te weinig R&B?!quote:Op zondag 26 december 2004 00:58 schreef BVO het volgende:
Ja, het was niet echt mijn smaak..
Maar goed, No Doubt op 29 en Marvin Gaye in de top 100, ben tevreden..
Niet zozeer R&B, wel te weinig soul ja.quote:
LOL... nah jah, dan lees je het morgen wel..quote:Op zondag 26 december 2004 00:58 schreef babette21 het volgende:
ho wacht nou vergeet ik 't nog te vragen [en t is nog wel zo'n prachtige gelegenheid]
zeg Diz, vertel nou 's ff over je breukje met Niksan.......... *sensatie*
er word gekookt voor mij vanavondquote:Op zondag 26 december 2004 10:24 schreef Zhenar het volgende:
Zijn er nog meer mensen gerechten aan het maken voor (wederom) een vreetfestijn vanavond?
that sucks!quote:Op zondag 26 december 2004 12:44 schreef bar_rel het volgende:
goeiemorgen op deze morgen, iedereen leuke 1ste kerstdag gehad gister?
Ik ben weer es ziek dus het zit weer niet mee![]()
quote:Op zondag 26 december 2004 12:52 schreef Bupatih het volgende:
Kerst is zó gisteren en vandaag.![]()
Ai, ziek zijn met kerst is niet leuk
haa dank je!quote:Op zondag 26 december 2004 12:55 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
that sucks!
veel beterschap! Ja het was weer eens een oud hollandse ruzie bij mij thuis zoals elke kerst....
Merci. Heeft misterDre voor mij gemaakt.quote:
Ik maak de grappen, jij hangt de hunk uit.quote:
OMGquote:Op zondag 26 december 2004 13:01 schreef Bupatih het volgende:
Bij gebrek aantoetatoet
:
[afbeelding]![]()
Ik hoop voor je dat Djem de middelste is, die ziet er nog een beetje redelijk uitquote:
Djem is de middelste ja.quote:Op zondag 26 december 2004 13:13 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat Djem de middelste is, die ziet er nog een beetje redelijk uit
Die meest linkse is best wel appeteitelijkquote:Op zondag 26 december 2004 13:01 schreef Bupatih het volgende:
Bij gebrek aantoetatoet
:
[afbeelding]![]()
Goedzoquote:
Die is te oud voor mijquote:Op zondag 26 december 2004 13:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die meest linkse is best wel appeteitelijk
vriend van mij heeft als het goed is nog erge goede foto's van ze van werfpop, kan ze wel vragen en naar je toe mailen...quote:
Hahaquote:Op zondag 26 december 2004 13:30 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
vriend van mij heeft als het goed is nog erge goede foto's van ze van werfpop, kan ze wel vragen en naar je toe mailen...
die middelste is idd best leuk!
Stiekem hoop je erop dat ze de plaatjes postquote:Op zondag 26 december 2004 13:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Haha
Je doet maar wat je niet laten kan
Hey ''dubbele-dildo-scene-actrice-Jennifer-Connely''quote:
Nouquote:Op zondag 26 december 2004 14:03 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hey ''dubbele-dildo-scene-actrice-Jennifer-Connely''
Ja hoor, lekker gegeten gisterenquote:Beetje leuk gehad gister? Zo te zien verveel je je nu..![]()
Precies.quote:Op zondag 26 december 2004 13:58 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Stiekem hoop je erop dat ze de plaatjes post
Cadeautjesquote:Op zondag 26 december 2004 14:07 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou
[..]
Ja hoor, lekker gegeten gisteren![]()
Maar vandaag krijg ik cadeautjes en dat is veel leukerMaar dat is vanavond pas dus.
quote:Op zondag 26 december 2004 14:12 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Cadeautjes....wij doen daar niet eens meer aan hier
![]()
ik heel veel niet laten....quote:Op zondag 26 december 2004 13:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Haha
Je doet maar wat je niet laten kan
haha ja idd!!, maar goed mijn vader zie net : '' Ik geef je wel wat aan het einde van de week''quote:Op zondag 26 december 2004 14:20 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
wij ook niet, nu baal ik wel....
