Waar?quote:Op zondag 26 december 2004 18:37 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
trouwens weet je da't 'duo's die het net niet haalden' Op een ander topic werd gelikt al een van de besten ooit
Die link past niet meer in mijn signature.quote:
"Pompt 50 cent uit mijn speakers"quote:Op zondag 26 december 2004 18:39 schreef bar_rel het volgende:
Moneeeeeeeeeeeey, get rich or die trying!!!!!![]()
Te moeilijk.quote:
quote:Op zondag 26 december 2004 18:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Te moeilijk.Ik ben je bitch niet
Grúwelíjk
Doe dat.quote:Op zondag 26 december 2004 18:51 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
ik zal het eens aan mijn broer vragen maar hij werd er gepost als een van de besten
Zangerquote:
Pfff, volgens mij wel.quote:Op zondag 26 december 2004 18:55 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Zanger
Ken je..
-Love Dont let Me go
-Just a little more love
-Stay
..niet dan?
En waar kan ik dat lezen dan?quote:
op het forum is er een keer iets over gepost, mijn broer post daar dus die had dat gelezenquote:Op zondag 26 december 2004 18:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En waar kan ik dat lezen dan?Ik zoek me rot daar.
ALLES!!!quote:Op zondag 26 december 2004 19:02 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan toen ik hier binnen kwam, wat wil je nog meer weten?
Oh ja, dat had ik nog niet gelezen.quote:Op zondag 26 december 2004 19:02 schreef Lu_uK het volgende:
Heb ik al gedaan toen ik hier binnen kwam, wat wil je nog meer weten?
Dat weet ik van jou nog niet eens allemaal.quote:Op zondag 26 december 2004 19:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh ja, dat had ik nog niet gelezen.
Waar woon je? Van wat voor muziek hou je? Van wat voor films hou je? Zit je op school? Wat voor school? Broers/zussen? Hobbies? Wat haat je?
die vragen werden my niet gesteld toen niuew wasquote:Op zondag 26 december 2004 19:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Waar woon je? Van wat voor muziek hou je? Van wat voor films hou je? Zit je op school? Wat voor school? Broers/zussen? Hobbies? Wat haat je?
utrecht,quote:Op zondag 26 december 2004 19:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou BVO, dan zal ik het zelf wel zeggen.quote:Op zondag 26 december 2004 19:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
We willen gewoon alles weten van nieuwe Showchattertjes!quote:Op zondag 26 december 2004 19:10 schreef Lu_uK het volgende:
utrecht,
R&B/hiphop/dance
eh.. tjah vanalles
ja
ja
dit soort vragen, het lijkt wel zo'n verotte cu2![]()
reqiuem for a dreamquote:Op zondag 26 december 2004 19:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou BVO, dan zal ik het zelf wel zeggen.
Deurne. Alternatieve muziek, singersongwriter, rock, jazz, filmmuziek, ook pop (niet alles). Films als Amelie, Dancer in the Dark, Requiem For A Dream, Pi, American Beauty, The House Of Sand and Fog, Kill Bill, Reservoir Dogs enzo. Ik zit op school, op het Sint Willibrord Gymnasium in Deurne. Ik heb 1 broertje. Ik heb geen hobbies. Ik haat de Tokkies.
Het zou zomaar kunnen, ik ken ze nietquote:Op zondag 26 december 2004 19:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
We willen gewoon alles weten van nieuwe Showchattertjes!
Utrecht, daar wonen Tanja en Duiveltja toch ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |