quote:Op zondag 23 januari 2005 10:54 schreef haagse_elfje het volgende:
Sven ik heb op school allemaal ingenomen bladen die ik van de leerlingen afpak en het zijn break out's en hitkrantjes....
ik kan voor je ff kijken als je wilt
omdat ik wil dat ze opletten en geen hitkrants zitten te lezen terwijl ik dingen aan het uitleggen ben en dan later bij mij komen klagen van ik snap het niet....quote:
het is gewoon fictie verhaal over een vrouw die een dubbel leven heeft....quote:Op zondag 23 januari 2005 11:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zie dat je een boek aan het schrijven bent. Waarover?
er zit nu eindelijk vaart in, het is bijna af...quote:
omdat je de eerste bent op FOK! die erover vraagt krijg jij als het gedrukt en wel is een gesigneerdquote:Op zondag 23 januari 2005 11:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je mag altijd een exemplaar naar mij opsturen.
de officiële titel word nu erin of eruit...quote:Op zondag 23 januari 2005 12:49 schreef Orginial het volgende:
Hoe heet je boek ook alweer Haagse Elfje?![]()
geen gekke dingen doen he....quote:
Ik en gekke dingen doen??? Dacht het nietquote:Op zondag 23 januari 2005 13:12 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
geen gekke dingen doen he....
want dadelijk zie ik jullie nog op tv west
veel te veel...quote:Op zondag 23 januari 2005 13:10 schreef haagse_elfje het volgende:
de officiële titel word nu erin of eruit...
met subtitel het leven heeft veelste veel wegen...
Wat gaan jullie eik doen?quote:Op zondag 23 januari 2005 12:55 schreef Christine het volgende:Tania
Bobje
Begrijp ik nu goed dat ik jullie ga zien in Scheveningen???
hahaha ja ik dacht al dat je zoiets zou zeggen, met het schrijven controleer ik het natuurlijk veel meer en laat ik het nog controleren want elfje is een btje dyslectischquote:Op zondag 23 januari 2005 13:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
veel te veel...
je eindredacteur krijgt het nog druk, taal-technisch gezien...
Goeie tekst hequote:Op zondag 23 januari 2005 15:16 schreef BVO het volgende:
Zijn jullie ook zo gefascineerd door "Brutus" van het nummer "Mijn feestje"?
ah arme jongen... vooral omdat Latijn zo'n ontzettend boeiend vak is [been there, done that]quote:Op zondag 23 januari 2005 15:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben gefrustreerd. Ik zit al uren met boeken Latijn voor m'n neus, maar ik krijg me er maar niet toe gezet om te gaan leren. Ik heb mezelf zojuist aangeleerd hoe ik op de kop kan schrijven. Zo erg ben ik er aan toe. Help me..
Ik heb precies hetzelfde, maar dan met Externe Verslaggeving ... Tis verschrikkelijkquote:Op zondag 23 januari 2005 15:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik maak geen woorden vuil aan die Brutus.
Ik ben gefrustreerd. Ik zit al uren met boeken Latijn voor m'n neus, maar ik krijg me er maar niet toe gezet om te gaan leren. Ik heb mezelf zojuist aangeleerd hoe ik op de kop kan schrijven. Zo erg ben ik er aan toe. Help me..
Ja, letterlijke vertalingen leren.quote:Op zondag 23 januari 2005 15:36 schreef BVO het volgende:
Ach, zo erg is Latijn toch niet?!
Of moet je echt de letterlijke vertaling leren? Dat vond ik ook verschikkrlijk altijd.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 | .,. ., -//- ./XX%- ./$H+, =HHH$= -=. ;@HHX$, ;H$$$/. .$@HXX%. =X$+= .XH$$XH;,-. $H$+%%- ,XH$%$$, ,$XX; -HX%/%@+%H/ ,XHX%$$; ,X@$$$%, ,;$; ,XH%%+H%+%;. =XXX%$$/ ,$H$%+/, +/.,XH%%+X+$/- /XX$$+$/. +HH$+++. %/,=XH%++X+/%= +H@X$%X+, ,@MHX%%X= .$+-=HH$++H%,+/, .%H@X%$H+- -@M@X%$H/ ,X+=;X@$%$@$-;+;. -$X@HX@H+= . .,/H@@H%XX/ -X+;X@MH$XM@HX$/=. ;H$X$$@X+/. ,= . ./%$HHH$%HH+. ,H%;%@MH$XMMM@X+;- .;$HXXX$H$%+, ./,;. /XXXHHX%$@H%, %$++%HH$XHMMM@$/;, ./$XX$$HHH$%+- -/+/- ,$XXXHHX+$HX$/, ,+$$$HHXXHM##@X%/= ,$$$X%%%$X$%%;. ,;+;. =HX$XXX$+$HH$%= /$XHHXHH@M##$X$+- ;X$$H$%++/+%%/- -+- /HX$XXX$+$HHX%;. ;$H@HXXH@@M#/-;=. %XXXX$++///++/= /;. %HH$$XX%%$XX$%/. -H@@HHXH@@@M+ .$XXHX$%+///;//;. =%- =XHX$XX$%%$$$$%/. .HM@@HHH@@@@; -XXX@HX$+///////- ,, ,$/,%XH%$XX$$$$$$$$+, -,. . $MM@HHHH@@H. ;XXXHHHX%+//++//; ,+/- .%%%XX%/XXXX$XX$$%%+- ,/%////, +MM@@H@@@@X. .+XX%$HHX$%++%%%%+. ;XX;.. ;$%XX=;HHHX$$$$$+%+; -++;=;;=. =@M@@@@@@@@= .%XX=+XHHX$%+%%$$%-.$HX$;, ,%$$+.-XHHX$X$$$;$%/.,/%+, ,H@@@@@@@X+, -XX+.=$HX$%+%$/;H$/=HH$=. /$$, ,$HHX$X$$%-%%+/+$+, ,HM@@@@@H+. ,+X$= .+HX$%%+%+.$XXXX%- ./- .+HHX$X$$%-=$%$%+, =@M@@HHX$; .-+%$+. ;HX$$%%%/ ;HHX+. ;HHX$X$%%;,%$$/. ,$HHHHX$$$= .-;%%%+- +X$$%%%%= .+$/. -XHH$X$%%%=;%;. .+$$XX$$$$$= ,;++%+;, .%$%%%$X$- ., -XHH$X$$$%+-. -$$$%%$$$$$/ -++;;. =X$%%$X$+- -XHHXX$$$%$/. /HHX+%$%%+++- -;$+-. .%$X$%%$$%, -XHHHHH$XHX%, $XX$$XX++$+%- .;, =X$%$%%%$%, =XHH@MMHH@$+; .$$%%%%X$$$%%, ,. .%X$%$%$%%+. =@MMMMMMX$%/;. -$%++++$$%+++, -$XX$$%$$%%- -H@@MMMH$$%/;, =$%++%+%+++/;. =XHHXX$$%%%+. -$X$$XH$$$%//, ;X%+++$X$%++;, =XXX$%%$$$X$, ,$$$$$XXX$+//- ;X$+++$HX%+/;. ;XX$%%+++%XH; .%%+%$HHX%+//- =X$%++%@X%+/;. -+$X$%%%%%X@@% .+%///X@X%+//, ,X$%++%HX%+/;. .;=$XX$$%%$@M@X /%+//%HX%+//. .$$%++$HX%+/= ,=,%X@HX%%HMMMH. ;$+//+HX$+// %$+++$H$%+/= . .%XXX$$X@MMM@, -$%///$X$+/; ;$++/%H$%//- +XXXX@@@MMM@- ,$%+//%X$+/; -$%+//X$%//- /XXHMM@@M##M; .%%+//+X%+/= ,$%+/;X$%//, ;XHM#M@@MM#M+ .+$+//+$%++= .%%+/;X$+//. -@M##MM@M###% ;$%+/%X%++= +$+//X$+/; .@###MM@M###X. ;$%+/$X%++; ;$%//X$+/= .X####MM####@- /X%++$X%++; ;X%+%X$+/, .$####MM####M= ;X$++$X%++- =X%+$X$+;. .$#####M####M= ,%$%+$H%++, =X%++X$+/, .%#####M#####; -$%%+%H%++. =X$%/$$%/. .;M####M#####; .%X$$%HH$%/. ;X$%$X$%/. ,@##########/ .$XX$$@H%%; ;X$%HH$%/. .X##########/ .%XXX$@X%$= ;X%$@@X+; %##########+ .+XHX%@X%$= /X$$H@H%= $##########+ .%XXX+@X%$= ;X$$@@HX- X##########% .%HX$%MX%$= ;XXX@@HX; ,@##########% .%HX$%MX%$= ;X$X@MXX+. ,@##########+ .$XX$+MX%$- ;XXX@MHX%. -@##########/ .$XX$+MX%%, ;XXXH@HX%, -M##########/ ,$XX$%MX%%. ;XXXXHHHX- -@##########@. -$XX%$@X%%. ;XXHH@HH+. ,@###########/ =$XX+HMH%+. ;XXXXM@X; -@###########@- ;XXX+MMH%+. -HHHX@M@+ ;#############+ =XXX+MMH$+, .$HHHHMH$, +###########MM%. ,$XX$#MH$+, /HHXX@H%, .@###########M@= .XHHHMMH$= ,%X$%+$%- ;#######$=/++/=. .%XH@X$;. ./%+. -, ;@MMMMM@/ .,=++;,..... ....==....... ..=;///+;,........ |
quote:
Hehe, ik ken het, ik heb al heel de week mn stageverslag openstaan in Word maar ik heb nog geen letter getiktquote:Op zondag 23 januari 2005 15:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik maak geen woorden vuil aan die Brutus.
Nee, maar iedereen schijnt dat te hebbenquote:Op zondag 23 januari 2005 18:46 schreef Nano het volgende:
Haha,tja moeilijk! Ik weet ook niet wa ik met Victoria heb.Leuk meisje en goede actrice.Ze is nu bij Life en Coocking!
quote:Op zondag 23 januari 2005 18:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Inge de Bruijn nu bij Life & Cooking.
Ik vind het echt net een travo.
Mijnes welquote:Op zondag 23 januari 2005 18:48 schreef Nano het volgende:
Mijn msn doet het nog steeds niet.
Ik zag het ook ja.quote:Op zondag 23 januari 2005 18:46 schreef Nano het volgende:
Haha,tja moeilijk! Ik weet ook niet wa ik met Victoria heb.Leuk meisje en goede actrice.Ze is nu bij Life en Coocking!
had ze nog wat leuks te melden?! over De Mol ofzo?!?quote:Op zondag 23 januari 2005 19:55 schreef Airelle het volgende:
Ik zag het ook ja.
Ze doet altijd zo hyper met interviews.
Nee helemaal niets.quote:Op zondag 23 januari 2005 20:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
had ze nog wat leuks te melden?! over De Mol ofzo?!?
Dat is geen aanval.. zo is ze altijd... [op tv althans].quote:Op zondag 23 januari 2005 20:31 schreef Nano het volgende:
Ja,ze was idd erg hyper!Ze praatte door iedereen heen.Ik werd gewoon moe om naar d'r te kijken,zo druk!Leek wel een adhd aanval
quote:Op zondag 23 januari 2005 20:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat is geen aanval.. zo is ze altijd... [op tv althans].
Die vriend daarentegen was de kalmheid zelve.
Leuke arme jongen wel.
Maar er was wel een typisch Telekids moment ... dat moment met dat zoenenquote:Op zondag 23 januari 2005 20:31 schreef Nano het volgende:
Ja,ze was idd erg hyper!Ze praatte door iedereen heen.Ik werd gewoon moe om naar d'r te kijken,zo druk!Leek wel een adhd aanval
quote:Op zondag 23 januari 2005 22:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[afbeelding]
Ben ik nou de enige die het mist![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat kan kindertelevisie veel verslechteren in 16 jaar trouwens...
Wil ik weten wat dat isquote:Op zondag 23 januari 2005 22:30 schreef haagse_elfje het volgende:
david de kabouter....
weet je wat ik ook heel erg mis....
[afbeelding]
Seabert!!!!quote:Op zondag 23 januari 2005 22:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat kan kindertelevisie veel verslechteren in 16 jaar trouwens...
ik zie hier heel veel in, maar geen snorkelsquote:Op zondag 23 januari 2005 22:30 schreef haagse_elfje het volgende:
david de kabouter....
weet je wat ik ook heel erg mis....
[afbeelding]
hoe heette dat schildpad ook alweer?quote:Op zondag 23 januari 2005 22:51 schreef babette21 het volgende:
welke koe kan ons iets leren, Boes Boes, Boes Boes
en een fietsband repareren, Boes Boes, Boes Boes
Dollyquote:Op zondag 23 januari 2005 22:56 schreef haagse_elfje het volgende:
hoe heette dat die schildpad ook alweer?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!quote:Op zondag 23 januari 2005 23:07 schreef Zhenar het volgende:
Teddy Ruxpin was de koning aller tekenfilmseries.
mooi was die tijdquote:Op zondag 23 januari 2005 23:07 schreef Zhenar het volgende:
Teddy Ruxpin was de koning aller tekenfilmseries.
Jij hebt een speciaal plekje in haar hart BVOquote:Op zondag 23 januari 2005 23:05 schreef BVO het volgende:.
.
.
Afzender Onderwerp Datum Grootte
Hind GEFELICITEERD 23 jan 3kB
quote:Op maandag 24 januari 2005 09:53 schreef ZOWIEE het volgende:
Ja, ik keek wel eens naar de TransformersRobots in the sky
Ken ik niet.quote:
Ik niet hoor lieverdquote:Op maandag 24 januari 2005 10:34 schreef Bupatih het volgende:
Normaal zijn mensen maandagochtend toch altijd chagrijnig
Ik keek naar allesquote:Op maandag 24 januari 2005 10:12 schreef Dada het volgende:
[..]The Transformers is een tekenfilm voor stoere jongens
of was jij zo’n jongensachtig meisje, foei!! Jij hoorde naar My Little Pony te kijken
quote:
het ging wel of niet goed?quote:Op maandag 24 januari 2005 10:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]Management & Organisatie (soort bedrijfseconomie)
quote:Op zondag 23 januari 2005 23:05 schreef BVO het volgende:.
.
.
Afzender Onderwerp Datum Grootte
Hind GEFELICITEERD 23 jan 3kB
Mwah..quote:
quote:Op maandag 24 januari 2005 11:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maarrrr, dan kom ik thuis en dan lees ik dat Alanis Morissette op 5 mei in Nederland optreedt! Wel op Dauwpop, ergens bij Zwolle ofzo, maar toch. Hoppateee!
Ik heb dus ECHT wel smaak in muziek hoor!quote:Op maandag 24 januari 2005 12:17 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Djeez, je hebt ook echt geen smaak he
quote:
quote:
MM Rocks!!!!! de cover van tainted love is zo vet.....quote:Op maandag 24 januari 2005 12:33 schreef Dizer het volgende:
[..]MM is goed hoor!!! Heb geen albums van hem/haar/het maar alsnog.. coool
![]()
hij verzamelt brood trommels en hij was een nerd....quote:Op maandag 24 januari 2005 12:37 schreef Tania18 het volgende:
Ik vond Marilyn Manson altijd eng, totdat ik een keer dat dagboekprogramma op MTV over hem zag. Wat een loser zeg
Kane was goed totdat ze een remix gingen doen van hun beste nummer met Tiesto (quote:
Wááááááh.quote:
quote:De familie Konijn verhuist naar het dorpje "Maple Town", dat omgeven wordt door een groot bos. Patty's vader wordt de nieuwe postbode, daarom heeft de burgemeester een nieuw postkantoor in Maple Town laten bouwen. De trein die Patty en haar familie naar Maple Town brengt wordt overvallen door Joop de Wolf. Patty wordt heel erg boos en besluit de wolf, die de postzak voor het dorp gestolen heeft, te zoeken op haar eentje. Gelukkig kan ze rekenen op de hulp van Bobby, een jonge beer, die algauw haar beste vriend wordt.
quote:Kom met me mee
dan gaan we er op uit
Met al m'n vriendjes
Ik ga nu vast vooruit
Schiet op, kom vlug,
je hoeft niet bang te zijn
Ook de zon doet mee
Hier in Maple Town
Ben je nou groot of ben je heel erg klein?
We springen, dollen allemaal net zo fijn
De hele dag, want stoppen is er niet bij
Doe mee met ons erbij
in Maple Town
Zon of regen,
warm of koud
we voelen er niks van
En de hele stoet,
jong en oud
zwaait zo hard als hij kan
Bloemen, vlinders, vogels, bomen,
wat wil je nog meer?
Hier in Maple Town beleef je't elke keer...
Maple Town
Maple Town
Kom mee !
quote:Dinobabies spelen want ze hebben alle tijd, 't is een groepje van vier jongens en een hele lieve meid. Dinobabies maken elke keer van alles mee. Dinobabies zijn oke!
Frankie is verlegen, Stefan vindt zichzelf een kei, en het kleine broertje Maarten hoort er ook een beetje bij. Dac de Pterodactylus kan vliegen in de lucht en hij jaagt de Dinobabies soms ook op de vlucht! Dinobabies plaagt hij voor de lol. Dinobabies slaan op hol!
Linda is het meisje en haar mondje staat nooit stil. Ze helpt Thomas met verhalen wat hij eigenlijk niet wil. Dinobabies hebben aan verhalen geen gebrek. Dinobabies zijn te gek!
Teddy Ruxpinquote:
quote:
quote:Op maandag 24 januari 2005 12:33 schreef Dizer het volgende:
[..]MM is goed hoor!!! Heb geen albums van hem/haar/het maar alsnog.. coool
![]()
Bikermice from Mars.quote:Op maandag 24 januari 2005 14:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
He nee, dat was niet leuk..
Waar ik ook een hekel aan had:
[afbeelding]
Narf!quote:Op maandag 24 januari 2005 14:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]!
!
!
Die was tof!quote:
Ik zat net ernaar te zoekenquote:Op maandag 24 januari 2005 14:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Nooit geweten!!!
En deze natuurlijk:
[afbeelding]
Die heb ik ook wel eens gezienquote:Op maandag 24 januari 2005 14:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Nooit geweten!!!
En deze natuurlijk:
[afbeelding]
Irritant hè? En ik kan echt nergens anders plaatjes vinden, omdat er wel duizenden sites over The Amazing Wizard of Oz /Tovenaar van Oz gaan.quote:
Ik weet alleen nog dat hij tof wasquote:Op maandag 24 januari 2005 14:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die was tof!
(Ik kan me eigenlijk alleen herinneren dat ze door een eng moeras moesten om bij een kasteel te komen en dat ze allemaal versteend raakten ofzo...)
Dat was toch My Little Pony?quote:Op maandag 24 januari 2005 14:22 schreef Christine het volgende:
Ik weet nog wel iets met een ijspaleis en een man die alles wilde bevriezen.
Wat een lief, guitig sneeuwmannetje was dat tochquote:
Ja, dat kwam altijd na Bouli op het kinderblok op Veronica. Met die roze wezensquote:
Bouli... een aflevering duurde nog korte dan het beginliedje!quote:Op maandag 24 januari 2005 14:30 schreef Bupatih het volgende:
'n grijze hoed en rode sjaal
dit is Bouli, hij heeft het helemaal
'n rode neus, twee knopen zwart
Bouli de sneeuwpop met het warme hart
Bouli, Bouli
Komt me vaag bekend voor... Het is niet die serie met die kids op een schip/school toch?quote:Op maandag 24 januari 2005 14:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kennen jullie deze vreselijk foute maar o zo leuke serie nog?
JAquote:Op maandag 24 januari 2005 14:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kennen jullie deze vreselijk foute maar o zo leuke serie nog?
Ja de smurfen in de ruimte! met die hoorntjesquote:
Ik wist wel dat die hocky muts smurfin eigelijk een geile babe wasquote:
Spiderman daar uit vond ik die Venom altijd zo coolquote:Op maandag 24 januari 2005 16:57 schreef Bupatih het volgende:
ZOWIEE, Full House was wél leuk![]()
X-men:
Spidermand:vond ik wel minder leuk dan X-men.
quote:
quote:Op maandag 24 januari 2005 17:37 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ik vroeger alleen maar tv keek
Kent iemand trouwens Johan en Pierewiet? Of was ik écht de enige die daarnaar keek?
Het was een soort spin-off van de smurfen maar ik kan geen plaatjes vinden..
als ik 'n Johan spreek vraag ik nog steeds standaard waar Pierewiet is...quote:Op maandag 24 januari 2005 18:04 schreef ZOWIEE het volgende:
Tania!Ik was dus niet de enige
en je schrijft dus Pirrewiet
Dan heb je toch heel wat gemist hoorquote:Op maandag 24 januari 2005 19:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou al die series, Full House enzo.... nooit gezien.
Ah bah niet die vreselijke tweelingquote:Op maandag 24 januari 2005 19:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan heb je toch heel wat gemist hoor!!
quote:Op maandag 24 januari 2005 20:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ah bah niet die vreselijke tweeling.
Nóóit gezien?quote:Op maandag 24 januari 2005 19:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou al die series, Full House enzo.... nooit gezien.
quote:What ever happened to predictibility?
The milkman, the paperboy, evening TV.
Everywhere you look , everywhere you go (there's a heart).
There's a heart
A hand to hold onto.
Everywhere you look , everywhere you go.
There's a face
Of somebody who needs you.
Eveywhere you look,
When you're lost out there and you're all alone,
A light is waiting to carry you home,
Everywhere you look.
Everywhere you look.
Onthoud dat we pas sinds 2000 RTL4 enzo hadden...quote:Op maandag 24 januari 2005 20:20 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nóóit gezien?
Mja, wees blij zal ik maar zeggen dan
hier nog 1... vanaf m'n 15de (1995) ofzo pas kabel...quote:Op maandag 24 januari 2005 22:13 schreef Airelle het volgende:
Onthoud dat we pas sinds 2000 RTL4 enzo hadden...
Daarvoor alleen Ned1,2,3 en TV Gelderland.
tss 1 jaarquote:Op maandag 24 januari 2005 22:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
hier nog 1... vanaf m'n 15de (1995) ofzo pas kabel...
daarom ook 'n jaar ONM gemist: de enige soap die we WEL konden zien ging ineens commercieel
't leven van 'n puber kan zooooo zwaar zijn
quote:Op maandag 24 januari 2005 22:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Onthoud dat we pas sinds 2000 RTL4 enzo hadden...
Daarvoor alleen Ned1,2,3 en TV Gelderland.
Oja om dezelfde reden moest ik ook ONM missenquote:Op maandag 24 januari 2005 22:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
hier nog 1... vanaf m'n 15de (1995) ofzo pas kabel...
daarom ook 'n jaar ONM gemist: de enige soap die we WEL konden zien ging ineens commercieel
't leven van 'n puber kan zooooo zwaar zijn
ja, maar ik volgde 't al 'n paar jaar op ned. 2, was dus echt een kutstreek dat dat ineens niet meer konquote:Op maandag 24 januari 2005 22:59 schreef Airelle het volgende:
tss 1 jaar.
ik heb goede tijden maarliefst 10 jaar moeten missen.
je ondertitelquote:
Das wanneer ik te lui was de hele dag om aan mijn huiswerk te zittenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:38 schreef Zhenar het volgende:
Dizer! Jij bent (ook) altijd laat online!
Ga je dat vannacht nog doen?! Petje af dan... Ik kan me 's nachts nooooit concentreren op werk, tenzij de nood echt heel hoog is.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das wanneer ik te lui was de hele dag om aan mijn huiswerk te zitten![]()
En ik moet nog een document tikken!
Over de overgang van een ICT Engineer naar ICT Manager...
Lekker saaaaaai.. en het is in het Engels ook nog, dus eerst analyseren, dan vertalen en dan tikken![]()
Ik moet nu nog alleen het document tikken. Heb al geanalyseerd en vertaald zowat..quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ga je dat vannacht nog doen?! Petje af dan... Ik kan me 's nachts nooooit concentreren op werk, tenzij de nood echt heel hoog is.
Alleen ik, geloof ik.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:56 schreef Dizer het volgende:
Zijn er nog mensen?
Dat heb ik zo vaak meegemaakt! Niet normaal! Dan is koffie en redbull je enige vrienden in de ochtendquote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alleen ik, geloof ik.
Half uurtje; da's gelukkig nog wel te overzien. Ik heb ooit een keer met een werkgroepje tot 5 uur 's nachts doorgewerkt om een verslag op tijd af te krijgen. Dan word je echt gewoon melig van de vermoeidheid (en daarna chagrijnig).
Komt misschien door die met coke besprinkelde paddo's die je voor inspiratie achterover hebt geslagen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:08 schreef Dizer het volgende:
maar nog niet helemaal..
God..ik ben echt melig gewoon... en ik heb niet eens bier op
Heineken =quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:14 schreef Dizer het volgende:
Grolsch =
Amstel is echt bier! Heiniken is een goede alternatief!
Er is bier en er is grolsch... nou doe mij dan gewoon Bier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |