Et voila:quote:Op zondag 26 december 2004 18:29 schreef Lu_uK het volgende:
betstaat er op fok zoiets als de top 10 beste topics ooit ofzo=
zozo een hardcore hind fan, wat doet ze dezer dagen?quote:Op zondag 26 december 2004 18:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt goed.. Al mogen die '-en weg en mag je er ook nog wel "leukste, lekkerste, mooiste en getalenteerdste" achter plakken.
.
Hahaha ik keek nog echt ookquote:Op zondag 26 december 2004 18:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Et voila:
http://forum.fok.nl//fok/search_lite?q=&member=BVO&order=relevance
Werken aan het tweede album dat voorjaar 2005 uit komt.quote:Op zondag 26 december 2004 18:31 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
zozo een hardcore hind fan, wat doet ze dezer dagen?
De top 5 staat in mijn signature.quote:Op zondag 26 december 2004 18:29 schreef Lu_uK het volgende:
betstaat er op fok zoiets als de top 10 beste topics ooit ofzo=
ben je familie van haar ofzo?quote:Op zondag 26 december 2004 18:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Werken aan het tweede album dat voorjaar 2005 uit komt..
En met mij babbelen natuurlijk..
Hoe groot is de wachtrij?quote:Op zondag 26 december 2004 16:41 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Je zou me eens in het echt moeten leren kennen [afbeelding]
Óóit ja.quote:
trouwens weet je da't 'duo's die het net niet haalden' Op een ander forum werd gelinkt als een van de besten ooitquote:
Waar?quote:Op zondag 26 december 2004 18:37 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
trouwens weet je da't 'duo's die het net niet haalden' Op een ander topic werd gelikt al een van de besten ooit
Die link past niet meer in mijn signature.quote:
"Pompt 50 cent uit mijn speakers"quote:Op zondag 26 december 2004 18:39 schreef bar_rel het volgende:
Moneeeeeeeeeeeey, get rich or die trying!!!!!![]()
Te moeilijk.quote:
quote:Op zondag 26 december 2004 18:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Te moeilijk.Ik ben je bitch niet
Grúwelíjk
Doe dat.quote:Op zondag 26 december 2004 18:51 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
ik zal het eens aan mijn broer vragen maar hij werd er gepost als een van de besten
Zangerquote:
Pfff, volgens mij wel.quote:Op zondag 26 december 2004 18:55 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Zanger
Ken je..
-Love Dont let Me go
-Just a little more love
-Stay
..niet dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |