Dat is volgens mij ook de meest recente lijst. Miss_sly is nog met de vorige week bezig maar die is nu druk bezig om kennis te maken met haar nieuwe hondquote:Op maandag 7 maart 2005 19:22 schreef Isabeau het volgende:
Dit is zover ik kan zien de meest recente lijst, Pandorah. Maar als er een nieuwe lijst kom zal ik die plaatsen. Ik heb trouwens Funnie verwijderd (op haar eigen verzoek).
quote:Enne, wanneer gaan we met z'n drieën hardlopenKunnen jullie tweeën mij tips geven over afwikkelen van de schoen en looptechniek
![]()
Hey Isa, bedankt voor je tijd om even te reagerenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik neem aan dat je niet dagelijks exact hetzefde eet, Darkphorze, dat zou nogal eenzijdig worden zeg. Maar plaats eens jouw eigen dagmenu van gisteren bijv.
Ik vind trouwens 6 boterhammen best veel als je lijnt, misschien kan je er 2 uit je menu schrappen? Ook is de vraag met hoeveel boter/olie je je vlees klaarmaakt en hoe je je groente klaarmaakt (veel vette slasaus bijv.), doe je jus over de aardappels? Doe je een dikke laag boter op brood? Allemaal zaken die je menu heel vet kunnen maken.
Over het algemeen vind ik het een prima dieetschema, ware het niet dat ik het eenzijdig vind om elke dag zo te eten. Waar zijn de af en toe lekkere tussendoortjes, waar is de mogelijkheid eens pasta of rijst te eten, elke dag kwark (yuck) etc.Het is rigide en véél (en dat van een diëtiste...). Is dit een voor haar standaard papiertje dat ze aan haar klanten megeeft f is dit voor jou op maat gemaakt?
Thanks miss_slyquote:Op woensdag 9 maart 2005 08:39 schreef miss_sly het volgende:
en je mag toch wel mee naar een nieuwe zweetmeet hoor, YPPY doet dat ook!
Gefeliciteerd! Succes met de laatste loodjes.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:14 schreef Sugar het volgende:
Ik ga naar "Slank de zomer in", dus kan hier uit het lijstje!
Succes nog allemaal!!!![]()
![]()
Bubsel (1m71) (45,7) was 145,8 kg, weegt nu 133,7 kg en wil graag 74 kg wegen -12,1quote:Bubsel (1m71) (45,8) was 145,8 kg, weegt nu 134,0 kg en wil graag 74 kg wegen -11,8
Daar noem je ook wel wat op zeg... Als ik dat dagelijks moet eten word ik er niet vrolijk van..quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:55 schreef miss_sly het volgende:
20+ kaas, komkommer, linera smeerkaas, light jam, rookvlees.
Ligt er ook aan wat je graag eet, misschien zijn er wel slanke varianten
Op www.overgewicht.nl kun je meer info vinden over gezond eten en kun je ook kijken wat het beleg dat jij graag zou willen in calorieen doet.
sorry voor de kick, maar iemand die dit kan toelichten misschien ?quote:Op donderdag 17 maart 2005 07:54 schreef dp81 het volgende:
Kan iemand meer vertellen over hoe producten met veel calorieën ervoor kunnen zorgen dat je in gewicht toeneemt ? d.w.z. van een stokbroodje zou je minder snel aan moeten komen dan van 10 bonbons ? maar toch is een stokbroodje veel zwaarder.
Breekt je lichaam dit zo moeilijk af, die bonbons?
Want ik zelf heb het gevoel dat ik 10 bonbons makkelijker wegtrain dan een stokbroodje..
De hoodiamax is een plantaardig goedje, product is afkomstig van de hoodiacactus uit Zuid-Afrika. Bosjesmannen gebruiken de werkende stof uit de cactus als ze op jacht gaan. De stof zorgt ervoor dat het hongergevoel verdwijnt.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:31 schreef Koningin het volgende:
Klonk, wat is de hoodia pil?
Die pillen koop je bij de drogist ofzo?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
De hoodiamax is een plantaardig goedje, product is afkomstig van de hoodiacactus uit Zuid-Afrika. Bosjesmannen gebruiken de werkende stof uit de cactus als ze op jacht gaan. De stof zorgt ervoor dat het hongergevoel verdwijnt.
Normaal ben ik niet op pilletjes en suplementen maar er was een tijdje geleden een docu over op de bbc en de verslaggever had na een hap cactus bijna een hele dag geen trek krijgt.
Succes in ieder geval en post hier je ervaringen maar.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:47 schreef Klonk het volgende:
ik heb ze bij de kruiderij gekocht, ben ook benieuwd of ze me (in combinatie met normaal eten) lichter maken of dat alleen mijn portomenee lichter is geworden, want goedkoop zijn die krengen niet (36,50)
Als je een hele dag geen trek hebt en dus ook niks eet lijkt me dat niet heel erg gezond. Jezelf dwingen toch wat te eten ondanks dat je geen trek hebt lijkt me totaal niet fijn. Het positieve van die pil ontgaat mij dus nog...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:37 schreef Klonk het volgende:
Normaal ben ik niet op pilletjes en suplementen maar er was een tijdje geleden een docu over op de bbc en de verslaggever had na een hap cactus bijna een hele dag geen trek krijgt.
die verslaggever kreeg natuurlijk veel meer dan dat in die capsules zitten, de doses zijn hier lager, dus helemaal zonder eten dat red je niet, zie het als een natuurlijke maagballon/verkleining.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:28 schreef thaleia het volgende:
[..]
Als je een hele dag geen trek hebt en dus ook niks eet lijkt me dat niet heel erg gezond. Jezelf dwingen toch wat te eten ondanks dat je geen trek hebt lijkt me totaal niet fijn. Het positieve van die pil ontgaat mij dus nog...
Het is zowieso al knap wat je gepresteerd hebtquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:21 schreef Riann het volgende:
Ik kom maar niet onder de 75... misschien toch maar weer eens aan het water slaan. Ik ben wel btw helemaal af van de HERBALIFE ik gebruik er niks meer van.
Keihard trainen en dan vooral niet teveel water drinken (maar net genoeg) zodat je veel gewicht kwijt raaktquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:28 schreef Riann het volgende:
ja dat wel miss_sly maar ik wil zograag naar de 70 of 65
nou, ik wou het er dus eigelijk op houden om door de weeks niks tot een heel klein miniem beetje qua lekker te pakken..en in het weekend wel gewoon iets oogluikender.Alleen heb ik nu een kut weekend achter de rug.Als ik terug kijk naar wat ik dit weekend naar binnen heb geproptquote:Op zondag 20 maart 2005 21:50 schreef Pandorah het volgende:
Welkom Qwea en JolanJ! Wat voor strategie gaan jullie volgen om af te vallen?
eerst zorgen dat je weer gezond wordt. Voorlopig is dat belangrijker als een paar kilo. aankomen Sterktequote:Op maandag 21 maart 2005 09:26 schreef Sanne het volgende:
Ik ben teveel aan het rommelen met complicaties na de operatie. Let momenteel weinig tot niet op mijn voeding, maar realiseer me wel dat ik hard aan het aankomen ben.
Zodra de ontstekingen voorbij zijn en ik me weer een beetje normaal kan bewegen (lees buiten kan komen!) ga ik me weer eens wegen en meld ik me met de schade.
Bubsel (1m71) (45,3) was 145,8 kg, weegt nu 132,5 kg en wil graag 74 kg wegen -13,3quote:Bubsel (1m71) (45,7) was 145,8 kg, weegt nu 133,7 kg en wil graag 74 kg wegen -12,1
Welkom Avotarquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:28 schreef avotar het volgende:
Hoi allemaal,
Begin dit jaar kreeg ik een heel lief vriendinnetjeen langzaam maar zeker ben ik weer aan het terugvallen in de oude gewoontes. Ik snoep meer, sport een stuk minder en ben sinds die verslapping weer bijna 3 kilo aangekomen. Ik was 2,5 kilo van m'n streef af, maar nu dus weer 5 en een beetje. Na pasen gaan we eraan trekken.
Avotar (1m73) was 111,7 kg, weegt nu 85,2 kg en wil graag 80 kg wegen -26,5
bmi discussies wil ik wel aan....![]()
Hij is nu 28,3, maar ik ben bmi gewijs op mijn streefgewicht ook nog te zwaar. En ik ben het daar dus echt niet mee eens.
Waar ik wel nieuwsgierig naar ben... wie weet methodes om slap vel (wat ik best wel heb) wat strakker te krijgen. Welke creme of lotion is het beste hiervoor te gebruiken?
Tanx...quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:41 schreef kaputwiehund het volgende:
[..]
Welkom Avotar
Cremes o.i.d. bestaan jammer genoeg niet. Ik kan ze zelf ook wel gebruiken. De kans is nu eenmaal aanwezig dat je wat overbodig vel krijgt als je zoveel vet kwijtraakt. Je mening over BMI deel ik wel, daar zit een bepaalde marge in.
dank Faithy,quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:58 schreef Faithy het volgende:
en welkom Avotar idd
cremes enzo heb ik nooit geprobeerd.. en eerlijk gezegd ben ik ook niet iemand die dat gaat proberen.. denk niet dat het bijdraagt en dat ej beter gewoon minder en gezond en goed kan eten en bewegen...
same here. Vandaar dat ik je verhaal over BMI onderschrijf. In kleren ziet er wel aardig uit, maar zodra het uit gaat, Valt het vel alle kanten op. (da's ook wel weer lichtelijk overdrevenquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:57 schreef avotar het volgende:
[..]
Tanx...
Nee.. ik ben ook bij de huisarts ervoor geweest. Ik wilde per definitie geen buikwandcorrectie, want ik wil toch zelf wel een marge houden. Maar hij had het over bepaalde cremes die de elasticiteit van de huid konden bevorderen. Het is drama nu bij mij. Ik heb keiharde buikspieren momenteel... maar zo'n slap flapper buikje ... en m'n kont heeft ook al twee van die flapjes. Vreselijk..
BMI vind ik geen goede maatstaaf. het gaat daarbij echt om een gemiddelde bouw. Ik ben met het afvallen ook fanatiek gaan trainen, met name m'n abs en m'n algehele lijf dmv een crosstrainer. Ik heb een stuk meer spieren of tenminste een stuk beter ontwikkelde spieren dan de gemiddelde persoon..
het is feitelijk het gevolg van sneller afvallen dan je huid aankan..quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:44 schreef Faithy het volgende:
hm.. ik denk dat ik echt meer moet gaan sporten om dat te voorkomen.. wil wel weer gaan sporten en overweeg dus dat pilates gedoe...
Precies! Ik heb ze ook, maar ben min of meer afgehaakt na de eerste vijf minutenquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Faithy ik denk dat pilates net als al die OOOOOOHMIKEHETISGEWEWLDIG!! dingen ook wel werkt, als je het maar echt doet!
quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:13 schreef Koningin het volgende:
Wat is dat pilates precies?
The Pilates Company is ook geen goed voorbeeld. Dat is de duurste van allemaal geloof ik. Mijn trainster wordt daar opgeleid.quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:34 schreef Faithy het volgende:
heb eens gekeken naar de prijzen van die pilateszooi hier naast, maar tis echt fucking duur...
dan ga ik wel fitnessen...
ha ha.. nou.. volgens mijn huisarts was het zo dat huid vanzelf uiteindelijk wel wat strakker ging komen omdat ik nog relatief jong was. Maar dat je hem met bepaalde vochtinbrengende cremes wel kon stimuleren.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 07:42 schreef Darkphorze het volgende:
Hallo Avotar,
Die cremes bestaan inderdaad niet weet ook niet hoe de dokter daar aan komt
Ik ben zelf ook veel afgevallen en had daarom veel hangend vel (bovenbenen, billen, buik, borsten). Ik heb een buikwandcorrectie gehad omdat de dokter zei dat het niet dor sporten of cremes weg kon gaan. Als er trouwens zo'n wondercreme bestond waarom worden er dan zoveel bwc uitgevoerd
Als je echt goedkoop wilt sporten, kun je bij het wijkcentrum kijkenquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:44 schreef Faithy het volgende:
weet jij in Den haag dan een goede sportschool die niet te duur is?
In ieder geval 3 maanden niet. Ik zit nu in week 4 en schiet niet op. Compliacties gekregen, dus het zal eerder langer duren dan korter.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 06:45 schreef YPPY het volgende:
Wordt eerst maar beter Sanne, daarna gaat het lopen ook vast makkelijker. Heb je enig idee hoe lang je niet mag sporten?
Bubsel (1m71) (45,1) was 145,8 kg, weegt nu 131,9 kg en wil graag 74 kg wegen -13.9quote:Bubsel/[b] (1m71) (45,3) was 145,8 kg, weegt nu 132.5 kg en wil graag 74 kg wegen [b]-13.3
Ik voel inderdaad aan mijn kleding wel dat er wat afgaat, gelukkig.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Koningin, ik vertrouw mijn weegschaal ook niet altijd hoor. Zo scheelt het soms 2 kilo na een plasbeurt....
Maar je hebt zelf ook wel in de gaten of je afvalt of aankomt, niet tot op het ons precies, maar je merkt toch aan je kleren en aan alles of je aan het afvallen bent of juist weer een beetje aan het aankomen en de grote lijn die mijn weegschaal aanhoudt klopt wel aardig, als ik voel dat mijn kleren wijder gaan zitten dan geeft hij ook wel minder kiloos aan. Alleen heeft hij het van de vele keren dat ik erop ga staan wel af en toe mis. En das een beetje jammer!
Anders eet ik het op, er is gewoon geen andere oplossing. Mijn man eet het toch niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
óooh wat dapper! Chocolade weggooien! HELD!
Na een weekendje Brussel (met idd toch wat bier.. maar heul veul gewandel ter compensatie):quote:Cosmick (1m81) (26,9) was 97 kg, weegt nu 88 en wil graag 82,5 wegen -9
wow dat kan ik dus echt niet he? lekkere dingen daar kan ik echt niet vanaf blijven als ik (alleen) thuis ben.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:57 schreef Faithy het volgende:
nu heb ik van mn werk (waar ik nu weg ben) een doos celebrations gehad zaterdag..
heb 't tdoosje nog niet opengemaakt
hou 't wel voor m'n verjaardagsvisite volgende week
Dat heb ik in het weekendquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:10 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik ben net als Fropje: ik weet het allemaal prima, maar ik ga steeds de mist in met de uitvoering![]()
Dat ga ik dus ook krijgen... Nu past het nog wel maar alles word wel iets te groot. Probleem alleen dat je als Student geen cent te makken hebt. Dus een nieuw shirtje van 40,- is al meteen een aanslag...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:04 schreef Koningin het volgende:
Avotar, kleding weg gooien is dan toch heerlijk, en dan lekker nieuw kopen
Was ik maar al zover.
Nou, ik sta soms met tranen in mjin ogen in mijn kleding kast te kijken. Echt zonde. Ik ga binnenkort maar eens de bezem door die kast halen. Het is een fraaie vorm van kapitaalvernietiging.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:04 schreef Koningin het volgende:
[..]
Avotar, kleding weg gooien is dan toch heerlijk, en dan lekker nieuw kopen
Was ik maar al zover.
Ja errug is dat he..quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:34 schreef kaputwiehund het volgende:
[..]
Nou, ik sta soms met tranen in mjin ogen in mijn kleding kast te kijken. Echt zonde. Ik ga binnenkort maar eens de bezem door die kast halen. Het is een fraaie vorm van kapitaalvernietiging.
Overigens vraag ik me af of een vriendin wel zo goed is, voor mijn eet -en sportpatroon, maar dat interesseert me even niet zoveel. Die balans vinden we vanzelf wel weer
* kaputwiehund en zijn meissie![]()
ja wrijf het ff inquote:Op woensdag 30 maart 2005 11:55 schreef Faithy het volgende:
vriend hebben is volgens mij niet goed nee..
ik 'moet' vrijdag mee uit eten![]()
niet uit eten gaanquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:00 schreef Faithy het volgende:
maar hoe voorkom je dat je nou echt gewoon gaat genieten
ik moet wel aan m'n eetpatroon blijven denken....![]()
Wel eens van een open deur intrappen gehoord?quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:38 schreef Koningin het volgende:
Zo gauw je ooit een keertje bent begonnen met lijnen, blijf je er je hele leven aan vast zitten.
Altijd blijven opletten e.d. Een keertje zondigen mag natuurlijk altijd....
Maak het uit en doe als ik: val spontaan een paar kilo's af van ellende.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:55 schreef Faithy het volgende:
vriend hebben is volgens mij niet goed nee..
ik 'moet' vrijdag mee uit eten![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel eens van een open deur intrappen gehoord?
Het woord 'zondigen' vind ik sowieso al idioot. Zondigen impliceert dat je iets doet wat eigenlijk niet mag en iets waar je dús een schuldgevoel van zou moeten krijgen. Als je ergens niet mee bezig moet gaan bij het lijnen dan is het wel schuldgevoelens en spijt ontwikkelen. Lekker negatief en dus niet echt bevorderlijk voor je humeur.
Hm... NEE!quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Maak het uit en doe als ik: val spontaan een paar kilo's af van ellende.
nou ik geloof niet dat er tussen 18 en 23 jaar echt veel verschil hoeft te zitten in gewichtquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
als je geboortedatum klopt, lijkt het me niet meer dan logisch dat je 5 jaar geleden 55 woog en nu een stukkie meer..
Nee hoor, na je 18e worden je heupen aanmerkelijk breder en wordt je zeker zwaarder.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:58 schreef octopussy het volgende:
[..]
nou ik geloof niet dat er tussen 18 en 23 jaar echt veel verschil hoeft te zitten in gewicht![]()
met 18 ben je als meisje toch wel redelijk uitgegroeit lijkt me
Haha, ik had mijn ondertitel nog niet eens in deze context gezien! Hij hoort bij het plaatje, wat om de een of andere reden kapot is en ik nodig eens moet fixen, en beide komen uit de film Schatjesquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:56 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Oh mên, jouw ondertitel ! Het is hier de tijd van de maand en er zijn paaseitjes in huis, gelukkig ben ik gemotiveerd
geen probleem hoorquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:50 schreef Pandorah het volgende:
Ondanks dat je het wellicht niet mee eens bent fokje mag je je toch melden in het andere topic "slank de zomer in".
Ontbijt doe ik zodra ik op mijn werk ben. Echt sporten niet meer. Wel fiets ik 4 keer per week naar mijn werk. Das een half uur heen en een half uur terug (totaal 18 km).quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:57 schreef kikoooooo het volgende:
Sport je al?
3x in de week een uurtje ofzo lopen geeft al resultaat hoor:)
en doe je wel aan ontbijten?
jij kunt ook wel L hebbenquote:Op zondag 3 april 2005 00:13 schreef MazeNL het volgende:
oud: MazeNL (1m95) (24,21) was 116, weegt nu 93 kg en wil graag 84 kg wegen -23
nieuw: MazeNL (1m95) (24,17) was 116, weegt nu 92 kg en wil graag 84 kg wegen -24
Geen XXL meer, XL for me:)
Ik ga je gezelschap houden Babbelz! Ook met het South Beach dieet.quote:Op zondag 3 april 2005 12:58 schreef Babbelzz het volgende:
Hoi Teigan!
Ik ben vastbesloten dat het gaat lukken, dat gejojo moet over zijn, kan toch niet steeds zo blijven? Zoals iedereen die begint met afvallen, is het voornemen dat dit het laatste dieet is..haha
Ja wat is South beach... ja ik noem t een soort Atkins, maar dan gezonder (nu krijg ik natuurlijk atkinners over me heen)...Het is gericht om goede koolhydraten en goede vetten te leren herkennen.
de overeenkomst met Atkins zit um er in dat er ook fases zijn. In de eerste fase neem je helemaal geen koolhydraten en suikers tot je, en in de 2e fase ga je die langzaam weer toevoegen en de derde fase voeg je net zoveel koolhydraten toe, zodat je op het juiste gewicht blijft.
Het voordeel van de eerste fase is, dat je daar relatief snel en gemakkelijk zou kunnen afvallen, dat lijkt mij in ieder geval motiverend als start zeg maar... er loopt ook een topic over... South beach dieet
maar ik weet niet of je daar wat wijzer uit wordt....
hier een ander linkje...
http://www.zijonline.nl/ecNews.asp?ID=2520&page=zij_food
Ik heb het boek in de bibliotheek gehaald. Zag het staan en het klinkt eigenlijk wel goed. Zal van de week het kleine boekje eens ergens halen.quote:Op zondag 3 april 2005 13:32 schreef Babbelzz het volgende:
leuk Liajannu, heb je het boek gekocht?
en ook het kleine boekje? daarin staan weer updates, die niet in het grote boek staan..
ik heb 2 vuilniszakken met kleding klaarstaan die ik niet meer pas... onwijs leuke dingen zitten erbij... ik laat ze gewoon maar in de gang staan, struikel ik er elke x over en word ik er weer aan herinnert!
ik ga misschien vanmiddag van die kleine quichjes maken, om in te vriezen...
ik heb wel onwijze trek in iets zoets... pfffff...en ene soort hongergevoel terwijl ik harstikke vol zit...heb net ff op andere sites gekeken, dit hebben wel meer mensen 3-4 dagen... heb maar chroomtabletje erbij genomen...
In ieder geval succes!
ben vandaag begonnen, maar heb zown zin in zoet... dus ik heb iets te veel tussendoortjes denk ik tot me genomen... maarre wel allemaal SBproofquote:Op zondag 3 april 2005 13:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb het boek in de bibliotheek gehaald. Zag het staan en het klinkt eigenlijk wel goed. Zal van de week het kleine boekje eens ergens halen.
Ben je al een paar dagen bezig met het dieet? Ik ga me vandaag eens goed inlezen en dan morgen vol goede moed beginnen.
Op zondag zit ik gewoon de hele dag door te snacken!quote:Op zondag 3 april 2005 16:15 schreef Babbelzz het volgende:
[..]
ben vandaag begonnen, maar heb zown zin in zoet... dus ik heb iets te veel tussendoortjes denk ik tot me genomen... maarre wel allemaal SBproof
Ik neem 's avonds nog vaak een stukje komkommerquote:Op zondag 3 april 2005 17:06 schreef MazeNL het volgende:
Duh niet snacken, water drinken als je honger hebt. Werkt prima voor mij.
twee en een half uur ? whoo, dat vind ik lang. Ik heb vanochtend een uur gespind en dat was erg zwaar, maar wel leuk. De instructeur zei ook dat hij best wel hard gaat, op gevorderdenniveau, maar dat de meeste beginners dan ook in no time gevorderden worden. Ga nu de komende tien weken spinnen op maandag. Verder twee keer in de week fitnessen, vooral spiertraining, dat heb ik vrijdag voor het eerst gedaan.quote:Op maandag 4 april 2005 09:57 schreef kaputwiehund het volgende:
Zondagochtend wel weer 2,5 uur wezen cardio'en, dus dat compenseert weer.
Och, alles went. De eerste keer kroop ik na een half uur ook kokhalzend de sportschool uit. Terwijl ik nu eigenlijk na 2,5 uur nog wel even door kan, maar het vanwege tijdsgebrek maar voor gezien houdt.quote:Op maandag 4 april 2005 12:39 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
twee en een half uur ? whoo, dat vind ik lang. Ik heb vanochtend een uur gespind en dat was erg zwaar, maar wel leuk. De instructeur zei ook dat hij best wel hard gaat, op gevorderdenniveau, maar dat de meeste beginners dan ook in no time gevorderden worden. !
Inderdaad. Vet is maar vet, dat zit op je lichaam en doet verder niets. Spieren hebben ook in rusttoestand energie nodig, dus hoe meer spieren, hoe meer energie (=calorieen) je per dag verbruikt. Ik train bijvoorbeeld ook mijn borstspieren, terwijl je die achter mijn voorgevel toch echt niet ziet. En alles zal er toch een beetje strakker uitzien als ik al dat vet eenmaal kwijt ben.quote:Op maandag 4 april 2005 15:09 schreef avotar het volgende:
Niet helemaal kaputwiehund.... dan gaat het meer om vormen. Spieren zijn zwaarder dan vet, dus hoewel je vet% zal dalen, zal je gewicht dat niet doen of zelfs toenemen.
En helaas blijft de weegschaal toch voor veel mensen het belangrijkste meetinstrument.. hoewel dat dus eigenlijk de centimeter of het vet% zou moeten zijn.
klopt.. dat is een van de betere bijwerkingen van ketose.quote:Op maandag 4 april 2005 16:57 schreef Babbelzz het volgende:
wow avotar, goed resultaat!
als je cardio doet, met een lage hartslag ben je toch aan t vetverbranden?
Vooral als je vlot resultaat boekt idd! Ik vind het een soort strijd met je zelf.. en die je wint.quote:
Ik tel meestal een kilo erbij met kleren en 's avonds / 's ochtends is dat bij mij meestal ook een kilo.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:55 schreef Sanne het volgende:
Grrr, ik schrok me rot. Stond gisteren even (wel met kleding aan) op de weegschaal en zag de 60 in beeld komen
Dit is niet de bedoeling. Zal van de week even 's morgens naakt wegen om te kijken hoeveel het nu precies echt is en dan ga ik weer aan de slag!
was je gestopt dan. Niets van meegekregenquote:Op woensdag 6 april 2005 13:33 schreef miss_sly het volgende:
Zo, het is definitief: mijn zusje en ik hebben net gezamelijk een nieuwe start gemaakt met ons lijnen: we hebben (de telefoon als tussenpersoon) de WW-cd zitten invullen om weer te beginnen
Dus geen half gedoe mee, gewoon voor het echie
Had er iemand nog een voorbeeld hoe je de points volgens de nieuwe manier moest berekenen, want dat was toch gewijzigd?
doet die WW-cd het bij jullie nog?quote:Op woensdag 6 april 2005 13:33 schreef miss_sly het volgende:
Zo, het is definitief: mijn zusje en ik hebben net gezamelijk een nieuwe start gemaakt met ons lijnen: we hebben (de telefoon als tussenpersoon) de WW-cd zitten invullen om weer te beginnen
Dus geen half gedoe mee, gewoon voor het echie
Had er iemand nog een voorbeeld hoe je de points volgens de nieuwe manier moest berekenen, want dat was toch gewijzigd?
Ik was ook niet echt gestopt, maar het was allemaal maar een beetje half wat ik deed. Ik heb niet echt hele gekke dingen gedaan, en ben dus wel op -6 blijven staan, maar er ging ook niets meer af. Aangezien mijn BMI nog steeds 29 is, wil ik er toch echt nog wel een paar kilo vanaf hebben, dus daar ga ik nu weer serieus mee aan de slagquote:Op woensdag 6 april 2005 14:18 schreef kaputwiehund het volgende:
[..]
was je gestopt dan. Niets van meegekregen![]()
ik heb geen originele, misschien lig het daaraan maar hij doet het nogquote:Op woensdag 6 april 2005 14:23 schreef Sanne het volgende:
[..]
doet die WW-cd het bij jullie nog?
bij mij stopte hij ermee zodra WW het nieuwe flexipointsplan uitbracht.
Ja, die heb ik geinstalleerd.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:37 schreef Bubsel het volgende:
Heb je sp2 van windows toevallig geinstalleerd Sanne?
knip
Een week later...Volgens m'n weegschaal is er nog niets af. Ach ja, ik voel me lekker en in een week kun je nog geen wonderen verwachten. Ik ga vanmiddag maar weer fitnessen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:37 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
pumpkin_Ruby (1m61)(30.5) weegt nu 79 kilo en wil graag 60 kilo wegen -0.
Hij doet het weer! Tx a lot!quote:Op donderdag 7 april 2005 08:47 schreef Bubsel het volgende:
Download het volgende bestand, en sla het op in de directory C:\Program Files\Weight Watchers\Points Plus.
Je moet het bestaande bestand overschrijven!
http://www.markseegers.com/ODBC.u32
Bubsel (1m71) (45,2) was 145,8 kg, weegt nu 132,3 kg en wil graag 74 kg wegen -13.5quote:Bubsel (1m71) (45,1) was 145,8 kg, weegt nu 131,9 kg en wil graag 74 kg wegen -13.9
Ik ben net weer begonnen met sporten en letten op eten maar ben bang dat ik snel terug valquote:Op woensdag 13 april 2005 15:30 schreef kikoooooo het volgende:
Keurig dp81
Ik heb ook wel een voor/na foto, als daar nog interesse voor isMisschien putten jullie er moed uit om door te gaan
Kmap werk hoor,heb je een speciaal dieet geolgd naast de training?quote:Op woensdag 13 april 2005 15:46 schreef kikoooooo het volgende:
[afbeelding]
December 2003
[afbeelding]
Augustus 2004
Voor is 112 kilo
Na is 88 kilo
Ben nu inmiddels 90, in de winter een beetje aangekomen, maar op de goede weg om t er weer af te krijgen + veel krachttraining, dus echt afvallen hoop ik niet meer te doen
aan de hand van de dieetlijst die de dietist voor mij heeft opgesteld.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:31 schreef Koningin het volgende:
Sanne gefeliciteerd nog. Je verjaardag is ook een uitzondering he.
Bessie-Jen hoe ga je het aanpakken??
Ok dank je wel,ik hou je op de hoogte van mijn vorderingen(heb inieder geval spierpijn van t trainen..AU)quote:Op woensdag 13 april 2005 16:51 schreef kikoooooo het volgende:
Gewoon op overgewicht.nl een beetje bijgehouden wat ik at op een dag, dan leer je vanzelf wat je moet nemen en niet
Geen cola e.d. meer en dat helpt al flink
+ ik ben gaan sporten, zwemmen hardlopen en inmiddels fitnessen
jolenequote:Op donderdag 14 april 2005 08:31 schreef jolene het volgende:
Ik kom me eigen maar weer eens laten zien.
Morgen zal ik een up-date geven.
Ik vrees het ergste.
Alles wat de laatste tijd slecht ging, heb ik beloond met eten.
Maar dat kan natuurlijk niet.![]()
Morgen kom ik me maar weer eens melden.
Met een weegschaal gewicht.
keurigquote:Op donderdag 14 april 2005 04:29 schreef rakkertje het volgende:
[..]
Ok dank je wel,ik hou je op de hoogte van mijn vorderingen(heb inieder geval spierpijn van t trainen..AU)![]()
Ik weet niet hoeveel ik had, ik schat 30% ofzo?quote:Op donderdag 14 april 2005 10:13 schreef MazeNL het volgende:
Precies kikooooo, dan is het ineens een stuk minder erg als je aankomt door de krachttraining, van hoeveel vet % naar hoeveel ben je gegaan?
Geen koolhydraten is echt niet gezond. Koolhydraten zijn DE brandstoffen voor je lichaam. Als je die te weinig binnen krijgt, gaat je lichaam eiwitten verbranden. Eiwitten zijn juist nodig voor de aanmaak van nieuwe cellen en het vervangen van oude cellen. Als je dan ook nog eens weinig kaas en zuivel gebruikt voer je ook nog eens minder eiwitten toe.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:19 schreef Babbelzz het volgende:
Sorry, maar ik dacht dat je geen koolhydraten meer at, omdat je het had over afkicken van koolhydraten.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:56 schreef Babbelzz het volgende:
met South beach eet je nog wel koolhydraten hoor, alleen dan de goede....en oke in de eerste fase eet je minder koolhydraten dan in de fases erna, maar je mag ze nog wel degelijk, alleen anders dan we gewend zijn.... south beach is er op gericht om je de gezonde koolhydraten en gezonde vetten te leren eten (itt atkins), maar als je daarover in gesprek wil, dan ff in SB topic? om dit niet teveel te vervuilen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |