quote:Op zondag 23 januari 2005 10:54 schreef haagse_elfje het volgende:
Sven ik heb op school allemaal ingenomen bladen die ik van de leerlingen afpak en het zijn break out's en hitkrantjes....
ik kan voor je ff kijken als je wilt
omdat ik wil dat ze opletten en geen hitkrants zitten te lezen terwijl ik dingen aan het uitleggen ben en dan later bij mij komen klagen van ik snap het niet....quote:
het is gewoon fictie verhaal over een vrouw die een dubbel leven heeft....quote:Op zondag 23 januari 2005 11:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zie dat je een boek aan het schrijven bent. Waarover?
er zit nu eindelijk vaart in, het is bijna af...quote:
omdat je de eerste bent op FOK! die erover vraagt krijg jij als het gedrukt en wel is een gesigneerdquote:Op zondag 23 januari 2005 11:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je mag altijd een exemplaar naar mij opsturen.
de officiële titel word nu erin of eruit...quote:Op zondag 23 januari 2005 12:49 schreef Orginial het volgende:
Hoe heet je boek ook alweer Haagse Elfje?![]()
geen gekke dingen doen he....quote:
Ik en gekke dingen doen??? Dacht het nietquote:Op zondag 23 januari 2005 13:12 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
geen gekke dingen doen he....
want dadelijk zie ik jullie nog op tv west
veel te veel...quote:Op zondag 23 januari 2005 13:10 schreef haagse_elfje het volgende:
de officiële titel word nu erin of eruit...
met subtitel het leven heeft veelste veel wegen...
Wat gaan jullie eik doen?quote:Op zondag 23 januari 2005 12:55 schreef Christine het volgende:Tania
Bobje
Begrijp ik nu goed dat ik jullie ga zien in Scheveningen???
hahaha ja ik dacht al dat je zoiets zou zeggen, met het schrijven controleer ik het natuurlijk veel meer en laat ik het nog controleren want elfje is een btje dyslectischquote:Op zondag 23 januari 2005 13:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
veel te veel...
je eindredacteur krijgt het nog druk, taal-technisch gezien...
Goeie tekst hequote:Op zondag 23 januari 2005 15:16 schreef BVO het volgende:
Zijn jullie ook zo gefascineerd door "Brutus" van het nummer "Mijn feestje"?
ah arme jongen... vooral omdat Latijn zo'n ontzettend boeiend vak is [been there, done that]quote:Op zondag 23 januari 2005 15:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben gefrustreerd. Ik zit al uren met boeken Latijn voor m'n neus, maar ik krijg me er maar niet toe gezet om te gaan leren. Ik heb mezelf zojuist aangeleerd hoe ik op de kop kan schrijven. Zo erg ben ik er aan toe. Help me..
Ik heb precies hetzelfde, maar dan met Externe Verslaggeving ... Tis verschrikkelijkquote:Op zondag 23 januari 2005 15:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik maak geen woorden vuil aan die Brutus.
Ik ben gefrustreerd. Ik zit al uren met boeken Latijn voor m'n neus, maar ik krijg me er maar niet toe gezet om te gaan leren. Ik heb mezelf zojuist aangeleerd hoe ik op de kop kan schrijven. Zo erg ben ik er aan toe. Help me..
Ja, letterlijke vertalingen leren.quote:Op zondag 23 januari 2005 15:36 schreef BVO het volgende:
Ach, zo erg is Latijn toch niet?!
Of moet je echt de letterlijke vertaling leren? Dat vond ik ook verschikkrlijk altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |