abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25849718
Kringloopwinkels zijn ook blij met je grote maten hoor Er zijn erg veel te zware mensen die moeite hebben met kleren kopen en die kunnen dan misschien iets bij een tweedehands winkel vinden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 30 maart 2005 @ 10:04:14 #152
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_25849797
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 09:34 schreef kaputwiehund het volgende:

[..]

Nou, ik sta soms met tranen in mjin ogen in mijn kleding kast te kijken. Echt zonde. Ik ga binnenkort maar eens de bezem door die kast halen. Het is een fraaie vorm van kapitaalvernietiging.

Overigens vraag ik me af of een vriendin wel zo goed is, voor mijn eet -en sportpatroon, maar dat interesseert me even niet zoveel. Die balans vinden we vanzelf wel weer

* kaputwiehund en zijn meissie
Ja errug is dat he..

ehm... nee... die is niet goed voor je patroon.. ahum... merk ik ook.. aan de andere kant.. is het weer gewoon een kwestie van een nieuw ritme zoeken..
enneh.... het betekent gelukkig dat je nu ook andere spieren kan gaan trainen dan alleen je eh 'ruk'-spier..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_25849805
Ik baal er ook wel van. Over het algemeen heb ik niet zulke dure kleding en aangezien ik student ben vind ik dat ikhet ook wel redelijk af mag dragen. Dus het gros van de kleding die ik straks weg ga moeten doen, zal ik niet zo mee zitten en gaat zonder moeite in een bak, dan wel de kliko, dan wel de inzamelbak.

Maar ik heb ook een paar pakken die ik nauwelijks gedragen heb omdat ik niet vaak gelegenheid had zon pak te dragen en dat doet nu al pijn.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_25852146
vriend hebben is volgens mij niet goed nee..

ik 'moet' vrijdag mee uit eten
Doei.
  woensdag 30 maart 2005 @ 11:58:41 #155
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_25852192
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 11:55 schreef Faithy het volgende:

ja wrijf het ff in
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 30 maart 2005 @ 11:58:46 #156
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_25852194
ik ben al een tijd bezig met lijnen, althans, nee, wat meer op mijn eten letten, en wat minder en verantwoorder eten eigenlijk
ik ben 12 [om en nabij] kilo kwijtgeraakt, maar nu blijf ik eigenlijk al een hele tijd hangen!
heb een tijdje zitten twijfelen, [vraag me niet waarom, weet ik ook niet]
maar ik kom hier denk ik, toch maar eens wat vaker kijken..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_25852234
maar hoe voorkom je dat je nou echt gewoon gaat genieten

ik moet wel aan m'n eetpatroon blijven denken....
Doei.
  woensdag 30 maart 2005 @ 12:15:21 #158
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_25852510
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 12:00 schreef Faithy het volgende:
maar hoe voorkom je dat je nou echt gewoon gaat genieten

ik moet wel aan m'n eetpatroon blijven denken....
niet uit eten gaan
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_25852658
ja nou zeg

dat doe ik dus wel das romatisch
Doei.
pi_25852926
Zo gauw je ooit een keertje bent begonnen met lijnen, blijf je er je hele leven aan vast zitten.
Altijd blijven opletten e.d. Een keertje zondigen mag natuurlijk altijd....
pi_25854818
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 12:38 schreef Koningin het volgende:
Zo gauw je ooit een keertje bent begonnen met lijnen, blijf je er je hele leven aan vast zitten.
Altijd blijven opletten e.d. Een keertje zondigen mag natuurlijk altijd....
Wel eens van een open deur intrappen gehoord?

Het woord 'zondigen' vind ik sowieso al idioot. Zondigen impliceert dat je iets doet wat eigenlijk niet mag en iets waar je dús een schuldgevoel van zou moeten krijgen. Als je ergens niet mee bezig moet gaan bij het lijnen dan is het wel schuldgevoelens en spijt ontwikkelen. Lekker negatief en dus niet echt bevorderlijk voor je humeur.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 30 maart 2005 @ 14:07:11 #162
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25854934
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 11:55 schreef Faithy het volgende:

Maak het uit en doe als ik: val spontaan een paar kilo's af van ellende.
pi_25856031
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 14:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wel eens van een open deur intrappen gehoord?

Het woord 'zondigen' vind ik sowieso al idioot. Zondigen impliceert dat je iets doet wat eigenlijk niet mag en iets waar je dús een schuldgevoel van zou moeten krijgen. Als je ergens niet mee bezig moet gaan bij het lijnen dan is het wel schuldgevoelens en spijt ontwikkelen. Lekker negatief en dus niet echt bevorderlijk voor je humeur.
Zo bedoel ik het ook niet hoor.....
Volgens mij begrijp je me niet helemaal.
Ik bedoel dus dat je gerust kunt 'zondigen' zonder schuldgevoel.

Maar ik heb het zelf mee gemaakt, ooit begonnen met lijnen en sindsdien blijf je er mee bezig, maar dat is niet negatief bedoeld.
pi_25863129
Ik ga er ook maar eens aan beginnen... Ben sinds gisteren begonnen met dieeten. En tot nu toe is het een ware hel... Ik denk aan niets anders dan eten eten eten... Echt verschrikkelijk. En dan nog die nare gewoonte om overal mayo bij te eten afleren... Pfff. Ik hoop maar dat ik het volhoud, want hier thuis hoef ik niet veel steun te verwachten... Momenteel zitten m'n ouders beneden frietjes met mayo te eten...

Willow1 (1m66) (26,9) was 74 kg, weegt nu 74 kg en wil graag 63 kg wegen
Justice is considered to mean equality, it does mean equality, but equality for those who are equal, and not for all.
  woensdag 30 maart 2005 @ 20:18:59 #165
94337 DusDat
Livin' A Gay Life
pi_25864143
Ook al hoor ik niet in dit topic thuis, vind het wel interessant om mee te lezen.

@ Willow: Probeer niet 1x radicaal te beginnen. Als je het moeilijk vind, verander dan je mayo in frietsaus. Is minder ongezond. Succes!

Ik las d'r strax de Beau Monde, met een artikeltje over Connie Breukhoven, ze zei wel iets wat mij aan het denken zette:
'Slank zijn en in beweging blijven doe ik voor mezelf, niet voor anderen. Het lichaam bestaat voor het grootste gedeelte uit water en water dat in de natuur stil ligt, wordt op den duur troebel. Stromend water blijft echter helder.'
Someday you're gonna know
There's more to get than what you've got
You gotta learn to let go
Stop living it up, ready or not
pi_25873846
Ben vanmorgen eens op de weegschaal gaan staan om de schade van een weekendje Eurodisney te incasseren. En ja hoor, 4 ons erbij!
Dus geen updat van mij deze week. Volgende week weer wel!
  donderdag 31 maart 2005 @ 08:47:38 #167
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_25873900
Ik woog vanmorgen 87,2 .kg.. een nieuw record

Ik fiets tegenwoordig elke avond 20 minuten op mijn hometrainer.. helpt dus goed!
pi_25874353
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 14:07 schreef Christine het volgende:

[..]

Maak het uit en doe als ik: val spontaan een paar kilo's af van ellende.
Hm... NEE!

dan maar een dag niet lijnen

vriend
Doei.
  donderdag 31 maart 2005 @ 09:42:38 #169
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_25874531
Droeke is vandaag jarig!

Enneuh, helaas 4 ons bij vanaf de vorige update. Maandag MOET ik een nieuwe update geven ook al is die negatief. Hopelijk geeft dat ook weer positieve energie. Maar goed, mag niet klagen met de 8 kilo die ik al afgevallen ben. Al mijn kleren zitten een STUK beter en zie er vandaag dus ook om OP TE VRETEN uit, al zeg ik het zelf
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_25875800
gefeliciteerd!

ik heb vandaag weer, voor het eerst in anderhalf jaar, naar mn werk gefietst
trots
pi_25876921
Ik wil ook meedoen ! In 2000 woog ik 55 kilo en had ik maatje M, nu weeg ik 79 kilo en pas ik bijna niet meer in een XL. Als het zo doorgaat weeg ik 120 kilo op m'n dertigste.

pumpkin_Ruby (1m61)(30.5) weegt nu 79 kilo en wil graag 60 kilo wegen -0

Heb geen digitale weegschaal, dus ik zal in ponden rekenen. Ik ga vandaag nog m'n abonnement opzeggen van de sportschool waar ik sinds m'n verhuizing nooit meer kom en me aanmelden bij de dichstbijzijnde. En ik ga een stukje fietsen.
pi_25878933
als je geboortedatum klopt, lijkt het me niet meer dan logisch dat je 5 jaar geleden 55 woog en nu een stukkie meer..
pi_25880126
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 13:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
als je geboortedatum klopt, lijkt het me niet meer dan logisch dat je 5 jaar geleden 55 woog en nu een stukkie meer..
nou ik geloof niet dat er tussen 18 en 23 jaar echt veel verschil hoeft te zitten in gewicht
met 18 ben je als meisje toch wel redelijk uitgegroeit lijkt me
pi_25881585
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 13:58 schreef octopussy het volgende:

[..]

nou ik geloof niet dat er tussen 18 en 23 jaar echt veel verschil hoeft te zitten in gewicht
met 18 ben je als meisje toch wel redelijk uitgegroeit lijkt me
Nee hoor, na je 18e worden je heupen aanmerkelijk breder en wordt je zeker zwaarder.
In the long run, I hit what I aim at
pi_25883049
Ik ben op m'n 11e gaan groeien en was op m'n 15e wel klaar. Vrouwelijke vormen krijgen vind ik wel normaal, maar 25 kilo is toch een beetje overdreven.Op m'n 18e ben ik gaan studeren, fiets dus niet meer iedere dag een uur naar school en terug maar zit uren in de trein, achter de computer en in de boeken, ik ben na de middelbare school ook gestopt met de sportclubs waar ik op zat, dus ik weet wel hoe het komt dat ik zo zwaar geworden ben.

Ik heb het allemaal veel te lang op z'n beloop gelaten, m'n vriendje heeft het er altijd over dat ik zo mooi rond ben, dat is wel leuk maar stimuleert je nou ook niet om af te vallen. Toen ik 55 kilo woog had ik heel weinig zelfvertrouwen en vond ik mezelf totaal niet mooi, nu ben ik veel zelfverzekerder en stoor ik me niet zo aan m'n lichaam. De laatste jaren ben ik me veel meer voor kleding gaan interesseren en heb een leuke garderobe opgebouwd, als ik m'n streefgewicht haal pas ik die kleren allemaal niet meer. MAAR...ik kan niet eens hard doorstappen (rennen doe ik al niet meer) naar het station zonder flink buiten adem te raken, m'n enkels gaan zeer doen, ik krijg last van m'n rug als ik lang sta, zelfs in bed zitten m'n vetrolletjes weleens in de weg, ik moet gewoon iets doen !!! Plus dat ik net m'n katten op dieet gezet heb, ik voel me nogal hypocriet.

Morgen heb ik een afspraak om voor de eerste keer naar de nieuwe sportschool te gaan, ik moet alleen nog wat sportkleding bij elkaar scharrelen waar ik in pas.
pi_25883747
Pumkin, echt mooie kleding, van echt goede kwalitiet, kun je ook best mooi laten vermaken toch? Dat is allicht goedkoper dan een hele nieuwe garderobe aanschaffen en dan hoef je geen afscheid te nemen van echt geliefde stukken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_25884443
Dat ben ik wel van plan. Ik heb echt veel moeite moeten doen om sommige dingen te bemachtigen, vervangen zou me nu waarschijnlijk nooit meer lukken. Misschien dat ik op internet nog wat dingen kan ruilen, ik ken gelukkig veel meiden die van dezelfde kleding houden. En als ik wat slanker ben zal het toch allemaal wel wat mooier vallen !
Oh mên, jouw ondertitel ! Het is hier de tijd van de maand en er zijn paaseitjes in huis, gelukkig ben ik gemotiveerd
pi_25893263
Wat een boel nieuwelingen allemaal met goede plannen! Welkom

avotar: jaja, vriendjes en vriendinnetjes zijn slecht voor de lijn. Ik ken het, ik ben nadat ik ben gaan samenwonen flink aangekomen . Tegen slap vel schijn je middeltjes te hebben maar ik weet niet of ze werken. Zelf heb ik er geen last van omdat ik vrij langzaam ben afgevallen. Als je misschien wat langzamer afvalt, heeft je lichaam meer tijd om zich aan te passen. Maar als ik ergens een middeltje lees, zal ik het hier wel doorgeven .

Faithy: ai, nog gecondoleerd met het verliezen van je lievelingsoma! Dan is het logisch dat je geen zin hebt om wat te plannen .
Plan maar gewoon een datum maar reken maar niet al te veel op mij helaas... De komende maanden zit ik wat lastig met weekenden omdat ik nog niet weet wanneer vriendjelief diensten heeft in het weekend en ik hem toch wel een keertje wil zien .
Maar met de lijn gaat het vermoedelijk wel goed als al je broeken weer wat losser zitten!
Je kan trouwens ook in de boekhandel (een grote of de Slegte) kijken naar Pilates boeken. Dan heb je een boek en dan kan je thuis de oefeningen doen...

YPPY: ik denk dat je me verkeerd hebt begrepen . Die les hebben we niet 12 minuten gerend hoor. De trainers willen graag dat we aan het einde van de lessenserie 3 km of 12 minuten kunnen rennen. Vorige week hebben we trouwens 3 x 8 (voor de beginners 3 x 6) met 2 minuten pauze gerend. Ik ben benieuwd wat we zaterdag voor les krijgen. Omdat ik aan een van de trainers tips vroeg inzake het sneller kunnen rennen op lange afstanden, vroeg hij zich af wat ik dan op die lessen deed als ik al de 10 km binnen een uur kon rennen . Naja, tips dus krijgen over rentechniek enzo .

Ondanks dat je het wellicht niet mee eens bent fokje mag je je toch melden in het andere topic "slank de zomer in".

DancingPhoebe: als ik snoep heb gekocht en ik krijg er spijt van dan gooi ik het ook weg hoor. Zelfbescherming is dat dan .

DusDat: je hebt helemaal gelijk met je citaat! Slank / in beweging zijn doe je voor jezelf omdat je je dan beter voelt. The hell met die anderen !

Gefeliciteerd Droeke met je verjaardag!

pumpin_Ruby: goede actie om meteen naar de sportschool te gaan! Een zwaar lichaam hebben is niet fijn als je die in korte tijd hebt opgebouwd...

Hier gaat alles nog goed. Het hardlopen gaat goed (laatst zelfs 10 km gedaan in 55 minuten). Alleen heb ik, net zoals sommige anderen, last van dat ik in het weekend te makkelijk word. Ik moet nog een oplossing vinden om dat te doorbreken want ik zit geloof ik weer op een gewichtsplateau. Maar goed... mijn nieuwe broeken (ala maat 42) zakken alweer af dus het moet wel goedkomen geloof ik . Paaseitjes heb ik nauwelijks gegeten. Ik heb er hooguit 5 geschept bij de Jamin en ik heb vriendjelief zijn favo chocoeitjes laten uitkiezen (gelukkig dat ik die niet lekker vond) .

Ik heb een tijd geleden ook mijn kast uitgemest en nieuwe kleding gekocht. Echt, die oude kleding flubberde om mijn lijf heen dus die heb ik maar weggegeven (en een broek gehouden ter herinnering aan de oude 'dikkere' tijden). Als je dan die nieuwe kleding koopt (in de uitverkoop jongens als je een nieuwe serie nodig hebt), krijg je weer een boel complimentjes omdat men denkt dat je weer afgevallen bent .

En waarom kan je niet aan je eetpatroon denken als je uit eten gaat? Je kan best mager eten in een restaurant alleen je moet wat langer op de kaart kijken. Neem dan alleen een voorafje (soepje, salade, brood zonder kruidenboter) - hoofdgerecht (mager, gegrilled vlees, vis, vega ofzo) en thee/koffie na en dat kan ook best mager zijn. Dus waarom zou je 'zondigen' als je uit eten gaat? Maak er een sport van om het magere eten uit te zoeken. Da's best leuk hoor op die manier .
pi_25900020
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 16:56 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

Oh mên, jouw ondertitel ! Het is hier de tijd van de maand en er zijn paaseitjes in huis, gelukkig ben ik gemotiveerd
Haha, ik had mijn ondertitel nog niet eens in deze context gezien! Hij hoort bij het plaatje, wat om de een of andere reden kapot is en ik nodig eens moet fixen, en beide komen uit de film Schatjes

Maar hij past idd ook mooi bij dit topic.
pi_25900067
Pandorah, dan kun je net zo goed niet uit eten gaan. Uit eten ga je toch om te genieten? Je betaalt toch niet zon smak geld om eigenlijk nog niet te eten wat je het liefst zou eten?

[ Bericht 0% gewijzigd door DancingPhoebe op 01-04-2005 10:11:18 ]
pi_25900258
Jeetje, het forum in 1 aprilmodus!
  vrijdag 1 april 2005 @ 10:25:36 #182
79212 kaputwiehund
einfach irre
pi_25900641
Ik zie het probleem ook niet zo met uit eten gaan. Het is toch gewoon een vervanging van een normale maaltijd. Bovendien kun je ook in een restaurant kiezen voor de wat minder vette (maar zeker niet minder lekkere) gerechten.
Zu hause ist alles besser
  vrijdag 1 april 2005 @ 10:43:02 #183
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_25901031
Juist.. de key is gewoon om vooral niet veel meer dan normaal te eten..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_25907635
oud: MazeNL (1m95) (24,21) was 116, weegt nu 93 kg en wil graag 84 kg wegen -23
nieuw: MazeNL (1m95) (24,19) was 116, weegt nu 93 kg en wil graag 84 kg wegen -24
  zaterdag 2 april 2005 @ 08:15:17 #185
1762 YPPY
Yppiaans
pi_25925015
Dan heb ik je inderdaad verkeerd begrepen Pandorah. De laatste keer gaan wij ook 3 km lopen, dat heeft de trainer wel gezegd. Gelukkig maar, ik vond jullie al zo supersnel.
Bij ons lopen er ook wat mensen die het niet voor de conditie doen, maar om de verplichting te hebben om te gaan lopen. Zelf hebben ze die discipline niet en ze hopen die wel te krijgen door hier aan mee te doen. Ik hoop voor ze dat het werkt.

Ook gezond uit eten gaan is lekker. Ik vind het nog steeds erg leuk en toch let ik op bij het maken van mijn keuze. Ik eet nu ook veel meer van de geserveerde groenten dan een paar jaar terug.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_25925400
Zijn er bij jullie ook hele praktische dingen veranderd op lichamelijk gebied ?
Ik kan bijvoorbeeld moeilijker omhoog kijken omdat mn nekvel veel strakker is geworden.. waardoor ik mn adamsappel al snel voel.
En vroeger zat ik altijd heel lui achterover in mn bureaustoel dat kon toen schijnbaar makkelijk omdat ik nog een aardige vet laag achterop mn rug had.. nu moet ik veel meer in mn stoel zitten, dat soort dingetjes..
En uhh ff denken, een bezweet t-shirt kan ik nu van voren naar achter over me hoofd heen trekken, vroeger was dat een stuk lastiger.. lol.
pi_25930453
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 22:50 schreef Pandorah het volgende:

Ondanks dat je het wellicht niet mee eens bent fokje mag je je toch melden in het andere topic "slank de zomer in".
geen probleem hoor kende dat topic nog niet, dus; thanx!
  zaterdag 2 april 2005 @ 15:51:56 #188
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25932056
Het gaat goed met afvallen

Oud:
Christine (1m76) (27,1) was 83,8 kg, weegt nu 82,4 kg en wil graag 76 kg wegen -1,4
Nieuw:
Christine (1m76) (27,1) was 83,8 kg, weegt nu 81,6 kg en wil graag 76 kg wegen -2,2

Geen slechte score voor drie weken
En ik kom al bijna bij de magische 80-grens
  zaterdag 2 april 2005 @ 15:58:11 #189
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_25932200
Ik zou ook moeten beginnen denk ik. Mijn longarts keer een paar weken terug wel heel bedenkelijk toen ik weer op controle moest (om over de huisarts en fysiotherapeut maar niet te spreken). Ben voor mezelf al wel zover dat ik na een uur of 9 zelden meer iets eet. Drink veel water per dag. Eet minder vaak vet. Maar toch, het komt er niet af. En als ik dan een keer wel snoep zit er meteen weer een deel aan.

Zo gaan die 45 kilo er dus never nooit af
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_25933887
hoe zwaar ben je nu dan?
  zaterdag 2 april 2005 @ 17:52:15 #191
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_25934933
130 en nog wat beetje
pi_25935054
Sport je al?
3x in de week een uurtje ofzo lopen geeft al resultaat hoor:)

en doe je wel aan ontbijten?
  zaterdag 2 april 2005 @ 21:12:56 #193
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_25939369
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 17:57 schreef kikoooooo het volgende:
Sport je al?
3x in de week een uurtje ofzo lopen geeft al resultaat hoor:)

en doe je wel aan ontbijten?
Ontbijt doe ik zodra ik op mijn werk ben. Echt sporten niet meer. Wel fiets ik 4 keer per week naar mijn werk. Das een half uur heen en een half uur terug (totaal 18 km).
pi_25944371
nieuw: MazeNL (1m95) (24,17) was 116, weegt nu 92 kg en wil graag 84 kg wegen -24

Geen XXL meer, XL for me:)
pi_25944768
Geweldig MazeNL
pi_25949327
*Voorzichtig duwt Babbelzz de deur van de dieetclub open en kijkt eens rond....en ziet bekende namen

Goedemorgen.

Babbelzz is back ... terug bij af....en nog 0.6 kg zwaarder dan ooit....
De relatie met mijn weegschaal en kleding is erg verslechterd...het liefste gunnen ze elkaar geen aandacht meer...
maar zo kan het niet langer heb ik besloten!!

Ik ben lang op zoek geweest naar een dieet waarvan ik denk; he he dat resulteert in een blijvend eetpatroon dat me aanspreekt...ik heb het gevonden: het South Beach Dieet.
Ik ben er na veel lezen en afwegingen maken (ik eet geen vlees en vis) uitgekomen en heb geconcludeerd dat het goed haalbaar is, zeker nu er Valess op de markt is gebracht...

Dus ik wil graag weer terug komen in de dieetclub, resultaten lezen en vertellen....

Dus hier komt ie dan

Babbelzz (1.78) (28.6) was 90.6, weegt nu 90.5 en wil graag 69 wegen -0.1

Ik hoop me hier weer prettig te kunnen gaan voelen en bewonder jullie doorzettingsvermogen... ook om te posten
pi_25949520
quote:
Op zondag 3 april 2005 00:13 schreef MazeNL het volgende:
nieuw: MazeNL (1m95) (24,17) was 116, weegt nu 92 kg en wil graag 84 kg wegen -24

Geen XXL meer, XL for me:)
jij kunt ook wel L hebben

ik ben even zwaar als jij atm en ben 1.98 en draag ook van de meeste bovenkleding L
pi_25949525
lekker gevoel geeft dat hè trouwens?
pi_25949707
Babbelz, welkom terug...
Ik ben benieuwd of het je deze keer weer gaat lukken..
Wat houdt het South Beach Dieet eigenlijk precies in?
Ik ben er helemaal niet mee bekend, ik val nu af door gewoon de richtlijn gezonde voeding te volgen, voldoende te drinken en meer beweging..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_25950752
Hoi Teigan!

Ik ben vastbesloten dat het gaat lukken, dat gejojo moet over zijn, kan toch niet steeds zo blijven? Zoals iedereen die begint met afvallen, is het voornemen dat dit het laatste dieet is..haha

Ja wat is South beach... ja ik noem t een soort Atkins, maar dan gezonder (nu krijg ik natuurlijk atkinners over me heen)...Het is gericht om goede koolhydraten en goede vetten te leren herkennen.
de overeenkomst met Atkins zit um er in dat er ook fases zijn. In de eerste fase neem je helemaal geen koolhydraten en suikers tot je, en in de 2e fase ga je die langzaam weer toevoegen en de derde fase voeg je net zoveel koolhydraten toe, zodat je op het juiste gewicht blijft.
Het voordeel van de eerste fase is, dat je daar relatief snel en gemakkelijk zou kunnen afvallen, dat lijkt mij in ieder geval motiverend als start zeg maar... er loopt ook een topic over... South beach dieet
maar ik weet niet of je daar wat wijzer uit wordt....
hier een ander linkje...
http://www.zijonline.nl/ecNews.asp?ID=2520&page=zij_food

Verder beweeg ik momenteel niet zo veel, omdat ik een whiplash heb en niet zo veel energie... ik hoop in ieder geval niet futloos te raken van dit dieet. Ik ga trouwens deze week wel weer beginnen door elke dag ff te zwemmen en naar de sauna /stoombad te gaan in de sportschool... de move er heen kan maar beter vast weer gewenning worden he... haha

lekker dat je door gezond te eten afvalt Teigan! Complimenten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')