbare Dual DVD-R/W-schijfjes aan - dus zowel DVD+R als DVD-R.

dus het zou moeten werken zonder hem om te bouwen?
Zó moeilijk is het toch niet om conclusies te trekken?!

Ja! De nieuwste 2 PS2 (50004 & 70004) versies ondersteunen iéder her/beschrijfbaar dvd formaat, behalve dvd-ram, maarja wie gebruikt dat nou?
  donderdag 21 april 2005 @ 15:40:04 #196
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_26405615
quote:
Op donderdag 21 april 2005 14:29 schreef P-Style het volgende:

[..]

Zó moeilijk is het toch niet om conclusies te trekken?!

Ja! De nieuwste 2 PS2 (50004 & 70004) versies ondersteunen iéder her/beschrijfbaar dvd formaat, behalve dvd-ram, maarja wie gebruikt dat nou?
Is ie ook zone vrij?
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_26405634
quote:
Op donderdag 21 april 2005 15:40 schreef JimmyJames het volgende:
Is ie ook zone vrij?
Nee natuurlijk niet!
  donderdag 21 april 2005 @ 15:57:35 #198
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_26406097
quote:
Op donderdag 21 april 2005 15:40 schreef P-Style het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet!
Zou toch kunnen, als je er kopies op kan afspelen (niet dat ik dat overigens van plan ben)
Please Move The Deer Crossing Sign
  donderdag 21 april 2005 @ 16:35:30 #199
78189 Cleverkidr
sideshow character
pi_26407008
Vraagje:

Ik heb Singstar (tweedehands gekocht) =spel + usb converter = 1 microfoon (rode).
Usb converter wordt herkend, maar het spel reageert niet op mijn zangkunsten...

Ik heb er dus maar 1 microfoon in zitten, moet dat gewoon werken en is hij dus kapot? Of werkt het niet met een PsTwo ofzo?

Thanks!
I need you like Ben Affleck needs acting school...
pi_26407502
quote:
Op donderdag 21 april 2005 16:35 schreef Cleverkidr het volgende:
Vraagje:

Ik heb Singstar (tweedehands gekocht) =spel + usb converter = 1 microfoon (rode).
Usb converter wordt herkend, maar het spel reageert niet op mijn zangkunsten...

Ik heb er dus maar 1 microfoon in zitten, moet dat gewoon werken en is hij dus kapot? Of werkt het niet met een PsTwo ofzo?

Thanks!
Nu snap je gelijk waarom degene waarvan je'm tweedehands gekocht hebt, 'm verkocht heeft!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')