abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25520835
Weet je zeker dat je niet een beginnend eetprobleem aan het ontwikkelen bent of dat je er misschien wel middenin zit? eten compenseren met uren en uren sporten?
Die eetbuien komen goed in de richting van wat ik ook eet tijdens een eetbui, alleen ik laat de appels en tosti's weg en vervang die door wat meer kcalrijker producten. (ik heb dus wel boulimia). Ik zou zeggen kijk ermee uit en zoek eventueel hulp voordat je telaat bent.

Groetjes
pi_25520918
isos, het klinkt mij eerlijk gezegd ook een beetje als een (beginnende) eetstoornis in de oren..

En dan boulimia, maar de variant waarbij je dus niet overgeeft, maar je bent duidelijk wel bezig met compenseren...
Heb je dit al lang?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_25521763
Oud
DrukVout (1m92) (25,0) was 97,2 kg, weegt nu 92,3 kg en wil graag 83 kg wegen - 4,9
Nieuw:
DrukVout (1m92) (24,7) was 97,2 kg, weegt nu 91,1 kg en wil graag 83 kg wegen - 6,1

Misschien beetje vals gespeeld. Maar ik ben ziek. Eten gaat er niet echt gemakkelijk in.
Maar de week was nogal raar. Hou me altijd door de weeks vast aan het dieet en ik viel maar niks af.
Vrijdag was ik ziekjes en ging aan de koek en chips.
Zaterdag ook ongezond gegeten en zondag ook. En was bij elkaar 2 ons afgevallen. Dus gisteren weer dieet gehouden zover het kon met de koorts. En toch weer 1.2 af gevallen! WOEI

BMI is nu 24,7
pi_25524919
ongeveer een jaar denk ik; ben vorig jaar van 92 naar 78 kg gegaan. sindsdien is het schommelend rond de 80, bmi is goed, aan de zware kant zelfs (1.83m ). mijn eetpatroon is idd niet echt normaal. (nog) niet een grote bedrijging voor mijn gezondheid gelukkig, maar wat meer in evenwicht zou wel fijn zijn. tsja zo'n grote zak quaker en ik moet toegeven dan nog is mijn honger niet over... vandaar die tostis enz. en je raad het al dan nog nie
pi_25537061
Kan iemand meer vertellen over hoe producten met veel calorieën ervoor kunnen zorgen dat je in gewicht toeneemt ? d.w.z. van een stokbroodje zou je minder snel aan moeten komen dan van 10 bonbons ? maar toch is een stokbroodje veel zwaarder.
Breekt je lichaam dit zo moeilijk af, die bonbons?
Want ik zelf heb het gevoel dat ik 10 bonbons makkelijker wegtrain dan een stokbroodje..
pi_25537814
ik ben nogal een newbie hoor... maar wat zijn goede gezonde producten voor op brood tijdens ontbijt of lunch?
  Moderator donderdag 17 maart 2005 @ 09:55:02 #57
5428 crew  miss_sly
pi_25538078
20+ kaas, komkommer, linera smeerkaas, light jam, rookvlees.
Ligt er ook aan wat je graag eet, misschien zijn er wel slanke varianten

Op www.overgewicht.nl kun je meer info vinden over gezond eten en kun je ook kijken wat het beleg dat jij graag zou willen in calorieen doet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_25544383
Hallo mensen Ik ben even weinig op het forum wegens drukke bezigheden
Als ik weer tijd heb kom ik weeer vaker. Ondertussen blijf ik vrolijk meedoen en zal ik af en toe een update posten. Helaas zal ik voorlopig ook niet veel meer doen dan af en toe een update posten
Carpe diem
pi_25544576
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 09:55 schreef miss_sly het volgende:
20+ kaas, komkommer, linera smeerkaas, light jam, rookvlees.
Ligt er ook aan wat je graag eet, misschien zijn er wel slanke varianten

Op www.overgewicht.nl kun je meer info vinden over gezond eten en kun je ook kijken wat het beleg dat jij graag zou willen in calorieen doet.
Daar noem je ook wel wat op zeg... Als ik dat dagelijks moet eten word ik er niet vrolijk van..
Ham is ook wel gezond, zit niet zo veel in.
Netzoals American Filet.
Maar die 2 dingen zitten volgens mij tussne normale dingen op brood en de dingen die miss_sly noemt.

Ik doe nu 4 weken WeightWatchers en ik heb echt geen problemen met dingen die ik mis ofzo.
Ik mis bijvoorbeeld geen patat of pizza. Netzoals Chips en snoep. Niet echt behoefte naar.
In het weekend is het wel lekker. Maar ik snak er niet naar.
pi_25544682
blaat
pi_25544688
oud: MazeNL (1m95) (25,77) was 116, weegt nu 98 kg en wil graag 84 kg wegen -18
nieuw: MazeNL (1m95) (24,21) was 116, weegt nu 93 kg en wil graag 84 kg wegen -23

min 5
pi_25546094
Het gaat nog druk worden in het Slank voor de zomer/feestdagen topic. Goed bezig MazeNL
Zu hause ist alles besser
  vrijdag 18 maart 2005 @ 06:35:01 #63
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_25558566
Ik meld me als zwaargewicht ook, ik ben vandaag begonnen aan een combinatie van verstandiger eten en de veelbesproken hoodia pil, ik hou jullie op de hoogte.

ik weeg op dit moment 135 kg en zou op dit moment al tevreden zijn als ik onder de 120 duik.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_25559031
Oud:
Koningin (1m70) (28,8) woog 84,8 kg, weegt nu 83,4 kg en wil graag 75 wegen -1,4
Nieuw:
Koningin (1m70) (28,7) woog 84,8 kg, weegt nu 82,8 kg en wil graag 75 wegen -2

Het gaat langzaam aan, maar het gaat.
pi_25559034
Klonk, wat is de hoodia pil?
pi_25559070
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 07:54 schreef dp81 het volgende:
Kan iemand meer vertellen over hoe producten met veel calorieën ervoor kunnen zorgen dat je in gewicht toeneemt ? d.w.z. van een stokbroodje zou je minder snel aan moeten komen dan van 10 bonbons ? maar toch is een stokbroodje veel zwaarder.
Breekt je lichaam dit zo moeilijk af, die bonbons?
Want ik zelf heb het gevoel dat ik 10 bonbons makkelijker wegtrain dan een stokbroodje..
sorry voor de kick, maar iemand die dit kan toelichten misschien ?
  vrijdag 18 maart 2005 @ 08:37:48 #67
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_25559112
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 08:31 schreef Koningin het volgende:
Klonk, wat is de hoodia pil?
De hoodiamax is een plantaardig goedje, product is afkomstig van de hoodiacactus uit Zuid-Afrika. Bosjesmannen gebruiken de werkende stof uit de cactus als ze op jacht gaan. De stof zorgt ervoor dat het hongergevoel verdwijnt.

Normaal ben ik niet op pilletjes en suplementen maar er was een tijdje geleden een docu over op de bbc en de verslaggever had na een hap cactus bijna een hele dag geen trek krijgt.
pi_25559196
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 08:37 schreef Klonk het volgende:

[..]

De hoodiamax is een plantaardig goedje, product is afkomstig van de hoodiacactus uit Zuid-Afrika. Bosjesmannen gebruiken de werkende stof uit de cactus als ze op jacht gaan. De stof zorgt ervoor dat het hongergevoel verdwijnt.

Normaal ben ik niet op pilletjes en suplementen maar er was een tijdje geleden een docu over op de bbc en de verslaggever had na een hap cactus bijna een hele dag geen trek krijgt.
Die pillen koop je bij de drogist ofzo?
Het zou ook niets voor mij zijn, maar hopelijk werkt het voor jou!
  vrijdag 18 maart 2005 @ 08:47:28 #69
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_25559226
ik heb ze bij de kruiderij gekocht, ben ook benieuwd of ze me (in combinatie met normaal eten) lichter maken of dat alleen mijn portomenee lichter is geworden, want goedkoop zijn die krengen niet (36,50)
pi_25559675
@dp81, het heeft iets te maken met voedingswaarde en niet met gewicht. Maar nou ik er over nadenk, weet ik het zelf eigenlijk ook niet...

Even een update:
Ik begon met
Malchevia(1m87)(28,4) was 100,3 kg, weegt nu 99,2 kg en wil graag 85 kg wegen -1,1
En nu na drie weken sporten en regelmatig en vetvrij eten:
Malchevia(1,87)(27,8) was 100,3 kg, weegt nu 97,5 kg en wil graag 85 kg wegen -2,5
In the long run, I hit what I aim at
pi_25559734
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 08:47 schreef Klonk het volgende:
ik heb ze bij de kruiderij gekocht, ben ook benieuwd of ze me (in combinatie met normaal eten) lichter maken of dat alleen mijn portomenee lichter is geworden, want goedkoop zijn die krengen niet (36,50)
Succes in ieder geval en post hier je ervaringen maar.
pi_25559951
dp81, volgens mij heeft het vooral met de samenstelling te maken, en dus ook met de voedingswaarde..
Bonbons zijn eigenlijk alleen maar suiker en vet, en in stokbrood zitten ook nog wat vezels en koolhydraten..
en nu weet ik ook niet meer hoe ik het verder u it moet leggen

Van mij deze week geen update, ik ben nl. aangekomen..
Volgende week wel weer...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_25560581
Ik kom maar niet onder de 75... misschien toch maar weer eens aan het water slaan. Ik ben wel btw helemaal af van de HERBALIFE ik gebruik er niks meer van.
  Moderator vrijdag 18 maart 2005 @ 10:25:21 #74
5428 crew  miss_sly
pi_25560659
Riann, maar het is toch goed dat je zonder Herbalife op die 75 blijft?
Ik vind het echt geweldig!!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_25560723
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 08:37 schreef Klonk het volgende:
Als je een hele dag geen trek hebt en dus ook niks eet lijkt me dat niet heel erg gezond. Jezelf dwingen toch wat te eten ondanks dat je geen trek hebt lijkt me totaal niet fijn. Het positieve van die pil ontgaat mij dus nog...
pi_25560728
ja dat wel miss_sly maar ik wil zograag naar de 70 of 65
  vrijdag 18 maart 2005 @ 11:15:41 #77
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_25561620
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 10:28 schreef thaleia het volgende:

[..]

Als je een hele dag geen trek hebt en dus ook niks eet lijkt me dat niet heel erg gezond. Jezelf dwingen toch wat te eten ondanks dat je geen trek hebt lijkt me totaal niet fijn. Het positieve van die pil ontgaat mij dus nog...
die verslaggever kreeg natuurlijk veel meer dan dat in die capsules zitten, de doses zijn hier lager, dus helemaal zonder eten dat red je niet, zie het als een natuurlijke maagballon/verkleining.
hoe het precies gaat werken weet ik niet, vandaag begonnen, over het algemeen zijn de eerste effecten na een dag of 2 merkbaar.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 11:24:33 #78
34182 knuffeldees
Fris en Fruitig
pi_25561832
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 10:21 schreef Riann het volgende:
Ik kom maar niet onder de 75... misschien toch maar weer eens aan het water slaan. Ik ben wel btw helemaal af van de HERBALIFE ik gebruik er niks meer van.
Het is zowieso al knap wat je gepresteerd hebt
Ga je nou niet forseren voor die laatste paar kiloos
Op een gegeven moment vind je lichaam het gewoon genoeg,
ik merk het zelf nu ook, blijf de hele tijd rond de 64 hangen
maargoed ik denk dat ik het maar voor lief neem.
Ben maar blij dat je op de 75 blijft hangen en niet weer omhoog gaat

Dat is in eerste instantie het belangrijkste, toch ?
Dubbel zo Frissss
pi_25563120
Deze week weer een update. Nu ben ik weer op het gewicht wat ik vorige jaar in augustus woog. Toen had ik het even gehad met afvallen en hopelijk zet het nu wel door .

Oud:
Pandorah (1m68) (25,8) woog 89,5 kg, weeg nu 73,2 kg en wil graag 65 kg wegen - 16,3
Nieuw:
Pandorah (1m68) (25,7) woog 89,5 kg, weeg nu 72,8 kg en wil graag 65 kg wegen - 16,7

dp81: Als ik ga sporten rond etenstijd, zorg ik dat ik ruim een uur van te voren wat gegeten heb. Meestal eet ik dan een banaantje en kan ik er weer even tegenaan. Als ik een lang stuk ga hardlopen kan ik wel snel van te voren een stukje ontbijtkoek nemen. Wat je het beste kan eten, ik heb geen flauw idee. Zorg er wel voor dat je je niet flauw en trillerig gaat voelen. Met hoeveel ik kwijt ben na het sporten, houd ik me niet mee bezig. Ik weeg me gewoon één keer in de week en houd dan de cm-ters bij die eraf zijn. Enne, je BMI is onder de 25 . Je mag naar het andere topic . Mbt je vraagje over het verschil in gewichtstoename als je bonbons of stokbrood eet, weet ik niet. Vermoedelijk heeft dat te maken dat in bonbons snelle suikers zitten en dat in stokbrood zetmeel zit wat moeilijk af te trainen is?

Bluecurl: lekkere dingen op je brood zijn de dingen die miss_sly noemt. Je kan ook denken aan tomaat/komkommer, sandwichspread, rosbief of appelstroop op je brood te doen. Filet american en ham zijn zo te zien ook mager (volgens overgewicht.nl) dus dat kan je ook best eten op brood.

Klonk: Ik ben het met thaleia eens. Het positieve effect van die pil ontgaat mij. Als je stopt met die pil moet je dan ook je eetpatroon in de gaten houden en je hongergevoel onder controle houden. Maar misschien helpt het goed bij jou . Het is iig niets voor mij.

Riann: het is toch heel goed dat je nog steeds op hetzelfde gewicht blijft? Misschien dat je stiekum toch iets meer eet en dat je, als je wilt afvallen, toch iets minder moet eten (schrijf op wat je eet?). Anders heb ik geen idee…

In het dieetclubtopichttp Dieetclubmeeting VI worden er weer enkele meets (Loevestein en zweten in Scheveningen) afgesproken. Wie mee wilt moet zich in dat topic melden .

Het weekend gaat hopelijk lekker actief worden. Morgen ga ik weer rennen met de hardloopclinic starttorun en we gaan dit weekend nog 15 km wandelen.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 14:44:34 #80
117219 cas44
meer vragen dan antwoorden
pi_25566493
Ahum, sorry dat ik stoor. Veel mensen met (en zonder) overgewicht gebruikten stackers met ephedra. Nu is dat uit de handel. Zouden mensen die stackers (en andere ephedra-based producten) hebben gebruikt mee willlen doen aan een internet-enquete over ephedra? Surf naar www.ivo.nl. Het kost je ongeveer 10 minuten. Alvast bedankt voor de moeite. Groetjes Cas
--- geluk is chemisch / natuurlijk ---
pi_25568094
qua ontbijtspullen bedankt voor de tips! heb wat gezonds in huis gehaald... en ook wat ik lekker vind en dan ga ik wel wat uitproberen zodat ik ook altijd met avond eten doet whehehe iedereen heir thuis (pa ma en broer) krijgen ook ineens gezond voedsel savonds want ik kook
pi_25571165
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 10:28 schreef Riann het volgende:
ja dat wel miss_sly maar ik wil zograag naar de 70 of 65
Keihard trainen en dan vooral niet teveel water drinken (maar net genoeg) zodat je veel gewicht kwijt raakt
  vrijdag 18 maart 2005 @ 19:24:00 #83
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_25571503
Hoi, ehm..Ik wil graag mee doen ik begin toch wel een buikje te krijgen, en IMHO mag dr toch ook wel wat van mn kont af ik ben 1.83 en weeg 85 kilo, en mijn IBM is 25.4
edit : tevens zou ik graag nah, 75 willen wegen (het liefst) maar ja, met 79 a 78 zeur ik ook niet.Ik heb een poos gefitnessed, heerlijk...alleen te weinig tijd (ook nu) dus ben er mee gestopt.En tjah, het hele grote probleem bij mij is...ik ben zo enorm snoep verslaafd. Als ik geen zoetigheid eet op een dag, ben ik meestal niet te genieten.Daar wil ik gewoon van af Ik wil gewoon lekker een goed figuur hebben. Dus mja, kijken of het met jullie wil lukken
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_25578389
Hallo Allemaal,

Ik zou graag met jullie mee willen doen.
9 weken geleden begonnen bij de weightwatchers 1.63 82.6 kg ( 31.24) . Afgelopen weken in totaal bijna 10 kilo afgevallen. Ben nu 72.3 kg ( 27.48). volgens BMI moet ik 65 kilo wegen. De laatste 2 weken heb ik zoveel moeite om mezelf niet vol te eten. De hele dag kan ik alleen maar aan koek snoep chocola etc denken. Niet normaal meer. wie heeft er tips of trucs om die buien te onderdrukken?
Mn zusje trouwt 3 juni en eigenlijk wil ik graag voor het eerst in 20 jaar een leuke jurk aankunnen
  zaterdag 19 maart 2005 @ 08:37:51 #85
2603 Zusje
beroepsoptimist
pi_25581664
En weer wat eraf . Gaat lekker zo

Zusje (1m77) (29,6) was 107,3 kg, weegt nu 92,2 kg en wil graag 80 kg wegen-15,1
  zaterdag 19 maart 2005 @ 16:33:47 #86
80407 glimworm
'The Shining'
pi_25589464
Hier na een aantal dagen netjes te hebben gegeten nog steeds hetzelfde ..

Heb net een kiwi-smoothie gemaakt... Houd normaal niet zo van naturel yoghurt, maar zo is het heerlijk. Twee kiwi's geschild, met een scheut yoghurt in de staafmixer.. hmmm... en stukken goedkoper dan uit de winkel

Ben trouwens blij dat het weer wat mooier weer wordt, is goed voor de hardlopers onder ons (tenminste ik wou nog wel eens het excuus hebben dat het te koud was en lekker in bed blijven liggen)
Glimmen is een keuze
  zondag 20 maart 2005 @ 16:58:51 #87
1762 YPPY
Yppiaans
pi_25613631
Riann, het is al ontzettend knap dat je nu op hetzelfde gewicht blijft! Je lichaam moet nu wennen en omschakelen aan het werken zonder herbalife. Geef je lichaam die tijd. Op gewicht blijven is al een hele prestatie. Als je gewend bent aan je nieuwe voedingspatroon, kun je weer kijken hoe je dat aan kunt gaan passen om verder af te vallen.

Welkom Qwea en JolandJ. Maken jullie een regeltje voor de updaters?

Hoe wil je het afvallen aan gaan pakken Qwea? Als je begint, is het verstandig om een aanvalsplan te hebben. Wat zijn de zwakke momenten dat je gaat eten? Hoe ga je die momenten voorkomen? Wat zijn je alternatieven? Ga je sporten? Die zoetigheid is een verslaving, als je daarvan bent afgekickt, heb je het niet meer nodig. Het afkicken is niet makkelijk, maar wel bijna noodzakelijk om af te vallen en op gewicht te blijven.

JolanJ, om die buien te onderdrukken moet je weten waar ze vandaan komen. Wanneer heb je er last van? In de trein? ‘s Avonds voor de tv? Om vier uur? Als je net wakker wordt? Bedenk voor elk moment een alternatief. Maak bijvoorbeeld een bakje komkommer voor als je tv kijkt of haal cherry tomaatjes in huis . Zorg voor kauwgom onderweg of bewaar een boterham voor een moeilijk moment. Wanneer je flink mindert met zoetigheid, ga je het steeds minder missen. Je lichaam denkt het nodig te hebben. Dat wordt steeds minder en na een tijd mis je het niet eens meer (nou ja, behalve de chocolade dan )

Dat gaat goed Zusje!

Hardlopen heb ik de hele winter door gedaan glimworm, behalve in de blubber sneeuw. Toen was ik bang uit te glijden. Gewoon gaan, je krijgt het vanzelf warm.

Hoe was jouw derde training Pandorah? Wij zijn nu ongeveer met 21 mensen. Het is wel ontzettend fijn dat er hulp-trainers zijn, omdat er veel verschil zit tussen de loopervaringen van onze groep. Gisteren liepen we zes minuten, dat is wel een stuk meer dan wat op de starttorun site stond. Dat ging een minuut per week omhoog.

Gisteren had ik wel mijn allereerste hardloopwedstrijd, over 10 km. Het was duidelijk niet zo verstandig om de ochtend daarvoor nog mee te doen met een traning. Al tijdens de warming up ‘s middags voelde ik dat het niet makkelijk zou worden. Uiteindelijk heb ik het toch gehaald en ik krijg zo ongeveer de meeste aanmoediging van alle lopers. Al was het alleen maar omdat de verkeersregelaars weg mochten nadat ik voorbij was gekomen.
Het voelde wel superstoer dat ik het gehaald heb. Het uitlopen dan de dam-tot-damloop voelt vast nog veel beter. Ik heb er al zin in.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_25613676
Pfoeeee! Ik ben net weer even anderhalf uur wezen wandelen. Hopelijk net het zetje wat ik nodig had om morgenochtend op -15 te zitten!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_25619985
de update komt nog, maar ik heb het nu enorm druk, dus dat wrodt hoop ik morgen
pi_25620899
Welkom Qwea en JolanJ! Wat voor strategie gaan jullie volgen om af te vallen?

glimworm: oei, ik kende eigenlijk geen excuses om niet te gaan hardlopen. Ik ben bang dat ik in de zomer meer excuses ga gebruiken omdat ik het dan te warm ga vinden. Maar met die kou krijg je het echt heerlijk warm hoor! .

YPPY: toch knap dat je die 10 km hebt uitgelopen! Die Dam tot dam-loop is dan maar een beetje verder . Dat moet ons toch wel lukken!
Vorig keer met de starttoruntrainingen (de 2e keer) kon ik helaas niet maar toen was het wel wat drukker scheen het met 40 man. Gisteren waren het zo'n 20 mensen. Wij hebben naast looptechniek ook een interval (pyramide) training gedaan dus 2, 3, 4, 5, 4, 3, 2 minuten hardlopen en 1 (2 bij de 4 en 5) minuut lopen. De trainers bij ons wilden aan het eind van de trainingen kijken of we het aankunnen om de coopertest te doen (12 min lopen) of 3 km te lopen. Nou, kom maar op hoor . Ik had gisteren ook al een niet al te snuggere actie. Ik dacht dat ik na die hardloopclinic nog wel met vrienden een stuk van het trekvogelpad te gaan lopen (15 km ofzoiets). Omdat ik tijdens die interval flink hard gelopen had, voelde ik mijn spiertjes flink tijdens dat wandelen. Het is dan zo dat we dan niet rustig wandelen maar flink de pas erin zetten (dat krijg je met drie mannen ). Gelukkig (naja, niet zo gelukkig voor hem dan) kreeg er eentje last van zijn bovenbeenspieren omdat ie nog niet helemaal hersteld was van zijn griepje. Dus na 10 km kon ik het eindelijk wat rustiger aan doen

Stoer hoor DancingPhoebe om 1,5 uur te wandelen! Dat voel je wel in je spieren...
  zondag 20 maart 2005 @ 22:15:04 #91
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_25621534
quote:
Op zondag 20 maart 2005 21:50 schreef Pandorah het volgende:
Welkom Qwea en JolanJ! Wat voor strategie gaan jullie volgen om af te vallen?
nou, ik wou het er dus eigelijk op houden om door de weeks niks tot een heel klein miniem beetje qua lekker te pakken..en in het weekend wel gewoon iets oogluikender.Alleen heb ik nu een kut weekend achter de rug.Als ik terug kijk naar wat ik dit weekend naar binnen heb gepropt shame on me! zo val ik dus echt never de nooit niet af
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_25628289
Ik heb gister de hele dag in de tuin gewerkt. Dat valt toch ook onder beweging of niet?
(ik heb in ieder geval spierpijn).
En we hebben de zolder opgeruimd, dus ben ongeveer 10 keer de twee trappen op en neer gelopen.......
  maandag 21 maart 2005 @ 09:26:35 #93
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25628488
Ik ben teveel aan het rommelen met complicaties na de operatie. Let momenteel weinig tot niet op mijn voeding, maar realiseer me wel dat ik hard aan het aankomen ben.
Zodra de ontstekingen voorbij zijn en ik me weer een beetje normaal kan bewegen (lees buiten kan komen!) ga ik me weer eens wegen en meld ik me met de schade.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_25629965
quote:
Op maandag 21 maart 2005 09:26 schreef Sanne het volgende:
Ik ben teveel aan het rommelen met complicaties na de operatie. Let momenteel weinig tot niet op mijn voeding, maar realiseer me wel dat ik hard aan het aankomen ben.
Zodra de ontstekingen voorbij zijn en ik me weer een beetje normaal kan bewegen (lees buiten kan komen!) ga ik me weer eens wegen en meld ik me met de schade.

eerst zorgen dat je weer gezond wordt. Voorlopig is dat belangrijker als een paar kilo. aankomen Sterkte
Zu hause ist alles besser
  maandag 21 maart 2005 @ 10:49:52 #95
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_25630048
Goed, ik begin mijn maandag op een aparte manier, ik net op de weegschaal, ik kijk en ik kan mijn ogen niet geloven, ik begon vrijdag met 135 kg en binnen 3 dagen anderhalve kilo
  maandag 21 maart 2005 @ 11:52:45 #96
3542 Gia
User under construction
pi_25631611
Heb effe niet geupdate.
Drie weken geleden niet naar WW geweest vanwege beetje ziek, flink hoesten enzo.
Twee weken geleden hoorde ik een kwartier voordat ik naar WW zou gaan, dat mijn moeder met een ambulance was afgevoerd. Ik wist niet waar naartoe en wat er aan de hand was. Kon dus niet weg.
Vorige week hele week in bed gelegen met de griep. Ondanks griepprik had ik het toch voor een goeie.

Dus ben benieuwd donderdag.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 10:01:46 #97
89230 Bubsel
3-5-2006!!
pi_25654468
quote:
Bubsel (1m71) (45,7) was 145,8 kg, weegt nu 133,7 kg en wil graag 74 kg wegen -12,1
Bubsel (1m71) (45,3) was 145,8 kg, weegt nu 132,5 kg en wil graag 74 kg wegen -13,3

Weer een goed weekje en we gaan er weer voor deze week!!
  dinsdag 22 maart 2005 @ 11:44:19 #98
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_25656039
OK. Wellicht is dit topic een goede stok achter de deur

Ben 1,81 m en woog vorig jaar 97 kilo. Veul bier en geen beweging waren hier toch wel de hoofdoorzaken van (ik eet niet vet en hou sowieso niet van snoepen).

Sinds januari dit jaar fiets ik bijna elke avond 2 kilometer op mijn hometrainer en drink ik hooguit alleen in het weekend nog een flesje bier (al gaat er nog wel 's een flesje wijn op een doordeweekse avond doorheen).. Ik eet wel gezonder (meer groente en fruit, minder vlees en drink ik 2 a 3 liter water per dag).

Gewicht van mij schommelt op dit moment tussen de 87,5 en 88 kilo.. mijn streven is toch wel 82,5 kilo.. en ik wil m'n zwembandjes helemaal kwijt! Daarom wil ik deze week beginnen met joggen.. (en dit combineren met mijn gefiets).

Dusch:

Cosmick (1m81) (26,9) was 97 kg, weegt nu 88 en wil graag 82,5 wegen -9
  dinsdag 22 maart 2005 @ 12:07:08 #99
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25656400
Ook van mij even een kleine update
Ik schommel een beetje, maar ben wel duidelijk al weer wat afgevallen sinds ik me op pagina 1 van dit topic heb gemeld

Oud:
Christine (1m76) (27,1) was 83,8 kg, weegt nu 83,8 kg en wil graag 76 kg wegen
Nieuw:
Christine (1m76) (27,1) was 83,8 kg, weegt nu 82,4 kg en wil graag 76 kg wegen -1,4
  woensdag 23 maart 2005 @ 09:28:38 #100
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_25677243
Hoi allemaal,

Ik meld me hier ook maar even.

Ik ben vorig jaar juli al begonnen en met Atkins heel erg veel kwijtgeraakt. Met name van de suiker afgekickt en andere slechte gewoontes.

Begin dit jaar kreeg ik een heel lief vriendinnetje en langzaam maar zeker ben ik weer aan het terugvallen in de oude gewoontes. Ik snoep meer, sport een stuk minder en ben sinds die verslapping weer bijna 3 kilo aangekomen. Ik was 2,5 kilo van m'n streef af, maar nu dus weer 5 en een beetje. Na pasen gaan we eraan trekken.

In principe weer atkins, maar ik ben over alternatieven ook aan het nadenken. Dus wie suggesties heeft qua lowcarb lees ik graag. Ik ben in elk geval goed op de hoogte mbt supplementen en trainingsmethodes, dus wil hier ook graag m'n steentje bijdragen.

Avotar (1m73) was 111,7 kg, weegt nu 85,2 kg en wil graag 80 kg wegen -26,5

bmi discussies wil ik wel aan....
Hij is nu 28,3, maar ik ben bmi gewijs op mijn streefgewicht ook nog te zwaar. En ik ben het daar dus echt niet mee eens.

Waar ik wel nieuwsgierig naar ben... wie weet methodes om slap vel (wat ik best wel heb) wat strakker te krijgen. Welke creme of lotion is het beste hiervoor te gebruiken?

[ Bericht 12% gewijzigd door avotar op 23-03-2005 09:34:14 (vergeet de helft.. :S) ]
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')