met zijn allen op een tafel staan....quote:Op zondag 26 december 2004 15:39 schreef ZOWIEE het volgende:
Freedom, freeedooom, freeeedoooooooom, FREEEEEEDOOOOOOOM
Echt zo'n nummer om op te slettebakkenquote:Op zondag 26 december 2004 15:42 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
met zijn allen op een tafel staan....
in de the blues brothers is ze ook zo gaaf...![]()
Was toch dat nummer van die ene Chocomel nummer (voor de twintigers onder onsquote:Op zondag 26 december 2004 15:39 schreef ZOWIEE het volgende:
Freedom, freeedooom, freeeedoooooooom, FREEEEEEDOOOOOOOM
Nee dat zijn al die nummers van Britney alquote:Op zondag 26 december 2004 15:58 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Echt zo'n nummer om op te slettebakken
Ken 'm wel van 'n reclame... weet ke zeker dat 't Chocomel was?quote:Op zondag 26 december 2004 15:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Was toch dat nummer van die ene Chocomel nummer (voor de twintigers onder ons)
Waar heb jij het overquote:Op zondag 26 december 2004 15:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik heb het ff opgezocht en het was iid dat nrquote:Op zondag 26 december 2004 15:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Heb je Ocean's 12 al gezien??quote:Op zondag 26 december 2004 15:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Neen morgen ga ik er misschien heenquote:Op zondag 26 december 2004 16:08 schreef niksan het volgende:
[..]
Heb je Ocean's 12 al gezien??![]()
Zo, ja...hoe was ie??
Hajjquote:Op zondag 26 december 2004 16:08 schreef niksan het volgende:
[..]
Heb je Ocean's 12 al gezien??![]()
Zo, ja...hoe was ie??
Ja, nu de rest van de dag niks meer doen. Film kijken ofzo. En eten. En in de sauna gaan.quote:Op zondag 26 december 2004 16:05 schreef bar_rel het volgende:
Goedemorgen!Leuke kerst gehad?
dat was think van arethaquote:Op zondag 26 december 2004 15:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hoi!!quote:
'quote:Op zondag 26 december 2004 16:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die reclame voor een of ander stom parfum is ook geweldig. Met. Nina Simone.
. als muziek.
[oud]quote:Op zondag 26 december 2004 15:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nou ja, je had eerst een of andere verzekeringsmaatschappij (geloof ik) die Ain't Got No/I Got Life gebruikte. En nu is er zo'n parfumreclame die Don't Let Me Be Misunderstood in de Nina-versie gebruikt.quote:Op zondag 26 december 2004 16:16 schreef haagse_elfje het volgende:
jaaa welke reclame was dat...
Definieer 'iets'quote:Op zondag 26 december 2004 16:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Neuh morgen ga ik overdag wel iets doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |