abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 maart 2005 @ 22:15:04 #91
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_25621534
quote:
Op zondag 20 maart 2005 21:50 schreef Pandorah het volgende:
Welkom Qwea en JolanJ! Wat voor strategie gaan jullie volgen om af te vallen?
nou, ik wou het er dus eigelijk op houden om door de weeks niks tot een heel klein miniem beetje qua lekker te pakken..en in het weekend wel gewoon iets oogluikender.Alleen heb ik nu een kut weekend achter de rug.Als ik terug kijk naar wat ik dit weekend naar binnen heb gepropt shame on me! zo val ik dus echt never de nooit niet af
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_25628289
Ik heb gister de hele dag in de tuin gewerkt. Dat valt toch ook onder beweging of niet?
(ik heb in ieder geval spierpijn).
En we hebben de zolder opgeruimd, dus ben ongeveer 10 keer de twee trappen op en neer gelopen.......
  maandag 21 maart 2005 @ 09:26:35 #93
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25628488
Ik ben teveel aan het rommelen met complicaties na de operatie. Let momenteel weinig tot niet op mijn voeding, maar realiseer me wel dat ik hard aan het aankomen ben.
Zodra de ontstekingen voorbij zijn en ik me weer een beetje normaal kan bewegen (lees buiten kan komen!) ga ik me weer eens wegen en meld ik me met de schade.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_25629965
quote:
Op maandag 21 maart 2005 09:26 schreef Sanne het volgende:
Ik ben teveel aan het rommelen met complicaties na de operatie. Let momenteel weinig tot niet op mijn voeding, maar realiseer me wel dat ik hard aan het aankomen ben.
Zodra de ontstekingen voorbij zijn en ik me weer een beetje normaal kan bewegen (lees buiten kan komen!) ga ik me weer eens wegen en meld ik me met de schade.

eerst zorgen dat je weer gezond wordt. Voorlopig is dat belangrijker als een paar kilo. aankomen Sterkte
Zu hause ist alles besser
  maandag 21 maart 2005 @ 10:49:52 #95
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_25630048
Goed, ik begin mijn maandag op een aparte manier, ik net op de weegschaal, ik kijk en ik kan mijn ogen niet geloven, ik begon vrijdag met 135 kg en binnen 3 dagen anderhalve kilo
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 21 maart 2005 @ 11:52:45 #96
3542 Gia
User under construction
pi_25631611
Heb effe niet geupdate.
Drie weken geleden niet naar WW geweest vanwege beetje ziek, flink hoesten enzo.
Twee weken geleden hoorde ik een kwartier voordat ik naar WW zou gaan, dat mijn moeder met een ambulance was afgevoerd. Ik wist niet waar naartoe en wat er aan de hand was. Kon dus niet weg.
Vorige week hele week in bed gelegen met de griep. Ondanks griepprik had ik het toch voor een goeie.

Dus ben benieuwd donderdag.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 10:01:46 #97
89230 Bubsel
3-5-2006!!
pi_25654468
quote:
Bubsel (1m71) (45,7) was 145,8 kg, weegt nu 133,7 kg en wil graag 74 kg wegen -12,1
Bubsel (1m71) (45,3) was 145,8 kg, weegt nu 132,5 kg en wil graag 74 kg wegen -13,3

Weer een goed weekje en we gaan er weer voor deze week!!
  dinsdag 22 maart 2005 @ 11:44:19 #98
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_25656039
OK. Wellicht is dit topic een goede stok achter de deur

Ben 1,81 m en woog vorig jaar 97 kilo. Veul bier en geen beweging waren hier toch wel de hoofdoorzaken van (ik eet niet vet en hou sowieso niet van snoepen).

Sinds januari dit jaar fiets ik bijna elke avond 2 kilometer op mijn hometrainer en drink ik hooguit alleen in het weekend nog een flesje bier (al gaat er nog wel 's een flesje wijn op een doordeweekse avond doorheen).. Ik eet wel gezonder (meer groente en fruit, minder vlees en drink ik 2 a 3 liter water per dag).

Gewicht van mij schommelt op dit moment tussen de 87,5 en 88 kilo.. mijn streven is toch wel 82,5 kilo.. en ik wil m'n zwembandjes helemaal kwijt! Daarom wil ik deze week beginnen met joggen.. (en dit combineren met mijn gefiets).

Dusch:

Cosmick (1m81) (26,9) was 97 kg, weegt nu 88 en wil graag 82,5 wegen -9
  dinsdag 22 maart 2005 @ 12:07:08 #99
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25656400
Ook van mij even een kleine update
Ik schommel een beetje, maar ben wel duidelijk al weer wat afgevallen sinds ik me op pagina 1 van dit topic heb gemeld

Oud:
Christine (1m76) (27,1) was 83,8 kg, weegt nu 83,8 kg en wil graag 76 kg wegen
Nieuw:
Christine (1m76) (27,1) was 83,8 kg, weegt nu 82,4 kg en wil graag 76 kg wegen -1,4
  woensdag 23 maart 2005 @ 09:28:38 #100
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_25677243
Hoi allemaal,

Ik meld me hier ook maar even.

Ik ben vorig jaar juli al begonnen en met Atkins heel erg veel kwijtgeraakt. Met name van de suiker afgekickt en andere slechte gewoontes.

Begin dit jaar kreeg ik een heel lief vriendinnetje en langzaam maar zeker ben ik weer aan het terugvallen in de oude gewoontes. Ik snoep meer, sport een stuk minder en ben sinds die verslapping weer bijna 3 kilo aangekomen. Ik was 2,5 kilo van m'n streef af, maar nu dus weer 5 en een beetje. Na pasen gaan we eraan trekken.

In principe weer atkins, maar ik ben over alternatieven ook aan het nadenken. Dus wie suggesties heeft qua lowcarb lees ik graag. Ik ben in elk geval goed op de hoogte mbt supplementen en trainingsmethodes, dus wil hier ook graag m'n steentje bijdragen.

Avotar (1m73) was 111,7 kg, weegt nu 85,2 kg en wil graag 80 kg wegen -26,5

bmi discussies wil ik wel aan....
Hij is nu 28,3, maar ik ben bmi gewijs op mijn streefgewicht ook nog te zwaar. En ik ben het daar dus echt niet mee eens.

Waar ik wel nieuwsgierig naar ben... wie weet methodes om slap vel (wat ik best wel heb) wat strakker te krijgen. Welke creme of lotion is het beste hiervoor te gebruiken?

[ Bericht 12% gewijzigd door avotar op 23-03-2005 09:34:14 (vergeet de helft.. :S) ]
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_25677986
VOlgens mij bestaan die cremes niet...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_25678358
Ik ben de afgelopen week weer lekker bezig met lijnen en 't gaat erg goed

merk alweer dat m'n broeken iets losser beginnen te zitten (de weegschaal die ik ga krijgen staat nog in wijlen oma's huis..)

ben dus tijdje niet echt in de running geweest qua lijnen omdat mn lievelingsoma is overleden enzo en dan heb je echt wel iets anders aan je hoofd: vooral als je daar met z'n allen spullen zit uit te zoeken met een bakje en een 'schnittje' zoals oma dat graag had gewild enzo..

maar we zijn hier weer lekker bezig! en 't gaat de goede kant op!
Deze zomer een week naar Rome! dus moet er wel leuk bijlopen daar vind ik
Alhoewel m'n VRIEND (JAJAJAJA!!!! ) me helemaal niet dik vindt

En jah.. de 'bij-faithy-eet-met-strandwandeling-meet' die begin maart geplanned was is dus door 't overlijden van mn oma ook niet doorgegaan, maar ik sta nog steeds open voor dat concept

Dus roept u maar:

zondagen zijn tot nu toe altijd goed, even mn sollicitatie bij het tikibad afwachten en kijken of ik dan evt. moet werken enzo, maar voorlopig heb ik nog wel wat open staan

En het is nu ook lekker strandwandeling-weer

liefs!
Doei.
pi_25678507
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 09:28 schreef avotar het volgende:
Hoi allemaal,

Begin dit jaar kreeg ik een heel lief vriendinnetje en langzaam maar zeker ben ik weer aan het terugvallen in de oude gewoontes. Ik snoep meer, sport een stuk minder en ben sinds die verslapping weer bijna 3 kilo aangekomen. Ik was 2,5 kilo van m'n streef af, maar nu dus weer 5 en een beetje. Na pasen gaan we eraan trekken.

Avotar (1m73) was 111,7 kg, weegt nu 85,2 kg en wil graag 80 kg wegen -26,5

bmi discussies wil ik wel aan....
Hij is nu 28,3, maar ik ben bmi gewijs op mijn streefgewicht ook nog te zwaar. En ik ben het daar dus echt niet mee eens.

Waar ik wel nieuwsgierig naar ben... wie weet methodes om slap vel (wat ik best wel heb) wat strakker te krijgen. Welke creme of lotion is het beste hiervoor te gebruiken?
Welkom Avotar

Cremes o.i.d. bestaan jammer genoeg niet. Ik kan ze zelf ook wel gebruiken. De kans is nu eenmaal aanwezig dat je wat overbodig vel krijgt als je zoveel vet kwijtraakt. Je mening over BMI deel ik wel, daar zit een bepaalde marge in.
pi_25678750
Vraagje:

Er zit hier praktisch naast de deur (1 minuut lopen) een Pilates studio..

is dat nou echt iets dat werkt? Of is het weer zo'n nutteloos 'Mike!! HET IS FANTASTISCH!!!!!!!!!!!!!! ding...?
Doei.
  woensdag 23 maart 2005 @ 10:57:28 #105
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_25678838
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 10:41 schreef kaputwiehund het volgende:

[..]

Welkom Avotar

Cremes o.i.d. bestaan jammer genoeg niet. Ik kan ze zelf ook wel gebruiken. De kans is nu eenmaal aanwezig dat je wat overbodig vel krijgt als je zoveel vet kwijtraakt. Je mening over BMI deel ik wel, daar zit een bepaalde marge in.
Tanx...

Nee.. ik ben ook bij de huisarts ervoor geweest. Ik wilde per definitie geen buikwandcorrectie, want ik wil toch zelf wel een marge houden. Maar hij had het over bepaalde cremes die de elasticiteit van de huid konden bevorderen. Het is drama nu bij mij. Ik heb keiharde buikspieren momenteel... maar zo'n slap flapper buikje ... en m'n kont heeft ook al twee van die flapjes. Vreselijk..

BMI vind ik geen goede maatstaaf. het gaat daarbij echt om een gemiddelde bouw. Ik ben met het afvallen ook fanatiek gaan trainen, met name m'n abs en m'n algehele lijf dmv een crosstrainer. Ik heb een stuk meer spieren of tenminste een stuk beter ontwikkelde spieren dan de gemiddelde persoon..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_25678856
en welkom Avotar idd

cremes enzo heb ik nooit geprobeerd.. en eerlijk gezegd ben ik ook niet iemand die dat gaat proberen.. denk niet dat het bijdraagt en dat ej beter gewoon minder en gezond en goed kan eten en bewegen...
Doei.
  woensdag 23 maart 2005 @ 11:15:12 #107
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_25679195
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 10:58 schreef Faithy het volgende:
en welkom Avotar idd

cremes enzo heb ik nooit geprobeerd.. en eerlijk gezegd ben ik ook niet iemand die dat gaat proberen.. denk niet dat het bijdraagt en dat ej beter gewoon minder en gezond en goed kan eten en bewegen...
dank Faithy,

Ja... daar ben ik ook van overtuigd.. en doe ik ook sinds juli vorig jaar eigenlijk.. (hoewel natuurlijk de meningen over Atkins verdeeld zijn) ... maar goed.. gevolg is wel m'n slappe vel. Het zou volgens de huisarts binnen 2 jaar bijgetrokken moeten zijn.. maar ik wil niet zo lang wachten.. heb ik eindeljik eens geen buikje meer.. gaat het met beachvolleyballen nog alle kanten op zwiepen..
pi_25679665
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 10:57 schreef avotar het volgende:

[..]

Tanx...

Nee.. ik ben ook bij de huisarts ervoor geweest. Ik wilde per definitie geen buikwandcorrectie, want ik wil toch zelf wel een marge houden. Maar hij had het over bepaalde cremes die de elasticiteit van de huid konden bevorderen. Het is drama nu bij mij. Ik heb keiharde buikspieren momenteel... maar zo'n slap flapper buikje ... en m'n kont heeft ook al twee van die flapjes. Vreselijk..

BMI vind ik geen goede maatstaaf. het gaat daarbij echt om een gemiddelde bouw. Ik ben met het afvallen ook fanatiek gaan trainen, met name m'n abs en m'n algehele lijf dmv een crosstrainer. Ik heb een stuk meer spieren of tenminste een stuk beter ontwikkelde spieren dan de gemiddelde persoon..
same here. Vandaar dat ik je verhaal over BMI onderschrijf. In kleren ziet er wel aardig uit, maar zodra het uit gaat, Valt het vel alle kanten op. (da's ook wel weer lichtelijk overdreven )
pi_25679809
hm.. ik denk dat ik echt meer moet gaan sporten om dat te voorkomen.. wil wel weer gaan sporten en overweeg dus dat pilates gedoe...
Doei.
  woensdag 23 maart 2005 @ 11:53:18 #110
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_25680013
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 11:44 schreef Faithy het volgende:
hm.. ik denk dat ik echt meer moet gaan sporten om dat te voorkomen.. wil wel weer gaan sporten en overweeg dus dat pilates gedoe...
het is feitelijk het gevolg van sneller afvallen dan je huid aankan..
pi_25680185
ik weet

maar moet wel in beweging bljiven

en ik zwom vroeger heel veel en dat is nu ook niet meer..

dus moet vervanging gaan zoeken
Doei.
pi_25680338
Faithy ik denk dat pilates net als al die OOOOOOHMIKEHETISGEWEWLDIG!! dingen ook wel werkt, als je het maar echt doet!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_25680390
Wat is dat pilates precies?
  woensdag 23 maart 2005 @ 12:16:46 #114
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_25680469
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 12:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Faithy ik denk dat pilates net als al die OOOOOOHMIKEHETISGEWEWLDIG!! dingen ook wel werkt, als je het maar echt doet!
Precies! Ik heb ze ook, maar ben min of meer afgehaakt na de eerste vijf minuten

Ben gisteren begonnen met joggen. Veel totaal niet tegen. Vanavond maar weer ff lopen!
  woensdag 23 maart 2005 @ 12:27:06 #115
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25680671
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 12:13 schreef Koningin het volgende:
Wat is dat pilates precies?
Pilates is what's created my abs!

Meer over Pilates kun je hier lezen:
http://www.pilatescompany.nl/

Je hebt studio's die rare apparaten gebruiken om te kunnen Pilatessen, maar ik doe het gewoon al 2 jaar op een matje zonder gekke hulpstukken.

Van één keer Pilates kun je niet veel zeggen, je moet het echt een paar keer proberen om te kunnen beoordelen of het iets voor je is.

ik mis het. mag de komende maanden nog niet sporten...
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_25680835
heb eens gekeken naar de prijzen van die pilateszooi hier naast, maar tis echt fucking duur...

dan ga ik wel fitnessen...
Doei.
  woensdag 23 maart 2005 @ 12:40:23 #117
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25680979
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 12:34 schreef Faithy het volgende:
heb eens gekeken naar de prijzen van die pilateszooi hier naast, maar tis echt fucking duur...

dan ga ik wel fitnessen...
The Pilates Company is ook geen goed voorbeeld. Dat is de duurste van allemaal geloof ik. Mijn trainster wordt daar opgeleid.

Je moet gewoon in de buurt eens informeren welke sportscholen de lessen aanbieden. Bij mijn sportschool zit Pilates gewoon in het pakket. Geloof dat je voor een onbeperkt maandabonnement 45 euro betaalt. Als je bekijkt dat je daarvoor 6 keer in de week kunt Pilatessen is het een koopje.

Maar heb idd wel gezien dat er vreselijk dure Pilatesstudio's zijn. Je kunt de dvd natuurlijk ook downloaden kopen. Dan kost het je verder helemaal niets, maar weet je nooit of je het goed doet.
pi_25681082
weet jij in Den haag dan een goede sportschool die niet te duur is?
Doei.
  woensdag 23 maart 2005 @ 12:46:15 #119
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25681115
Nee ben niet bekend in Den Haag, sorry. Maar er is vast wel een Fokker te vinden die daar wel raad in weet.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 06:45:52 #120
1762 YPPY
Yppiaans
pi_25724146
Waren er veel bij jullie die het haalden Pandorah? Ik schat dat er in mijn groep maar 6 of 7 zijn die 12 min of 3 km halen. Sommigen komen nog niet in de buurt, dat zijn de echte beginners. Wij lopen de laatste keer pas zo lang, maar dan ben ik er helaas niet. De afgelopen keer liepen we maximaal 6 minuten, het huiswerk was 8.

In de tuin werken betekent veel bewegen koningin, vooral vaker doen dus. Kom je meteen langs voor mijn balkon?

Wordt eerst maar beter Sanne, daarna gaat het lopen ook vast makkelijker. Heb je enig idee hoe lang je niet mag sporten?

Welkom cosmick en avotar.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_25724236
Hallo Avotar,

Die cremes bestaan inderdaad niet weet ook niet hoe de dokter daar aan komt
Ik ben zelf ook veel afgevallen en had daarom veel hangend vel (bovenbenen, billen, buik, borsten). Ik heb een buikwandcorrectie gehad omdat de dokter zei dat het niet dor sporten of cremes weg kon gaan. Als er trouwens zo'n wondercreme bestond waarom worden er dan zoveel bwc uitgevoerd
  vrijdag 25 maart 2005 @ 08:06:48 #122
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_25724327
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 07:42 schreef Darkphorze het volgende:
Hallo Avotar,

Die cremes bestaan inderdaad niet weet ook niet hoe de dokter daar aan komt
Ik ben zelf ook veel afgevallen en had daarom veel hangend vel (bovenbenen, billen, buik, borsten). Ik heb een buikwandcorrectie gehad omdat de dokter zei dat het niet dor sporten of cremes weg kon gaan. Als er trouwens zo'n wondercreme bestond waarom worden er dan zoveel bwc uitgevoerd
ha ha.. nou.. volgens mijn huisarts was het zo dat huid vanzelf uiteindelijk wel wat strakker ging komen omdat ik nog relatief jong was. Maar dat je hem met bepaalde vochtinbrengende cremes wel kon stimuleren.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 11:01:26 #123
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25726930
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 12:44 schreef Faithy het volgende:
weet jij in Den haag dan een goede sportschool die niet te duur is?
Als je echt goedkoop wilt sporten, kun je bij het wijkcentrum kijken
(Daar sport ik zelf ook)
  vrijdag 25 maart 2005 @ 12:17:11 #124
3542 Gia
User under construction
pi_25728962
Gia (1m72) (33) was 98,6 kg, weegt nu 97,1 kg en wil graag 68 kg wegen -1,5

Wordt:

Gia (1m72) (33) was 98,6 kg, weegt nu 98,3 kg en wil graag 68 kg wegen -0,3

Oftewel, huilen met de pet op. Nog 3 ons en ben weer terug bij af.

Ik baal echt als een stekker. Elke kilo die ik afval, komt er dubbel zo hard weer aan, als ik een keer zondig. En dan heb ik het over echt zondigen, zoals uit eten en gewoon nemen waar je zin in hebt en een kaasplank na.
Tja, moet ik gewoon niet doen, maar het is zo verleiderlijk.

Ben ik ook nog een week ziek geweest. Hele week in bed gelegen, terwijl ik dan wel gewoon eet.
Ben echt heel boos op mezelf.

Heb gisteren meteen een doos (6 pakken) barleduq gekocht. Er moet nu toch echt iets gebeuren.
pi_25732372
Oud:
Koningin (1m70) (28,7) woog 84,8 kg, weegt nu 82,8 kg en wil graag 75 wegen -2

Nieuw:
Koningin (1m70) (28,7) woog 84,8 kg, weegt nu 82,4 kg en wil graag 75 wegen -2,4

Ik moet me in het weekend niet zo laten gaan, denk ik. Moet ik de rest van de week weer bijwerken.
Vandaag is mijn man jarig (30), dus dat wordt ook weer zondigen. En morgen gaan we voor 3 dagen naar Eurodisney. Denk dat ik volgende week maar geen update geef
pi_25732448
Gia geef niet op! Gewoon doorgaan. Het kan af en toe frustrerend zijn, dat weten we allemaal. Zo lang je niet bij komt is er niets aan de hand! Succes!~

Trouwens ik heb 2 weegschalen, op eentje ben ik de hierboven vermelde 2,4 kilo kwijt.
Ik ging vanmorgen na lange tijd weer op die andere staan, die vertelde mij dat ik al 3,5 kilo kwijt was t.o.v. de eerste keer dat ik erop stond.
pi_25737359
Update week 11:

Avotar (1m73) (28.3) was 111,7 kg, weegt nu 85,2 kg en wil graag 80 kg wegen -26,5
BlueCurl (1m69) (27,3) was - kg, weegt nu 78 kg en wil graag 68 kg wegen
Bolletje (1m78) (28,6) was 94,5 kg, weegt nu 90,5 kg en wil graag 75 kg wegen -4
Bubsel (1m71) (45,3) was 145,8 kg, weegt nu 132.5 kg en wil graag 74 kg wegen -13.3
Christine (1m76) (26.6) was 83,8 kg, weegt nu 82.4 kg en wil graag 76 kg wegen -1.4
Cosmick (1m81) (26,9) was 97 kg, weegt nu 88 en wil graag 82,5 wegen -9
Cutie (1m87) (28,0) was 108,0 kg, weegt nu 98,0 kg en wil graag 75 kg wegen -10.0
dp81 (1m82) (23,9) was 84,4 kg, weegt nu 79,2 kg en wil graag 70 kg wegen -5.2
Droeke (1m70) (29,1) was 92,5 kg, weegt nu 84,1 kg en wil graag 75 kg wegen -8,4
DrukVout (1m92) (24.7) was 97,2 kg, weegt nu 91,1 kg en wil graag 83 kg wegen - 6,1
Essebes (1m77) (30,8) was 100 kg, weegt nu 96,2 kg en wil graag 95 kg wegen -3,8
Faithy (1m75) (25,1) was 87 kg, weegt nu 77 kg en wil graag 70 kg wegen -10
Fannetje (1m75) (27,5) woog 100,8 kg, weegt nu 84,1 kg en wil graag 76 wegen -16,7
Gaoxing (1m72) (26,7) was 94,5 kg, weegt nu 80 kg en wil graag 70 kg wegen -14,5
Gia (1m72) (33) was 98,6 kg, weegt nu 98.3 kg en wil graag 68 kg wegen -0.3
Glimworm (1m75) (28,7) was 98 kg, weegt nu 88,0 kg en wil graag 70 kg wegen -10
Isabeau (1m67) (29,7) was 96,6 kg, weegt nu 82,8 kg en wil graag 65 kg wegen -13,8
JolanJ (1m63) (27.48) was 82.6 kg, weegt nu 72.3 kg en wil graag 65 kg wegen -10.3
jolene (1m58) (34,85) was 88,5 kg, weegt nu 87 kg en wil graag 85 kg wegen -1,5
Koningin (1m70) (28.5) woog 84,8 kg, weegt nu 82.4 kg en wil graag 75 wegen -2.4
Kaputwiehund (1m73) (25,60) was 114,5 kg, weegt nu 76,5 kg, en wil graag 75 kg wegen -38
Knuppelhout (1m89) (29,4) was 114 kg, weegt nu 105,4 kg en wil graag wegen <100 kg -8,6
Leintje (1m74) (33.08) was 100,4 kg, weegt nu 100,4 kg en wil graag 75 kg wegen -0
Liza1964 (1m78) (28,25) was 114,5 kg weegt nu 89,5 kg en wil graag 75 kg wegen -25
m@x (1m65) (30,9) was 88 kg, weegt nu 84 kg en wil graag 65 kg wegen –4
Malchevia (1m87) (27.8) was 100,3 kg, weegt nu 97.5 kg en wil graag 85 kg wegen -2.8
marchien (1m74) (26,42) was 87 kg, weegt nu 80 kg en wil graag 65 kg wegen -7,0
MazeNL (1m95) (24.21) was 116, weegt nu 93 kg en wil graag 84 kg wegen -23
Meimeltje (1m64) (29,3) was 92,5 kg, weegt nu 78,7 kg en wil graag 65 kg wegen - 13,8
Merisse (1m70) (24,7) was 81,5 kg, weegt nu 71,5 kg en wil graag 68 kg wegen - 10
miss_dynastie (1m70) (36,1) was 106,5 kg, weegt nu 104,3 kg en wil graag 72 kg wegen -2,2
miss_sly (1m65) (28,8) was 84,5 kg, weegt nu 78,5 kg en wil graag 75 kg wegen -6,0
Miss_s (1m70) (31,5) was 98 kg, weegt nu 91 kg en wil graag 70 kg wegen -7
Nitai (1m77) (37,12) was 127 kg, weegt nu 116,3 kg en wil graag 100 kg wegen -10.7
octopussy (1m76) (30) was 107,8 kg, weegt nu 92,8 kg en wil graag 70 kg wegen -15
Pandorah (1m68) (25.7) was 89,5 kg, is nu 72.8 kg en wil graag 65 kg wegen - 16,7
Qwea (1m83) (25.4) was 85 kg, is nu 85 kg en wil graag 78 kg wegen
Riann (25,4) was 102 kg, weegt nu 75 kg en wil graag 70 kg wegen -27 kg en 163 cm
Sanne (1m48) (26,3) was 73 kg, weegt nu 57,5 kg en wil graag ? kg wegen -15,5
Sjeen (1m70) (35,6) was 105 kg, weegt nu 103 kg en wil graag <100 kg wegen -2
stoopkind (1m76) (27,6) was 92 kg, weegt nu 85,5 kg en wil graag 70 kg wegen -6,5
Teigan (1m60) (36,3) was 96,4 kg, weegt nu 92,9 kg en wil graag 90 kg wegen -3,5
The_BoezelaaR (1m87) (28,6) was 100 kg, weegt nu 100 kg en wil graag 84 kg wegen -0
TheFella (1m95) (26,6 ) woog 101,00 kg, weegt nu 101,00 kg en wil graag 90 kg wegen.
Twistednerve (1m94) (27,63) was 104 kg, weegt nu 104 kg en wil graag 92 kg wegen -0
XemmyX (1m65) (28,46) was 80 kg, weegt nu 76,7 kg en wil graag 65 kg wegen -3,3
ZedKet (1m84) (35,39) was 119,8 kg, weegt nu 119,8 kg en wil graag 100 kg wegen -0
Zusje (1m77) (29,4) was 107,3 kg, weegt nu 92,2 kg en wil graag 80 kg wegen -15.1

Updatelijstje:
Week 12: miss_dynastie
Week 13: Glimworm
Week 14: Cutie
Week 15: Pandorah
Week 16: Droeke
Week 17: miss_sly
Week 18: Funnie
Week 19: Teigan
Week 20: miss_dynastie
Week 21: Glimworm
Week 22: Cutie
Week 23: Pandorah
Week 24: miss_sly
week 25: Teigan

Let op!!! Als je je nieuwe regeltje post, denk dan ook even aan het aanpassen van je BMI.... Ik zie toch te vaak dat het niet is aangepast, en het is voor de updater best veel werk om dat elke keer weer uit te moeten rekenen...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_25739970
ik zag een keer op discovery iemand die door zwangerschap een hoop vel overhield op haar buik, die kreeg een soort massage waardoor het weer perfect strak werd! het was iets van juist een beetje oprekken zodat de huid gaat corrigeren door meer collageen (die stof weet ik niet zeker of dat het was...) aan te maken... misscjien is het wat
pi_25740109
Koningin, ik vertrouw mijn weegschaal ook niet altijd hoor. Zo scheelt het soms 2 kilo na een plasbeurt....

Maar je hebt zelf ook wel in de gaten of je afvalt of aankomt, niet tot op het ons precies, maar je merkt toch aan je kleren en aan alles of je aan het afvallen bent of juist weer een beetje aan het aankomen en de grote lijn die mijn weegschaal aanhoudt klopt wel aardig, als ik voel dat mijn kleren wijder gaan zitten dan geeft hij ook wel minder kiloos aan. Alleen heeft hij het van de vele keren dat ik erop ga staan wel af en toe mis. En das een beetje jammer!
  zondag 27 maart 2005 @ 08:41:54 #130
69347 fropje
fladder fropje frouw
pi_25775114
Mag ik ook meedoen? Ik ben een theoretische dieetguru, maar van de praktijk komt nooit iets. Ik ben ooit 15 kg afgevallen, maar jojo'de dat er zo weer bij. Het idee nooit meer alles te kunnen eten waar ik zin in heb dat vind ik heel erg. En ik hou niet eens van vet eten of drank. Een fatalistisch gevoel dat het toch weer gedoemd is te mislukken overheerst mijn positieve instelling, maar ik weet ook niet zo goed hoe om te gaan met mijn eigen psyche. Ik heb geen tips nodig over eten of sporten, maar des te meer over discipline, volhouden en niet vervallen in oude slechte gewoontes. Want in dat laatste ben ik heel erg goed!

O ja, ik ben nu 92 kilo en 1.67 m. Dat maakt mijn QI 32 en dus veel te zwaar. Ik hoef niet in dat eerste tabelletje hoor. Ik weet niet of ik regelmatig kan melden hoe het gaat en of ik ben afgevallen, maar ik zal mijn best doen.

Allemaal nog een vrolijk Pasen! En ik geniet nog even van een eitje te veel.
Geen mens is ooit oud genoeg om wel beter te weten.
  zondag 27 maart 2005 @ 13:25:15 #131
3740 Nitai
Purity is the force
pi_25778425
hey ladies/gents, daar ben ik weer. Ik weeg nu rond de 115 kilo stabiel, en sindsdien ben ik even gestopt met sporten, ik sukkelde een beetje met de griep die niet echt wilde toeslaan maar me wel elke avond verzwakte e.d.

Nu met volle moed weer aangesterkt gaan we er weer wat van maken Heb een nieuwe trainingsschema, en kijken hoeveel we kwijt kunnen raken voor 12 mei (m'n vriendin's verjaardag).

Heb een tijdje Weight Watchers MP5 gedaan, dat ging op zich aardig, maar ik ben echt veel tijd kwijt aan het uitzoeken van maaltijden, etc. etc. Door alle hectische omstandigheden (werk, e.d.) kwam ik er niet altijd aan toe om een goed gebalanceerde maaltijd samen te stellen. Maar daar gaan we weer verandering in aanbrengen

Geniet van je pasen!
pi_25802342
tvp
pi_25805830
wow.. daarnet hier bij m'n ouders wat broeken gevonden die ik voor 'weggooien' had gedaan, omdat ze te klein waren..

ik passen: TE GROOT!

*dansje*

dus ik ga ze maar weer dragen denk ik (net iets te groot)

woei!

overigens ben ik geen 77 meer, maar 80...

Doei.
  Moderator maandag 28 maart 2005 @ 14:40:17 #134
5428 crew  miss_sly
pi_25805831
OK. Ik zit nu al weeeeeken op de 78,5. Vandaag even in de stad geweest en wat kleren gepast, maar het was toch nog lang niet wat ik wil. Dus het is weer tijd om het goed op te pakken en de volgende 6 kilo eraf te krijgen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 28 maart 2005 @ 15:33:31 #135
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25807101
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 06:45 schreef YPPY het volgende:

Wordt eerst maar beter Sanne, daarna gaat het lopen ook vast makkelijker. Heb je enig idee hoe lang je niet mag sporten?
In ieder geval 3 maanden niet. Ik zit nu in week 4 en schiet niet op. Compliacties gekregen, dus het zal eerder langer duren dan korter.
Misschien dat ik in mei een beetje mag fietsen op een hometrainer. Op een echte kan nog niet, dat stuitert teveel...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')