![]()
kom je op je werk/school en wat heb jij gehad, gaat iedereen vrolijk vragen...
![]()
quote:Op zondag 26 december 2004 14:12 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Cadeautjes....wij doen daar niet eens meer aan hier
![]()
Jawel, ff uit eten geweest, meer eigenlijk niet. Vanavond nog ff naar de discotheekquote:Op zondag 26 december 2004 14:06 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal![]()
Leuke 1e kerstdag gehad?
ik heb ook al stiekem wel iets gehad, want mijn moeder zegt wij zijn joods wij vieren geen kerst....quote:Op zondag 26 december 2004 14:22 schreef bar_rel het volgende:
[..]
haha ja idd!!, maar goed mijn vader zie net : '' Ik geef je wel wat aan het einde van de week''
![]()
![]()
quote:
dan ben je over "tijd"quote:Op zondag 26 december 2004 14:23 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Jawel, ff uit eten geweest, meer eigenlijk niet. Vanavond nog ff naar de discotheek. Heb 't kerstgevoel nog steeds niet
. Waarschijnlijk komt dat pas morgen
![]()
Ja, ik ben nu wel blut enzoquote:Op zondag 26 december 2004 14:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wij doen ook niet aan kadootjes
Alhoewel...des te meer geld over om aan mijnzelf te besteden
* Orginial gaat zo naar een kerstdiner (en naar de film)quote:Op zondag 26 december 2004 14:25 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik heb ook al stiekem wel iets gehad, want mijn moeder zegt wij zijn joods wij vieren geen kerst....
dus geeft ze door het jaar heen cadeau''s dat is ook leuk....
Deja vu!quote:Op zondag 26 december 2004 13:13 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat Djem de middelste is, die ziet er nog een beetje redelijk uit
Das best wel clichequote:Op zondag 26 december 2004 15:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
* Orginial gaat zo naar een kerstdiner (en naar de film)
welke film ga je?quote:Op zondag 26 december 2004 15:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
* Orginial gaat zo naar een kerstdiner (en naar de film)
Schijnt bagger te zien maar oke.quote:Op zondag 26 december 2004 15:17 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
vooral als het een feelgood movie is
ach ja tis a'dam opgenomen deelsquote:
Dankje.Fijne feestdagen enzo nog iedereen..quote:Op zondag 26 december 2004 15:36 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ach ja tis a'dam opgenomen deels
hij is beter dan alexander! veel plezier!
met zijn allen op een tafel staan....quote:Op zondag 26 december 2004 15:39 schreef ZOWIEE het volgende:
Freedom, freeedooom, freeeedoooooooom, FREEEEEEDOOOOOOOM
Echt zo'n nummer om op te slettebakkenquote:Op zondag 26 december 2004 15:42 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
met zijn allen op een tafel staan....
in de the blues brothers is ze ook zo gaaf...![]()
Was toch dat nummer van die ene Chocomel nummer (voor de twintigers onder onsquote:Op zondag 26 december 2004 15:39 schreef ZOWIEE het volgende:
Freedom, freeedooom, freeeedoooooooom, FREEEEEEDOOOOOOOM
Nee dat zijn al die nummers van Britney alquote:Op zondag 26 december 2004 15:58 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Echt zo'n nummer om op te slettebakken
Ken 'm wel van 'n reclame... weet ke zeker dat 't Chocomel was?quote:Op zondag 26 december 2004 15:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Was toch dat nummer van die ene Chocomel nummer (voor de twintigers onder ons)
Waar heb jij het overquote:Op zondag 26 december 2004 15:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik heb het ff opgezocht en het was iid dat nrquote:Op zondag 26 december 2004 15:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Heb je Ocean's 12 al gezien??quote:Op zondag 26 december 2004 15:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Neen morgen ga ik er misschien heenquote:Op zondag 26 december 2004 16:08 schreef niksan het volgende:
[..]
Heb je Ocean's 12 al gezien??![]()
Zo, ja...hoe was ie??
Hajjquote:Op zondag 26 december 2004 16:08 schreef niksan het volgende:
[..]
Heb je Ocean's 12 al gezien??![]()
Zo, ja...hoe was ie??
Ja, nu de rest van de dag niks meer doen. Film kijken ofzo. En eten. En in de sauna gaan.quote:Op zondag 26 december 2004 16:05 schreef bar_rel het volgende:
Goedemorgen!Leuke kerst gehad?
dat was think van arethaquote:Op zondag 26 december 2004 15:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hoi!!quote:
'quote:Op zondag 26 december 2004 16:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die reclame voor een of ander stom parfum is ook geweldig. Met. Nina Simone.
. als muziek.
[oud]quote:Op zondag 26 december 2004 15:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nou ja, je had eerst een of andere verzekeringsmaatschappij (geloof ik) die Ain't Got No/I Got Life gebruikte. En nu is er zo'n parfumreclame die Don't Let Me Be Misunderstood in de Nina-versie gebruikt.quote:Op zondag 26 december 2004 16:16 schreef haagse_elfje het volgende:
jaaa welke reclame was dat...
Definieer 'iets'quote:Op zondag 26 december 2004 16:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Neuh morgen ga ik overdag wel iets doen
Dubbele afleveringquote:Op zondag 26 december 2004 16:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Morgen de allerlaatste Friends.
Da's toch lekker?quote:Op zondag 26 december 2004 16:19 schreef haagse_elfje het volgende:
ik moet straks gourmetten kheb geen zin....
quote:Op zondag 26 december 2004 16:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat wel, maar daarna nooit meer nieuwe afleveringen.quote:
ja inderdaad, ik ben gewoon aan het miepen...heb een gourmett trauma ooit gehad..quote:
ik hoop niet gillmore girlsquote:Op zondag 26 december 2004 16:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat wel, maar daarna nooit meer nieuwe afleveringen..
Eerst al Sex and the City, nu weer Friends. What's next?.
Oei, een trauma. Wil je het met ons delen?quote:Op zondag 26 december 2004 16:22 schreef haagse_elfje het volgende:
ja inderdaad, ik ben gewoon aan het miepen...heb een gourmett trauma ooit gehad..
Jagister naar me oma gewwest en de rest van me familie gezelig enzoquote:Op zondag 26 december 2004 16:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, nu de rest van de dag niks meer doen. Film kijken ofzo. En eten. En in de sauna gaan.
Jij?
quote:Op zondag 26 december 2004 16:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat wel, maar daarna nooit meer nieuwe afleveringen..
Eerst al Sex and the City, nu weer Friends. What's next?.
niet lachen... aubquote:Op zondag 26 december 2004 16:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oei, een trauma. Wil je het met ons delen?
NIks doen is op zich wel fijn, filmpje kijken enzo, tv kijken enzo msnen enzo fokken enzoquote:Op zondag 26 december 2004 16:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Niks doen is ondergewaardeerd, barrel. Wat is er nou fijner dan niks doen?.
Nee, dat is niet leuk nee.quote:Op zondag 26 december 2004 16:25 schreef haagse_elfje het volgende:
niet lachen... aub
vorig jaar ging ik bij vrienden eten en hun relatie liep al niet lekker afijn wij gourmetten, krijgen ze ruzie...Ik was toen ze ruzie kregen even in keuken kom ik terug staan ze met de gourmett pannetjes met inhoud na elkaar te gooien, drie keer raaien wie zo een dingen tegen zijn ei krijg....jup moi!
quote:Op zondag 26 december 2004 16:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, dat is niet leuk nee.
Maar goeed, dat gebeurt vast geen tweede keer.
Precies!quote:Op zondag 26 december 2004 16:26 schreef bar_rel het volgende:
NIks doen is op zich wel fijn, filmpje kijken enzo, tv kijken enzo msnen enzo fokken enzo![]()
Ik heb em al een tijd geleden gezienquote:Op zondag 26 december 2004 16:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Biosje en misschien nog iets anders wat ik nog niet weetquote:
Niks doenquote:Op zondag 26 december 2004 16:26 schreef bar_rel het volgende:
[..]
NIks doen is op zich wel fijn, filmpje kijken enzo, tv kijken enzo msnen enzo fokken enzo![]()
quote:Op zondag 26 december 2004 16:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Vanmorgen heb ik Citizen Kane gekeken. Echt een goede film..
Veel plezier, en pas op voor vliegende pannetjes!quote:Op zondag 26 december 2004 16:29 schreef haagse_elfje het volgende:![]()
iedereen nog een fijne 2e kerstavond...
ik ga me maar ready maken om te gourmetten....
Voor de Suzan Visser-look-a-like van SHOquote:Op zondag 26 december 2004 16:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Z., waar staat de Suzan Visser award eigenlijk voor?
Finding Nemoquote:Op zondag 26 december 2004 16:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Precies!
HIer staat nu Finding Nemo op, maar hij was al op 40 minuten toen ik binnenkwam, dus die ga ik ook niet meer proberen te volgen.
Vanmorgen heb ik Citizen Kane gekeken. Echt een goede film..
quote:Op zondag 26 december 2004 16:31 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Voor de Suzan Visser-look-a-like van SHO![]()
Hmm, dan is de Jennifer Connelly-award toch een mooiere prijs.quote:Op zondag 26 december 2004 16:31 schreef ZOWIEE het volgende:
Voor de Suzan Visser-look-a-like van SHO![]()
quote:Op zondag 26 december 2004 16:31 schreef bar_rel het volgende:
[..]
me pa gaat All you Need is Love kijken![]()
![]()
Memento is echt een superfilmquote:Op zondag 26 december 2004 16:31 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik wou net Memento gaan kijken maar het mocht niet want me pa gaat All you Need is Love kijken![]()
![]()
Ja toch?quote:
Ja, die paste niet in mn avatarquote:Op zondag 26 december 2004 16:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hmm, dan is de Jennifer Connelly-award toch een mooiere prijs..
Dat geloof ik graag, heb de eerste 5 minuten gezien...al lekker vaagquote:
Die film is geniaal.quote:Op zondag 26 december 2004 16:38 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, heb de eerste 5 minuten gezien...al lekker vaag![]()
Heb jij er dan ook zo een?quote:Op zondag 26 december 2004 16:39 schreef bar_rel het volgende:
Elke keer als ik ZOWIEE zie staan moet ik denken aan die dubbele dildo scene
Ja dat hoorde ik ook al ja!,maar goed ik kan wel goed opletten met filmsquote:Op zondag 26 december 2004 16:39 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die film is geniaal.
Je moet wel goed erbij blijven anders snap je er geen kut meer dan
Nou was ik vanmorgen dus Citizen Kane aan het kijken, en in die film (uit 1941, dus.quote:It cant be love
for there is no true love
It cant be love
for there is no true love
Shure Im C.F.K.
but you gotta love me
the cost no man can say
but you gotta love me
Well Im sorry but Im not
interested in gold mines,
oil wells, shipping or real estate
what would I liked to have been?
everything you hate
There is a man
a certain man
and for the poor you may be shure
that hell do all he can
who is this one?
[whos favorite son?]
just by his action has the traction
magnets on the run
who likes to smoke?
enjoys a joke?
and wouldnt get a bit
upset if he were really broke?
with wealth and fame
hes still the same
Ill bet you five youre not alive
If you dont now his name
You said the union forever
You said the union forever
You cried the union forever
but that was untrue girl
cause it cant be love
Je zou me eens in het echt moeten leren kennenquote:Op zondag 26 december 2004 16:39 schreef bar_rel het volgende:
quote:Op zondag 26 december 2004 16:39 schreef bar_rel het volgende:
Gaan we dan samen dubbele-dildo-en?quote:Op zondag 26 december 2004 16:43 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik niet...
Maar me moeder wel![]()
@ ZOWIEE: Ohh wanneer spreken we af![]()
aaawwquote:Op zondag 26 december 2004 16:51 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Gaan we dan samen dubbele-dildo-en?![]()
Niet, ik ben al bezet
Ahh jammerquote:Op zondag 26 december 2004 16:51 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Gaan we dan samen dubbele-dildo-en?![]()
Niet, ik ben al bezet
Jij bent toch te gay met je coupe Elvisquote:Op zondag 26 december 2004 16:54 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ahh jammer![]()
maar ja je ben tog te oud voor me
quote:Op zondag 26 december 2004 16:57 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jij bent toch te gay met je coupe Elvis
quote:Op zondag 26 december 2004 16:57 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
WHAHAHAHAquote:Op zondag 26 december 2004 16:57 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 december 2004 18:17 schreef Lu_uK het volgende:
bedankt, wie is de dame op je plaatje?
Dat is mijn vriendin, Angie...quote:Op zondag 26 december 2004 18:18 schreef Lu_uK het volgende:
jewel..
Hey dimmen hequote:Op zondag 26 december 2004 18:20 schreef Lu_uK het volgende:
ah dat wijf van tomb Raider zeker..
Watquote:Op zondag 26 december 2004 18:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zo, dat was warm.
sorry kon er even niet opkomenquote:Op zondag 26 december 2004 18:21 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hey dimmen he![]()
Ze heeft een naam...
Nou, dat duurt nog bijna een maand hoor.quote:Op zondag 26 december 2004 18:24 schreef Lu_uK het volgende:
BVO is bijna jarig, misschien is hij wel gewoon zenuwachtig
Net wat te jong.quote:Op zondag 26 december 2004 18:27 schreef Lu_uK het volgende:
ik ben 15 jaren jong
Oh, hier is het alleen maar saai hoor.quote:uit verveleng
Bewijs!quote:ja
Oeh, dat klinkt goed.quote:het ´beste´ wat idols heeft gebracht
Et voila:quote:Op zondag 26 december 2004 18:29 schreef Lu_uK het volgende:
betstaat er op fok zoiets als de top 10 beste topics ooit ofzo=
zozo een hardcore hind fan, wat doet ze dezer dagen?quote:Op zondag 26 december 2004 18:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt goed.. Al mogen die '-en weg en mag je er ook nog wel "leukste, lekkerste, mooiste en getalenteerdste" achter plakken.
.
Hahaha ik keek nog echt ookquote:Op zondag 26 december 2004 18:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Et voila:
http://forum.fok.nl//fok/search_lite?q=&member=BVO&order=relevance
Werken aan het tweede album dat voorjaar 2005 uit komt.quote:Op zondag 26 december 2004 18:31 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
zozo een hardcore hind fan, wat doet ze dezer dagen?
De top 5 staat in mijn signature.quote:Op zondag 26 december 2004 18:29 schreef Lu_uK het volgende:
betstaat er op fok zoiets als de top 10 beste topics ooit ofzo=
ben je familie van haar ofzo?quote:Op zondag 26 december 2004 18:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Werken aan het tweede album dat voorjaar 2005 uit komt..
En met mij babbelen natuurlijk..
Hoe groot is de wachtrij?quote:Op zondag 26 december 2004 16:41 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Je zou me eens in het echt moeten leren kennen [afbeelding]
Óóit ja.quote:
trouwens weet je da't 'duo's die het net niet haalden' Op een ander forum werd gelinkt als een van de besten ooitquote:
Waar?quote:Op zondag 26 december 2004 18:37 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
trouwens weet je da't 'duo's die het net niet haalden' Op een ander topic werd gelikt al een van de besten ooit
Die link past niet meer in mijn signature.quote:
"Pompt 50 cent uit mijn speakers"quote:Op zondag 26 december 2004 18:39 schreef bar_rel het volgende:
Moneeeeeeeeeeeey, get rich or die trying!!!!!![]()
Te moeilijk.quote:
quote:Op zondag 26 december 2004 18:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Te moeilijk.Ik ben je bitch niet
Grúwelíjk
Doe dat.quote:Op zondag 26 december 2004 18:51 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
ik zal het eens aan mijn broer vragen maar hij werd er gepost als een van de besten
Zangerquote:
Pfff, volgens mij wel.quote:Op zondag 26 december 2004 18:55 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Zanger
Ken je..
-Love Dont let Me go
-Just a little more love
-Stay
..niet dan?
En waar kan ik dat lezen dan?quote:
op het forum is er een keer iets over gepost, mijn broer post daar dus die had dat gelezenquote:Op zondag 26 december 2004 18:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En waar kan ik dat lezen dan?Ik zoek me rot daar.
ALLES!!!quote:Op zondag 26 december 2004 19:02 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan toen ik hier binnen kwam, wat wil je nog meer weten?
Oh ja, dat had ik nog niet gelezen.quote:Op zondag 26 december 2004 19:02 schreef Lu_uK het volgende:
Heb ik al gedaan toen ik hier binnen kwam, wat wil je nog meer weten?
Dat weet ik van jou nog niet eens allemaal.quote:Op zondag 26 december 2004 19:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh ja, dat had ik nog niet gelezen.
Waar woon je? Van wat voor muziek hou je? Van wat voor films hou je? Zit je op school? Wat voor school? Broers/zussen? Hobbies? Wat haat je?
die vragen werden my niet gesteld toen niuew wasquote:Op zondag 26 december 2004 19:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Waar woon je? Van wat voor muziek hou je? Van wat voor films hou je? Zit je op school? Wat voor school? Broers/zussen? Hobbies? Wat haat je?
utrecht,quote:Op zondag 26 december 2004 19:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou BVO, dan zal ik het zelf wel zeggen.quote:Op zondag 26 december 2004 19:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
We willen gewoon alles weten van nieuwe Showchattertjes!quote:Op zondag 26 december 2004 19:10 schreef Lu_uK het volgende:
utrecht,
R&B/hiphop/dance
eh.. tjah vanalles
ja
ja
dit soort vragen, het lijkt wel zo'n verotte cu2![]()
reqiuem for a dreamquote:Op zondag 26 december 2004 19:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou BVO, dan zal ik het zelf wel zeggen.
Deurne. Alternatieve muziek, singersongwriter, rock, jazz, filmmuziek, ook pop (niet alles). Films als Amelie, Dancer in the Dark, Requiem For A Dream, Pi, American Beauty, The House Of Sand and Fog, Kill Bill, Reservoir Dogs enzo. Ik zit op school, op het Sint Willibrord Gymnasium in Deurne. Ik heb 1 broertje. Ik heb geen hobbies. Ik haat de Tokkies.
Het zou zomaar kunnen, ik ken ze nietquote:Op zondag 26 december 2004 19:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
We willen gewoon alles weten van nieuwe Showchattertjes!
Utrecht, daar wonen Tanja en Duiveltja toch ook?
Hij is prachtig. Echt. Jennifer Connelly is zo'n goede actrice. En die Gandhi-man is zo'n goede acteur. Hele erg aangrijpende film.quote:Op zondag 26 december 2004 19:12 schreef bar_rel het volgende:
Is house of sand of fog mooi?? die wil ik nog zien![]()
haha en ik vind utrecht al kleinquote:Op zondag 26 december 2004 19:16 schreef bar_rel het volgende:
Ik woon in Uitgeest
Ik voel me egt zo buitengesloten, Uitgeest is echt zon stom kut dorp
Oooh ga je ook huilen in deze filmquote:Op zondag 26 december 2004 19:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hij is prachtig. Echt. Jennifer Connelly is zo'n goede actrice. En die Gandhi-man is zo'n goede acteur. Hele erg aangrijpende film.
Maar wij hebben wel de Bob's Saloon waar A.S vrijdag Wolter Kroes en de party animals komen.quote:
Dat zullen dikke rellen worden, niet?quote:Op zondag 26 december 2004 19:19 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Maar wij hebben wel de Bob's Saloon waar A.S vrijdag Wolter Kroes en de party animals komen.
Ik niet, maar ik ben een bikkel. In de bios (ik heb 'm in de bios gezien, namelijk) hielden verschillende mensen het niet droog.quote:
Vraag maar eens aan hem waar dat precies stond.quote:Op zondag 26 december 2004 19:00 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
op het forum is er een keer iets over gepost, mijn broer post daar dus die had dat gelezen
dan zet je het zeker in je zig of nietquote:Op zondag 26 december 2004 19:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vraag maar eens aan hem waar dat precies stond.
Oh dan hou ik het ook niet droogquote:Op zondag 26 december 2004 19:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik ben een bikkel. In de bios (ik heb 'm in de bios gezien, namelijk) hielden verschillende mensen het niet droog..
quote:Op zondag 26 december 2004 19:19 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Dat zullen dikke rellen worden, niet?![]()
Nee. Ik ben gewoon nieuwsgierigquote:Op zondag 26 december 2004 19:26 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
dan zet je het zeker in je zig of niet![]()
-Green Mile met die Negerquote:Op zondag 26 december 2004 19:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Bij welke films moest je dan nog meer huilen?
Ja maar die film heb ik al tijden niet meer gezien dus dat weet ik niet meerquote:
Jij bent de volgende want bar_rel vond mij te oudquote:Op zondag 26 december 2004 18:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe groot is de wachtrij?
Waar kan ik me inschrijven?
[afbeelding]
Dat was een complimentquote:Op zondag 26 december 2004 19:39 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jij bent de volgende want bar_rel vond mij te oud![]()
![]()
![]()
Het zijn hele goede films met erg mooie momenten, dus dat is helemaal niet gek.quote:Op zondag 26 december 2004 19:36 schreef bar_rel het volgende:
-Green Mile met die Neger![]()
-Donnie Darko ( tijdens Gary Jules- Mad World, toen begreep ik alles enzo)
![]()
-Reqiuem for a Dream ( met die Moederdie helemaal aftakeld)
quote:Op zondag 26 december 2004 19:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het zijn hele goede films met erg mooie momenten, dus dat is helemaal niet gek.
En een watje? Ach, je toont emoties. Vrouwen schijnen dat geil te vinden..
http://forum.phono.nl/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=35275&highlight=quote:Op zondag 26 december 2004 18:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En waar kan ik dat lezen dan?Ik zoek me rot daar.
Yes. Ik kan haast niet wachten johquote:Op zondag 26 december 2004 19:39 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jij bent de volgende want bar_rel vond mij te oud![]()
![]()
![]()
Jaja, smoesjes daar trap ik niet in, Elvisquote:Op zondag 26 december 2004 19:43 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Kijk je ben gewoon zo volwassen enzo...![]()
We schelen maar vijf jaar valt toch wel meequote:Op zondag 26 december 2004 19:45 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jaja, smoesjes daar trap ik niet in, Elvis
Ja, jij vond mij te oud hoor, ik zei niksquote:Op zondag 26 december 2004 19:48 schreef bar_rel het volgende:
[..]
We schelen maar vijf jaar valt toch wel mee![]()
Thanks.quote:Op zondag 26 december 2004 19:45 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
http://forum.phono.nl/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=35275&highlight=
Even geduld nogquote:Op zondag 26 december 2004 19:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Yes. Ik kan haast niet wachten joh
Ja dat was een foutje...quote:Op zondag 26 december 2004 19:49 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, jij vond mij te oud hoor, ik zei niks![]()
Nieuw jaar hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, sorry, de dubbele-dildo-sex gaat nu gewoon aan jouw neus voorbijquote:Op zondag 26 december 2004 19:52 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja dat was een foutje...
Hoe kan ik het goedmaken mevrouw Connely![]()
quote:Op zondag 26 december 2004 19:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee, sorry, de dubbele-dildo-sex gaat nu gewoon aan jouw neus voorbij![]()
Ja er leven ook vrouwn op deze wereld.Wat een uitvinding he?quote:Op zondag 26 december 2004 19:55 schreef Lu_uK het volgende:
He er zijn ook vrouwen bij wat cool..
zulle we dan hier maar eens een topic plaatsen over de beste topics die de mensen hier hebben gelezen (zonder zelfbeflekking).. doe je mee?quote:Op zondag 26 december 2004 19:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Thanks.
Wel cool dat ze zo over mijn topic praten.![]()
De beste uitvinding sinds.....de manquote:Op zondag 26 december 2004 19:56 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja er leven ook vrouwn op deze wereld.Wat een uitvinding he?
Ja vooral mijn vriendinquote:Op zondag 26 december 2004 19:56 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja er leven ook vrouwn op deze wereld.Wat een uitvinding he?
Hé, je gebruikt PI's (quote:Op zondag 26 december 2004 19:58 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
zulle we dan hier maar eens een topic plaatsen over de beste topics die de mensen hier hebben gelezen (zonder zelfbeflekking).. doe je mee?![]()
![]()
Wat is dat PI's?quote:Op zondag 26 december 2004 20:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé, je gebruikt PI's ( [afbeelding] )
Maar dat zijn dan allemaal mijn topics.
PI = PostIcon.quote:Op zondag 26 december 2004 20:01 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Wat is dat PI's?
We deden met zonder zelfbevlekkings![]()
hoor hem...:')quote:Op zondag 26 december 2004 20:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé, je gebruikt PI's ( [afbeelding] )
Maar dat zijn dan allemaal mijn topics.
Stoer he!!quote:Op zondag 26 december 2004 20:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
PI = PostIcon die dingen bovenaan die je kan kiezen als je iets post.
Zelfbevlekking?? Maria die zichzelf vingert, dát is pas zelfbevlekking!
Zelfblevekking, zelfbrevrediging,zelfverdediging. ALlemaal één pot nat.quote:Op zondag 26 december 2004 20:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
PI = PostIcon.
Die dingen bovenaan die je kan kiezen als je iets post.
Zelfbevlekking?? Maria die zichzelf vingert, dát is pas zelfbevlekking!
Hoi!, leuke kerstdagen gehad?!quote:Op zondag 26 december 2004 20:05 schreef Airelle het volgende:
So jullie gaan wel snel... en dat op 2w kerstdag
Ik heb vanmiddag Minoes gekeken.
Is was voor ZOWIEE: een poezenfilm.
quote:Op zondag 26 december 2004 20:04 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Zelfblevekking, zelfbrevrediging,zelfverdediging. ALlemaal één pot nat.
wat wil je openen?quote:Op zondag 26 december 2004 20:05 schreef Lu_uK het volgende:
Waar moet je dat posten.. als je zo een topic wil openen?
gewoon in onzin?
quote:Op zondag 26 december 2004 20:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Liggen twee lesbi's in bed. En de een is geil en vraagt dus: "Hé zullen we het doen?"
Waarop de ander zegt:"Nee, vanavond niet, ik heb hoofdpijn".
Wat heb je dan?
Eén pot nat
Ligt eraan wat voor topic en waarover.quote:Op zondag 26 december 2004 20:05 schreef Lu_uK het volgende:
Waar moet je dat posten.. als je zo een topic wil openen?
gewoon in onzin?
Want Bupa is de meester van Onzinquote:Op zondag 26 december 2004 20:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor topic en waarover.
quote:Op zondag 26 december 2004 19:58 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
zulle we dan hier maar eens een topic plaatsen over de beste topics die de mensen hier hebben gelezen (zonder zelfbeflekking).. doe je mee?![]()
![]()
Neequote:
En als ie iets wilt weten hoe je een condoom om moet doen , moet je posten in Seksquote:Op zondag 26 december 2004 20:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee
Maar als hij iets serieus post over de tot leven gekomen ingewanden van Prinses Diana die op mysterieuze wijze Beatrix hebben ontvoerd, dan kan hij dat beter in TRU posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |