Bubsel (1m71) (45,2) was 145,8 kg, weegt nu 132,3 kg en wil graag 74 kg wegen -13.5quote:Bubsel (1m71) (45,1) was 145,8 kg, weegt nu 131,9 kg en wil graag 74 kg wegen -13.9
Ik ben net weer begonnen met sporten en letten op eten maar ben bang dat ik snel terug valquote:Op woensdag 13 april 2005 15:30 schreef kikoooooo het volgende:
Keurig dp81
Ik heb ook wel een voor/na foto, als daar nog interesse voor isMisschien putten jullie er moed uit om door te gaan
Kmap werk hoor,heb je een speciaal dieet geolgd naast de training?quote:Op woensdag 13 april 2005 15:46 schreef kikoooooo het volgende:
[afbeelding]
December 2003
[afbeelding]
Augustus 2004
Voor is 112 kilo
Na is 88 kilo
Ben nu inmiddels 90, in de winter een beetje aangekomen, maar op de goede weg om t er weer af te krijgen + veel krachttraining, dus echt afvallen hoop ik niet meer te doen
aan de hand van de dieetlijst die de dietist voor mij heeft opgesteld.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:31 schreef Koningin het volgende:
Sanne gefeliciteerd nog. Je verjaardag is ook een uitzondering he.
Bessie-Jen hoe ga je het aanpakken??
Ok dank je wel,ik hou je op de hoogte van mijn vorderingen(heb inieder geval spierpijn van t trainen..AU)quote:Op woensdag 13 april 2005 16:51 schreef kikoooooo het volgende:
Gewoon op overgewicht.nl een beetje bijgehouden wat ik at op een dag, dan leer je vanzelf wat je moet nemen en niet
Geen cola e.d. meer en dat helpt al flink
+ ik ben gaan sporten, zwemmen hardlopen en inmiddels fitnessen
jolenequote:Op donderdag 14 april 2005 08:31 schreef jolene het volgende:
Ik kom me eigen maar weer eens laten zien.
Morgen zal ik een up-date geven.
Ik vrees het ergste.
Alles wat de laatste tijd slecht ging, heb ik beloond met eten.
Maar dat kan natuurlijk niet.![]()
Morgen kom ik me maar weer eens melden.
Met een weegschaal gewicht.
keurigquote:Op donderdag 14 april 2005 04:29 schreef rakkertje het volgende:
[..]
Ok dank je wel,ik hou je op de hoogte van mijn vorderingen(heb inieder geval spierpijn van t trainen..AU)![]()
Ik weet niet hoeveel ik had, ik schat 30% ofzo?quote:Op donderdag 14 april 2005 10:13 schreef MazeNL het volgende:
Precies kikooooo, dan is het ineens een stuk minder erg als je aankomt door de krachttraining, van hoeveel vet % naar hoeveel ben je gegaan?
Geen koolhydraten is echt niet gezond. Koolhydraten zijn DE brandstoffen voor je lichaam. Als je die te weinig binnen krijgt, gaat je lichaam eiwitten verbranden. Eiwitten zijn juist nodig voor de aanmaak van nieuwe cellen en het vervangen van oude cellen. Als je dan ook nog eens weinig kaas en zuivel gebruikt voer je ook nog eens minder eiwitten toe.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:19 schreef Babbelzz het volgende:
Sorry, maar ik dacht dat je geen koolhydraten meer at, omdat je het had over afkicken van koolhydraten.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:56 schreef Babbelzz het volgende:
met South beach eet je nog wel koolhydraten hoor, alleen dan de goede....en oke in de eerste fase eet je minder koolhydraten dan in de fases erna, maar je mag ze nog wel degelijk, alleen anders dan we gewend zijn.... south beach is er op gericht om je de gezonde koolhydraten en gezonde vetten te leren eten (itt atkins), maar als je daarover in gesprek wil, dan ff in SB topic? om dit niet teveel te vervuilen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |