Ik ga je gezelschap houden Babbelz! Ook met het South Beach dieet.quote:Op zondag 3 april 2005 12:58 schreef Babbelzz het volgende:
Hoi Teigan!
Ik ben vastbesloten dat het gaat lukken, dat gejojo moet over zijn, kan toch niet steeds zo blijven? Zoals iedereen die begint met afvallen, is het voornemen dat dit het laatste dieet is..haha
Ja wat is South beach... ja ik noem t een soort Atkins, maar dan gezonder (nu krijg ik natuurlijk atkinners over me heen)...Het is gericht om goede koolhydraten en goede vetten te leren herkennen.
de overeenkomst met Atkins zit um er in dat er ook fases zijn. In de eerste fase neem je helemaal geen koolhydraten en suikers tot je, en in de 2e fase ga je die langzaam weer toevoegen en de derde fase voeg je net zoveel koolhydraten toe, zodat je op het juiste gewicht blijft.
Het voordeel van de eerste fase is, dat je daar relatief snel en gemakkelijk zou kunnen afvallen, dat lijkt mij in ieder geval motiverend als start zeg maar... er loopt ook een topic over... South beach dieet
maar ik weet niet of je daar wat wijzer uit wordt....
hier een ander linkje...
http://www.zijonline.nl/ecNews.asp?ID=2520&page=zij_food
Ik heb het boek in de bibliotheek gehaald. Zag het staan en het klinkt eigenlijk wel goed. Zal van de week het kleine boekje eens ergens halen.quote:Op zondag 3 april 2005 13:32 schreef Babbelzz het volgende:
leuk Liajannu, heb je het boek gekocht?
en ook het kleine boekje? daarin staan weer updates, die niet in het grote boek staan..
ik heb 2 vuilniszakken met kleding klaarstaan die ik niet meer pas... onwijs leuke dingen zitten erbij... ik laat ze gewoon maar in de gang staan, struikel ik er elke x over en word ik er weer aan herinnert!
ik ga misschien vanmiddag van die kleine quichjes maken, om in te vriezen...
ik heb wel onwijze trek in iets zoets... pfffff...en ene soort hongergevoel terwijl ik harstikke vol zit...heb net ff op andere sites gekeken, dit hebben wel meer mensen 3-4 dagen... heb maar chroomtabletje erbij genomen...
In ieder geval succes!
ben vandaag begonnen, maar heb zown zin in zoet... dus ik heb iets te veel tussendoortjes denk ik tot me genomen... maarre wel allemaal SBproofquote:Op zondag 3 april 2005 13:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb het boek in de bibliotheek gehaald. Zag het staan en het klinkt eigenlijk wel goed. Zal van de week het kleine boekje eens ergens halen.
Ben je al een paar dagen bezig met het dieet? Ik ga me vandaag eens goed inlezen en dan morgen vol goede moed beginnen.
Op zondag zit ik gewoon de hele dag door te snacken!quote:Op zondag 3 april 2005 16:15 schreef Babbelzz het volgende:
[..]
ben vandaag begonnen, maar heb zown zin in zoet... dus ik heb iets te veel tussendoortjes denk ik tot me genomen... maarre wel allemaal SBproof
Ik neem 's avonds nog vaak een stukje komkommerquote:Op zondag 3 april 2005 17:06 schreef MazeNL het volgende:
Duh niet snacken, water drinken als je honger hebt. Werkt prima voor mij.
twee en een half uur ? whoo, dat vind ik lang. Ik heb vanochtend een uur gespind en dat was erg zwaar, maar wel leuk. De instructeur zei ook dat hij best wel hard gaat, op gevorderdenniveau, maar dat de meeste beginners dan ook in no time gevorderden worden. Ga nu de komende tien weken spinnen op maandag. Verder twee keer in de week fitnessen, vooral spiertraining, dat heb ik vrijdag voor het eerst gedaan.quote:Op maandag 4 april 2005 09:57 schreef kaputwiehund het volgende:
Zondagochtend wel weer 2,5 uur wezen cardio'en, dus dat compenseert weer.
Och, alles went. De eerste keer kroop ik na een half uur ook kokhalzend de sportschool uit. Terwijl ik nu eigenlijk na 2,5 uur nog wel even door kan, maar het vanwege tijdsgebrek maar voor gezien houdt.quote:Op maandag 4 april 2005 12:39 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
twee en een half uur ? whoo, dat vind ik lang. Ik heb vanochtend een uur gespind en dat was erg zwaar, maar wel leuk. De instructeur zei ook dat hij best wel hard gaat, op gevorderdenniveau, maar dat de meeste beginners dan ook in no time gevorderden worden. !
Inderdaad. Vet is maar vet, dat zit op je lichaam en doet verder niets. Spieren hebben ook in rusttoestand energie nodig, dus hoe meer spieren, hoe meer energie (=calorieen) je per dag verbruikt. Ik train bijvoorbeeld ook mijn borstspieren, terwijl je die achter mijn voorgevel toch echt niet ziet. En alles zal er toch een beetje strakker uitzien als ik al dat vet eenmaal kwijt ben.quote:Op maandag 4 april 2005 15:09 schreef avotar het volgende:
Niet helemaal kaputwiehund.... dan gaat het meer om vormen. Spieren zijn zwaarder dan vet, dus hoewel je vet% zal dalen, zal je gewicht dat niet doen of zelfs toenemen.
En helaas blijft de weegschaal toch voor veel mensen het belangrijkste meetinstrument.. hoewel dat dus eigenlijk de centimeter of het vet% zou moeten zijn.
klopt.. dat is een van de betere bijwerkingen van ketose.quote:Op maandag 4 april 2005 16:57 schreef Babbelzz het volgende:
wow avotar, goed resultaat!
als je cardio doet, met een lage hartslag ben je toch aan t vetverbranden?
Vooral als je vlot resultaat boekt idd! Ik vind het een soort strijd met je zelf.. en die je wint.quote:
Ik tel meestal een kilo erbij met kleren en 's avonds / 's ochtends is dat bij mij meestal ook een kilo.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:55 schreef Sanne het volgende:
Grrr, ik schrok me rot. Stond gisteren even (wel met kleding aan) op de weegschaal en zag de 60 in beeld komen
Dit is niet de bedoeling. Zal van de week even 's morgens naakt wegen om te kijken hoeveel het nu precies echt is en dan ga ik weer aan de slag!
was je gestopt dan. Niets van meegekregenquote:Op woensdag 6 april 2005 13:33 schreef miss_sly het volgende:
Zo, het is definitief: mijn zusje en ik hebben net gezamelijk een nieuwe start gemaakt met ons lijnen: we hebben (de telefoon als tussenpersoon) de WW-cd zitten invullen om weer te beginnen
Dus geen half gedoe mee, gewoon voor het echie
Had er iemand nog een voorbeeld hoe je de points volgens de nieuwe manier moest berekenen, want dat was toch gewijzigd?
doet die WW-cd het bij jullie nog?quote:Op woensdag 6 april 2005 13:33 schreef miss_sly het volgende:
Zo, het is definitief: mijn zusje en ik hebben net gezamelijk een nieuwe start gemaakt met ons lijnen: we hebben (de telefoon als tussenpersoon) de WW-cd zitten invullen om weer te beginnen
Dus geen half gedoe mee, gewoon voor het echie
Had er iemand nog een voorbeeld hoe je de points volgens de nieuwe manier moest berekenen, want dat was toch gewijzigd?
Ik was ook niet echt gestopt, maar het was allemaal maar een beetje half wat ik deed. Ik heb niet echt hele gekke dingen gedaan, en ben dus wel op -6 blijven staan, maar er ging ook niets meer af. Aangezien mijn BMI nog steeds 29 is, wil ik er toch echt nog wel een paar kilo vanaf hebben, dus daar ga ik nu weer serieus mee aan de slagquote:Op woensdag 6 april 2005 14:18 schreef kaputwiehund het volgende:
[..]
was je gestopt dan. Niets van meegekregen![]()
ik heb geen originele, misschien lig het daaraan maar hij doet het nogquote:Op woensdag 6 april 2005 14:23 schreef Sanne het volgende:
[..]
doet die WW-cd het bij jullie nog?
bij mij stopte hij ermee zodra WW het nieuwe flexipointsplan uitbracht.
Ja, die heb ik geinstalleerd.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:37 schreef Bubsel het volgende:
Heb je sp2 van windows toevallig geinstalleerd Sanne?
knip
Een week later...Volgens m'n weegschaal is er nog niets af. Ach ja, ik voel me lekker en in een week kun je nog geen wonderen verwachten. Ik ga vanmiddag maar weer fitnessen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:37 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
pumpkin_Ruby (1m61)(30.5) weegt nu 79 kilo en wil graag 60 kilo wegen -0.
Hij doet het weer! Tx a lot!quote:Op donderdag 7 april 2005 08:47 schreef Bubsel het volgende:
Download het volgende bestand, en sla het op in de directory C:\Program Files\Weight Watchers\Points Plus.
Je moet het bestaande bestand overschrijven!
http://www.markseegers.com/ODBC.u32
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |