De horrorquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:51 schreef Svensational het volgende:
Nee dan begint ONM weer
Wat heb jij opeen met ONMquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:51 schreef Svensational het volgende:
Nee dan begint ONM weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:56 schreef _bigmac_ het volgende:
Dan begint GTST weer Jippie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:02 schreef Dizer het volgende:
[..]Ze zal nog minstens een jaar in de serie blijven en gaat dus niet dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:04 schreef Duiveltja het volgende:
Urin
Wie zal het dan wel zijn?? Ooooooh we moeten gewoon nog een hele week wachten, en wie dood is is pas bekend op dinsdagquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze zal nog minstens een jaar in de serie blijven en gaat dus niet dood.
Benjamin.quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wie zal het dan wel zijn?? Ooooooh we moeten gewoon nog een hele week wachten, en wie dood is is pas bekend op dinsdag
Nee want hij krijgt de schrik van zijn leven dinsdag.quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Benjamin.
Benjamin overleeft de brand niet.quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:16 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Nee want hij krijgt de schrik van zijn leven dinsdag.
staat op teletekst![]()
Okequote:Op zondag 22 augustus 2004 21:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Benjamin overleeft de brand niet.
En diehoeft ook weer niet.
.
huh?quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat heb jij opeen met ONM
Laatste tijd lijkt het of je ONM beter vindt dat GTSTquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
huh?
Hoi Hoiquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:51 schreef ZOWIEE het volgende:
Hallo!
quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Laatste tijd lijkt het of je ONM beter vindt dat GTST![]()
Op http://www.woestforum.nl/(...)ds&CODE=emoticons&s= zijn nog wel meer leuke smilies. Veel FOK-smilies maar ook een paar andere leukequote:Op zondag 22 augustus 2004 21:56 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wat een leuke smiley!
*bij favorieten zet*
ik wist wel dat je een slecht persoon wasquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:56 schreef Svensational het volgende:
[..]Dat vind ik al zo'n beetje m'n hele leven
Kijk in topic #2 maar eens waar ik op gestemd heb
Uit: ShowChat #2: GTST vs ONMquote:Op zondag 16 mei 2004 21:54schreef Dizer het volgende:
w00000000t!!!
Ik ga op Vakantie, Ik ga op vakantie
Ik ga naar Egypte, Sharm el Sheik!!
5x duiken
1x piramides zien
5 sterren hotel
All Inclusive
2 weken lang
Kan niet wachten gewoon!!!!
Dan kun je me nu als favoriete Fokker neerzettenquote:Op zondag 22 augustus 2004 22:46 schreef Riann het volgende:
Ik heb nieuw icoontje
met dank aan SVENSATIONAL![]()
Trouwens, jij geilde toch op Carlo? Kon buiten Niels geen lekkere ONM-man bedenken..quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:46 schreef Riann het volgende:
Ik heb nieuw icoontje
met dank aan SVENSATIONAL![]()
Het kan nog erger, ik heb spierpijn van mijn busreisquote:Op zondag 22 augustus 2004 22:49 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
In mn arm ja
Dat krijg je met al die strikes![]()
Waarom doe je me dit aan?? Waarom????quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Uit: ShowChat #2: GTST vs ONM
Dus jij vindt Niels een lekker ding?quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Trouwens, jij geilde toch op Carlo? Kon buiten Niels geen lekkere ONM-man bedenken..
Ehm... die naam zegt me niks geloof ik.. hoe oud is ze?quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:00 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Heee, BVO jij woont toch in Barendrecht? Ken je toevallig Kirsten van Eck?
Sorryquote:Op zondag 22 augustus 2004 22:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom doe je me dit aan?? Waarom????
Ik zei toch dat het op het laatste moment niet door is gegaan. We zijn wezen boeken en het reisbureau zei dat het niet te doen was om in augustus naar egypte te gaan
Toen zouden we naar Turkije gaan, maar op het laatste moment bleek dat ik wat uit liep met stage en mijn stagepresentatie in de laatste week van vakantie had en mijn stageverslag een week daarvoor moest inleveren. Waarop het op neer kwam, is dat ik elke week van mijn vakantie, wel 1 dag naar school moest of iets moest inleveren
Uhm even oud als ik geloof ik 21 of 22. Ze heeft op het Walburg College (Zwijndrecht) gezeten en ook op het Farel College in Ridderkerk.quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Ehm... die naam zegt me niks geloof ik.. hoe oud is ze?
In Epe ben ik het afgelopen weekend geweest.quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:02 schreef timbob het volgende:
[..]
eerst vlieland, daarna ede.. of was het epe?
anywho, bij d'r broer.
Dit was te verwachten.quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dus jij vindt Niels een lekker ding?
Hm nee, dan ken ik d'r niet geloof ik.. M'n zus zit ook op het Walburg, maar is wel at jonger en zit op de Barendrechtse afdeling..quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:03 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Uhm even oud als ik geloof ik 21 of 22. Ze heeft op het Walburg College (Zwijndrecht) gezeten en ook op het Farel College in Ridderkerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |