abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25520835
Weet je zeker dat je niet een beginnend eetprobleem aan het ontwikkelen bent of dat je er misschien wel middenin zit? eten compenseren met uren en uren sporten?
Die eetbuien komen goed in de richting van wat ik ook eet tijdens een eetbui, alleen ik laat de appels en tosti's weg en vervang die door wat meer kcalrijker producten. (ik heb dus wel boulimia). Ik zou zeggen kijk ermee uit en zoek eventueel hulp voordat je telaat bent.

Groetjes
pi_25520918
isos, het klinkt mij eerlijk gezegd ook een beetje als een (beginnende) eetstoornis in de oren..

En dan boulimia, maar de variant waarbij je dus niet overgeeft, maar je bent duidelijk wel bezig met compenseren...
Heb je dit al lang?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_25521763
Oud
DrukVout (1m92) (25,0) was 97,2 kg, weegt nu 92,3 kg en wil graag 83 kg wegen - 4,9
Nieuw:
DrukVout (1m92) (24,7) was 97,2 kg, weegt nu 91,1 kg en wil graag 83 kg wegen - 6,1

Misschien beetje vals gespeeld. Maar ik ben ziek. Eten gaat er niet echt gemakkelijk in.
Maar de week was nogal raar. Hou me altijd door de weeks vast aan het dieet en ik viel maar niks af.
Vrijdag was ik ziekjes en ging aan de koek en chips.
Zaterdag ook ongezond gegeten en zondag ook. En was bij elkaar 2 ons afgevallen. Dus gisteren weer dieet gehouden zover het kon met de koorts. En toch weer 1.2 af gevallen! WOEI

BMI is nu 24,7
pi_25524919
ongeveer een jaar denk ik; ben vorig jaar van 92 naar 78 kg gegaan. sindsdien is het schommelend rond de 80, bmi is goed, aan de zware kant zelfs (1.83m ). mijn eetpatroon is idd niet echt normaal. (nog) niet een grote bedrijging voor mijn gezondheid gelukkig, maar wat meer in evenwicht zou wel fijn zijn. tsja zo'n grote zak quaker en ik moet toegeven dan nog is mijn honger niet over... vandaar die tostis enz. en je raad het al dan nog nie
pi_25537061
Kan iemand meer vertellen over hoe producten met veel calorieėn ervoor kunnen zorgen dat je in gewicht toeneemt ? d.w.z. van een stokbroodje zou je minder snel aan moeten komen dan van 10 bonbons ? maar toch is een stokbroodje veel zwaarder.
Breekt je lichaam dit zo moeilijk af, die bonbons?
Want ik zelf heb het gevoel dat ik 10 bonbons makkelijker wegtrain dan een stokbroodje..
pi_25537814
ik ben nogal een newbie hoor... maar wat zijn goede gezonde producten voor op brood tijdens ontbijt of lunch?
  Moderator donderdag 17 maart 2005 @ 09:55:02 #57
5428 crew  miss_sly
pi_25538078
20+ kaas, komkommer, linera smeerkaas, light jam, rookvlees.
Ligt er ook aan wat je graag eet, misschien zijn er wel slanke varianten

Op www.overgewicht.nl kun je meer info vinden over gezond eten en kun je ook kijken wat het beleg dat jij graag zou willen in calorieen doet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_25544383
Hallo mensen Ik ben even weinig op het forum wegens drukke bezigheden
Als ik weer tijd heb kom ik weeer vaker. Ondertussen blijf ik vrolijk meedoen en zal ik af en toe een update posten. Helaas zal ik voorlopig ook niet veel meer doen dan af en toe een update posten
Carpe diem
pi_25544576
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 09:55 schreef miss_sly het volgende:
20+ kaas, komkommer, linera smeerkaas, light jam, rookvlees.
Ligt er ook aan wat je graag eet, misschien zijn er wel slanke varianten

Op www.overgewicht.nl kun je meer info vinden over gezond eten en kun je ook kijken wat het beleg dat jij graag zou willen in calorieen doet.
Daar noem je ook wel wat op zeg... Als ik dat dagelijks moet eten word ik er niet vrolijk van..
Ham is ook wel gezond, zit niet zo veel in.
Netzoals American Filet.
Maar die 2 dingen zitten volgens mij tussne normale dingen op brood en de dingen die miss_sly noemt.

Ik doe nu 4 weken WeightWatchers en ik heb echt geen problemen met dingen die ik mis ofzo.
Ik mis bijvoorbeeld geen patat of pizza. Netzoals Chips en snoep. Niet echt behoefte naar.
In het weekend is het wel lekker. Maar ik snak er niet naar.
pi_25544682
blaat
pi_25544688
oud: MazeNL (1m95) (25,77) was 116, weegt nu 98 kg en wil graag 84 kg wegen -18
nieuw: MazeNL (1m95) (24,21) was 116, weegt nu 93 kg en wil graag 84 kg wegen -23

min 5
pi_25546094
Het gaat nog druk worden in het Slank voor de zomer/feestdagen topic. Goed bezig MazeNL
Zu hause ist alles besser
  vrijdag 18 maart 2005 @ 06:35:01 #63
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_25558566
Ik meld me als zwaargewicht ook, ik ben vandaag begonnen aan een combinatie van verstandiger eten en de veelbesproken hoodia pil, ik hou jullie op de hoogte.

ik weeg op dit moment 135 kg en zou op dit moment al tevreden zijn als ik onder de 120 duik.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_25559031
Oud:
Koningin (1m70) (28,8) woog 84,8 kg, weegt nu 83,4 kg en wil graag 75 wegen -1,4
Nieuw:
Koningin (1m70) (28,7) woog 84,8 kg, weegt nu 82,8 kg en wil graag 75 wegen -2

Het gaat langzaam aan, maar het gaat.
pi_25559034
Klonk, wat is de hoodia pil?
pi_25559070
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 07:54 schreef dp81 het volgende:
Kan iemand meer vertellen over hoe producten met veel calorieėn ervoor kunnen zorgen dat je in gewicht toeneemt ? d.w.z. van een stokbroodje zou je minder snel aan moeten komen dan van 10 bonbons ? maar toch is een stokbroodje veel zwaarder.
Breekt je lichaam dit zo moeilijk af, die bonbons?
Want ik zelf heb het gevoel dat ik 10 bonbons makkelijker wegtrain dan een stokbroodje..
sorry voor de kick, maar iemand die dit kan toelichten misschien ?
  vrijdag 18 maart 2005 @ 08:37:48 #67
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_25559112
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 08:31 schreef Koningin het volgende:
Klonk, wat is de hoodia pil?
De hoodiamax is een plantaardig goedje, product is afkomstig van de hoodiacactus uit Zuid-Afrika. Bosjesmannen gebruiken de werkende stof uit de cactus als ze op jacht gaan. De stof zorgt ervoor dat het hongergevoel verdwijnt.

Normaal ben ik niet op pilletjes en suplementen maar er was een tijdje geleden een docu over op de bbc en de verslaggever had na een hap cactus bijna een hele dag geen trek krijgt.
pi_25559196
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 08:37 schreef Klonk het volgende:

[..]

De hoodiamax is een plantaardig goedje, product is afkomstig van de hoodiacactus uit Zuid-Afrika. Bosjesmannen gebruiken de werkende stof uit de cactus als ze op jacht gaan. De stof zorgt ervoor dat het hongergevoel verdwijnt.

Normaal ben ik niet op pilletjes en suplementen maar er was een tijdje geleden een docu over op de bbc en de verslaggever had na een hap cactus bijna een hele dag geen trek krijgt.
Die pillen koop je bij de drogist ofzo?
Het zou ook niets voor mij zijn, maar hopelijk werkt het voor jou!
  vrijdag 18 maart 2005 @ 08:47:28 #69
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_25559226
ik heb ze bij de kruiderij gekocht, ben ook benieuwd of ze me (in combinatie met normaal eten) lichter maken of dat alleen mijn portomenee lichter is geworden, want goedkoop zijn die krengen niet (36,50)
pi_25559675
@dp81, het heeft iets te maken met voedingswaarde en niet met gewicht. Maar nou ik er over nadenk, weet ik het zelf eigenlijk ook niet...

Even een update:
Ik begon met
Malchevia(1m87)(28,4) was 100,3 kg, weegt nu 99,2 kg en wil graag 85 kg wegen -1,1
En nu na drie weken sporten en regelmatig en vetvrij eten:
Malchevia(1,87)(27,8) was 100,3 kg, weegt nu 97,5 kg en wil graag 85 kg wegen -2,5
In the long run, I hit what I aim at
pi_25559734
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 08:47 schreef Klonk het volgende:
ik heb ze bij de kruiderij gekocht, ben ook benieuwd of ze me (in combinatie met normaal eten) lichter maken of dat alleen mijn portomenee lichter is geworden, want goedkoop zijn die krengen niet (36,50)
Succes in ieder geval en post hier je ervaringen maar.
pi_25559951
dp81, volgens mij heeft het vooral met de samenstelling te maken, en dus ook met de voedingswaarde..
Bonbons zijn eigenlijk alleen maar suiker en vet, en in stokbrood zitten ook nog wat vezels en koolhydraten..
en nu weet ik ook niet meer hoe ik het verder u it moet leggen

Van mij deze week geen update, ik ben nl. aangekomen..
Volgende week wel weer...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_25560581
Ik kom maar niet onder de 75... misschien toch maar weer eens aan het water slaan. Ik ben wel btw helemaal af van de HERBALIFE ik gebruik er niks meer van.
  Moderator vrijdag 18 maart 2005 @ 10:25:21 #74
5428 crew  miss_sly
pi_25560659
Riann, maar het is toch goed dat je zonder Herbalife op die 75 blijft?
Ik vind het echt geweldig!!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_25560723
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 08:37 schreef Klonk het volgende:
Als je een hele dag geen trek hebt en dus ook niks eet lijkt me dat niet heel erg gezond. Jezelf dwingen toch wat te eten ondanks dat je geen trek hebt lijkt me totaal niet fijn. Het positieve van die pil ontgaat mij dus nog...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')