vriend van mij heeft als het goed is nog erge goede foto's van ze van werfpop, kan ze wel vragen en naar je toe mailen...quote:
Hahaquote:Op zondag 26 december 2004 13:30 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
vriend van mij heeft als het goed is nog erge goede foto's van ze van werfpop, kan ze wel vragen en naar je toe mailen...
die middelste is idd best leuk!
Stiekem hoop je erop dat ze de plaatjes postquote:Op zondag 26 december 2004 13:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Haha
Je doet maar wat je niet laten kan
Hey ''dubbele-dildo-scene-actrice-Jennifer-Connely''quote:
Nouquote:Op zondag 26 december 2004 14:03 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hey ''dubbele-dildo-scene-actrice-Jennifer-Connely''
Ja hoor, lekker gegeten gisterenquote:Beetje leuk gehad gister? Zo te zien verveel je je nu..![]()
Precies.quote:Op zondag 26 december 2004 13:58 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Stiekem hoop je erop dat ze de plaatjes post
Cadeautjesquote:Op zondag 26 december 2004 14:07 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou
[..]
Ja hoor, lekker gegeten gisteren![]()
Maar vandaag krijg ik cadeautjes en dat is veel leukerMaar dat is vanavond pas dus.
quote:Op zondag 26 december 2004 14:12 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Cadeautjes....wij doen daar niet eens meer aan hier
![]()
ik heel veel niet laten....quote:Op zondag 26 december 2004 13:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Haha
Je doet maar wat je niet laten kan
haha ja idd!!, maar goed mijn vader zie net : '' Ik geef je wel wat aan het einde van de week''quote:Op zondag 26 december 2004 14:20 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
wij ook niet, nu baal ik wel....
![]()
kom je op je werk/school en wat heb jij gehad, gaat iedereen vrolijk vragen...
![]()
quote:Op zondag 26 december 2004 14:12 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Cadeautjes....wij doen daar niet eens meer aan hier
![]()
Jawel, ff uit eten geweest, meer eigenlijk niet. Vanavond nog ff naar de discotheekquote:Op zondag 26 december 2004 14:06 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal![]()
Leuke 1e kerstdag gehad?
ik heb ook al stiekem wel iets gehad, want mijn moeder zegt wij zijn joods wij vieren geen kerst....quote:Op zondag 26 december 2004 14:22 schreef bar_rel het volgende:
[..]
haha ja idd!!, maar goed mijn vader zie net : '' Ik geef je wel wat aan het einde van de week''
![]()
![]()
quote:
dan ben je over "tijd"quote:Op zondag 26 december 2004 14:23 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Jawel, ff uit eten geweest, meer eigenlijk niet. Vanavond nog ff naar de discotheek. Heb 't kerstgevoel nog steeds niet
. Waarschijnlijk komt dat pas morgen
![]()
Ja, ik ben nu wel blut enzoquote:Op zondag 26 december 2004 14:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wij doen ook niet aan kadootjes
Alhoewel...des te meer geld over om aan mijnzelf te besteden
* Orginial gaat zo naar een kerstdiner (en naar de film)quote:Op zondag 26 december 2004 14:25 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik heb ook al stiekem wel iets gehad, want mijn moeder zegt wij zijn joods wij vieren geen kerst....
dus geeft ze door het jaar heen cadeau''s dat is ook leuk....
Deja vu!quote:Op zondag 26 december 2004 13:13 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat Djem de middelste is, die ziet er nog een beetje redelijk uit
Das best wel clichequote:Op zondag 26 december 2004 15:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
* Orginial gaat zo naar een kerstdiner (en naar de film)
welke film ga je?quote:Op zondag 26 december 2004 15:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
* Orginial gaat zo naar een kerstdiner (en naar de film)
Schijnt bagger te zien maar oke.quote:Op zondag 26 december 2004 15:17 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
vooral als het een feelgood movie is
ach ja tis a'dam opgenomen deelsquote:
Dankje.Fijne feestdagen enzo nog iedereen..quote:Op zondag 26 december 2004 15:36 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ach ja tis a'dam opgenomen deels
hij is beter dan alexander! veel plezier!
met zijn allen op een tafel staan....quote:Op zondag 26 december 2004 15:39 schreef ZOWIEE het volgende:
Freedom, freeedooom, freeeedoooooooom, FREEEEEEDOOOOOOOM
Echt zo'n nummer om op te slettebakkenquote:Op zondag 26 december 2004 15:42 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
met zijn allen op een tafel staan....
in de the blues brothers is ze ook zo gaaf...![]()
Was toch dat nummer van die ene Chocomel nummer (voor de twintigers onder onsquote:Op zondag 26 december 2004 15:39 schreef ZOWIEE het volgende:
Freedom, freeedooom, freeeedoooooooom, FREEEEEEDOOOOOOOM
Nee dat zijn al die nummers van Britney alquote:Op zondag 26 december 2004 15:58 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Echt zo'n nummer om op te slettebakken
Ken 'm wel van 'n reclame... weet ke zeker dat 't Chocomel was?quote:Op zondag 26 december 2004 15:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Was toch dat nummer van die ene Chocomel nummer (voor de twintigers onder ons)
Waar heb jij het overquote:Op zondag 26 december 2004 15:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Was toch dat nummer van die ene Chocomel nummer (voor de twintigers onder ons)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |