Wat een boel nieuwelingen allemaal met goede plannen! Welkom
avotar: jaja, vriendjes en vriendinnetjes zijn slecht voor de lijn. Ik ken het, ik ben nadat ik ben gaan samenwonen flink aangekomen
![]()
. Tegen slap vel schijn je middeltjes te hebben maar ik weet niet of ze werken. Zelf heb ik er geen last van omdat ik vrij langzaam ben afgevallen. Als je misschien wat langzamer afvalt, heeft je lichaam meer tijd om zich aan te passen. Maar als ik ergens een middeltje lees, zal ik het hier wel doorgeven
![]()
.
Faithy: ai, nog gecondoleerd met het verliezen van je lievelingsoma! Dan is het logisch dat je geen zin hebt om wat te plannen
![]()
.
Plan maar gewoon een datum maar reken maar niet al te veel op mij helaas... De komende maanden zit ik wat lastig met weekenden omdat ik nog niet weet wanneer vriendjelief diensten heeft in het weekend en ik hem toch wel een keertje wil zien
![]()
.
Maar met de lijn gaat het vermoedelijk wel goed als al je broeken weer wat losser zitten!
![]()
Je kan trouwens ook in de boekhandel (een grote of de Slegte) kijken naar Pilates boeken. Dan heb je een boek en dan kan je thuis de oefeningen doen...
YPPY: ik denk dat je me verkeerd hebt begrepen
![]()
. Die les hebben we niet 12 minuten gerend hoor. De trainers willen graag dat we aan het einde van de lessenserie 3 km of 12 minuten kunnen rennen. Vorige week hebben we trouwens 3 x 8 (voor de beginners 3 x 6) met 2 minuten pauze gerend. Ik ben benieuwd wat we zaterdag voor les krijgen. Omdat ik aan een van de trainers tips vroeg inzake het sneller kunnen rennen op lange afstanden, vroeg hij zich af wat ik dan op die lessen deed als ik al de 10 km binnen een uur kon rennen
![]()
. Naja, tips dus krijgen over rentechniek enzo
![]()
.
Ondanks dat je het wellicht niet mee eens bent
fokje mag je je toch melden in het andere topic "slank de zomer in".
DancingPhoebe: als ik snoep heb gekocht en ik krijg er spijt van dan gooi ik het ook weg hoor. Zelfbescherming is dat dan
![]()
.
DusDat: je hebt helemaal gelijk met je citaat! Slank / in beweging zijn doe je voor jezelf omdat je je dan beter voelt. The hell met die anderen
![]()
!
Gefeliciteerd
Droeke met je verjaardag!
pumpin_Ruby: goede actie om meteen naar de sportschool te gaan! Een zwaar lichaam hebben is niet fijn als je die in korte tijd hebt opgebouwd...
Hier gaat alles nog goed. Het hardlopen gaat goed (laatst zelfs 10 km gedaan in 55 minuten). Alleen heb ik, net zoals sommige anderen, last van dat ik in het weekend te makkelijk word. Ik moet nog een oplossing vinden om dat te doorbreken want ik zit geloof ik weer op een gewichtsplateau. Maar goed... mijn nieuwe broeken (ala maat 42) zakken alweer af dus het moet wel goedkomen geloof ik
![]()
. Paaseitjes heb ik nauwelijks gegeten. Ik heb er hooguit 5 geschept bij de Jamin en ik heb vriendjelief zijn favo chocoeitjes laten uitkiezen (gelukkig dat ik die niet lekker vond)
![]()
.
Ik heb een tijd geleden ook mijn kast uitgemest en nieuwe kleding gekocht. Echt, die oude kleding flubberde om mijn lijf heen dus die heb ik maar weggegeven (en een broek gehouden ter herinnering aan de oude 'dikkere' tijden). Als je dan die nieuwe kleding koopt (in de uitverkoop jongens als je een nieuwe serie nodig hebt), krijg je weer een boel complimentjes omdat men denkt dat je weer afgevallen bent
![]()
.
En waarom kan je niet aan je eetpatroon denken als je uit eten gaat? Je kan best mager eten in een restaurant alleen je moet wat langer op de kaart kijken. Neem dan alleen een voorafje (soepje, salade, brood zonder kruidenboter) - hoofdgerecht (mager, gegrilled vlees, vis, vega ofzo) en thee/koffie na en dat kan ook best mager zijn. Dus waarom zou je 'zondigen' als je uit eten gaat? Maak er een sport van om het magere eten uit te zoeken. Da's best leuk hoor op die manier
![]()
.