quote:Op zondag 16 januari 2005 16:03 schreef Orginial het volgende:
Deze is dat avatar-maak-topic net gemaakt,maar ik hem niet zo mooi.Weet iemand hoe je net zulke sneeuw kan krijgen zoals eerst iedereen had met kerst?
[afbeelding]
Braaf zo, Bobjequote:Op zondag 16 januari 2005 15:56 schreef BVO het volgende:, nooit gezien.
.
Een ordinaire tvp dus maar, ga ik weer verder met m'n HW..
Hopelijk wel.quote:Op zondag 16 januari 2005 17:50 schreef haagse_elfje het volgende:![]()
maak net iets bizars mee, ik denk wat ruik ik hier en brand lucht ( wij wonen vier hoog)
dus ik kijk uit het raam zie ik allemaal zwart staat gewoon de beneden portiek van mijn buren in de hens....
* haagse_elfje hoop dat de buurtjes wel weg waren
quote:Op zondag 16 januari 2005 17:30 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, zit wat oude SC topics door te nemen. Opeens had Svensational een leuke smilie op zijn eigen servertje of zo leen die is tegenwoordig vervangen door iets anders:
ShowChat #31: Vaarwel Vakantie! en de posts erna![]()
![]()
Ik leef in elk geval nogquote:Op zondag 16 januari 2005 17:50 schreef haagse_elfje het volgende:
* haagse_elfje hoop dat de buurtjes wel weg waren
C.O.P.S. was leuk ja maar mijn favorieten uit mijn jeugd waren Transformers, G.I. Joe en He-Man. Aah mijn jeugdquote:Op zondag 16 januari 2005 17:37 schreef Duiveltja het volgende:
C.O.P.S. was pas cool
http://www.sonicjay.com/cops/
Op CNN?quote:Op zondag 16 januari 2005 20:30 schreef Dada het volgende:Annette Bening
(net de Daily Show gekeken
)
Nee, gedownload.quote:Op zondag 16 januari 2005 20:35 schreef Duiveltja het volgende:
Op CNN?
Geweldig programma he....ik lig iedere keer weer dubbel.quote:
Zhenarquote:Op zondag 16 januari 2005 20:36 schreef Zhenar het volgende:
"Captain planet; he's our hero! He's gonna bring pollution down to zero!"
Ik vond het trouwens echt een suffe tekenfilm. Vooral met die stroperige moraal er doorheen geroerd. En dan op het einde altijd nog eventjes precies uitleggen wat de moraal was, alsof dat niet al obvious genoeg was!
Maar wel een leuke OP!
Geweldig ja. En inderdaad dat het elke dag weer datzelfde niveau haalt is ongelooflijk. Hier in Nederland lukt het programmamakers zelfs niet om het één keer per week leuk te houden. Heb daar weleens over zitten nadenken, waarom lukt het hier niet. Heb geen flauw idee eigenlijk.quote:Op zondag 16 januari 2005 20:45 schreef Duiveltja het volgende:
Geweldig programma he....ik lig iedere keer weer dubbel.
En dan te bedenken dat het een show is die dagelijks op tv komt. Heel erg knap hoe ze dat elke dag weer doen.
Dizer!quote:Op zondag 16 januari 2005 20:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zhenar
Hoe is het met je??
Heb je nou al een dvd speler??
quote:
Ik dacht altijd dat die zei "How you doin'?"quote:
Kan ook, hij is multi-inzetbaarquote:Op zondag 16 januari 2005 22:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat die zei "How you doin'?"
*gezien*quote:PS: ik heb hilarische en tevens extreem erotische foto in mijn fotoboek geplaatst van mijn avonturen in de Efteling een jaar geleden. Komt dat zien!
quote:Op zondag 16 januari 2005 22:25 schreef babette21 het volgende:deze blijft altijd interessant... staat m.i. voor zowel nostalgie als voor "wat ben jij eigenlijk triest"
Veeeel beter!quote:
quote:
Daar moet je van genieten! Niet vervelen!quote:
niets kan doen kan ook leuk zijn....quote:Op maandag 17 januari 2005 11:23 schreef Christine het volgende:
Haha ik zit op school te wachten op de afstudeercoördinator. Voor die tijd kan ik helemaal niks doen.
Helemaal mee eens, maar als je zit te wachten gaat de tijd soms erg traag.quote:Op maandag 17 januari 2005 11:31 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
niets kan doen kan ook leuk zijn....
Ja en nee.quote:Op maandag 17 januari 2005 09:19 schreef Svensational het volgende:
He, is het Bupa-FOK!-logo weer weggehaald?
Cursusje nodig ?quote:Op maandag 17 januari 2005 20:54 schreef ZOWIEE het volgende:
Wat is Photoshop een KUT-programma zeg![]()
ik ben gewoon een noob![]()
Ik ga hem binnenkort kijken.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:50 schreef bar_rel het volgende:
Hoi!
Ik moet een schijttoets doen zometeen![]()
Heeft iemand hier de Grudge al gezien?
ik heb hem gister gezien en ik scheet in me broek![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:45 schreef Zhenar het volgende:
(Ben benieuwd wanneer de snelheid van FOK vandaag instort...)
Denk je nou echt dat FOK! daar niet mee bezig is?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:13 schreef Zhenar het volgende:
Wanneer gaan ze hier iets aan doen?!!!?????
Hallo! Ik ben een Nederlander; ik houd van klagen, het liefst in situaties waar dat overbodig is!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat FOK! daar niet mee bezig is?
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hallo! Ik ben een Nederlander; ik houd van klagen, het liefst in situaties waar dat overbodig is!
Wat is KLB als ik vragen mag?quote:
Ik wilde daarna ook wel antwoord gevenquote:
Jaja, blame in on the serverquote:Op dinsdag 18 januari 2005 19:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wilde daarna ook wel antwoord gevenmaar Fok! is sloom.
Je komt er niet zo vaak dusquote:
Bespaart jullie een hoop gezeurquote:
Hoiquote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:56 schreef Dizer het volgende:Halloww..
En doei tegelijk, want fok is sloom en ik heb daar dus geen zijn in... doei
Ach, ik kan het wel hebben hoor.quote:
Nou...mr. Charming is ook uit zijn grot gekropenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, ik kan het wel hebben hoor.
En anders kom ik je gewoon opzoeken in KLB
Ja hoiquote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:56 schreef Dizer het volgende:Halloww..
Ik vond hem wel mooiquote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:06 schreef niksan het volgende:
Trouwens...dat logo is weer fantastisch.
Wat een afwerking
Ik vind het nogal snel gaanquote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:56 schreef Dizer het volgende:Halloww..
Het loopt toch totaal niet mooi over met de achtergrondquote:
Hoi Ms. Sunshinequote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:01 schreef niksan het volgende:
[..]
Nou...mr. Charming is ook uit zijn grot gekropen
Ik heb die gemaakt.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:06 schreef niksan het volgende:
Trouwens...dat logo is weer fantastisch.
Wat een afwerking
Dan weet je wat je te doen staatquote:
Ja, maar, ja maar...Dat gaat niet zo makkelijk meer, aangezien ik dat plaatje had opgeslagen als jpg (quote:
Nee, de overgang kan wel beter, maar het is al een hele verbetering met het vorige logoquote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:15 schreef niksan het volgende:
[..]
Het loopt toch totaal niet mooi over met de achtergrond
Ze hadden het toch kunnen laten overlopen..
nou ja..ik zal wel makkelijk praat hebben met mijn amateur-photoshop-skills
edit:
ah! nu ik het zie...aan de linkerkant hebben ze het wel mooi vervaagd,
maar aan de rechterkant hebben ze het zo gelaten
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:34 schreef BVO het volgende:
Nou, FOK! weet wel hoe ze hun users vast moet houden zeg..
Dat niet.quote:
Ja, ik denk het ookquote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat niet..
Maar ik denk dat FOK! straks wanneer alles weer goed is (mocht die dag komen) wel heel wat bezoekers kwijt zal zijn. Het is nou gewoon al een paar weken lang drie keer kut.
Ik slaap dan normaal ookquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:23 schreef BVO het volgende:
Dan slaap ik, Leonie..
En nu ben ik ook weg, dus het zal nu wel weer snel gaan worden..
.
Mensen die om die reden weggaan zijn geen echt FOK!kersquote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:59 schreef BVO het volgende:
Maar ik denk dat FOK! straks wanneer alles weer goed is (mocht die dag komen) wel heel wat bezoekers kwijt zal zijn. Het is nou gewoon al een paar weken lang drie keer kut.
Wijze woordenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:45 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Mensen die om die reden weggaan zijn geen echt FOK!kers![]()
kan ik me voorstellen: je zitten al 3 maanden in fucking Australie en gewoon nog steeds in boring Romaquote:Het is dat ik zwaar geld nodig heb, en dat 9 februari m'n tand weer gemaakt wordt, anders was ik hier al lang weggeweest. Tis hier nogal saai
druivenplukkenquote:Ik ben nu aan het druivenplukken, dat duurt nog iets van twee weken. En veel van mijn geld gaat op aan grog Ach, eind februari ga ik naar Sydney, zolang hou ik het nog wel vol Met een tussenstop in Surfers Paradise
Byron Bayquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:38 schreef Svensational het volgende:
Mijn broertje is een paar weken geleden met twee vrienden naar Byron Bay gegaan. Die zijn daarna doorgegaan naar oa. SP en zij beweren dart SP veel leuker is dan BB. Dat vonden ze maar saai eigenlijk...
Bij mij was ie langzaamquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:04 schreef Zhenar het volgende:
Al die Australië-talk...![]()
In ieder geval loopt FOK voorlopig nog prima. *AFKLOPPEN!*
Let me hear ya say: "ZOWIEE-OWIEE-OWIEE! ... Ice... ice... ice... Break it down!"quote:
Haiquote:
Hehequote:Op woensdag 19 januari 2005 11:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Let me hear ya say: "ZOWIEE-OWIEE-OWIEE! ... Ice... ice... ice... Break it down!"
Dat had ik de vorige keer dat je het vroeg ook wel gelezen hoor.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:32 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
HaiSven
Heb jij pas ge-msnt op het adres stestetestetesteteste apenstaartje hotmail?? Of is het een nep-Sven?![]()
Ja, dat zei hijquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat had ik de vorige keer dat je het vroeg ook wel gelezen hoor.Maar nee, dat was ik niet dus. Zij hij dat ie mij was dan? De bastaard
Sven heeft z'n eigen kloonquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:32 schreef ZOWIEE het volgende:
Heb jij pas ge-msnt op het adres stestetestetesteteste apenstaartje hotmail?? Of is het een nep-Sven?![]()
Sventasticquote:
Dan zie ik liever Hind.quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:32 schreef Christine het volgende:
Ik heb gisteren Katja Schuurman gezien
(In de stad wonen heeft toch zijn voordelen)
4000 views ondertussenquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:38 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, dat zei hijmaar toen ie om foto's ging vragen kreeg ik het wel door, want jij weet de weg natuurlijk wel naar mijn fotoboek
Die is hier ook wel eens geweest, maar dat vond ik de moeite niet waard.quote:
Ik heb een zusjequote:
Hoiquote:
Ik heb ben een kloonquote:
Altijd baas boven baas, maar wie wil er nou een clown zijnquote:Op woensdag 19 januari 2005 13:26 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb ben een kloonen heb een zus
Mexicooo, Meheeeeexicoooooooooooquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:54 schreef Dada het volgende:
[..]
Altijd baas boven baas, maar wie wil er nou een clown zijn![]()
Hahaha, wat een lelijke trol.quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:24 schreef Dada het volgende:
Speciaal voor BVO:
[afbeelding]
Ninthe
Foto komt uit de Nieuwe Revu van deze week. Ze heeft echt wat weg van een konijn
Ace Ventura gekeken zeker?quote:
Jeps.quote:
Zeg, ze is hartstikke leuk IRL.quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Die is hier ook wel eens geweest, maar dat vond ik de moeite niet waard.
Natuurlijk helemaal als ze die lach vergezelt met de woorden dat ze het zo leuk vond me weer te zien.quote:Op donderdag 20 januari 2005 00:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg, ze is hartstikke leuk IRL..
Vooral als ze zo leuk naar je lacht natuurlijk..
.
Dan open ik hem zelf, als HJ Smits zijnde!quote:Op donderdag 20 januari 2005 00:23 schreef Tania18 het volgende:
Ik denk dat dat felicitatietopic er niet meer inzit BVO
Dan laten we hem gewoon de hele week open staan.quote:Op donderdag 20 januari 2005 00:28 schreef Tania18 het volgende:
En dan gaat Fok! weer down en kan niemand erin reageren
quote:Op donderdag 20 januari 2005 00:35 schreef BVO het volgende:
Succes!!
Ja, ik ga zo ook maar eens, heb alleen nog geen zin..
quote:Op donderdag 20 januari 2005 00:33 schreef Tania18 het volgende:
Goed idee
En nu ga ik echt slapen![]()
Morgen heb ik een evaluatiegesprek van mijn stage, dus dat wordt spannend![]()
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2005 00:42 schreef BVO het volgende:
Zelfde..
Ga zo slapen..
Morgen weekend..
quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:20 schreef Tania18 het volgende:
En ik heb mooi niet op die link geklikt
O, werkt dat zo!quote:Op donderdag 20 januari 2005 00:19 schreef BVO het volgende:
Oh ja, nog wat... ANITA EN IK ZIJN ZONDAG JARIG, DUS GRAAG EEN FELICITATIETOPIC OPENEN!.
Svenquote:
En blijf je lang genoeg op dat adres om het pakje te ontvangen?quote:Op donderdag 20 januari 2005 07:34 schreef Dada het volgende:
Hé Sven als ik één dezer dagen een pakje naar jou verstuur, naar welk adres moet ik het dan sturen?
mark_02quote:
Ach ja, dat 03 wordt ook saai na een tijdjequote:
Oeh, wat spanneeeend!!quote:Met mark_03 is verder alles goed... druk aan 't leren voor tentamens / examens en dan volgende week beginnen met afstudeeropdracht
Flikker maar opquote:Op donderdag 20 januari 2005 00:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh ja, nog wat... ANITA EN IK ZIJN ZONDAG JARIG, DUS GRAAG EEN FELICITATIETOPIC OPENEN!.
Ik ook nietquote:Op donderdag 20 januari 2005 14:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Flikker maar opIk heb er ook geen gekregen.
.
Jee Orginial *knuffel* dat is even schrikken...quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:28 schreef Orginial het volgende:
Hallo allemaal, ben niet in de stemming om discussie over o.a "Meneer Vis" te houden, mijn vader is namelijk net opgenomen omdat hij iets aan zijn hart heeft.![]()
Wie is de eerstvolgende die jarig is dan?quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:41 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Owja, de titel van het lopende topic was veranderd
Niks gezegd![]()
![]()
![]()
Dat zullen BVO en Tania dan wel zijnquote:Op donderdag 20 januari 2005 17:05 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wie is de eerstvolgende die jarig is dan?
Elvis!quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:18 schreef bar_rel het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik hier al jaren niet meer ben geweest![]()
Dat heb ik ook.quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:18 schreef bar_rel het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik hier al jaren niet meer ben geweest![]()
SOP?quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:39 schreef bar_rel het volgende:
En ik heb ook al een week niet meer geSOPt![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:52 schreef Tania18 het volgende:
Hallo
* Tania18 heeft een 9 voor haar stage gehaald![]()
Niet over stage praten...praat daar maar over 3 maanden over dan ga ik naar Spanjequote:Op donderdag 20 januari 2005 17:52 schreef Tania18 het volgende:
Hallo
Oeh, sterktequote:Op donderdag 20 januari 2005 16:28 schreef Orginial het volgende:
Hallo allemaal, ben niet in de stemming om discussie over o.a "Meneer Vis" te houden, mijn vader is namelijk net opgenomen omdat hij iets aan zijn hart heeft.![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:28 schreef Orginial het volgende:
Zozo, das goedquote:Op donderdag 20 januari 2005 17:52 schreef Tania18 het volgende:
Hallo
Pfff, stertke.quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:28 schreef Orginial het volgende:
ja idd beterschapquote:Op donderdag 20 januari 2005 18:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Pfff, stertke..
En beterschap voor je vader.
Ja, maar hallo... je hebt het wel over de nummer 2 en 3 van het tournament he.quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Flikker maar opIk heb er ook geen gekregen.
.
quote:Op donderdag 20 januari 2005 18:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar hallo... je hebt het wel over de nummer 2 en 3 van het tournament he.. Niet over een of andere onbeduidende nummer 15.
.
Wat leesmateriaal en wat "lees"materiaalquote:
Sterkte Orginial.quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:28 schreef Orginial het volgende:
quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:52 schreef Tania18 het volgende:
Hallo
Alleen dit al is reden genoeg voor een nieuw tournamentquote:Op donderdag 20 januari 2005 18:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar hallo... je hebt het wel over de nummer 2 en 3 van het tournament he.. Niet over een of andere onbeduidende nummer 15.
.
Superrrr!!! Wat goed zeg!quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:52 schreef Tania18 het volgende:
Hallo
Hoop niet dat 't je Nederlands leraar isquote:Op donderdag 20 januari 2005 21:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Goedenavond Heren en DamesMorgen Word Een Leeraar 50
Lekker Niks Doen Op School
Ik dacht net hetzelfdequote:Op donderdag 20 januari 2005 21:19 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hoop niet dat 't je Nederlands leraar is![]()
Optiefen, kutnewbiequote:
quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Optiefen, kutnewbie![]()
Ik wil de echte MB, ZOWIEE dus.![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:03 schreef Airelle het volgende:
Ook een name-change...
join the club.
Ik probeer het vanmiddag op de post te doenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:20 schreef Svensational het volgende:
Kan wel naar Sven van der Helm Dada
Waardeer ik ontzettendquote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:14 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik probeer het vanmiddag op de post te doen
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:12 schreef Christine het volgende:
*kusjes rondstrooit voor alle Showchatters*
Ik ben vrolijk vandaag
Die laatste....quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:12 schreef Christine het volgende:
*kusjes rondstrooit voor alle Showchatters*
Ik ben vrolijk vandaag
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:22 schreef Christine het volgende:
Die laatste was bedoeld om aan te geven dat het een vraag was
Ik was vroeger verborgenquote:
Toen had ik ook een schurfthekel aan jequote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:29 schreef Svensational het volgende:
Dus Dada is het nieuwste, en enigste, SHO-setje?
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:30 schreef Svensational het volgende:
Toen had ik ook een schurfthekel aan je
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:27 schreef Dada het volgende:
Mijn antwoord: Ja, ik stort mij in een SHO huwelijk.
Vergeet ik gewoon te zeggen in mijn bovenste post
Begin anders met inlezen voor je afstudeeropdracht?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:50 schreef toetatoet het volgende:
omdat ik niks te doen heb en volgende week ben ik de hele week vrij dus zal ik me ook gaan vervelen, wat verder moet iedereen werken enzow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |