Daar noem je ook wel wat op zeg... Als ik dat dagelijks moet eten word ik er niet vrolijk van..quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:55 schreef miss_sly het volgende:
20+ kaas, komkommer, linera smeerkaas, light jam, rookvlees.
Ligt er ook aan wat je graag eet, misschien zijn er wel slanke varianten
Op www.overgewicht.nl kun je meer info vinden over gezond eten en kun je ook kijken wat het beleg dat jij graag zou willen in calorieen doet.
sorry voor de kick, maar iemand die dit kan toelichten misschien ?quote:Op donderdag 17 maart 2005 07:54 schreef dp81 het volgende:
Kan iemand meer vertellen over hoe producten met veel calorieën ervoor kunnen zorgen dat je in gewicht toeneemt ? d.w.z. van een stokbroodje zou je minder snel aan moeten komen dan van 10 bonbons ? maar toch is een stokbroodje veel zwaarder.
Breekt je lichaam dit zo moeilijk af, die bonbons?
Want ik zelf heb het gevoel dat ik 10 bonbons makkelijker wegtrain dan een stokbroodje..
De hoodiamax is een plantaardig goedje, product is afkomstig van de hoodiacactus uit Zuid-Afrika. Bosjesmannen gebruiken de werkende stof uit de cactus als ze op jacht gaan. De stof zorgt ervoor dat het hongergevoel verdwijnt.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:31 schreef Koningin het volgende:
Klonk, wat is de hoodia pil?
Die pillen koop je bij de drogist ofzo?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
De hoodiamax is een plantaardig goedje, product is afkomstig van de hoodiacactus uit Zuid-Afrika. Bosjesmannen gebruiken de werkende stof uit de cactus als ze op jacht gaan. De stof zorgt ervoor dat het hongergevoel verdwijnt.
Normaal ben ik niet op pilletjes en suplementen maar er was een tijdje geleden een docu over op de bbc en de verslaggever had na een hap cactus bijna een hele dag geen trek krijgt.
Succes in ieder geval en post hier je ervaringen maar.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:47 schreef Klonk het volgende:
ik heb ze bij de kruiderij gekocht, ben ook benieuwd of ze me (in combinatie met normaal eten) lichter maken of dat alleen mijn portomenee lichter is geworden, want goedkoop zijn die krengen niet (36,50)
Als je een hele dag geen trek hebt en dus ook niks eet lijkt me dat niet heel erg gezond. Jezelf dwingen toch wat te eten ondanks dat je geen trek hebt lijkt me totaal niet fijn. Het positieve van die pil ontgaat mij dus nog...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:37 schreef Klonk het volgende:
Normaal ben ik niet op pilletjes en suplementen maar er was een tijdje geleden een docu over op de bbc en de verslaggever had na een hap cactus bijna een hele dag geen trek krijgt.
die verslaggever kreeg natuurlijk veel meer dan dat in die capsules zitten, de doses zijn hier lager, dus helemaal zonder eten dat red je niet, zie het als een natuurlijke maagballon/verkleining.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:28 schreef thaleia het volgende:
[..]
Als je een hele dag geen trek hebt en dus ook niks eet lijkt me dat niet heel erg gezond. Jezelf dwingen toch wat te eten ondanks dat je geen trek hebt lijkt me totaal niet fijn. Het positieve van die pil ontgaat mij dus nog...
Het is zowieso al knap wat je gepresteerd hebtquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:21 schreef Riann het volgende:
Ik kom maar niet onder de 75... misschien toch maar weer eens aan het water slaan. Ik ben wel btw helemaal af van de HERBALIFE ik gebruik er niks meer van.
Keihard trainen en dan vooral niet teveel water drinken (maar net genoeg) zodat je veel gewicht kwijt raaktquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:28 schreef Riann het volgende:
ja dat wel miss_sly maar ik wil zograag naar de 70 of 65
nou, ik wou het er dus eigelijk op houden om door de weeks niks tot een heel klein miniem beetje qua lekker te pakken..en in het weekend wel gewoon iets oogluikender.Alleen heb ik nu een kut weekend achter de rug.Als ik terug kijk naar wat ik dit weekend naar binnen heb geproptquote:Op zondag 20 maart 2005 21:50 schreef Pandorah het volgende:
Welkom Qwea en JolanJ! Wat voor strategie gaan jullie volgen om af te vallen?
eerst zorgen dat je weer gezond wordt. Voorlopig is dat belangrijker als een paar kilo. aankomen Sterktequote:Op maandag 21 maart 2005 09:26 schreef Sanne het volgende:
Ik ben teveel aan het rommelen met complicaties na de operatie. Let momenteel weinig tot niet op mijn voeding, maar realiseer me wel dat ik hard aan het aankomen ben.
Zodra de ontstekingen voorbij zijn en ik me weer een beetje normaal kan bewegen (lees buiten kan komen!) ga ik me weer eens wegen en meld ik me met de schade.
Bubsel (1m71) (45,3) was 145,8 kg, weegt nu 132,5 kg en wil graag 74 kg wegen -13,3quote:Bubsel (1m71) (45,7) was 145,8 kg, weegt nu 133,7 kg en wil graag 74 kg wegen -12,1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |