quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heineken =![]()
Amstel = arbeiders bier (zei ik dat?)
Stom van me, alleen heb ik wat met Paarden.. en nee...ik bedoel niet sexquote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:19 schreef Zhenar het volgende:
En toch wilde je niet deel uit maken van de hoogdravende dierensex discussie in SC...![]()
![]()
Laat me raden...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Stom van me, alleen heb ik wat met Paarden.. en nee...ik bedoel niet sex![]()
Ach jah, naast het snijden van andermans hoofden en vrouwen dwingen zichzelf op te blazen, vind ik het ook af en toe leuk om een amsteltje te pakken en daarna van de lege flesjes bommen te makenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:22 schreef Zhenar het volgende:
Komische Jihad zul je hebben met die tweede godsdienst. Ongelovigen bekogelen met bierdopjes enzo...
Dat was kort maar krachtig.quote:
Mijn opvang moeder heette ook Black Beauty. Mijn opvangvader z'n naam was ook Stormquote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Laat me raden...
Als kind ben je te vondeling gelegd in een weiland waar je door paarden bent opgevoed totdat je klaar was de wijde wereld in te gaan!...
...Niet?
Daar noem je ook meteen een paar érg leuke hobby's!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach jah, naast het snijden van andermans hoofden en vrouwen dwingen zichzelf op te blazen, vind ik het ook af en toe leuk om een amsteltje te pakken en daarna van de lege flesjes bommen te maken![]()
![]()
En ze hebben je natuurlijk een prachtige opvoeding gegeven. Alleen jammer dat je op ongepaste momenten begint te hinniken en tevens wild wordt als iemand een handje hooi voor je neus houdt.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn opvang moeder heette ook Black Beauty. Mijn opvangvader z'n naam was ook Storm
Ach jah, je moet ook wat doen, naast het dagelijkse regime als hoofd van het Al Qaida netwerk en rechter arm van Osamaquote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Daar noem je ook meteen een paar érg leuke hobby's!
Heb je het ook niet gezien? Er staat nu een bordje bij alle kinderboederijen hier in de omgeving. Verboden terrein voor Dizerquote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En ze hebben je natuurlijk een prachtige opvoeding gegeven. Alleen jammer dat je op ongepaste momenten begint te hinniken en tevens wild wordt als iemand een handje hooi voor je neus houdt.
Bezigheidstherapie.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach jah, je moet ook wat doen, naast het dagelijkse regime als hoofd van het Al Qaida netwerk en rechter arm van Osama
Vind ik ook altijd zó irritant, als ik weer een straatverbod krijg.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je het ook niet gezien? Er staat nu een bordje bij alle kinderboederijen hier in de omgeving. Verboden terrein voor Dizer
Je moet iets doen om je agressie kwijt te raken. Opkropen is ook niet goed!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bezigheidstherapie.Ik begrijp het volkomen.
Ik zei nog tegen je, Inge Schrama wil zich alleen nog maar door negers nemen, na het proeven van Bing's chocolade staafquote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vind ik ook altijd zó irritant, als ik weer een straatverbod krijg.![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zei nog tegen je, Inge Schrama wil zich alleen nog maar door negers nemen, na het proeven van Bing's chocolade staaf
Ach, lik mij bolle reetquote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:33 schreef Zhenar het volgende:
Hee, ik zie opeens dat nr. 123 t/m 127 dubbel staan in de OP. FOEI!
Nee dat is waar, vandaar dus ook dat zij haar telefoonnummer 10x heeft moeten wijzigen en al 5x nieuwe lingerie heeft moeten kopen na het mysterieus verdwijnen van haar lingerie uit haar wasmandquote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar ff serieus: Een echte stalker laat zich daar natuurlijk niet door afschrikken.
Nee dank je, da's niet mijn ding.quote:
Inderdaad. En moet jij eens raden wat ik momenteel draag.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee dat is waar, vandaar dus ook dat zij haar telefoonnummer 10x heeft moeten wijzigen en al 5x nieuwe lingerie heeft moeten kopen na het mysterieus verdwijnen van haar lingerie uit haar wasmand
Mijn reet is best smakelijk hoorquote:
Ooh.. toch niet die roze met remsporen erop?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee dank je, da's niet mijn ding.
[..]
Inderdaad. En moet jij eens raden wat ik momenteel draag.
Hmmm... Inge Schrama's remsporen... (Hee! Dát is een leuke Topic Titel!)quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh.. toch niet die roze met remsporen erop?
En wat is er mis met mijn reet?
Inderdaadquote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:46 schreef Zhenar het volgende:
Hmmm... Inge Schrama's remsporen... (Hee! Dát is een leuke Topic Titel!)
Ik heb helemaal geen dikke reetquote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:46 schreef Zhenar het volgende:
Jouw reet is vast dik in orde (ookal heb jij die nog nooit geshowed in de Efteling), maar kontlikken is nu niet bepaald iets waarvan ik denk "Hee, laat ik dát eens gaan doen!"
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Ik heb helemaal geen dikke reet
Ik heb een mooie ronde reet waar elke vrouw op zou vallen
Maar goed, misschien heb ik het verkeerd begrepen, maar ik dacht dat jij bi was? Vergeef me als ik het verkeerd heb
Zo bedoel ik het niet!!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Dat ik bi ben betekent niet dat ik met plezier andermans aars oraal wil verkennen! Ik weet niet hoe jij daar over denkt...
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet!!!!
Ik begreep eerst gewoon, dat je niks van jongens zou willen of zo... My bad...
Niks met konten te maken. Je kan ook gewoon bi/gay zijn zonder het kontebonken/likken gedoe.. Heel begrijpelijk! Gay/Bi zijn wil niet alleen maar zeggen dat het met sex te maken heeft...
Mooi, zijn we daar met elkaar over eens. Ik ben heel open-minded en zo en heb totaal niks tegen homo's of zo. Alleen heb ik het net zo op die types die zich gedragen als een vrouw en ook kleden als een vrouw. Je hebt ook gewone homo's die zich heel normaal gedragen en dat zijn nou de aardige gasten!quote:
Bah, nichten... Praat me er niet van.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 02:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mooi, zijn we daar met elkaar over eens. Ik ben heel open-minded en zo en heb totaal niks tegen homo's of zo. Alleen heb ik het net zo op die types die zich gedragen als een vrouw en ook kleden als een vrouw. Je hebt ook gewone homo's die zich heel normaal gedragen en dat zijn nou de aardige gasten!
Same here!!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 02:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bah, nichten... Praat me er niet van.![]()
Iedereen moet natuurlijk zelf weten hoe hij/zij zich gedraagt, maar van die verwijfde lui kan ik me echt aan ergeren. Net als luidruchtige mensen, vind ik ook heel irritant.
PS: Inge Schrama slipjes dragen... valt dat onder "zich kleden als een vrouw"?
Go Dizer!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 02:09 schreef Dizer het volgende:
woooohoe! Nog 1 pagina en dan ben ik klaar
1 Biertje... dat smaakte naar meer dus pak nu een tweede.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 02:28 schreef Dizer het volgende:
Ik ben bijna klaar
Heb je al wat bier op?
ARGH! Hoe deal je met zo weinig slaap?!quote:
Joechhei!!quote:
Ben het inmiddels gewend. Ik slaap echt heel weinig en in het weekend haal ik alles in. Dan slaap ik zaterdag van 18:00 tot 21:00 na dat ik van mijn werk kom en op zondag is de hele dag slaap dagquote:Op dinsdag 25 januari 2005 02:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
ARGH! Hoe deal je met zo weinig slaap?!
Hoe laat ben jij van plan om je bed in te duiken?quote:
Maar als je een slaap dag hebt houd je geen tijd over om in het weekend leuke dingen te doen!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 02:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ben het inmiddels gewend. Ik slaap echt heel weinig en in het weekend haal ik alles in. Dan slaap ik zaterdag van 18:00 tot 21:00 na dat ik van mijn werk kom en op zondag is de hele dag slaap dag
Het enige leuke dingen die ik doe in het weekend is Tennis... en dat doe ik dus op zondag naast het slapenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 02:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar als je een slaap dag hebt houd je geen tijd over om in het weekend leuke dingen te doen!
Maar een vriendin = meer sex = meer slapen = nóg minder tijd voor ándere leuke dingen! (Maar wel sex.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 02:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het enige leuke dingen die ik doe in het weekend is Tennis... en dat doe ik dus op zondag naast het slapen
Ik heb een saai leven
Ik wil een vriendin om leuke dingen mee te doen... want mijn vrieden zijn ook saai en wonen in een andere stad
who cares... SEX = SEX... fuck all the other nice stuff... SEX =quote:Op dinsdag 25 januari 2005 02:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar een vriendin = meer sex = meer slapen = nóg minder tijd voor ándere leuke dingen! (Maar wel sex.)
Same here. Nog een paar slokken, dan is t bier op en ga ikquote:
Mooi... kan ik ook gaanquote:Op dinsdag 25 januari 2005 02:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Same here. Nog een paar slokken, dan is t bier op en ga ik![]()
Wijze woorden.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 02:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
who cares... SEX = SEX... fuck all the other nice stuff... SEX =![]()
![]()
Gelukkig wel. I hate stupid people.quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2005 02:50 schreef Zhenar het volgende:
AHHHHhhhhhhhhhh! Dat was een lekker potje bier.
Ik kruip m'n nest in. Weltruste!
OEH! Nice...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 02:50 schreef Dizer het volgende:
In de categorie hebben:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Nee man, dat was poëtisch bedoeldquote:
Ojaquote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:14 schreef Svensational het volgende:
Ik was potjandrie getuige toen hij je vroeg ja
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:24 schreef Christine het volgende:
Wie is het?
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:15 schreef haagse_elfje het volgende:
[afbeelding]
dit word mijn nieuwe auto.......
als ik ooit heel evel geld win....
BRON
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:15 schreef haagse_elfje het volgende:
[afbeelding]
dit word mijn nieuwe auto.......
als ik ooit heel evel geld win....
How you doin'?quote:
Hehequote:
Argh, díe smiley zocht ik!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:15 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hehe
Ik ben nog een beetje moe, want ik ging laat slapen en werd pas half 1 wakker![]()
[afbeelding] How you doin'?
Favorietenquote:
Ja, PowerPointen is leukquote:But I'm doin' fine, thank you. Ben een presentatie aan het voorbereiden. Powerpointen is best leuk!
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Argh, díe smiley zocht ik!
But I'm doin' fine, thank you. Ben een presentatie aan het voorbereiden. Powerpointen is best leuk!
Succes!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:23 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Favorieten
[..]
Ja, PowerPointen is leukeindelijk iemand die het inziet
Ik ga nu verder met mn stageverslag, het is bijna af
DO NOT MOCK THE POWER POINT!quote:
quote:
Maar dan heb je ook watquote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:43 schreef niksan het volgende:
[..]
:[..het neemt zoveel tijd in beslag
quote:
Maar de lol die je daarvoor terugkrijgt...! Een plaatje hier, woordje daar, leuk effectje zus, geluidje zo...quote:
wo. 26 januari 2005..... why?!??!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:55 schreef Svensational het volgende:
Babette, weet je wel welke dag het morgen is?
serieus?! waarom in godsnaam?!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:52 schreef Airelle het volgende:
AUSTRALIAN OPEN
jaja.. ik blijf daar voor op.
Ik probeer het dit jaar voor de Oscarsquote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:52 schreef Airelle het volgende:
AUSTRALIAN OPEN
jaja.. ik blijf daar voor op.
Zijn die vanavond?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:58 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik probeer het dit jaar voor de Oscars
Net zijn de genomineerden bekend gemaakt. De Oscars zijn op 27 (geloof ik) februari.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:01 schreef ZOWIEE het volgende:
Zijn die vanavond?
zit "Simon" erbij?? voor Beste Buitenlandse film....??quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Net zijn de genomineerden bekend gemaakt. De Oscars zijn op 27 (geloof ik) februari.
Nee. Der Untergang wel.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:09 schreef babette21 het volgende:
zit "Simon" erbij?? voor Beste Buitenlandse film....??
niet dat ze 'm dan winnen, maar goed, zou toch leuk zijn...
Ah, thanksquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Net zijn de genomineerden bekend gemaakt. De Oscars zijn op 27 (geloof ik) februari.
thanx....quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee. Der Untergang wel.. Die gaat vast winnen. Die werd ook met luid applaus ontvangen, die nominatie.
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:27 schreef Christine het volgende:
Wanneer is het eigenlijk Carnaval?
Niet aan jou besteed???? Wat ben je dan voor nep-braboquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]. Het.
. is.
. Carnaval.
. van.
. 5.
. t/m.
. 8.
. februari.
.
Mesa hates Carnavalquote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:03 schreef Christine het volgende:
Carnaval lijkt me heerlijk... lekker veel zuipen, publiek onzedelijk gedrag...
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:03 schreef Christine het volgende:
Carnaval lijkt me heerlijk... lekker veel zuipen, publiek onzedelijk gedrag...
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:28 schreef haagse_elfje het volgende:goodday
ik ga op vakantie!!!!!!!!!!!!!!
Ik denk dat het misschien juist wel een leuk idee is om een politicus uit te nodigen aangezien het een soort verkiezingen zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:41 schreef Julien het volgende:
GEEN ID WAAR IK DIT MOET PLAATSTEN......?!
Begin Maart worden op mijn school bondsverkiezingen gehouden voor de schoolbond. Als je hierin zit mag je, samen met nog 6 mensen, de feesten + activiteiten organiseren en nog veel meer dingen voor de leerlingen. Ieder huidig bondslid kiest een 4e klasser als bondskandidaat, iedere 4e klasser maar hiertegen als tegenkandidaat, uiteindelijk beslissen alle leerlingen behalve de 1e klas (dus 2 t/m 6) wie er winnen, en op het schoolfeest wordt dat bekend gemaakt. Dan ben je voor een jaar bondslid, dus t/m halverwege de 5e klas.
De bondsdag is altijd een hele happening met debatten voor heel de school tussen de strijders om 1 functie, promotie, posters, etc. Mijn vraag is of jullie nog tips hebben om de leerlingen op míj te laten stemmen. Ideeën als spandoeken/borden, t-shirts, en megafoons staan al op het lijstje.
Bijv. een BNer leek mij een goed plan, maar hoe regel ik dit? Mijn school is in Rotterdam. Ik hoop op wat tips, alvast bedankt!
Whehequote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:45 schreef niksan het volgende:
We zijn geen Feedback hier
hop hop!![]()
School en Studie
Ik denk dat als je op fok gaat zitten vragen hoe je iets leuks kunt organiseren om stemmen te krijgen, dat je dan überhaupt weinig leuks kunt verzinnen voor in die bond.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:41 schreef Julien het volgende:
Begin Maart worden op mijn school bondsverkiezingen gehouden voor de schoolbond. Als je hierin zit mag je, samen met nog 6 mensen, de feesten + activiteiten organiseren en nog veel meer dingen voor de leerlingen. Ieder huidig bondslid kiest een 4e klasser als bondskandidaat, iedere 4e klasser maar hiertegen als tegenkandidaat, uiteindelijk beslissen alle leerlingen behalve de 1e klas (dus 2 t/m 6) wie er winnen, en op het schoolfeest wordt dat bekend gemaakt. Dan ben je voor een jaar bondslid, dus t/m halverwege de 5e klas.
De bondsdag is altijd een hele happening met debatten voor heel de school tussen de strijders om 1 functie, promotie, posters, etc. Mijn vraag is of jullie nog tips hebben om de leerlingen op míj te laten stemmen. Ideeën als spandoeken/borden, t-shirts, en megafoons staan al op het lijstje.
Bijv. een BNer leek mij een goed plan, maar hoe regel ik dit? Mijn school is in Rotterdam. Ik hoop op wat tips, alvast bedankt!
Ik wijs hem de weg naar een forum waar ie het wel kan plaatsenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:52 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Whehe
Ik het hele verhaal gelezen én een antwoord getikt en jij kat hem gewoon af
4 weekjes naar Israël naar mijn familiequote:
vier weken!?!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:05 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
4 weekjes naar Israël naar mijn familieik heb nu al zin...
Ik wou ook eens aardig doenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:04 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik wijs hem de weg naar een forum waar ie het wel kan plaatsen
Dat was toch het probleem?
Ben geen Dr. Phil
jaaa, nou in het zuiden in het noorden sneeuwt het...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:06 schreef niksan het volgende:
[..]
vier weken!?!het is daar zeker veel warmer dan hier?
.
Ow, ik dacht dat je morgen ging ofzoquote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:12 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
jaaa, nou in het zuiden in het noorden sneeuwt het...
Wees gerust ik ga pas in Juni.......dan is het daar godsvergeten heet al, in iedere geval ben ik verzekert van een droge zomer....
Andijvie.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:41 schreef Julien het volgende:
Je zit toch niet op het Erasmiaans he?!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:41 schreef Julien het volgende:
Erasmiaans? Je klinkt al helemaal als een echte studentquote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Je zit toch niet op het Erasmiaans he?!.
Is een middelbare school. Mijn oude middelbare.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:38 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Erasmiaans? Je klinkt al helemaal als een echte student![]()
Ow, ik dacht dat het studenten-slang was voor Erasmus Universiteitquote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Is een middelbare school. Mijn oude middelbare.. Naast het Dijkzigt.
.
studentenslangquote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:42 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat het studenten-slang was voor Erasmus UniversiteitSilly me
Ja helemaalquote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Is een middelbare school. Mijn oude middelbare.. Naast het Dijkzigt.
.
Ik hebquote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik voel je pijn, Buup..
Ik heb morgen. Maatschappijleer.
. Maar het gaat over mens en werk en dat is übersaai en ik heb dan ook totaal geen zin om te leren.
.
tog wel LOL! en jij bent..?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Je zit toch niet op het Erasmiaans he?!.
Ben vorig jaar al geslaagd hoor.quote:
Hij heeft een fotoboekquote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:46 schreef Julien het volgende:
ja dat had ik begrepen... kank nogwel weten wie je bent :p t zal wel niet
quote:
*weer gelukkig is*quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:27 schreef Bupatih het volgende:
* Bupa brengt er wel even verandering in.
Iddquote:
Nee, wat is het voor show??quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:32 schreef Dada het volgende:
[..]Christine
Kijk jij weleens The Daily Show met Jon Stewart? (op CNN maar ook te downloaden) Echt lachen.
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:50 schreef Christine het volgende:
Nee, wat is het voor show??
En oja:Dada
quote:
Nou ja, ik heb maar één nummertje van zequote:Op woensdag 26 januari 2005 13:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ook, Bupa. Ik ga Saybia 19 februari voor de 3e keer in m'n leven live zien..
quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Was jij diegene die fan was van Saybia?
quote:
Hahah, toen ik ze voor de eerste keer live zag schrok ik me dood van die zanger.quote:
Dat nummer ja.quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:57 schreef niksan het volgende:
[..]"I surrender" is zo mooi
edit:
ik bedoelde dat ik ze nog nooit "live" gezien had
quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat nummer ja.![]()
Die had jij een keer aanbevolen
Niet iedereenquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:45 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wie nietiedereen die hier post verveelt zich tog
![]()
Thanksquote:
quote:
Ik heb het net verstuurd naar mn begeleidster bij TUI en die geeft dan een eindbeoordeling voor mn stage en dan lever ik dat dinsdag in op school en dan na een paar weken ofzoquote:
Ah...das dus over een hele tijd dus haar kennendequote:Op woensdag 26 januari 2005 14:59 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik heb het net verstuurd naar mn begeleidster bij TUI en die geeft dan een eindbeoordeling voor mn stage en dan lever ik dat dinsdag in op school en dan na een paar weken ofzokrijg ik mn cijfer van mn schoolbegeleidster.
Nou ja, ze is zwanger nuquote:Op woensdag 26 januari 2005 15:02 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ah...das dus over een hele tijd dus haar kennende
ah so.quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:04 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou ja, ze is zwanger nudus het moet iig over 5 weken terug zijn want dan gaat ze met zwangerschapsverlof
Wtf wat een tropenrooster zegquote:Op woensdag 26 januari 2005 15:17 schreef ZOWIEE het volgende:
Bij mn nieuwe rooster heb ik maar 13 uur lesen de vrijdag vrij
Maandag 2 uurtjes dus dat kan dan best een lang weekend worden![]()
I hope soquote:Op woensdag 26 januari 2005 15:14 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
ah so.
Nou een voldoende heb je er toch wel uitgetrokken?
Nu zij nog.quote:
Ik lachte ook alleen mezelf toe vanwege mn fijne roosterquote:Op woensdag 26 januari 2005 15:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik jou heb uitgegniffeld om je stage
Laat me raden Muse,. Muse, Muse .....quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nu zij nog.
*luistert naar de muziek die jij hebt aangeraden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah soquote:Op woensdag 26 januari 2005 15:30 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik lachte ook alleen mezelf toe vanwege mn fijne rooster![]()
Maar ik ga nu
quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:29 schreef Bupatih het volgende:
*luistert naar de muziek die jij hebt aangeraden
quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Laat me raden Muse,. Muse, Muse .....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Laat me raden Muse,. Muse, Muse .....Nope.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:37 schreef Bupatih het volgende:
HOI TANIA!!!
DIE EEN BEETJE ERG VEEL VERLIEFD IS OP KRISTN DAVIS![]()
Ik heb LB Dagboek moeten maken net.quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:41 schreef Nano het volgende:
Phhf! Biologie over mitose en meiose 1+2!Heel erg! En ik heb er totaal geen zin in!
En net als ik.quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij moet leren!!
Net als ik trouwens
Lekker dan.quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:39 schreef Dizer het volgende:
2 huizen in onze straat naast elkaar en dus 3 huizen van ons huis af zijn vandaag binnegestormd door de ME en Politie en zo ivm drugshandel. Ze hebben echt containers vol met cocaïne weggehaald
En dat terwijl ik dacht dat we in een best nette buurt wonen
quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als je dat eerder had geweten, he Dizer?
Dan had je je neus nog even kunnen poederen.
[afbeelding]
Ja, ik ook wel.quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:23 schreef BVO het volgende:
Oh mark_03: ik heb nu ook wel weer zin in een tournament..
Jaaa leukquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:50 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel.
SHO of MUZ.
Zit voor MUZ al te denken aan een Beste One-Day-Fly Toernooi, beste song uit 1995 (of een ander jaar), beste Elton John song (of andere artiest).
Voor SHO weet ik 't eigenlijk niet. Misschien toch een ShowChat Users toernooi 2005?
De Dresden Dolls zijn geniaal!quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:43 schreef Bupatih het volgende:
Dresden Dolls - Coin Operated Boy
Leuk nummer
En de clip ook wel.
Ik heb maar één nummer van ze.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
De Dresden Dolls zijn geniaal!.
Slecht. Maar met mij goed. Mede omdat het met hem slecht gaat.quote:
Daar ben ik blij omquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Slecht. Maar met mij goed. Mede omdat het met hem slecht gaat.
Welke nummers zijn nog meer leuk dan?quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb ook niet veel hoor.. Maar leuk is het wel!
Dan maar een MUZ toernooi ?quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:03 schreef BVO het volgende:
ShowChat Tournament moet pas weer rond augustus..
Noem je dat geil?quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Showchat gaat veel te snel voor mij de laaste tijd.
Ey iemand die ook de trip 3 volgt?
Belooft spannend te worden met die geile tweeling volgende week .
Haha ja ze zijn wel zwaar irritant maar ook geilquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Noem je dat geil?
Tis eerder irritant.
Je hoopt dat ik het tegen die tijd vergeten ben he?!quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:03 schreef BVO het volgende:
ShowChat Tournament moet pas weer rond augustus..
Lou bega - Mambo no5!quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:00 schreef mark_03 het volgende:
BVO: Toernooi is gemaakt in MUZBeste One-Hit-Wonder Allertijden
HIER DUS
Girl Anachronism. Zeker.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:28 schreef Bupatih het volgende:
Welke nummers zijn nog meer leuk dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |