Hij is prachtig. Echt. Jennifer Connelly is zo'n goede actrice. En die Gandhi-man is zo'n goede acteur. Hele erg aangrijpende film.quote:Op zondag 26 december 2004 19:12 schreef bar_rel het volgende:
Is house of sand of fog mooi?? die wil ik nog zien![]()
haha en ik vind utrecht al kleinquote:Op zondag 26 december 2004 19:16 schreef bar_rel het volgende:
Ik woon in Uitgeest
Ik voel me egt zo buitengesloten, Uitgeest is echt zon stom kut dorp
Oooh ga je ook huilen in deze filmquote:Op zondag 26 december 2004 19:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hij is prachtig. Echt. Jennifer Connelly is zo'n goede actrice. En die Gandhi-man is zo'n goede acteur. Hele erg aangrijpende film.
Maar wij hebben wel de Bob's Saloon waar A.S vrijdag Wolter Kroes en de party animals komen.quote:
Dat zullen dikke rellen worden, niet?quote:Op zondag 26 december 2004 19:19 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Maar wij hebben wel de Bob's Saloon waar A.S vrijdag Wolter Kroes en de party animals komen.
Ik niet, maar ik ben een bikkel. In de bios (ik heb 'm in de bios gezien, namelijk) hielden verschillende mensen het niet droog.quote:
Vraag maar eens aan hem waar dat precies stond.quote:Op zondag 26 december 2004 19:00 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
op het forum is er een keer iets over gepost, mijn broer post daar dus die had dat gelezen
dan zet je het zeker in je zig of nietquote:Op zondag 26 december 2004 19:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vraag maar eens aan hem waar dat precies stond.
Oh dan hou ik het ook niet droogquote:Op zondag 26 december 2004 19:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik ben een bikkel. In de bios (ik heb 'm in de bios gezien, namelijk) hielden verschillende mensen het niet droog..
quote:Op zondag 26 december 2004 19:19 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Dat zullen dikke rellen worden, niet?![]()
Nee. Ik ben gewoon nieuwsgierigquote:Op zondag 26 december 2004 19:26 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
dan zet je het zeker in je zig of niet![]()
-Green Mile met die Negerquote:Op zondag 26 december 2004 19:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Bij welke films moest je dan nog meer huilen?
Ja maar die film heb ik al tijden niet meer gezien dus dat weet ik niet meerquote:
Jij bent de volgende want bar_rel vond mij te oudquote:Op zondag 26 december 2004 18:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe groot is de wachtrij?
Waar kan ik me inschrijven?
[afbeelding]
Dat was een complimentquote:Op zondag 26 december 2004 19:39 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jij bent de volgende want bar_rel vond mij te oud![]()
![]()
![]()
Het zijn hele goede films met erg mooie momenten, dus dat is helemaal niet gek.quote:Op zondag 26 december 2004 19:36 schreef bar_rel het volgende:
-Green Mile met die Neger![]()
-Donnie Darko ( tijdens Gary Jules- Mad World, toen begreep ik alles enzo)
![]()
-Reqiuem for a Dream ( met die Moederdie helemaal aftakeld)
quote:Op zondag 26 december 2004 19:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het zijn hele goede films met erg mooie momenten, dus dat is helemaal niet gek.
En een watje? Ach, je toont emoties. Vrouwen schijnen dat geil te vinden..
http://forum.phono.nl/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=35275&highlight=quote:Op zondag 26 december 2004 18:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En waar kan ik dat lezen dan?Ik zoek me rot daar.
Yes. Ik kan haast niet wachten johquote:Op zondag 26 december 2004 19:39 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jij bent de volgende want bar_rel vond mij te oud![]()
![]()
![]()
Jaja, smoesjes daar trap ik niet in, Elvisquote:Op zondag 26 december 2004 19:43 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Kijk je ben gewoon zo volwassen enzo...![]()
We schelen maar vijf jaar valt toch wel meequote:Op zondag 26 december 2004 19:45 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jaja, smoesjes daar trap ik niet in, Elvis
Ja, jij vond mij te oud hoor, ik zei niksquote:Op zondag 26 december 2004 19:48 schreef bar_rel het volgende:
[..]
We schelen maar vijf jaar valt toch wel mee![]()
Thanks.quote:Op zondag 26 december 2004 19:45 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
http://forum.phono.nl/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=35275&highlight=
Even geduld nogquote:Op zondag 26 december 2004 19:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Yes. Ik kan haast niet wachten joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |