C.O.P.S. was leuk ja maar mijn favorieten uit mijn jeugd waren Transformers, G.I. Joe en He-Man. Aah mijn jeugdquote:Op zondag 16 januari 2005 17:37 schreef Duiveltja het volgende:
C.O.P.S. was pas cool
http://www.sonicjay.com/cops/
Op CNN?quote:Op zondag 16 januari 2005 20:30 schreef Dada het volgende:Annette Bening
(net de Daily Show gekeken
)
Nee, gedownload.quote:Op zondag 16 januari 2005 20:35 schreef Duiveltja het volgende:
Op CNN?
Geweldig programma he....ik lig iedere keer weer dubbel.quote:
Zhenarquote:Op zondag 16 januari 2005 20:36 schreef Zhenar het volgende:
"Captain planet; he's our hero! He's gonna bring pollution down to zero!"
Ik vond het trouwens echt een suffe tekenfilm. Vooral met die stroperige moraal er doorheen geroerd. En dan op het einde altijd nog eventjes precies uitleggen wat de moraal was, alsof dat niet al obvious genoeg was!
Maar wel een leuke OP!
Geweldig ja. En inderdaad dat het elke dag weer datzelfde niveau haalt is ongelooflijk. Hier in Nederland lukt het programmamakers zelfs niet om het één keer per week leuk te houden. Heb daar weleens over zitten nadenken, waarom lukt het hier niet. Heb geen flauw idee eigenlijk.quote:Op zondag 16 januari 2005 20:45 schreef Duiveltja het volgende:
Geweldig programma he....ik lig iedere keer weer dubbel.
En dan te bedenken dat het een show is die dagelijks op tv komt. Heel erg knap hoe ze dat elke dag weer doen.
Dizer!quote:Op zondag 16 januari 2005 20:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zhenar
Hoe is het met je??
Heb je nou al een dvd speler??
quote:
Ik dacht altijd dat die zei "How you doin'?"quote:
Kan ook, hij is multi-inzetbaarquote:Op zondag 16 januari 2005 22:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat die zei "How you doin'?"
*gezien*quote:PS: ik heb hilarische en tevens extreem erotische foto in mijn fotoboek geplaatst van mijn avonturen in de Efteling een jaar geleden. Komt dat zien!
quote:Op zondag 16 januari 2005 22:25 schreef babette21 het volgende:deze blijft altijd interessant... staat m.i. voor zowel nostalgie als voor "wat ben jij eigenlijk triest"
Veeeel beter!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |