abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25808022
Ik wil ook op de lijst.
Ik ben 1.68m en +/- 70 kilo. Ik oog met kleren aan niet te zwaar, maar omdat ik nauwelijks tieten heb, geen taille en het vet zich ophoopt bij buik/billen zie ik er gewoon lomp uit in m'n blootje. Ben verder ook relatief licht gebouwd, dus ben echt een beetje te vet. Wil graag +/- 62 kilo wegen, dat is voor mij denk ik een goed gewicht.

Ben niet van plan om mijn eetpatroon grondig te veranderen, maar wil het in eerste instantie proberen met sport.

edit: BMI = 24.8 maar vind dat zelf geen goede richtlijn. Zoals gezegd ik ben wat lichter gebouwd.

[ Bericht 9% gewijzigd door fokje op 28-03-2005 16:18:25 ]
  maandag 28 maart 2005 @ 16:38:57 #137
89230 Bubsel
3-5-2006!!
pi_25808686
quote:
Bubsel/[b] (1m71) (45,3) was 145,8 kg, weegt nu 132.5 kg en wil graag 74 kg wegen [b]-13.3
Bubsel (1m71) (45,1) was 145,8 kg, weegt nu 131,9 kg en wil graag 74 kg wegen -13.9

Het paasweekend redelijk goed doorstaan en veel gezwommen is altijd fijn.
pi_25823627
Cutie (1m87) (28,0) was 108,0 kg, weegt nu 98,0 kg en wil graag 75 kg wegen -10.0

Nieuw:
Cutie (1m87) (27,6) was 108,0 kg, weegt nu 96,5 kg en wil graag 75 kg wegen -11,5kg

[ Bericht 8% gewijzigd door Cutie op 29-03-2005 09:51:57 ]
pi_25824173
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 19:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Koningin, ik vertrouw mijn weegschaal ook niet altijd hoor. Zo scheelt het soms 2 kilo na een plasbeurt....

Maar je hebt zelf ook wel in de gaten of je afvalt of aankomt, niet tot op het ons precies, maar je merkt toch aan je kleren en aan alles of je aan het afvallen bent of juist weer een beetje aan het aankomen en de grote lijn die mijn weegschaal aanhoudt klopt wel aardig, als ik voel dat mijn kleren wijder gaan zitten dan geeft hij ook wel minder kiloos aan. Alleen heeft hij het van de vele keren dat ik erop ga staan wel af en toe mis. En das een beetje jammer!
Ik voel inderdaad aan mijn kleding wel dat er wat afgaat, gelukkig.

Nou, Eurodisney was natuurlijk erg slecht voor de lijn. Veel gezond voedsel krijg je daar niet
Vandaag maar weer met goede moed begonnen, chocolade die over is kiep ik weg. Vrijdag of zaterdag weer op de weegschaal en de schade bekijken.........ach ja, moet een keertje kunnen.
pi_25825543
óooh wat dapper! Chocolade weggooien! HELD!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_25825590
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 10:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
óooh wat dapper! Chocolade weggooien! HELD!
Anders eet ik het op, er is gewoon geen andere oplossing. Mijn man eet het toch niet.
Zelf had ik dus bewust ook geen chocolade gekocht, maar dit hadden we gekregen. En ik heb er al genoeg van gehad!
  dinsdag 29 maart 2005 @ 11:05:38 #142
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_25825733
pfff.... wat dacht je van kleren weggooien..

weet je wat het verliezen van 26,5 kilo doet voor je gardarobe vol met zomerkleding..?v
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  dinsdag 29 maart 2005 @ 11:52:44 #143
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_25826755
quote:
Cosmick (1m81) (26,9) was 97 kg, weegt nu 88 en wil graag 82,5 wegen -9
Na een weekendje Brussel (met idd toch wat bier.. maar heul veul gewandel ter compensatie):

Cosmick: (1m81) (26,7) was 97 kg, weegt nu 87,7 en wil graag 82,5 wegen -9,3

[ Bericht 1% gewijzigd door cosmick op 29-03-2005 12:01:51 ]
pi_25826862
nu heb ik van mn werk (waar ik nu weg ben) een doos celebrations gehad zaterdag..

heb 't tdoosje nog niet opengemaakt

hou 't wel voor m'n verjaardagsvisite volgende week
Doei.
pi_25827121
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 11:57 schreef Faithy het volgende:
nu heb ik van mn werk (waar ik nu weg ben) een doos celebrations gehad zaterdag..

heb 't tdoosje nog niet opengemaakt

hou 't wel voor m'n verjaardagsvisite volgende week
wow dat kan ik dus echt niet he? lekkere dingen daar kan ik echt niet vanaf blijven als ik (alleen) thuis ben.
Daar heb ik geen discipline genoeg voor.

Ik ben net als Fropje: ik weet het allemaal prima, maar ik ga steeds de mist in met de uitvoering
pi_25828179
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 12:10 schreef octopussy het volgende:

[..]

Ik ben net als Fropje: ik weet het allemaal prima, maar ik ga steeds de mist in met de uitvoering
Dat heb ik in het weekend
Door de week zit ik in mijn werk-ritme, neem ik boterhammen mee enzo.
Maar in het weekend loopt het altijd anders........en daar moet ik nog een weg in vinden.

Avotar, kleding weg gooien is dan toch heerlijk, en dan lekker nieuw kopen
Was ik maar al zover.
pi_25842147
sorry dat ik een tijd niets van me heb laten horen
moet binnekort maar weer beginnen met sporten en nog meer op te letten wat ik eet
maar ik heb het idee dat het toch niets helpt
pi_25842325
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 13:04 schreef Koningin het volgende:

Was ik maar al zover.
Dat ga ik dus ook krijgen... Nu past het nog wel maar alles word wel iets te groot. Probleem alleen dat je als Student geen cent te makken hebt. Dus een nieuw shirtje van 40,- is al meteen een aanslag...
pi_25849262
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 13:04 schreef Koningin het volgende:

[..]

Was ik maar al zover.
Nou, ik sta soms met tranen in mjin ogen in mijn kleding kast te kijken. Echt zonde. Ik ga binnenkort maar eens de bezem door die kast halen. Het is een fraaie vorm van kapitaalvernietiging.

Overigens vraag ik me af of een vriendin wel zo goed is, voor mijn eet -en sportpatroon, maar dat interesseert me even niet zoveel. Die balans vinden we vanzelf wel weer

* kaputwiehund en zijn meissie
Zu hause ist alles besser
pi_25849510
Je kunt je kleding ook nog altijd verkopen als het nog goed is...........
pi_25849718
Kringloopwinkels zijn ook blij met je grote maten hoor Er zijn erg veel te zware mensen die moeite hebben met kleren kopen en die kunnen dan misschien iets bij een tweedehands winkel vinden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 30 maart 2005 @ 10:04:14 #152
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_25849797
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 09:34 schreef kaputwiehund het volgende:

[..]

Nou, ik sta soms met tranen in mjin ogen in mijn kleding kast te kijken. Echt zonde. Ik ga binnenkort maar eens de bezem door die kast halen. Het is een fraaie vorm van kapitaalvernietiging.

Overigens vraag ik me af of een vriendin wel zo goed is, voor mijn eet -en sportpatroon, maar dat interesseert me even niet zoveel. Die balans vinden we vanzelf wel weer

* kaputwiehund en zijn meissie
Ja errug is dat he..

ehm... nee... die is niet goed voor je patroon.. ahum... merk ik ook.. aan de andere kant.. is het weer gewoon een kwestie van een nieuw ritme zoeken..
enneh.... het betekent gelukkig dat je nu ook andere spieren kan gaan trainen dan alleen je eh 'ruk'-spier..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_25849805
Ik baal er ook wel van. Over het algemeen heb ik niet zulke dure kleding en aangezien ik student ben vind ik dat ikhet ook wel redelijk af mag dragen. Dus het gros van de kleding die ik straks weg ga moeten doen, zal ik niet zo mee zitten en gaat zonder moeite in een bak, dan wel de kliko, dan wel de inzamelbak.

Maar ik heb ook een paar pakken die ik nauwelijks gedragen heb omdat ik niet vaak gelegenheid had zon pak te dragen en dat doet nu al pijn.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_25852146
vriend hebben is volgens mij niet goed nee..

ik 'moet' vrijdag mee uit eten
Doei.
  woensdag 30 maart 2005 @ 11:58:41 #155
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_25852192
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 11:55 schreef Faithy het volgende:

ja wrijf het ff in
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 30 maart 2005 @ 11:58:46 #156
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_25852194
ik ben al een tijd bezig met lijnen, althans, nee, wat meer op mijn eten letten, en wat minder en verantwoorder eten eigenlijk
ik ben 12 [om en nabij] kilo kwijtgeraakt, maar nu blijf ik eigenlijk al een hele tijd hangen!
heb een tijdje zitten twijfelen, [vraag me niet waarom, weet ik ook niet]
maar ik kom hier denk ik, toch maar eens wat vaker kijken..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_25852234
maar hoe voorkom je dat je nou echt gewoon gaat genieten

ik moet wel aan m'n eetpatroon blijven denken....
Doei.
  woensdag 30 maart 2005 @ 12:15:21 #158
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_25852510
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 12:00 schreef Faithy het volgende:
maar hoe voorkom je dat je nou echt gewoon gaat genieten

ik moet wel aan m'n eetpatroon blijven denken....
niet uit eten gaan
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_25852658
ja nou zeg

dat doe ik dus wel das romatisch
Doei.
pi_25852926
Zo gauw je ooit een keertje bent begonnen met lijnen, blijf je er je hele leven aan vast zitten.
Altijd blijven opletten e.d. Een keertje zondigen mag natuurlijk altijd....
pi_25854818
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 12:38 schreef Koningin het volgende:
Zo gauw je ooit een keertje bent begonnen met lijnen, blijf je er je hele leven aan vast zitten.
Altijd blijven opletten e.d. Een keertje zondigen mag natuurlijk altijd....
Wel eens van een open deur intrappen gehoord?

Het woord 'zondigen' vind ik sowieso al idioot. Zondigen impliceert dat je iets doet wat eigenlijk niet mag en iets waar je dús een schuldgevoel van zou moeten krijgen. Als je ergens niet mee bezig moet gaan bij het lijnen dan is het wel schuldgevoelens en spijt ontwikkelen. Lekker negatief en dus niet echt bevorderlijk voor je humeur.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 30 maart 2005 @ 14:07:11 #162
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25854934
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 11:55 schreef Faithy het volgende:

Maak het uit en doe als ik: val spontaan een paar kilo's af van ellende.
pi_25856031
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 14:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wel eens van een open deur intrappen gehoord?

Het woord 'zondigen' vind ik sowieso al idioot. Zondigen impliceert dat je iets doet wat eigenlijk niet mag en iets waar je dús een schuldgevoel van zou moeten krijgen. Als je ergens niet mee bezig moet gaan bij het lijnen dan is het wel schuldgevoelens en spijt ontwikkelen. Lekker negatief en dus niet echt bevorderlijk voor je humeur.
Zo bedoel ik het ook niet hoor.....
Volgens mij begrijp je me niet helemaal.
Ik bedoel dus dat je gerust kunt 'zondigen' zonder schuldgevoel.

Maar ik heb het zelf mee gemaakt, ooit begonnen met lijnen en sindsdien blijf je er mee bezig, maar dat is niet negatief bedoeld.
pi_25863129
Ik ga er ook maar eens aan beginnen... Ben sinds gisteren begonnen met dieeten. En tot nu toe is het een ware hel... Ik denk aan niets anders dan eten eten eten... Echt verschrikkelijk. En dan nog die nare gewoonte om overal mayo bij te eten afleren... Pfff. Ik hoop maar dat ik het volhoud, want hier thuis hoef ik niet veel steun te verwachten... Momenteel zitten m'n ouders beneden frietjes met mayo te eten...

Willow1 (1m66) (26,9) was 74 kg, weegt nu 74 kg en wil graag 63 kg wegen
Justice is considered to mean equality, it does mean equality, but equality for those who are equal, and not for all.
  woensdag 30 maart 2005 @ 20:18:59 #165
94337 DusDat
Livin' A Gay Life
pi_25864143
Ook al hoor ik niet in dit topic thuis, vind het wel interessant om mee te lezen.

@ Willow: Probeer niet 1x radicaal te beginnen. Als je het moeilijk vind, verander dan je mayo in frietsaus. Is minder ongezond. Succes!

Ik las d'r strax de Beau Monde, met een artikeltje over Connie Breukhoven, ze zei wel iets wat mij aan het denken zette:
'Slank zijn en in beweging blijven doe ik voor mezelf, niet voor anderen. Het lichaam bestaat voor het grootste gedeelte uit water en water dat in de natuur stil ligt, wordt op den duur troebel. Stromend water blijft echter helder.'
Someday you're gonna know
There's more to get than what you've got
You gotta learn to let go
Stop living it up, ready or not
pi_25873846
Ben vanmorgen eens op de weegschaal gaan staan om de schade van een weekendje Eurodisney te incasseren. En ja hoor, 4 ons erbij!
Dus geen updat van mij deze week. Volgende week weer wel!
  donderdag 31 maart 2005 @ 08:47:38 #167
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_25873900
Ik woog vanmorgen 87,2 .kg.. een nieuw record

Ik fiets tegenwoordig elke avond 20 minuten op mijn hometrainer.. helpt dus goed!
pi_25874353
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 14:07 schreef Christine het volgende:

[..]

Maak het uit en doe als ik: val spontaan een paar kilo's af van ellende.
Hm... NEE!

dan maar een dag niet lijnen

vriend
Doei.
  donderdag 31 maart 2005 @ 09:42:38 #169
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_25874531
Droeke is vandaag jarig!

Enneuh, helaas 4 ons bij vanaf de vorige update. Maandag MOET ik een nieuwe update geven ook al is die negatief. Hopelijk geeft dat ook weer positieve energie. Maar goed, mag niet klagen met de 8 kilo die ik al afgevallen ben. Al mijn kleren zitten een STUK beter en zie er vandaag dus ook om OP TE VRETEN uit, al zeg ik het zelf
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_25875800
gefeliciteerd!

ik heb vandaag weer, voor het eerst in anderhalf jaar, naar mn werk gefietst
trots
pi_25876921
Ik wil ook meedoen ! In 2000 woog ik 55 kilo en had ik maatje M, nu weeg ik 79 kilo en pas ik bijna niet meer in een XL. Als het zo doorgaat weeg ik 120 kilo op m'n dertigste.

pumpkin_Ruby (1m61)(30.5) weegt nu 79 kilo en wil graag 60 kilo wegen -0

Heb geen digitale weegschaal, dus ik zal in ponden rekenen. Ik ga vandaag nog m'n abonnement opzeggen van de sportschool waar ik sinds m'n verhuizing nooit meer kom en me aanmelden bij de dichstbijzijnde. En ik ga een stukje fietsen.
pi_25878933
als je geboortedatum klopt, lijkt het me niet meer dan logisch dat je 5 jaar geleden 55 woog en nu een stukkie meer..
pi_25880126
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 13:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
als je geboortedatum klopt, lijkt het me niet meer dan logisch dat je 5 jaar geleden 55 woog en nu een stukkie meer..
nou ik geloof niet dat er tussen 18 en 23 jaar echt veel verschil hoeft te zitten in gewicht
met 18 ben je als meisje toch wel redelijk uitgegroeit lijkt me
pi_25881585
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 13:58 schreef octopussy het volgende:

[..]

nou ik geloof niet dat er tussen 18 en 23 jaar echt veel verschil hoeft te zitten in gewicht
met 18 ben je als meisje toch wel redelijk uitgegroeit lijkt me
Nee hoor, na je 18e worden je heupen aanmerkelijk breder en wordt je zeker zwaarder.
In the long run, I hit what I aim at
pi_25883049
Ik ben op m'n 11e gaan groeien en was op m'n 15e wel klaar. Vrouwelijke vormen krijgen vind ik wel normaal, maar 25 kilo is toch een beetje overdreven.Op m'n 18e ben ik gaan studeren, fiets dus niet meer iedere dag een uur naar school en terug maar zit uren in de trein, achter de computer en in de boeken, ik ben na de middelbare school ook gestopt met de sportclubs waar ik op zat, dus ik weet wel hoe het komt dat ik zo zwaar geworden ben.

Ik heb het allemaal veel te lang op z'n beloop gelaten, m'n vriendje heeft het er altijd over dat ik zo mooi rond ben, dat is wel leuk maar stimuleert je nou ook niet om af te vallen. Toen ik 55 kilo woog had ik heel weinig zelfvertrouwen en vond ik mezelf totaal niet mooi, nu ben ik veel zelfverzekerder en stoor ik me niet zo aan m'n lichaam. De laatste jaren ben ik me veel meer voor kleding gaan interesseren en heb een leuke garderobe opgebouwd, als ik m'n streefgewicht haal pas ik die kleren allemaal niet meer. MAAR...ik kan niet eens hard doorstappen (rennen doe ik al niet meer) naar het station zonder flink buiten adem te raken, m'n enkels gaan zeer doen, ik krijg last van m'n rug als ik lang sta, zelfs in bed zitten m'n vetrolletjes weleens in de weg, ik moet gewoon iets doen !!! Plus dat ik net m'n katten op dieet gezet heb, ik voel me nogal hypocriet.

Morgen heb ik een afspraak om voor de eerste keer naar de nieuwe sportschool te gaan, ik moet alleen nog wat sportkleding bij elkaar scharrelen waar ik in pas.
pi_25883747
Pumkin, echt mooie kleding, van echt goede kwalitiet, kun je ook best mooi laten vermaken toch? Dat is allicht goedkoper dan een hele nieuwe garderobe aanschaffen en dan hoef je geen afscheid te nemen van echt geliefde stukken.
pi_25884443
Dat ben ik wel van plan. Ik heb echt veel moeite moeten doen om sommige dingen te bemachtigen, vervangen zou me nu waarschijnlijk nooit meer lukken. Misschien dat ik op internet nog wat dingen kan ruilen, ik ken gelukkig veel meiden die van dezelfde kleding houden. En als ik wat slanker ben zal het toch allemaal wel wat mooier vallen !
Oh mên, jouw ondertitel ! Het is hier de tijd van de maand en er zijn paaseitjes in huis, gelukkig ben ik gemotiveerd
pi_25893263
Wat een boel nieuwelingen allemaal met goede plannen! Welkom

avotar: jaja, vriendjes en vriendinnetjes zijn slecht voor de lijn. Ik ken het, ik ben nadat ik ben gaan samenwonen flink aangekomen . Tegen slap vel schijn je middeltjes te hebben maar ik weet niet of ze werken. Zelf heb ik er geen last van omdat ik vrij langzaam ben afgevallen. Als je misschien wat langzamer afvalt, heeft je lichaam meer tijd om zich aan te passen. Maar als ik ergens een middeltje lees, zal ik het hier wel doorgeven .

Faithy: ai, nog gecondoleerd met het verliezen van je lievelingsoma! Dan is het logisch dat je geen zin hebt om wat te plannen .
Plan maar gewoon een datum maar reken maar niet al te veel op mij helaas... De komende maanden zit ik wat lastig met weekenden omdat ik nog niet weet wanneer vriendjelief diensten heeft in het weekend en ik hem toch wel een keertje wil zien .
Maar met de lijn gaat het vermoedelijk wel goed als al je broeken weer wat losser zitten!
Je kan trouwens ook in de boekhandel (een grote of de Slegte) kijken naar Pilates boeken. Dan heb je een boek en dan kan je thuis de oefeningen doen...

YPPY: ik denk dat je me verkeerd hebt begrepen . Die les hebben we niet 12 minuten gerend hoor. De trainers willen graag dat we aan het einde van de lessenserie 3 km of 12 minuten kunnen rennen. Vorige week hebben we trouwens 3 x 8 (voor de beginners 3 x 6) met 2 minuten pauze gerend. Ik ben benieuwd wat we zaterdag voor les krijgen. Omdat ik aan een van de trainers tips vroeg inzake het sneller kunnen rennen op lange afstanden, vroeg hij zich af wat ik dan op die lessen deed als ik al de 10 km binnen een uur kon rennen . Naja, tips dus krijgen over rentechniek enzo .

Ondanks dat je het wellicht niet mee eens bent fokje mag je je toch melden in het andere topic "slank de zomer in".

DancingPhoebe: als ik snoep heb gekocht en ik krijg er spijt van dan gooi ik het ook weg hoor. Zelfbescherming is dat dan .

DusDat: je hebt helemaal gelijk met je citaat! Slank / in beweging zijn doe je voor jezelf omdat je je dan beter voelt. The hell met die anderen !

Gefeliciteerd Droeke met je verjaardag!

pumpin_Ruby: goede actie om meteen naar de sportschool te gaan! Een zwaar lichaam hebben is niet fijn als je die in korte tijd hebt opgebouwd...

Hier gaat alles nog goed. Het hardlopen gaat goed (laatst zelfs 10 km gedaan in 55 minuten). Alleen heb ik, net zoals sommige anderen, last van dat ik in het weekend te makkelijk word. Ik moet nog een oplossing vinden om dat te doorbreken want ik zit geloof ik weer op een gewichtsplateau. Maar goed... mijn nieuwe broeken (ala maat 42) zakken alweer af dus het moet wel goedkomen geloof ik . Paaseitjes heb ik nauwelijks gegeten. Ik heb er hooguit 5 geschept bij de Jamin en ik heb vriendjelief zijn favo chocoeitjes laten uitkiezen (gelukkig dat ik die niet lekker vond) .

Ik heb een tijd geleden ook mijn kast uitgemest en nieuwe kleding gekocht. Echt, die oude kleding flubberde om mijn lijf heen dus die heb ik maar weggegeven (en een broek gehouden ter herinnering aan de oude 'dikkere' tijden). Als je dan die nieuwe kleding koopt (in de uitverkoop jongens als je een nieuwe serie nodig hebt), krijg je weer een boel complimentjes omdat men denkt dat je weer afgevallen bent .

En waarom kan je niet aan je eetpatroon denken als je uit eten gaat? Je kan best mager eten in een restaurant alleen je moet wat langer op de kaart kijken. Neem dan alleen een voorafje (soepje, salade, brood zonder kruidenboter) - hoofdgerecht (mager, gegrilled vlees, vis, vega ofzo) en thee/koffie na en dat kan ook best mager zijn. Dus waarom zou je 'zondigen' als je uit eten gaat? Maak er een sport van om het magere eten uit te zoeken. Da's best leuk hoor op die manier .
pi_25900020
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 16:56 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

Oh mên, jouw ondertitel ! Het is hier de tijd van de maand en er zijn paaseitjes in huis, gelukkig ben ik gemotiveerd
Haha, ik had mijn ondertitel nog niet eens in deze context gezien! Hij hoort bij het plaatje, wat om de een of andere reden kapot is en ik nodig eens moet fixen, en beide komen uit de film Schatjes

Maar hij past idd ook mooi bij dit topic.
pi_25900067
Pandorah, dan kun je net zo goed niet uit eten gaan. Uit eten ga je toch om te genieten? Je betaalt toch niet zon smak geld om eigenlijk nog niet te eten wat je het liefst zou eten?

[ Bericht 0% gewijzigd door DancingPhoebe op 01-04-2005 10:11:18 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')