abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24743348
Begin Maart worden op mijn school bondsverkiezingen gehouden voor de schoolbond. Als je hierin zit mag je, samen met nog 6 mensen, de feesten + activiteiten organiseren en nog veel meer dingen voor de leerlingen. Ieder huidig bondslid kiest een 4e klasser als bondskandidaat, iedere 4e klasser maar hiertegen als tegenkandidaat, uiteindelijk beslissen alle leerlingen behalve de 1e klas (dus 2 t/m 6) wie er winnen, en op het schoolfeest wordt dat bekend gemaakt. Dan ben je voor een jaar bondslid, dus t/m halverwege de 5e klas.
De bondsdag is altijd een hele happening met debatten voor heel de school tussen de strijders om 1 functie, promotie, posters, etc. Mijn vraag is of jullie nog tips hebben om de leerlingen op míj te laten stemmen. Ideeën als spandoeken/borden, t-shirts, en megafoons staan al op het lijstje.
Bijv. een BNer leek mij een goed plan, maar hoe regel ik dit? Mijn school is in Rotterdam. Ik hoop op wat tips, alvast bedankt!
  donderdag 27 januari 2005 @ 00:13:15 #2
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_24770849
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 16:26 schreef Julien het volgende:
Begin Maart worden op mijn school bondsverkiezingen gehouden voor de schoolbond. Als je hierin zit mag je, samen met nog 6 mensen, de feesten + activiteiten organiseren en nog veel meer dingen voor de leerlingen. Ieder huidig bondslid kiest een 4e klasser als bondskandidaat, iedere 4e klasser maar hiertegen als tegenkandidaat, uiteindelijk beslissen alle leerlingen behalve de 1e klas (dus 2 t/m 6) wie er winnen, en op het schoolfeest wordt dat bekend gemaakt. Dan ben je voor een jaar bondslid, dus t/m halverwege de 5e klas.
De bondsdag is altijd een hele happening met debatten voor heel de school tussen de strijders om 1 functie, promotie, posters, etc. Mijn vraag is of jullie nog tips hebben om de leerlingen op míj te laten stemmen. Ideeën als spandoeken/borden, t-shirts, en megafoons staan al op het lijstje.
Bijv. een BNer leek mij een goed plan, maar hoe regel ik dit? Mijn school is in Rotterdam. Ik hoop op wat tips, alvast bedankt!
Haha, jij zit op het Marnix of niet? In mijn tijd heeft de illustere Casper van Leeuwen nog eens heel de school volgeplakt met stickers omdat hij viator wilde worden (heeft ie zich niet populair mee gemaakt bij de schoolleiding, maar hij is het wel geworden...)
Nulla verba sed acta
pi_24773912
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 16:26 schreef Julien het volgende:
...<knip> Mijn school is in Rotterdam. <knip>...
Regilio Tuur woont toch in Rotterdam... wie niet luisteren wil moet maar voelen
  donderdag 27 januari 2005 @ 19:57:43 #4
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_24783787
Wij hadden vroeger gewoon een soort partijen systeem, net als de Amerikaanse verkiezingen. Je moest bij ons met een aantal mensen (voorzitter, vice-voorzitter, penningmeester, grote leden groep, bijelkaar 10+ mensen) een partij oprichten, op speciale campagne dagen campagne voeren en dan werd er gekozen voor een partij.. Heb samen met mijn partij zelfs 2x kunnen winnen. (1e keer als underdog omdat iedereen de grote kanshebber haatte, en de 2e keer omdat we gewoon ervaring hadden en goed waren )

Maar goed... dit is eigenlijk allemaal offtopic..
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')