Ik zag het ook ja.quote:Op zondag 23 januari 2005 18:46 schreef Nano het volgende:
Haha,tja moeilijk! Ik weet ook niet wa ik met Victoria heb.Leuk meisje en goede actrice.Ze is nu bij Life en Coocking!
had ze nog wat leuks te melden?! over De Mol ofzo?!?quote:Op zondag 23 januari 2005 19:55 schreef Airelle het volgende:
Ik zag het ook ja.
Ze doet altijd zo hyper met interviews.
Nee helemaal niets.quote:Op zondag 23 januari 2005 20:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
had ze nog wat leuks te melden?! over De Mol ofzo?!?
Dat is geen aanval.. zo is ze altijd... [op tv althans].quote:Op zondag 23 januari 2005 20:31 schreef Nano het volgende:
Ja,ze was idd erg hyper!Ze praatte door iedereen heen.Ik werd gewoon moe om naar d'r te kijken,zo druk!Leek wel een adhd aanval
quote:Op zondag 23 januari 2005 20:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat is geen aanval.. zo is ze altijd... [op tv althans].
Die vriend daarentegen was de kalmheid zelve.
Leuke arme jongen wel.
Maar er was wel een typisch Telekids moment ... dat moment met dat zoenenquote:Op zondag 23 januari 2005 20:31 schreef Nano het volgende:
Ja,ze was idd erg hyper!Ze praatte door iedereen heen.Ik werd gewoon moe om naar d'r te kijken,zo druk!Leek wel een adhd aanval
quote:Op zondag 23 januari 2005 22:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[afbeelding]
Ben ik nou de enige die het mist![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat kan kindertelevisie veel verslechteren in 16 jaar trouwens...
Wil ik weten wat dat isquote:Op zondag 23 januari 2005 22:30 schreef haagse_elfje het volgende:
david de kabouter....
weet je wat ik ook heel erg mis....
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |