abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23363191
Heb je een vraag of opmerking?
Wil je ons wijzen op een bepaald topic?
Meld het dan even hier. Zo hebben we een goed overzicht van wat er gebeurt en wat jullie willen en hebben jullie ook het snelst uitleg en/of reactie!

Dit topic is niet bedoeld om op elkaar te vitten of om alsnog je gelijk te halen. Posts van die strekking worden zonder pardon verwijderd.

dinsdag 16 november 2004 @ 22:02:06 #2
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_23363280
quote]Op dinsdag 16 november 2004 21:38 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Het gaat niet om de poppetjes, maar om de uitspraken. Jij (en Realzeus had het ook), praten in scheldwoorden. En hebben het over "met de grond gelijk maken bla bla". Ten eerste vind ik dat nogal hoogdravend. Bovendien is het lachwekkend en ik zekere zin een uitlokking van een rel. En dat laatste zie ik hier liever niet.
[/quote]

Hoe iemand het ervaart, is zijn of haar keuze.. als jij het ervaart als lachwekkend.. het zij zo.. maar for the record: "met de grond gelijk maken bla bla" heb ik nooit gebruikt..

Anyway.. you made your point.. "huilie" " zeurende kleuter die niet nog een snoepje mag van zijn moeder, en daarom maar verveeld begint te janken" , "Maar dat zielige gejank is lekker hypocriet" ,(zomaar wat quotes....)zijn geaccepteerde termen.. lozer en opgeblazen puber niet.. (zeker niet als iemand toch al 23 is.... altijd handig om te weten.. jammer dat je er nu pas mee komt......nu hoeft het nl. niet meer.. voor 1 keer ga ik het advies van Xer. opvolgen.. cu
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_23363294
Wat was er mis met de OP van Xebro
  dinsdag 16 november 2004 @ 22:05:40 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23363375
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 22:02 schreef T1andonly het volgende:
Wat was er mis met de OP van Xebro

De titel is wel van Xebrozius, neem ik dan aan .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 16 november 2004 @ 22:08:36 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23363463
Ik mis DeEl XxXxX---XxXxX
pi_23368898
Ik vond die van mij beter...
pi_23449287
Darkelf moet ff kappen met het deleten van posts. Dat KAN gewoon niet. Editten is prima, maar deleten
  zaterdag 20 november 2004 @ 17:22:09 #8
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_23449490
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 17:13 schreef KonnieKipke het volgende:
Darkelf moet ff kappen met het deleten van posts. Dat KAN gewoon niet. Editten is prima, maar deleten
Waarom vind je het wel erg als je bericht verwijderd wordt, maar niet als je bericht gewijzigd wordt? Dat verschil maakt toch helemaal niet zoveel uit?
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_23449911
enkele posts editten is prima,
maar een hele rij ge editte posts ziet er echt niet uit,
en nodigen nog steeds uit toch baggeren
en daarom deleten wij die altijd.

Dat is de reden.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_23472448
Waar is dat topic waar je kan melden dat je verliefd bent?
  maandag 22 november 2004 @ 22:10:22 #12
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23503062
Als je niet knap bent beter geen kinderen nemen.

Ik benhet niet eens met de kick naar onzin. Het is een serieus topic en zeker iets waar mensen mee zitten. De maatschappij is er een geworden van uiterlijkheid en mensen weten dat lelijke kinderen een heel moeilijk leven hebben en willen niet dat hun kinderen door hun kinderwens ellende meemaken omdat ze niet knap zijn...

Het is een probleem dat sereus speelt! Kun je het je kind nog wel aandoen het op de wereld te zetten als je zelf lelijk bent. Het is een ethisch/morele kwestie en een typisch probleem van deze tijd!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23504040
het topic was niet echt meer een zinvolle discussie en in onz kan het nog wat worden

topics over kinderen horen trouwens in oud, voor als je het nog eens wilt openen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_23509658
Waarom moest miin topic dicht die over de onzin van een vriendin ging?
Het was mijn mening hoor, dat jullie het er nou niet mee eens zijn...
pi_23509711
alleen om je mening te spuien hoef je niet een heel topic te openen,
ik heb het niet gezien gisteren, maar ik vind het ook best een Bs topic
eigenlijk, geen discussiewaarde.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_23509757
Waar heb je anders een forum voor?
  Official ESF Kreviewer dinsdag 23 november 2004 @ 09:42:07 #17
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_23509793
quote:
Op maandag 22 november 2004 22:38 schreef DarkElf het volgende:
en in onz kan het nog wat worden
Ja joh.
pi_23509833
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 09:39 schreef ikbendebeste het volgende:
om een discussie aan te zwengelen op een normale manier zonder:

"veel plezier met het uitmaken"..

je hebt je mening gegeven, klaar.

maar das slechts mijn interpretatie, die van frenkie weet ik niet, moet je aan
hem vragen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 23 november 2004 @ 09:44:48 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23509836
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 09:39 schreef ikbendebeste het volgende:
Om te discussiëren .
Iets waar jouw topic zich niet bepaald voor leent.
pi_23509841
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 09:42 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ja joh.
ach het valt te proberen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 23 november 2004 @ 10:57:23 #21
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_23511089
Iedereen mag hier godverdomme over zijn relatie ouwehoeren, behalve ik weer
Iedereen mag zijn verhaal hier kwijt, behalve ik weer.

wat een selectief zooitje hier zeg...
quote:
Heb je relatieproblemen, of zit je in een diep psychologisch gat? Stort hier je hart uit, en heb steun aan de reacties van anderen.
voeg daaraan maar toe: behalve MikeyMo, jouw problemen motten we niet.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  Official ESF Kreviewer dinsdag 23 november 2004 @ 10:58:19 #22
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_23511103
En gelijk heb je MM. User-selectief modden is zoooooooooooo 2003.
  dinsdag 23 november 2004 @ 11:01:50 #23
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_23511177
Ironisch genoeg zijn de topics-verpesters nb R&P-usuals die kennelijk moeten doordrammen hoe sneu msn-namen wel niet zijn
quote:
Idd, lekker sneu om dat via MSN te laten weten.
Dan kun je beter het hele verhaal inclusief sappige details op Fok! pleuren!
Dat hele R&P is nb gebaseerd op persoonlijk verhalen
[..]
pi_23511222
Boehoe...
Iedereen is tegen mij.
MM, ik heb je al eerder een keer een zakdoekje aangeboden.
Hij ligt er nog voor je hoor!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_23511236
Wat vond je trouwens van mijn suggestie voor een nieuwe MSN naam?
  dinsdag 23 november 2004 @ 11:05:38 #26
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_23511255
Ja nou waar slaat het nou op, dat hele R&P is een grote kermis met verhalen over onder andere kapotte relaties of relaties waar het slecht in gaat. Ik heb in het verleden al eens een topic over mijn relatie geopend en dat bleef gewoon open. Nu wordt het gewoon zonder pardon gesloten zonder eigenlijk een goede reden...
[..]
pi_23511259
Er zit een verschil tussen een persoonlijk verhaal en een vete proberen uit te vechten.
  dinsdag 23 november 2004 @ 11:07:55 #28
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_23511303
Man ik doe hier mijn best om een persoonlijk verhaal neer te zetten, ik illustreer dat met allerlei voorbeelden en sluit af met de vraag wat ze nou van me wilt...

Ik doe niet zo aan vetes, dat maken jullie er weer van kennelijk
[..]
  Official ESF Kreviewer dinsdag 23 november 2004 @ 11:18:42 #29
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_23511523
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 11:05 schreef Frenkie het volgende:
Er zit een verschil tussen een persoonlijk verhaal en een vete proberen uit te vechten.
Hoe weet jij nou weer dat dat een vete is?
  dinsdag 23 november 2004 @ 19:00:10 #30
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_23522630
Arbeit macht frei?!?

Laat maar DE, het ging juist om de uitspraak.... als ik het anders formuleer, heeft het hele topic voor mij geen zin meer.

My white lines go a long way
Either up your nose or through your vein
With nothin to gain except killin' your brain
pi_23540197
Uit met vriendin, geen duidelijke reden...

zou dit topic gesloten kunnen worden aub? Ik ben er klaar

[edit] thnx

[ Bericht 16% gewijzigd door Un-X-PecteD op 24-11-2004 14:52:02 (thnx) ]
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
  woensdag 24 november 2004 @ 13:59:34 #32
54750 koala2002
Lief beertje of toch niet?
pi_23540414
Eeuhm, komt moonah nu ook weer terug als mod please please
Maar dat zal wel niet.... Ik ben benieuwd wie wel...
Frenkie alvast heel veel plezier daar in de sneeuw..duurt nog wel even toch?
Schilder me rood, geef me de kleur van je hartstocht!
We're one, but we're not the same.
pi_23540821
quote:
Op woensdag 24 november 2004 13:59 schreef koala2002 het volgende:
Eeuhm, komt moonah nu ook weer terug als mod please please
Maar dat zal wel niet....
Schat, ik ben oud, bejaard en belegen.
Ze zoeken een verse mod!
pi_23569050
In jezelf snijden

waarom worden dit soort topics geweerd? Ik kan wel wat hulp gebruiken hiermee
Extremistisch gematigd.
pi_23569291
quote:
Op donderdag 25 november 2004 16:46 schreef P8 het volgende:
In jezelf snijden

De topics over automutilatie zijn ongewenst op Fok. Een tijdje terug zijn er een heleboel topics geweest over krassen, snijden en andere ongein. Omdat daar zelfs tips werden gegeven hoe je het beste kan snijden en er allerlei diagnoses werden gesteld hebben we toentertijd besloten dat automutilatie een onderwerp is wat niet op Fok! thuishoort. Vandaar dat we ook jouw topic gesloten hebben.
  donderdag 25 november 2004 @ 17:01:45 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23569400
Leerzaam .
pi_23569427
quote:
Op donderdag 25 november 2004 16:57 schreef Frenkie het volgende:

[..]

De topics over automutilatie zijn ongewenst op Fok. Een tijdje terug zijn er een heleboel topics geweest over krassen, snijden en andere ongein. Omdat daar zelfs tips werden gegeven hoe je het beste kan snijden en er allerlei diagnoses werden gesteld hebben we toentertijd besloten dat automutilatie een onderwerp is wat niet op Fok! thuishoort. Vandaar dat we ook jouw topic gesloten hebben.
maar zijn jullie er niet voor om te zorgen dat er niet gebaggerd wordt?
ik vind dit eerlijk gezegd een beetje hypocriet; coke snuiven en ervaringen bijvoorbeeld (indirecte aanmoediging van drugsgebruik) mag wél, maar auto-mutilatie is slecht en dat mag niet.

Naar mijn mening kan je een verbod geven over aanmoediging en tips van auto-mutilatie, maar het compleet bannen van dit onderwerp vind ik eerlijk gezegd niet kunnen.

edit: en daarnaast ging het over een bekende van mij die ik wil steunen op een dusdanige manier, dat ze iig niet opgeeft waar ze nu 3 maand tegen heeft gestreden, niet over hoe ik het beste mijn eigen arm aan gort krijg
Extremistisch gematigd.
pi_23569516
quote:
Op donderdag 25 november 2004 17:03 schreef P8 het volgende:
maar zijn jullie er niet voor om te zorgen dat er niet gebaggerd wordt?
ik vind dit eerlijk gezegd een beetje hypocriet; coke snuiven en ervaringen bijvoorbeeld (indirecte aanmoediging van drugsgebruik) mag wél, maar auto-mutilatie is slecht en dat mag niet.

Naar mijn mening kan je een verbod geven over aanmoediging en tips van auto-mutilatie, maar het compleet bannen van dit onderwerp vind ik eerlijk gezegd niet kunnen.

edit: en daarnaast ging het over een bekende van mij die ik wil steunen op een dusdanige manier, dat ze iig niet opgeeft waar ze nu 3 maand tegen heeft gestreden
Ik vind je vergelijking met coke een beetje onzinnig. Zeker omdat dat een ander subforum betreft, maar ik begrijp je standpunt wel. Ik ga even in overleg ik kom er nog op terug
pi_23569581
*mee in overleg gaat*
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_23569599
quote:
Op donderdag 25 november 2004 16:46 schreef P8 het volgende:
In jezelf snijden

Denk omdat het lastig is voor sommige users om daar redelijk over te kunnen posten.
pi_23569658
Mits er fatsoenlijk over gepraat word kun je zo'n topic openlaten. Maar dan moet je beetje strak modereren, maar dat kan ik niet

Grappenmakers buiten houden en het gaat niet specifiek om het verwonden van jezelf, maar om het helpen van iemand
pi_23569688
Oke het topic gaat weer open.
We gaan er goed op letten dat er alleen wordt gediscussieerd over steunen. Dus NIET OVER HET DELEN VAN ERVARINGEN!

Ow en het kan kunnen (vrijwel zeker) dat er flauwe grappen komen. Probeer om die te negeren. Als ze echt over de schreef gaan dan worden ze wel wegge-edit.
pi_23569824
Vaak lopen zulke topics door meerdere zaken uit de hand:

het is een emotioneel en moeilijk onderwerp voor mensen, daardoor kunnen "grapjes" harder aankomen dan misschien in een andere situatie zou zijn. Mensen gaan dus ook heftiger hierop reageren en dat vinden "grappenmakers" alleen maar leuk. Ga er dus gewoon niet op in, hoe lastig ook, door in heftige discussies etc te verzeilen verziek je op dat moment ook zelf het topic, niet alleen de mensen die een "lollige" oneliner posten.

In het verleden lieten mensen zich meeslepen in de herkenning die ze vonden bij anderen, er werden hele persoonlijke details gedeeld op een openbaar forum waar iedereen kan meelezen en vaak is dat niet handig: Als je dus iets echt wilt delen met mensen kun je er over denken om die persoon te mailen voor je je hele hebben en houden op een forum gooit, waar mensen er mee aan de haal kunnen gaan.

In het verleden werden op de een of andere bizarre manier ook diagnoses gesteld en tips gegeven over hoe en wat en bijv verzorging:

Fok is fok en online diagnoses stellen worden absoluut niet gewaardeerd, daar zijn artsen voor. Tips geven etc is te zot voor woorden, ieder mens kan bedenken dat dat vreemd gedrag (diagnoses stellen aan de hand van een paar postjes) is en dat willen we dus ook niet op het forum hebben.

Dat zijn een paar dingen die in mijn gedachten schoten aan de hand van dit onderwerp en ik hoop dat mensen er iets mee zullen doen want mede daardoor kunnen zulke topics misschien na lange tijd geweerd te zijn , wel weer....
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_23570586
Ik zou wel eens een topic willen starten voor mensen in R&P met betrekking tot woonruimte. Veel huurwoningen zijn te duur, maar eventueel met meerdere mensen wordt het ineens een stuk aantrekkelijk. Misschien dat er mensen op dit forum interesse hebben ook zoiets hebben. Het is alleen niet echt on-topic....... Mag dat!
Doe eens wild ....
pi_23570647
ik zou dat meer, als het al kan daar, een GC topic vinden.
Je kunt het daar even vragen?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_23576784
quote:
Op donderdag 25 november 2004 17:57 schreef DarkElf het volgende:
ik zou dat meer, als het al kan daar, een GC topic vinden.
Je kunt het daar even vragen?
Mensen in GC zijn heel anders dan in R&P
Maar ik heb misschien al iets gevonden, dus laat voorlopig maar even zitten!
Doe eens wild ....
pi_23591561
Beste DarkElf en Frenkie,

Ik zou het leuk vinden om R&P aanstaande maandag in FOK!radio uitgebreid voor te stellen. Het zou ook leuk zijn als jullie dan erbij zijn natuurlijk. Zouden jullie mij ff op nolius@fok.nl kunnen laten weten of jullie het leuk vinden en maandagavond naar de studio zouden kunnen komen?

Bedankt!
pi_23591880
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 18:04 schreef Nolius het volgende:
Beste DarkElf en Frenkie,

Ik zou het leuk vinden om R&P aanstaande maandag in FOK!radio uitgebreid voor te stellen. Het zou ook leuk zijn als jullie dan erbij zijn natuurlijk. Zouden jullie mij ff op nolius@fok.nl kunnen laten weten of jullie het leuk vinden en maandagavond naar de studio zouden kunnen komen?

Bedankt!
JA doen
pi_23593081
Waarom mag je geen topics openen over automutilatie?
N.a.v. automutilatie topics geweigerd?
Ik zie dat de TS het nog niet gevraagd heeft, dus ik doe dat ff omdat ik dat ook wil weten.
pi_23593150
is allang opgelost hoor

omgaan met mensen die zichzelf snijden

en verder staat er genoeg uitleg in dit topic..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_23593255
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 19:32 schreef DarkElf het volgende:
is allang opgelost hoor

omgaan met mensen die zichzelf snijden

en verder staat er genoeg uitleg in dit topic..
Omdat je naar dit topic verwees, heb ik dat topic niet gezien. Maar ik had net zo goed ff in het beleids-topic kunnen kijken
quote:
Topics over automutilatie zijn ook niet meer gewenst hier. Reden van deze restricties is, dat zowel crew als het merendeel van de users geen hulpverleners zijn. Met dergelijke specifieke problematiek kun je terecht bij professionals. Linkjes naar hulpverlenende instanties kun je hier vinden.
Nu ik dit stukje lees ben ik het er wel mee eens. Bedankt (en ik vroeg het me niet af omdat ik in mezelf zou snijden ofzo Ik vond het alleen raar dat het niet mocht, nu niet meer)
pi_23595948
Hier dus je antwoord President
quote:
Op donderdag 25 november 2004 17:20 schreef DarkElf het volgende:
Vaak lopen zulke topics door meerdere zaken uit de hand:

het is een emotioneel en moeilijk onderwerp voor mensen, daardoor kunnen "grapjes" harder aankomen dan misschien in een andere situatie zou zijn. Mensen gaan dus ook heftiger hierop reageren en dat vinden "grappenmakers" alleen maar leuk. Ga er dus gewoon niet op in, hoe lastig ook, door in heftige discussies etc te verzeilen verziek je op dat moment ook zelf het topic, niet alleen de mensen die een "lollige" oneliner posten.

In het verleden lieten mensen zich meeslepen in de herkenning die ze vonden bij anderen, er werden hele persoonlijke details gedeeld op een openbaar forum waar iedereen kan meelezen en vaak is dat niet handig: Als je dus iets echt wilt delen met mensen kun je er over denken om die persoon te mailen voor je je hele hebben en houden op een forum gooit, waar mensen er mee aan de haal kunnen gaan.

In het verleden werden op de een of andere bizarre manier ook diagnoses gesteld en tips gegeven over hoe en wat en bijv verzorging:

Fok is fok en online diagnoses stellen worden absoluut niet gewaardeerd, daar zijn artsen voor. Tips geven etc is te zot voor woorden, ieder mens kan bedenken dat dat vreemd gedrag (diagnoses stellen aan de hand van een paar postjes) is en dat willen we dus ook niet op het forum hebben.

Dat zijn een paar dingen die in mijn gedachten schoten aan de hand van dit onderwerp en ik hoop dat mensen er iets mee zullen doen want mede daardoor kunnen zulke topics misschien na lange tijd geweerd te zijn , wel weer....
pi_23624517
Hoe voel je je nu? #278 en Ach ende wee, hoe is het er nou mee? (HVJJN 279) lopen tegelijkertijd... Of zit er een verschil tussen de twee topics dat ik nog niet ontdekt heb?
pi_23625889
de dubbele is dicht, graag even roepen waneer de lopende vol is dan kan die andere weer open, wel onder het juiste nummer natuurlijk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_23637001
andere hvjjn is onder juiste nummer weer open.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 30 november 2004 @ 00:17:33 #57
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_23659290
Tjezus Copycat, je was zeker vroeger het lelijke eendje in de klas?
Frigide bolle truttebol! [13.gif]
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 30 november 2004 @ 00:20:57 #58
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23659359
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 00:17 schreef Maanvis het volgende:
Tjezus Copycat, je was zeker vroeger het lelijke eendje in de klas?
Frigide bolle truttebol! [13.gif]

Nee... ik was altijd al een kittig ding...

Veel plezier elders met je eendenlol .
  dinsdag 30 november 2004 @ 00:24:36 #59
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_23659432
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 00:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee... ik was altijd al een kittig ding...

Veel plezier elders met je eendenlol .
Ik open mijn topic gewoon opnieuw, want Cynix zit ECHT met dit probleem!
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 30 november 2004 @ 00:26:24 #60
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23659468
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 00:24 schreef Maanvis het volgende:

Ik open mijn topic gewoon opnieuw, want Cynix zit ECHT met dit probleem!
En dan sluit ik 'm weer opnieuw .
  dinsdag 30 november 2004 @ 00:26:53 #61
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_23659475
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 00:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

En dan sluit ik 'm weer opnieuw .
Okay!
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:23:39 #62
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_23736419
ik ben te onzeker!!!!!!!!!!!! />
beetje boel ongepaste opmerking van Fayakill .. kan daar even naar gekeken worden misschien?
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:34:14 #63
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23736647
We hebben er even naar gekeken.
Inderdaad, niet echt een gepaste opmerking, maar tegelijk ook niet reden genoeg om in te grijpen. Beetje tegengas mag je immers verwachten.
We houden het iig wél in de gaten .
  vrijdag 3 december 2004 @ 16:30:09 #64
38344 knokkels
pi_23740605
Ja idd... tegengas is okee..maar dit was net een beetje over the top misschien

maar ja ik ben dan ook een tikkie bevooroordeeld enzo
  vrijdag 3 december 2004 @ 16:36:17 #65
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23740738
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 16:30 schreef knokkels het volgende:
Ja idd... tegengas is okee..maar dit was net een beetje over the top misschien

Vandaar dat DarkElf ook een kleine waarschuwing heeft gegeven .
pi_23750087
quote:
Polls zijn niet op hun plaats in R&P
en De grote "Ben jij gelukkig?" poll !!
Of is dat inmiddels veranderd?
  zaterdag 4 december 2004 @ 10:11:43 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23753910
We hebben erover gewikt en gewogen .
Tot nu toe wordt in het topic redelijk goed gereageerd (dus niet enkel met ja/nee), zodoende dat we een oogje dicht en een topicje open knijpen.
  zaterdag 4 december 2004 @ 22:30:15 #68
78500 Strijkplank
Houd je vuurwerk in de hand!
pi_23766932
Beetje jammer dat De grote "Ben jij gelukkig?" poll !! toch opeens op slot moest. De vraag was niet of je je gelukkig voelt op dit moment!! De vraag was over het algemeen en de bevindingen waren best interessant (vergeleken met het landelijk gemiddelde bijvoorbeeld). Dat niet elke enkele persoon gekeken zou hebben naar de algemene situatie, maar naar die van het moment kan ik ook niks aan doen...
Sommige dingen zijn moeilijk te voorspellen, met name de toekomst..
http://youtube.com/watch?v=DUf32hm8FRM
http://icecast.freeteam.nl:8000/repo
  zaterdag 4 december 2004 @ 22:50:09 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23767398
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 22:30 schreef Strijkplank het volgende:
Beetje jammer dat De grote "Ben jij gelukkig?" poll !! toch opeens op slot moest.
Sowieso zijn polls niet echt gewenst in R&P.

We hebben het topic in eerste instantie opengehouden omdat er redelijk leek te worden geantwoord en het wellicht een interessantere inhoud dan 'wel, niet, een beetje, vraag het me morgen nog eens' zou hebben...

Dat bleek niet echt te zijn en dus ging dit topic dicht.
Het staat je uiteraard vrij om een nieuw (poll-loos) topic te maken dat wel uitnodigt tot discussie.
  zaterdag 4 december 2004 @ 22:59:55 #70
78500 Strijkplank
Houd je vuurwerk in de hand!
pi_23767623
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 22:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Sowieso zijn polls niet echt gewenst in R&P.

We hebben het topic in eerste instantie opengehouden omdat er redelijk leek te worden geantwoord en het wellicht een interessantere inhoud dan 'wel, niet, een beetje, vraag het me morgen nog eens' zou hebben...

Dat bleek niet echt te zijn en dus ging dit topic dicht.
Het staat je uiteraard vrij om een nieuw (poll-loos) topic te maken dat wel uitnodigt tot discussie.
Hm, inderdaad, de antwoorden begonnen interessant, maar werden minder.. maar doelde meer op de uitslag van de poll zelf.. zijn fokkers minder gelukkig dan de gemiddelde Nederlander?

Maar goed wat zeur ik: ik ben 'optimaal gelukkig' (op dit moment )
Sommige dingen zijn moeilijk te voorspellen, met name de toekomst..
http://youtube.com/watch?v=DUf32hm8FRM
http://icecast.freeteam.nl:8000/repo
  zaterdag 4 december 2004 @ 23:02:55 #71
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23767689
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 22:59 schreef Strijkplank het volgende:
Maar goed wat zeur ik: ik ben 'optimaal gelukkig' (op dit moment )
Je zeurt niet & good for you!

Wat ik al schreef: als je een nieuw, gefundereerd topic over 'geluk' wilt plaatsen, go for it.
Laat alleen wel de poll achterwege .
  zaterdag 4 december 2004 @ 23:17:11 #72
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_23768036
Als je toch bezig bent met het sluiten avn topics kun je dan ook missschien even het 14e 'Hoe vergeet ik mijn ex?"-topic dichtgooien?
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_23768311
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 23:17 schreef Plato1980 het volgende:
Als je toch bezig bent met het sluiten avn topics kun je dan ook missschien even het 14e 'Hoe vergeet ik mijn ex?"-topic dichtgooien?
Daartoe zie ik geen enkele reden.
Het verschil tussen "ik verwerk mijn ex" en "ik ben maagd" is duidelijk aanwezig. In eerstgenoemde is het onderwerp dan wel hetzelfde, maar wisselen verschillende en wisselende users, wisselende ervaringen uit. In "ik ben maagd" zijn het steeds dezelfden, die in dezelfde kringetjes lopen.
pi_23768313
Laat dat topic toch gewoon open Frenkieboy..

Zeurende maagden etc..

Af en toe staan er zeer scherpe meningen en observaties in. In het kader van de algemene psychologische ontwikkeling vind ik dat het open moeten blijven. Jij als vrouwenmagneet, casanova, womanizer-pur-sang. Gun je minder bedeelde soortgenoot zijn eigen pleisterplaats waar hij zich door middel van de nodige zwarte humor kan sterken in het accepteren van zijn lot..

Laat dat topic gewoon open joh, het zijn de best lopende topics van R&P en bij tijd en wijle ook kwalitatief gezien zeer acceptabel..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  Moderator zaterdag 4 december 2004 @ 23:29:41 #75
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_23768327
frenkie mijn zaterdag avond besteding wat doe je ...
nou moet mijn konijn al het gezeur weer aanhoren en die heeft al zulke grote oren !
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_23768368
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 23:29 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Daartoe zie ik geen enkele reden.
Het verschil tussen "ik verwerk mijn ex" en "ik ben maagd" is duidelijk aanwezig. In eerstgenoemde is het onderwerp dan wel hetzelfde, maar wisselen verschillende en wisselende users, wisselende ervaringen uit. In "ik ben maagd" zijn het steeds dezelfden, die in dezelfde kringetjes lopen.
Dat valt wel mee. Aanvankelijk was het een behoorlijk interessant topic, geef het nog een kans man.
pi_23768462
Ja dan kan je al die andere 13 in een dozijn topics ook wel sluiten. Blijf het flauwekul vinden.

ben ik de enige meid die dat topic open wilt houden?
pi_23768465
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 23:31 schreef nozem het volgende:
Dat valt wel mee. Aanvankelijk was het een behoorlijk interessant topic, geef het nog een kans man.
Het begon ook interessant, maar het niveau was vandaag afgenomen. En werd te veel slowchat en incrowd. Als je nou een nieuw topic over het onderwerp opent met een andere insteek en een mooie openingspost en topictitel dan kan je wat mij betreft verder bomen over het onderwerp
pi_23768527
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 23:36 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Het begon ook interessant, maar het niveau was vandaag afgenomen. En werd te veel slowchat en incrowd. Als je nou een nieuw topic over het onderwerp opent met een andere insteek en een mooie openingspost en topictitel dan kan je wat mij betreft verder bomen over het onderwerp
Totdat het weer gebombadeerd wordt tot een bekend topic en is het zo weer gesloten.
pi_23768550
quote:

[..]

Och waarom sluit je HVJJN? dan ook niet meteen? De hele tijd dezelfde mensen met de dezelfde wissewasjes..
pi_23768553
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 23:39 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Totdat het weer gebombadeerd wordt tot een bekend topic en is het zo weer gesloten.
Dat is een kwestie van zelf niet slowchatten natuurlijk
pi_23768580
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 23:41 schreef nozem het volgende:
Och waarom sluit je HVJJN? dan ook niet meteen? De hele tijd dezelfde mensen met de dezelfde wissewasjes..
Beetje flauw deze reactie. "Ja maar hun mogen ook juf" is geen argument natuurlijk.
Bovendien doe ik je een (imo) goed voorstel en kan je met een klein beetje moeite van jouw kant heerlijk verder bomen. Als je er iets instopt komt het er ook wel uit.
  zaterdag 4 december 2004 @ 23:43:47 #83
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_23768587
quote:

[..]

Precies, wat maakt dat maagdentopic nou uit? Ben blij dat jij daar niet aan deel hoeft te nemen Frenkie!
pi_23768655
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 23:43 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Beetje flauw deze reactie. "Ja maar hun mogen ook juf" is geen argument natuurlijk.
Ik vind van niet. Het is een reeks geweest en mag nu niet meer, maar als die topics over wat moet ik mijn vriend(in) geven en noem maar op mag wel. Is ook elke keer van dezelfde strekking.
  zaterdag 4 december 2004 @ 23:50:24 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23768730
quote:
HVJJN (al dan niet uitgedrukt in muziek) is een geval apart binnen R&P .

Zoals Frenkie al zei: met het onderwerp an sich is niets mis, alleen de vorm waarin het werd gegoten -en het gevaar van incrowd slowchat dat daarmee gepaard gaat- was reden tot sluiting.

Nieuwe poging?
pi_23768782
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 23:47 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik vind van niet. Het is een reeks geweest en mag nu niet meer, maar als die topics over wat moet ik mijn vriend(in) geven en noem maar op mag wel. Is ook elke keer van dezelfde strekking.
Nog een keertje dan. In het "maagdentopic" (belachelijk woord!) komen steeds DEZELFDE MENSEN, DEZELFDE DINGEN verkondigen. In de andere genoemde topics komen ANDERE MENSEN, DEZELFDE ZAKEN bespreken. En dat is nou net het verschil.

Nogmaals ik heb niks tegen het onderwerp, maar begin een topic met een mooie openingspost, een leuke titel en geef eens een andere insteek. Maak desnoods een samenvatting van het oudere topic, of geef er een eigen zwaai aan.
  zaterdag 4 december 2004 @ 23:55:41 #87
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_23768875
Het ging op slowchat lijken omdat ik mijn gezicht liet zien en men aan mij vroeg hoe het me vergaan was. daar lijkt me eerlijk gezegd niets mis mee.
  zaterdag 4 december 2004 @ 23:59:56 #88
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23768982
Dat is al een duidelijk teken van incrowdvorming, lijkt mij .
Wat is er nu zo moeilijk aan een duidelijke topicnaam en OP maken? Zodat ook andere users hun ervaringen makkelijker kunnen delen?
  zondag 5 december 2004 @ 00:01:31 #89
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23769015
Nozem heeft het perfect begrepen!
pi_23769029
quote:

[..]

Als je nou een nieuw topic over het onderwerp opent met een andere insteek en een mooie openingspost en topictitel dan kan je wat mij betreft verder bomen over het onderwerp
Als deze suggestie jouw ode aan de bureaucratie moet voorstellen, dan is de kleinschaligheid van Fok verre van toereikend voor je ogenschijnlijke ambities.

Doe je voordeel met die conclusie.
  zondag 5 december 2004 @ 00:03:39 #91
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_23769072
Bombie je bent een sufkut
  maandag 6 december 2004 @ 00:39:32 #92
22273 Dizer
Save the beard!
pi_23790249
Opkijken naar iemand..

Ik heb deze topic geopend, met spijt. Zou iemand van jullie aub deze willen sluiten. Er zijn weinig replies, maar een aantal replies zijn met quotes. Kunnen die ook weg?
Ik bedacht me net dat iemand op het thuisfront, tegenwoordig ook op fok zit en was vergeten om dit te posten onder een ander account.

Als dit lukt, ben ik jullie eeuwig dankbaar
Friends don't let friends remain beardless...
  maandag 6 december 2004 @ 09:00:56 #93
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23793230
Slotje is gezet, Dizer.
  maandag 6 december 2004 @ 09:18:14 #94
22273 Dizer
Save the beard!
pi_23793376
quote:
Op maandag 6 december 2004 09:00 schreef Copycat het volgende:
Slotje is gezet, Dizer.
Bedankt en mijn excuses voor deze situatie
Friends don't let friends remain beardless...
  Moderator maandag 6 december 2004 @ 21:06:41 #95
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_23806806
laat er dan maar een R&P ban op flikkeren
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_23837866
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 23:52 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Nog een keertje dan. In het "maagdentopic" (belachelijk woord!) komen steeds DEZELFDE MENSEN, DEZELFDE DINGEN verkondigen. In de andere genoemde topics komen ANDERE MENSEN, DEZELFDE ZAKEN bespreken. En dat is nou net het verschil.

Nogmaals ik heb niks tegen het onderwerp, maar begin een topic met een mooie openingspost, een leuke titel en geef eens een andere insteek. Maak desnoods een samenvatting van het oudere topic, of geef er een eigen zwaai aan.
Hypocriet. Of ga je nu ook hvjjn sluiten? Zelfde users, die altijd zeveren dat ze zich kut voelen, moe zijn, etc etc. Een eigen draai is daar ook ver te zoeken, al 270+ delen (!!!).
pi_23838331
quote:
Op woensdag 8 december 2004 18:55 schreef dawg het volgende:

[..]

Hypocriet. Of ga je nu ook hvjjn sluiten? Zelfde users, die altijd zeveren dat ze zich kut voelen, moe zijn, etc etc. Een eigen draai is daar ook ver te zoeken, al 270+ delen (!!!).
Nou in R&P word sowieso zo min mogelijk in de vorm van reeksen verteld.
HVJJN is daarop een uitzondering
pi_23838480
Oeh, een rel over een kansloos oude maagden topic waar een incestieus kliekje speculeert over sex en elkaar vertellen wanneer welk meisje oogcontact met ze had.
Volledig belachelijk dat het topic is gesloten, de kans dat er ooit nog mensen vertellen ontmaagd te zijn wordt alleen maar groter naar mate er meer tijd verstrijkt ( hoop ik ).
  woensdag 8 december 2004 @ 20:26:02 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23839685
quote:
Op woensdag 8 december 2004 18:55 schreef dawg het volgende:
Nozem heeft een prachtig vervolg op dat topic geopend, dat wegens grote belangstelling alweer vol is.

Het staat ook jou vrij om een topic over dit onderwerp te openen. Mits voorzien van een duidelijke OP en mits het geen 'cluppie' is van 'ons kent ons en ons alleen' .

En, zoals al eerder gezegd: HVJJN heeft een status apartus .
pi_23844266
quote:
Op woensdag 8 december 2004 20:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nozem heeft een prachtig vervolg op dat topic geopend, dat wegens grote belangstelling alweer vol is.

Het staat ook jou vrij om een topic over dit onderwerp te openen. Mits voorzien van een duidelijke OP en mits het geen 'cluppie' is van 'ons kent ons en ons alleen' .
Ware het niet dat ik geen probleem heb. Dus is het niet echt aan mij om een nieuwe te openen.
pi_23898853
relluuuuhhhhhhhhh

Daar ben ik natuurlijk te laat voor. Go copycat, je doet het goed in het blauw!!

burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  zaterdag 11 december 2004 @ 15:25:18 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23899092
He zwaaibaai!
Leuk dat je je 'gezicht' hier weer eens laat zien!
I've learned from the best... .
pi_23899882
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 15:25 schreef Copycat het volgende:
He zwaaibaai!
Leuk dat je je 'gezicht' hier weer eens laat zien!
I've learned from the best... .
Ik ben er een tijdje niet geweest, maar ik kan het toch niet laten, zeker niet nadat ik de MED gelezen had. Ik kom hier zeker vaker neuzen, gewoon omdat ik nieuwsgierig bent hoe je het er van afbrengt.
burgerweeshuis
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_23903274
ikke lekker wel , en jij lekker niet

OP is verwijderd, en echt een discussie is er niet, behalve dan wat over en weer geflame...
  zaterdag 11 december 2004 @ 19:28:06 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23904157
Met dank aan nikky geregeld .
  maandag 13 december 2004 @ 02:08:08 #106
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23929066
kan die slowchat tussen kastdinges en xennia ff dicht en kan die opmerking van xebrosius weg. kritiek staat in topic, dank.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_23929229
quote:
Op maandag 13 december 2004 02:08 schreef zoalshetis het volgende:
kan die slowchat tussen kastdinges en xennia ff dicht en kan die opmerking van xebrosius weg. kritiek staat in topic, dank.
Je bent geen mod .
  maandag 13 december 2004 @ 08:54:04 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23930689
Goedemorgen...

Heb het topic van Xennia doorgelezen en zie geen reden tot editten. Vind het geen slowchat, als Xennia en Kasta ervoor kiezen het einde van hun relatie via FOK! te ontleden of whatever, prima. Zolang het tenminste 'in het nette' blijft.

Ook de opmerking van Xebro vind ik niet edit-'waardig'. Denk dat een ieder die hier post wel tegen zo'n klein stootje kan.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 14 december 2004 @ 14:16:49 #109
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_23966857
Beste Marijke Helwegen Darkelf,

Zou je mijn topic dan even willen kicken? Ik kan nooit kiezen tussen onz en r&p, omdat het verschil zo klein is.

Alvast bedankt,

Groetjes,

Robbie Williams Krea.
pi_23967257
Beste Robbie Krea,

Natuurlijk wil ik dat doen.

Met vriendelijke groet,

Marijke Darkelf
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Official ESF Kreviewer dinsdag 14 december 2004 @ 14:39:43 #111
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_23967405
Beste alldays (met vleugels -> vogel -> elfje -> darkelf -> hihi),

Bedankt.

Groetjes,

Inventor.
  dinsdag 14 december 2004 @ 16:57:21 #112
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_23970162
@Copycat, moest dat topic Mannen en bevestiging nu echt dicht?

Het was best een leuk topic, is het niet leuker om de slowchat er uit te lichten en in een [centraal beerput] topic onder te brengen? Of het topic te hernoemen in [centraal beerput]?
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  dinsdag 14 december 2004 @ 17:02:21 #113
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23970260
Ja, dat topic moest echt dicht, Tarak.
Sowieso vond ik het in beginsel al een beetje een vreemd (want wel erg persoonlijk) topic, maar als zowel Kasta als Xennia daar vrede mee hebben, so be it.
Maar ik heb al ettelijke keren gewaarschuwd en dan is het op een gegeven moment niet goed- maar kwaadschiks.
Enne centraal beerput? Neuh, lijkt mij niet zo'n strak plan .

Het onderwerp an sich is idd best interessant. Dus wil je daarover bomen, open een nieuw topic met een duidelijke OP.
Maar deze is én blijft dicht.
  dinsdag 14 december 2004 @ 17:18:29 #114
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23970601
quote:
Op maandag 13 december 2004 08:54 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen...

Heb het topic van Xennia doorgelezen en zie geen reden tot editten. Vind het geen slowchat, als Xennia en Kasta ervoor kiezen het einde van hun relatie via FOK! te ontleden of whatever, prima. Zolang het tenminste 'in het nette' blijft.

Ook de opmerking van Xebro vind ik niet edit-'waardig'. Denk dat een ieder die hier post wel tegen zo'n klein stootje kan.
pi_23970637
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 17:18 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en mens kan van mening veranderen toch?

een mod is ook slechts een mens
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 14 december 2004 @ 17:21:46 #116
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23970673
Is niet zozeer van mening veranderen, als wel veranderde omstandigheden in het betreffende topic .
  dinsdag 14 december 2004 @ 17:22:44 #117
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23970685
pi_23970774
waardoor je mening verandert
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 14 december 2004 @ 17:27:52 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23970805

Okay, okay... je hebt gelijk DE!
  dinsdag 14 december 2004 @ 17:27:56 #120
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23970808
ach ik zag het al aankomen. gg copy.
  dinsdag 14 december 2004 @ 17:31:37 #121
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23970892
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 17:27 schreef zoalshetis het volgende:
ach ik zag het al aankomen. gg copy.
Wat?
Of bedoel je nu te zeggen dat ik 'een van hen' geworden ben, een soort StepFOK! Wive?

Vind ik niet fair, eerlijk gezegd en snap ook niet zo goed waarop je dat baseert? Omdat ik het topic niet meteen op jouw wenken dichtgooi en later op die beslissing terugkom?

Daarbij vind ik 'zij en wij' denken ook niet zo prettig.

Edit: Ik geloof dat ik je bericht verkeerd interpreteerde, zoalshetis .
Xcuses .

[ Bericht 18% gewijzigd door Copycat op 14-12-2004 17:35:27 (mod spells dom backwards...) ]
  dinsdag 14 december 2004 @ 17:35:15 #122
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23970987
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 17:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat?
Of bedoel je nu te zeggen dat ik 'een van hen' geworden ben, een soort StepFOK! Wive?

Vind ik niet fair, eerlijk gezegd en snap ook niet zo goed waarop je dat baseert? Omdat ik het topic niet meteen op jouw wenken dichtgooi en later op die beslissing terugkom?

Daarbij vind ik 'zij en wij' denken ook niet zo prettig.
haal eens diep adem. beetje dollen mag best. of ga je nu zeggen dat ik minder leuk ben geworden/ meer irritant sinds je mod bent? ik heb respect voor je.
  dinsdag 14 december 2004 @ 17:36:40 #123
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23971022
Zie mijn edit...
  dinsdag 14 december 2004 @ 17:36:48 #124
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23971026
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 17:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Edit: Ik geloof dat ik je bericht verkeerd interpreteerde, zoalshetis .
Xcuses .
ik snap best dat modden soms vermoeiend is. maar je doet het goed hoor.
  dinsdag 14 december 2004 @ 17:37:31 #125
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23971044
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 17:36 schreef Copycat het volgende:
Zie mijn edit...
zag ik pas daarna.
  woensdag 15 december 2004 @ 02:40:03 #126
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23982009
misschien kan het topic van de joker kastanogwat over mij ff dicht, dank. zal hem ook ten goede komen.
pi_23982683
Heeft Loedertje gedaan dmv gastslotje
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Official ESF Kreviewer woensdag 15 december 2004 @ 16:41:42 #128
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_23992470
quote:
Op woensdag 15 december 2004 16:22 schreef DarkElf het volgende:
kickje naar onzin, in overleg....
Met wie is dat overlegd, potverdrie. .
pi_23992519
met mezelf, robbie, marijke en yvonne.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Official ESF Kreviewer woensdag 15 december 2004 @ 16:45:46 #130
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_23992551
Nou vooruit dan. Al past dat topic dan weer net niet in onzin, mara goed, dat is mijn menig.
pi_24022311
Hello mods, kan een topic puur over de tegenstellingen man/vrouw wel? Of is dat ook te algemeen?
pi_24022405
tegenstellingen in wat? algemeen of emotioneel... of..

of gaan we dan weer zo'n dertien in een dozijn generalisatie topic krijgen,
want daar hebben we er al zat van gehad
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_24022470
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:49 schreef DarkElf het volgende:
tegenstellingen in wat? algemeen of emotioneel... of..
Sorry, had wat specifieker moeten wezen. Emotioneel gezien, richtend op behoeftes en communicatie in een relatie.
  donderdag 16 december 2004 @ 21:53:23 #134
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24022510
Vrouwen... vragen meteen zo door .
Zijn er trouwens niet al topics over de sekseverschillen... ?
pi_24022514
gooi maar open, maar ik hoop niet dat we weer zo'n standaard generalisatie topic gaan krijgen, misschien dat mensen wat dieper op dingen in kunnen gaan dan alleen dat
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_24022604
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:53 schreef Copycat het volgende:
Vrouwen... vragen meteen zo door .
Zijn er trouwens niet al topics overde sekseverschillen... ?
Mjah, dood of in de klaagbaak met weinig perspectief. Imho, geen topic dat wederzijds begrip kan kweken.
  donderdag 16 december 2004 @ 21:57:29 #137
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24022628
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:53 schreef DarkElf het volgende:
ik hoop niet dat we weer zo'n standaard generalisatie topic gaan krijgen, misschien dat mensen wat dieper op dingen in kunnen gaan dan alleen dat
Dus een goede TT en OP zijn gewenst ...
pi_24022666
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dus een goede TT en OP zijn gewenst ...
Je hebt gelijk. Dat was de vorige keer inderdaad niet in orde. Ik ga ermee aan de slag.
pi_24084424
Kan mijn topic over scheten in je relatie niet verplaatst worden naar Lifestyle of desnoods naar onzin als het hiet niet op zijn plaats is?
Het had volgens mij wel de potentie om een grappig topic te worden al gaat het inderdaad niet over en R&P?
Een heer met stijl
  zondag 19 december 2004 @ 17:28:51 #140
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24084973
Over humor valt blijkbaar te twisten...
In ieder geval ga ik dat topic niet heropenen en elders heen schoppen.
Denk niet dat me dat in dank wordt afgenomen .
pi_24087106
Topic was "te lollig" voor Lif, en schoppen naar onzin doen we niet zomaar.
Dus heropenen in onzin is een optie maar idd zwiepen doen we hem niet.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 21 december 2004 @ 13:57:50 #142
78575 francoise
this is so real...
pi_24115884
Mag mijn topic weer open? http://forum.fok.nl/topic/563571
  dinsdag 21 december 2004 @ 14:06:22 #143
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24116050
Done.
pi_24140755
Kan iemand hier ff mijn geprul verwijderen.. het is echt mijn dagje niet
  woensdag 22 december 2004 @ 16:57:57 #145
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24140837
Ik zag het al...
Ik delete wel even het een en ander.
pi_24166512
quote:
Op woensdag 22 december 2004 16:57 schreef Copycat het volgende:
Ik zag het al...
Ik delete wel even het een en ander.
Er is een topic over je in NWS.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24167157
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_24186729
Test 1,2...

Tja...
  zaterdag 25 december 2004 @ 23:26:41 #149
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_24208750
Hoe zorg je voor rust in je leven? of in dat van mij ;)

wordt een beetje volgescheten

[ Bericht 67% gewijzigd door hellmondunited op 25-12-2004 23:53:49 ]
OJAAJOH?
pi_24210650
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 23:26 schreef hellmondunited het volgende:
Hoe zorg je voor rust in je leven? of in dat van mij ;)

wordt een beetje volgescheten
Cool! Een dynamische reactie die steeds weer nieuwe topics aanlevert om in op te kunnen ruimen!
Wat een prachtig kerstcadeau voor Copycat!
  zondag 26 december 2004 @ 00:45:06 #151
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24210807
quote:
Op zondag 26 december 2004 00:39 schreef Bombie het volgende:

Wat een prachtig kerstcadeau voor Copycat!
Ik heb het dan ook met beide handen uit Hellmonds' handen gegrist
  zondag 26 december 2004 @ 15:02:21 #152
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_24218067
quote:
Op zondag 26 december 2004 00:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb het dan ook met beide handen uit Hellmonds' handen gegrist

OJAAJOH?
pi_24247472
Afgunst.

Slotje. Levert niet het gewenst resultaat op.

The gum you like, is coming back in style.
pi_24247663
ok.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_24326630
Huh ? Wat is er mis met het topic ?
pi_24326690
er is reeds een topic voor de beste wensen.

en ik neem aan dat je fatsoen genoeg hebt om op
een normale manier te posten daar.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 31 december 2004 @ 20:00:45 #157
11682 Moonah
Jolie femme
pi_24326780
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 19:53 schreef gelly het volgende:
Huh ? Wat is er mis met het topic ?
Nou, idd DE, wat is er in hemelsnaam mis met dat topic?
pi_24326816
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 19:56 schreef DarkElf het volgende:
er is reeds een topic voor de beste wensen.
Maar ik wil helemaal niemand de beste wensen toewensen.
pi_24327096
Mag ie weer open ?
pi_24327203
nee. je hoeft helemaal niemand de beste wensen te geven maar ik vind het niet normaal om mensen nare dingen toe te wensen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_24327233
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 20:25 schreef DarkElf het volgende:
nee. je hoeft helemaal niemand de beste wensen te geven maar ik vind het niet normaal om mensen nare dingen toe te wensen.
Waarom is dat niet normaal ? Zoiets hoort juist in R&P thuis.
  vrijdag 31 december 2004 @ 20:30:12 #162
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_24327310
niet doen.

[ Bericht 96% gewijzigd door DarkElf op 31-12-2004 20:44:01 ]
OJAAJOH?
pi_24327491
kappen, ik ben duidelijk geweest.

[ Bericht 96% gewijzigd door DarkElf op 31-12-2004 20:44:23 ]
pi_24327686
Haha, nu mag je zelfs in heeft moderatietopic al geen commentaar meer leveren. Gaat goed in R&P.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 14:20:55 #165
97653 ANGE
Just me...
pi_24391622
Copycat, waarom mocht het topic over automutilatie niet open blijven? Ja, ik heb je sluitpost gelezen en ja ik weet dat het eigenlijk niet in r&p hoort. Maar dit was geen topic waarin iemand met zijn eigen verhaal kwam en andere mensen advies gaven (wat dus verkeerd zou kunnen uitpakken). Het was ook geen topic dat triggerend kon werken. Het ging puur om het waarom. En ik denk dat dat wel belangrijk is om open te laten. Zodat misschien wat meer mensen het begrijpen. En zeker ook gezien het feit dat er vrij veel reactie's in die paar minuten kwamen. Kennelijk wilden best wel wat mensen daar iets over zeggen. Misschien kun je er nog eens over denken?
* What's wrong with being good? *
  dinsdag 4 januari 2005 @ 14:27:06 #166
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24391752
Voorlopig laat ik 'm nog even dicht ANGE, inderdaad om de reden zoals opgegeven in de sluitpost.
Maar ik denk er nog even over en zal straks even met DarkElf overleggen wat we hiermee doen, want ik snap je punt ergens wel. Maar vooralsnog blijft ie dus nog even gesloten...
Stay tuned .
  dinsdag 4 januari 2005 @ 14:28:34 #167
97653 ANGE
Just me...
pi_24391780
Oke. Bedankt.
* What's wrong with being good? *
  dinsdag 4 januari 2005 @ 14:50:09 #168
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24392177
Hij is weer open.
pi_24409526
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 12:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wow, dan moet je wel een behoorlijke kutsnol zijn .
Vraagje aan de Fok!-programmeurs: Is het mogelijk om users automatisch uit m'n lijst te filteren? Dan hoef ik de berichten van deze piieeeep-user niet meer te zien ...

Zou je deze user een officiele waarschuwing willen geven? De TS heeft het al moeilijk genoeg zonder dit soort opmerkingen
  woensdag 5 januari 2005 @ 12:56:27 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24409663
Bright... je weet inmiddels wel dat dat niet kan, mensen en topics uit je AT te filteren.

De waarschuwings-vraag laat ik even over aan mijn collegae van dit betreffende forum...
  woensdag 5 januari 2005 @ 12:59:56 #171
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24409724
Eerste vraag: ik zou 't niet weten. Ik ben dan ook geen programmeur, maar slechts een simpel huis-tuin en keukenmodje .

Tweede vraag: Ik snap dat je de opmerking van Kastanova ongepast vindt, maar in al zijn ongenuanceerdheid heeft hij ergens wel een eye-openend punt.
Niet dat TS is wat Kasta oppert, maar dat ze misschien een beetje blind is voor de 'mindere' kanten van haar partner.

Een officiële waarschuwing volgt dan ook niet, maar Big Brother watched wel...
  woensdag 5 januari 2005 @ 13:02:31 #172
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24409777
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 12:59 schreef Copycat het volgende:
Eerste vraag: ik zou 't niet weten. Ik ben dan ook geen programmeur, maar slechts een simpel huis-tuin en keukenmodje .

Tweede vraag: Ik snap dat je de opmerking van Kastanova ongepast vindt, maar in al zijn ongenuanceerdheid heeft hij ergens wel een eye-openend punt.
Niet dat TS is wat Kasta oppert, maar dat ze misschien een beetje blind is voor de 'mindere' kanten van haar partner.

Een officiële waarschuwing volgt dan ook niet, maar Big Brother watched wel...
misschien gaat dat beter als je je zonnebril afdoet?
pi_24473053
Mijn lieve papa

Moet me toch iets van mijn hart, waarom mag er geen interesse worden getoond?
Want dat is wat ik zie, gewoon oprechte interesse... in de TS, Defender in dit geval.

Kijk als iedereen het opeens doet, dan krijg je opsomming, maar 1 persoon, en dan nog wel gemeend?
Is dat echt not done?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  zaterdag 8 januari 2005 @ 23:03:12 #174
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24473224
Is gewoon een lijn die we trekken. Ongeacht de aard van het topic en de oprechtheid van de betreffende user; waar ik, zoalshetis kennende, ook helemaal niet aan twijfel.
Je kunt nu eenmaal niet met twee maten meten.
Besides, misschien heeft TS nu even geen zin om te reageren (wat ik me ook heel goed kan voorstellen) en kan zo'n updateverzoek onnodige druk geven.
Ik snap dat mensen willen weten hoe het nu met TS gaat, maar ik vind bovenal dat het aan haar is om een update te geven. In haar eigen tijd, wanneer ze daar zelf behoefte aan heeft en niet om de (oprechte) behoefte van ons te bevredigen.

Vandaar dus.
pi_24473311
Onnodige druk?

Okay, het zal wel...
  zondag 9 januari 2005 @ 08:14:07 #176
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24479995
Ik weet niet of ik dat hier kan vragen, denk het wel maar correct me if I'm wrong.

Is er een topic dat gaat over twijvels over een diagnose? Iemand (of meerderen) die zich afvraagt of de diagnose wel juist is en wat er toen verder gebeurd is? Geen 'ik las het een of het ander en dacht dat het over mij ging' gedoe maar gewoon iemand bij wie dit gebeurd is. Ik heb heb zelf wel gezocht maar kon niks vinden, misschien lees ik eroverheen of weet iemand 'toevallig' wel een topic wat hierover gaat. Sowieso bedankt.
pi_24480466
melismay en ik hebben tegelijkertijd een nieuw hvjjn-topic aangemaakt (je hebt timing of je hebt niet hahaha), dus er mag er wel 1 dicht, die van mij bijvoorbeeld
  zondag 9 januari 2005 @ 11:45:33 #178
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24481289
quote:
Op zondag 9 januari 2005 08:14 schreef Luchtbel het volgende:
Ik weet niet of ik dat hier kan vragen, denk het wel maar correct me if I'm wrong.

Is er een topic dat gaat over twijvels over een diagnose? Iemand (of meerderen) die zich afvraagt of de diagnose wel juist is en wat er toen verder gebeurd is? Geen 'ik las het een of het ander en dacht dat het over mij ging' gedoe maar gewoon iemand bij wie dit gebeurd is. Ik heb heb zelf wel gezocht maar kon niks vinden, misschien lees ik eroverheen of weet iemand 'toevallig' wel een topic wat hierover gaat. Sowieso bedankt.
Zover wij weten is er hier geen topic over. En eerlijk gezegd, vinden we dat ook niet echt een gemis.
Want, als je een diagnose van een specialist niet vertrouwt, om welke reden dan ook, lijkt het ons slimmer om voor een second opinion naar een andere specialist te gaan. Simpelweg omdat specialisten niet voor niets specialisten zijn.

Succes!
  zondag 9 januari 2005 @ 11:46:33 #179
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24481303
In jouw HVJJN topic werd al gereageerd, dus heb het topic van Mellismay dichtgegooid.
  zondag 9 januari 2005 @ 12:13:54 #180
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24481670
quote:
Op zondag 9 januari 2005 11:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zover wij weten is er hier geen topic over. En eerlijk gezegd, vinden we dat ook niet echt een gemis.
Want, als je een diagnose van een specialist niet vertrouwt, om welke reden dan ook, lijkt het ons slimmer om voor een second opinion naar een andere specialist te gaan. Simpelweg omdat specialisten niet voor niets specialisten zijn.

Succes!
Ik wou er ook geen openen, alleen maar lezen
Alleen maar om te kijken hoe men te werk is gegaan, vandaar. Ik heb elders overigens al info gevonden, wel bedankt!
  dinsdag 11 januari 2005 @ 16:33:32 #181
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_24519276
Vriendin gaat te ver met drugs

Hoezo is ie dicht?
(ik heb btw ook de enige serieuze post )
feest
  dinsdag 11 januari 2005 @ 16:47:36 #182
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24519392
Om met jouw ondertitel te spreken: lijkt me aardig obvious waarom dat topic dicht is .
Het spijt me voor je dat jouw serieuze post daardoor ook het loodje heeft gelegd .
  dinsdag 11 januari 2005 @ 16:56:33 #183
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_24519473
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 16:47 schreef Copycat het volgende:
Om met jouw ondertitel te spreken: lijkt me aardig obvious waarom dat topic dicht is .
Het spijt me voor je dat jouw serieuze post daardoor ook het loodje heeft gelegd .
Maar heb je dat topic dicht gedaan voor de onserieuze antwoorden? Ik dacht dat de vraag wel redelijk serieus was.
feest
  dinsdag 11 januari 2005 @ 17:05:19 #184
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24519549
Come on...
De onserieuze reacties beginnen al in de OP...
TT is 'Mijn vriendin gaat te ver met drugs' oid en uit de OP blijkt dat de vriendin een paar kilometer verderop haar drugs gaat halen. Dit tot ongenoegen van B.R. Oekhoest...
Wake up and smell the coffeeshop .
  dinsdag 11 januari 2005 @ 17:09:55 #185
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24519605
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 23:03 schreef Copycat het volgende:
Is gewoon een lijn die we trekken. Ongeacht de aard van het topic en de oprechtheid van de betreffende user; waar ik, zoalshetis kennende, ook helemaal niet aan twijfel.
Je kunt nu eenmaal niet met twee maten meten.
Besides, misschien heeft TS nu even geen zin om te reageren (wat ik me ook heel goed kan voorstellen) en kan zo'n updateverzoek onnodige druk geven.
Ik snap dat mensen willen weten hoe het nu met TS gaat, maar ik vind bovenal dat het aan haar is om een update te geven. In haar eigen tijd, wanneer ze daar zelf behoefte aan heeft en niet om de (oprechte) behoefte van ons te bevredigen.

Vandaar dus.
sorry ik wist niet dat dit een lijn is die jullie op fok trekken. overigens vind ik het persoonlijk erg ver gaan dat je het hebt over behoefte bevrediging absoluut niet cool van je.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 18:09:42 #186
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24519690
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 17:09 schreef zoalshetis het volgende:
sorry ik wist niet dat dit een lijn is die jullie op fok trekken. overigens vind ik het persoonlijk erg ver gaan dat je het hebt over behoefte bevrediging absoluut niet cool van je.
Van jou verwachtte ik eerlijk gezegd wel dat je dit eufemistisch taalgebruik zou begrijpen. Een droom in duigen ... Als ik je gevoelens heb gekwetst... Xcuz. Was niet zo bedoeld.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 19:16:56 #187
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24520466
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 18:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Van jou verwachtte ik eerlijk gezegd wel dat je dit eufemistisch taalgebruik zou begrijpen. Een droom in duigen ... Als ik je gevoelens heb gekwetst... Xcuz. Was niet zo bedoeld.
zag weinig eufemisme, maar zand erover. hoop dat ik snel weer je droom kan repareren.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 20:50:11 #188
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_24520886
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 17:05 schreef Copycat het volgende:
Come on...
De onserieuze reacties beginnen al in de OP...
TT is 'Mijn vriendin gaat te ver met drugs' oid en uit de OP blijkt dat de vriendin een paar kilometer verderop haar drugs gaat halen. Dit tot ongenoegen van B.R. Oekhoest...
Ik ben gewoon te goed gelovig.
quote:
Wake up and smell the coffeeshop .
Hmmm...

feest
pi_24526391
mag hier een slotje op?

Vriendin "vreemd" gegaan
Extremistisch gematigd.
  woensdag 12 januari 2005 @ 02:47:55 #190
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24526696
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 02:14 schreef P8 het volgende:
mag hier een slotje op?

Vriendin "vreemd" gegaan
waarom? omdat je het niet aankan?

[ Bericht 1% gewijzigd door zoalshetis op 12-01-2005 03:08:03 ]
  woensdag 12 januari 2005 @ 08:54:23 #191
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24527968
Zucht... waarom denken sommige mensen dat wanneer ze een topic in R&P openen enkel bijval en begrip hen ten deel zal vallen? Denk in het vervolg even wat langer na voordat je op de 'nieuw topic' knop duwt. Als je geen commentaar wenst, kun je beter in je dagboek schrijven.
pi_24530431
En ik wilde wel net een topic openen over hoe ik vind dat mijn vriendin en ik elkaar te allen tijde vrij moeten kunnen laten om onszelf te ontwikkelen, behalve wanneer zij (een nader te bepalen) iets doet dat mij niet zint.
Dat gaat dan ook gesloten worden, zeker?

Wat moet ik nu toch?
  woensdag 12 januari 2005 @ 12:31:02 #193
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24530577
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 12:21 schreef Bombie het volgende:
Wat moet ik nu toch?
open er een topic over

Dat topic werd gesloten op verzoek van TS.
Als jij er een dubbele moraal op nahoudt en daarover serieus van gedachten wilt wisselen met mede-users staat je dat helemaal vrij...
Maar jij als oudgediende (...) weet dat de bal teruggekaatst kan worden, dus je gaat ook niet zeuren om een slotje als de reply's niet in je straatje passen... toch...?
  woensdag 12 januari 2005 @ 20:16:11 #194
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_24536546
Ik wou in ieder geval mijn nederige excuses aanbieden aan copycat. Ik hoop dat je wel hebt kunnen slapen vannacht.

Gaarne vergeving voor mijn dwaling in het 'ouder van een extreem rechts kind...' topic. Ik begrijp dat je er helemaal puntdol van wordt met een horenhoofd op de koop toe en ik zal voortaan beter lezen voor ik wat post.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  donderdag 13 januari 2005 @ 10:34:33 #195
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24543157

Bij deze zijt gij vergeven, Pappie_Culo!

En nee, ik heb niet echt veel geslapen vannacht...
  donderdag 13 januari 2005 @ 18:30:11 #196
11682 Moonah
Jolie femme
pi_24549904
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 10:34 schreef Copycat het volgende:

En nee, ik heb niet echt veel geslapen vannacht...
Well done beeb!!!!!
pi_24552326
Lekker genoikt?

Ik heb heerlijk geslapen
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  donderdag 13 januari 2005 @ 23:58:27 #198
11682 Moonah
Jolie femme
pi_24554628
Zeg Cc-beeb, ik heb je de hele avond niet on-line gezien.
pi_24565759
Waarom gaat nu alles meteen op slot?

Ik ben nu wel erg benieuwd naar dat topic van Harry Sack : dagboekonthullingen
Kon het niet gewoon een schopje krijgen?
  vrijdag 14 januari 2005 @ 16:58:47 #200
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24565822
Dan klik je op de link in dat gesloten topic... een flauwe glimlach zal je ten deel vallen.
Een topic met enkel een link en een OP van lik-me-vestje ga ik niet kicken naar een ander subforum.
Wil je een topic openen, lijkt het me niet te veel gevraagd je daar een beetje moeite voor te getroosten.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 17:20:05 #201
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24566164
laat maar, Stali. Het is hier niet voor niets Relaties en Problemen. Dat 2e overkomt moddereters ook wel eens..
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_24566395
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 16:58 schreef Copycat het volgende:
Dan klik je op de link in dat gesloten topic... een flauwe glimlach zal je ten deel vallen.
Een topic met enkel een link en een OP van lik-me-vestje ga ik niet kicken naar een ander subforum.
Wil je een topic openen, lijkt het me niet te veel gevraagd je daar een beetje moeite voor te getroosten.
Ik denk dat de link niet goed werkte en waarschijnlijk wanneer wel geen woorden meer nodig had. Maar naast dit, gooi dan niet een topic dicht met alleen een stompzinnig 'doei' wanneer je het ook normaal kunt zeggen zoals je hier doet. Niet iedereen wil willens en wetens baggeren en Harry Sack is geen baggeruser laat staan newbie.
pi_24566451
Nu is het iig duidelijk.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_24566486
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 17:38 schreef DarkElf het volgende:
Nu is het iig duidelijk.
Wat? Doet de link het?
  vrijdag 14 januari 2005 @ 17:44:37 #205
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24566548
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 17:34 schreef Stali. het volgende:

[..]

Ik denk dat de link niet goed werkte en waarschijnlijk wanneer wel geen woorden meer nodig had. Maar naast dit, gooi dan niet een topic dicht met alleen een stompzinnig 'doei' wanneer je het ook normaal kunt zeggen zoals je hier doet. Niet iedereen wil willens en wetens baggeren en Harry Sack is geen baggeruser laat staan newbie.
(hoor je het eens van een ander, CarbonCopy)

Speciaal voor jou: http://jpt.tomaatnet.nl/pic/vrouwelijk-en-mannelijk-dagboek.pps
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_24566557
dat een OP wat werk vereist en dat men niet topics opent met slechts een link, of die nou werkt of niet.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 14 januari 2005 @ 18:09:18 #207
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24566921
Daarbij, Harry_Sack is geen newbie en zou dus ook als geen ander kunnen weten dat de OP geen pan gaf.
Bij mij werkte de link trouwens gewoon.
  donderdag 20 januari 2005 @ 18:51:45 #208
88909 Hel1tjuhh
Girl..Power :P
pi_24654462
Slotje op Jongen wel geinteresseerd van SV

Niemand kan wat met dat topic, bovendien snapt niemand het verhaal en de TS vraagt niet om advies of wat dan ook..
Don't look at the past.. But live to the future...
pi_24656178
Topic "Vriendschap?" kan ook wel dicht, OP is verwijderd.
Helaas, heb nog zo mijn best gedaan om het te begrijpen en advies te geven
  donderdag 20 januari 2005 @ 20:47:42 #210
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24656220
Ah, okay.
Dank voor het melden, allebei!
  zaterdag 22 januari 2005 @ 19:52:34 #211
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_24693341
beste moderators,

Waar is mijn topic gebleven

R. , Ik zal je missen maat...
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_24694066
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 19:52 schreef Minisuisse het volgende:
beste moderators,

Waar is mijn topic gebleven

R. , Ik zal je missen maat...
Dat vroeg ik mij inderdaad ook al af.
pi_24694107
Geen idee, misschien heeft iemand op een verkeerd knopje gedrukt, ik zal 'm even boven water vissen.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  zaterdag 22 januari 2005 @ 20:34:57 #214
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_24694241
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 20:28 schreef shmoopy het volgende:
Geen idee, misschien heeft iemand op een verkeerd knopje gedrukt, ik zal 'm even boven water vissen.
Fijn
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
  maandag 24 januari 2005 @ 11:16:58 #215
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24720588
Kan Ik wil niet weer terug vallen! niet gewoon weer open? Delete gewoon de reacties van laffer en turkboy en je bent klaar .

Ik vond het verder wel een interessant topic eigenlijk.

/edit Ik had er overigens ook vannacht al snel een topicreport over geopend, maar daar wordt in het geheel niet naar gekeken, is het wel

[ Bericht 27% gewijzigd door Lemmeb op 24-01-2005 11:37:48 ]
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  maandag 24 januari 2005 @ 12:07:40 #216
107760 OoDaniëlOo
Altijd even lief...
pi_24721474
WTF is er met mn JoeyT account gebeurddddddddddddd??????????????????????

Combinatie wachtwoord en gebruikersnaam klopt niet, terwijl die toch echt hetzelfde is geblevennnnnn!!!!!!!!!

Schiet lekker op hiero
Raadsel: Het is christelijk, tegen abortus, zit in de sex addicts crew en heeft zich ongelovelijk hard laten uitwonen door WeirdMicky?
pi_24721589
quote:
Op maandag 24 januari 2005 12:07 schreef OoDaniëlOo het volgende:

Combinatie wachtwoord en gebruikersnaam klopt niet, terwijl die toch echt hetzelfde is geblevennnnnn!!!!!!!!!

Schiet lekker op hiero
Ik zou zeggen, mail even...

forum@fok.nl
pi_24721604
idd ff mailen naar forum@fok.nl, wij kunnen hier niets mee doen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 24 januari 2005 @ 13:18:18 #219
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_24722635
quote:
Op maandag 24 januari 2005 12:07 schreef OoDaniëlOo het volgende:

Schiet lekker op hiero
Nu ben ik wel benieuwd of dit JoeyT of de beroemde huisgenoot van JoeyT is die dit post...
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
  maandag 24 januari 2005 @ 14:16:59 #220
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24723766
quote:
Op maandag 24 januari 2005 11:16 schreef Lemmeb het volgende:
Kan Ik wil niet weer terug vallen! niet gewoon weer open? Delete gewoon de reacties van laffer en turkboy en je bent klaar .

Ik vond het verder wel een interessant topic eigenlijk.

/edit Ik had er overigens ook vannacht al snel een topicreport over geopend, maar daar wordt in het geheel niet naar gekeken, is het wel
Ik zou het op prijs stellen als ik hier een antwoord op kreeg .

Zelfs de OP van het betreffende topic was toch behoorlijk sterk. Ik kan het wellicht begrip voor opbrengen dat hij dicht blijft, maar vertel me dan tenminste waarom dat in jullie ogen de beste oplossing is.
  maandag 24 januari 2005 @ 14:23:23 #221
107760 OoDaniëlOo
Altijd even lief...
pi_24723863
quote:
Op maandag 24 januari 2005 13:18 schreef merdeka het volgende:

[..]

Nu ben ik wel benieuwd of dit JoeyT of de beroemde huisgenoot van JoeyT is die dit post...
De enige echte, maar we zitten er dus allebei mee... Hij kwam naar me toe of ik het WW veranderd had ennu kunnen we er beide dus niet op En het gare is dat ik mn account had aangemaakt mbv een emailadres die ik nooit meer gebruikt heb ... Dus nu ben ik boos
Zonde van mn mooie account,maja zal iig ff mailen met deze account...
Raadsel: Het is christelijk, tegen abortus, zit in de sex addicts crew en heeft zich ongelovelijk hard laten uitwonen door WeirdMicky?
pi_24725016
ook mods kijken wel eens ergens over heen , (ik bedoel je post hier) en als er zo weinig ontopic gepost is en het topic uit meerdere offtopic geleuter pagina's bestaat, dan gooien wij een slotje. Is niets nieuws. Maar de betreffende ts mag natuurlijk het opnieuw proberen in de hoop dat mensen dit keer gewoon ontopic reageren als ware zij normale mensen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 25 januari 2005 @ 15:23:42 #223
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24742466
quote:
Op maandag 24 januari 2005 15:44 schreef DarkElf het volgende:
ook mods kijken wel eens ergens over heen
Niet persoonlijk bedoeld, maar dat lijkt de laatste tijd wel vaker te gebeuren . Ik heb niet het idee dat het niveau van modereren op het forum als geheel er de laatste tijd beter op is geworden.

En hoe zit het met die zgn. "topicreports"? Heeft het überhaupt nut om die te posten, of kijkt toch niemand daar naar? Ik heb het nu een paar keer gedaan, zonder enig resultaat .

Zet die optie dan gewoon helemaal uit, als het toch niet werkt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Lemmeb op 25-01-2005 15:30:09 ]
pi_24742783
er wordt heus naar gekeken, en vaak ook wat mee gedaan.
Misschien gebeurt er niet mee wat de persoon die het report maakt wilt
maar dat is natuurlijk lastig; wij kijken wrs weer anders naar dingen dan
anderen en Cc weer anders dan ik en andersom..

we negeren ze iig nooit bewust als dat al gebeurt.

Cc en ik zitten allebei in een drukke tijd en dus zijn we misschien
iets minder vaak, of misschien alleen zichtbaar aanwezig. Zoiets kan
gebeuren, hoe vervelend het ook is.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_24743502
Voor wat het waard is: ik vind dat CC en DE heel goed werk leveren. Heb echt geen klagen en als ik iets vraag is het meestal bijna direct aangepast. Valt weinig tot niets op aan te merken volgens mij.

En dat er soms eens drukkere tijden zijn, dat is maar meer dan normaal. Het leven mag ook niet rond Fok! alleen draaien. En hoe je het ook draait of keert, mods hebben ook een leven.

Laat ik het kort en bondig uitleggen: Keep up the good work
pi_24743632
thenks
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 25 januari 2005 @ 18:58:33 #227
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24745801
Maar zo'n "topicreport", via dat gele uitroepteken bovenaan een topic, dat zou dus wel ergens aan moeten komen, ook als ik het middenin de nacht plaats?
pi_24746488
wij zien dat naast de TT staan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 26 januari 2005 @ 15:46:13 #229
7152 Inbox4me
 Zo kijk ik altijd
pi_24761542
De laatste tijd valt het me op dat in R&P er veel k*t reacties staan op in mijn ogen serieuze dingen. Als voorbeeldje: beste jan-peter

De eerste de beste reactie slaat gewoon werkelijk nergens op (de derde overigens ook niet). Dit soort one-liners kom ik tegenwoordig (te) vaak tegen. Het is niet grappig, helpt soms serieuze topics om zeep en kan daarnaast ook kwetsend zijn voor de TS die met een probleem zit.

Dit is slechts een voorbeeldje: er zijn er veel meer. Er spoken kennelijk veel users rond die denken dat R&P onzin is of zo. Kan hier misschien strenger op gemod worden?
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
pi_24761772
r&p is een serieus forum ja, maar dat betekent niet dat posts die niet al te serieus zijn weggehaald worden. als iemand echt te ver gaat, te grof wordt of iedere keer verkloot, wordt er als het goed is ge edit, gewaarschuwd etc etc..

ik heb het hier al eens omschreven: http://forum.fok.nl/topic/604750/9/25#23189935
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_24786186
Feli darkelf.
Lambo of Rekt
pi_24792279
Dank je
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_24851478
In mn gehaastheid iets willen posten in HVJJN, aangezien de andere vol was een nieuwe aangemaakt. Niet gezien dat de vorige al deel 294 dus mag het veranderd worden in deel 295 Dank!
  maandag 31 januari 2005 @ 15:16:52 #234
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24851521
Welkom!
  donderdag 3 februari 2005 @ 17:32:46 #235
112892 Anguisy
The Enema Bandit
pi_24904959
Kan iemand hier Vader met psychische problemen even naar kijken? Sommige posts zijn niet bepaald "fijn" voor TS.
  donderdag 3 februari 2005 @ 17:38:47 #236
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24905069
Gedaan.
  donderdag 3 februari 2005 @ 17:40:06 #237
112892 Anguisy
The Enema Bandit
pi_24905093
pi_24918908
Fijn dat ik het ook nog uit kon leggen:

Spreuken over persoon die zijn vrienden vergeet?
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:48:22 #239
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24918959
Jij opent een vaag topic om vervolgens te gaan pitten?
Maar ik luister/lees... dus leg uit .
pi_24919096
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 11:48 schreef Copycat het volgende:
Jij opent een vaag topic om vervolgens te gaan pitten?
Correct. Met de gedachte dat ik dan de volgende ochtend re reacties zou kunnen lezen.
quote:
Maar ik luister/lees... dus leg uit .
Te laat nu... om meerdere redenen.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:59:19 #241
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24919157
Je kunt op je vingers natellen dat je met zo'n topic vooral, zo niet enkel, onzinreacties krijgt.
Om dat in betere banen te leiden, doe je er dus slimmer aan zo'n topic niet vlak voor je bedtijd te openen.
pi_24926661
Ik snap best dat er regels zijn, maar het kan toch niet zo zijn dat Yvonne ijskoud zegt dat het topic maar dicht moet en dat ik het maar moet uitzoeken? Op mailtjes reageert ze niet, als ik opbel hangt ze op. Heb je enig idee hoe ik hieronder lijd? Hoe mijn kinderen hier onder lijden?
pi_24926768
Heb je ook enig idee wat voor vernedering dit is? Om dit zo en publique op het forum te gooien?
pi_24926813
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 22:18 schreef EllenV. het volgende:
Heb je ook enig idee wat voor vernedering dit is? Om dit zo en publique op het forum te gooien?
Psies, doe het dan ook niet.
Topic blijft dicht, hou er gewoon over op.
pi_24926834
quote:
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_24926857
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 22:21 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Psies, doe het dan ook niet.
Topic blijft dicht, hou er gewoon over op.
Ja, jij hebt makkelijk praten! Kom op zeg! Ik open wel overnieuw, op een andere wijze Door jou is er helemaal geen kans meer op herstel, besef je dat?
pi_24926880
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 22:23 schreef EllenV. het volgende:

[..]

Ja, jij hebt makkelijk praten! Kom op zeg! Ik open wel overnieuw, op een andere wijze Door jou is er helemaal geen kans meer op herstel, besef je dat?
.

Ja, shmoopy is the source of all evil in dit verhaal. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_24926881
misschien een tip voor ellenV, schrijf een handgeschreven brief.
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  Admin vrijdag 4 februari 2005 @ 22:24:33 #249
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24926882
quote:
lieve Ellen,
je man probeerde me te versieren...

Dit zal wel een schok zijn, maar het is waar..
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_24926927
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 22:24 schreef yvonne het volgende:

[..]

lieve Ellen,

goed topic

pi_24926936
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 22:24 schreef yvonne het volgende:

[..]

lieve Ellen,

Ik kan dat niet geloven. Je weet hoe Pascal is? Hij houdt van mij, hij houdt van de kinderen. Ik weet wel dat jullie ruzie hadden. Je bent echt mijn beste vriendin, nog steeds, en ik vraag je nu, als een hartsvriendin, of je ECHT de waarheid spreekt?
pi_24926938
Koekje d'r bij?
pi_24927014
!
pi_24927027
Oh, ben jij díe Ellen, van die vieze vent met z'n pik?

Nou, dan blijf ik nog even lurken.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 22:50:39 #255
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24927497
Ik mis ook altijd alles .
  vrijdag 4 februari 2005 @ 22:53:45 #256
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_24927559
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 22:50 schreef Copycat het volgende:
Ik mis ook altijd alles .
En dat noemt zich moderator R&P
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_24927575
de rel is in een ander topic, hier is niets te zien
  vrijdag 4 februari 2005 @ 23:02:37 #258
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24927753
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 22:53 schreef Tarak het volgende:
En dat noemt zich moderator R&P

Ik dacht dat Desperate Housewives me meer drama zou geven... stomme ik.
pi_24929928
CC, sorry. .
Oi!
pi_24929957
ik wil toch wel weten hoe dit afloopt

Godverdomme kutwijf, Yvonne ja.

misschien dat die pascal nog wat details te melden heeft
  zaterdag 5 februari 2005 @ 01:00:23 #261
113380 demediadoodt
Neen, het is geen taalfout.
pi_24929969
Valt me echt van je tegen MUUS dat jij ook deel uitmaakt van het complot.
Er staat GEEN spelfout in mijn gebruikersnaam, het was een bewuste keuze, en ik sta er nog steeds volledig achter enzo.
R@b: "Ik voel me inderdaad superieur aan het volk wat uit de riolen van Allah omhoogborrelt"
pi_24929971
Rellen is leuk. Er moet een subforum voor komen, want het strookt niet met het überknuffelige beleid van R&P om het toe te laten.
pi_24930033
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 01:00 schreef demediadoodt het volgende:
Valt me echt van je tegen MUUS dat jij ook deel uitmaakt van het complot.
Que?
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 01:00 schreef heiden6 het volgende:
Rellen is leuk. Er moet een subforum voor komen, want het strookt niet met het überknuffelige beleid van R&P om het toe te laten.
Ja, en dat knuffelbeleid moet gewoon eens dood he!
Oi!
pi_24930085
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 01:04 schreef MUUS het volgende:

[..]

Que?
[..]

Ja, en dat knuffelbeleid moet gewoon eens dood he!
Ik doe ook mijn best maar met een sprankeltje directe taal.

pi_24930093
Ach, toch weer vijf pagina's solid fun.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 01:13:51 #266
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24930175
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 00:57 schreef MUUS het volgende:
CC, sorry. .

Waar is die smilie van Xebro als je 'm nodig hebt...
Koelkast kapot, pizza verbrand, stop gesprongen, rel gemist...
Fokking Murphy's law
  zaterdag 5 februari 2005 @ 01:17:19 #267
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24930235
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 01:00 schreef heiden6 het volgende:
Rellen is leuk. Er moet een subforum voor komen,

Rellen & Psychopatie?
quote:
want het strookt niet met het überknuffelige beleid van R&P om het toe te laten.
Wil je erover praten?

pi_24930254
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 01:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waar is die smilie van Xebro als je 'm nodig hebt...
Koelkast kapot, pizza verbrand, stop gesprongen, rel gemist...
Fokking Murphy's law
Maar hey, je hebt wel meer ruimte voor nieuwe schoenen-zonder-blokhakken en nieuwe kleding, eventueel zelf gemaakt met een zeer excusief zelf gefabriceerd, grijs stofje. ! Bright side enzo. !
Oi!
pi_24930269
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 01:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Rellen & Psychopatie?
[..]

Wil je erover praten?

Nee, ik kop morgen wel een intercity. Dat spaart weer serverruimte.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 09:54:03 #270
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24932077
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 01:18 schreef MUUS het volgende:

Maar hey, je hebt wel meer ruimte voor nieuwe schoenen-zonder-blokhakken en nieuwe kleding, eventueel zelf gemaakt met een zeer excusief zelf gefabriceerd, grijs stofje. ! Bright side enzo. !
Lekker is dat...
pi_24940173
Even snel een reactie op het gesloten topic van Pascal. Dat is dus niet mijn man maar een stoker. Ik zal straks nog wel even uitwijden over de gebeurtenissen van vannacht en vandaag, maar ik ben erg moe nu.
pi_24940206
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 18:11 schreef EllenV. het volgende:
Ik zal straks nog wel even uitwijden over de gebeurtenissen van vannacht en vandaag, maar ik ben erg moe nu.
Nou, even een uurtje tukken en dan aan het werk hè?

dinsdag 8 februari 2005 @ 16:52:00 #273
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24989827
D'r zit een programmamaakster iets te doen wat verdacht veel op spammen lijkt... Vind het een beetje bah in elk geval...

geld
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_25006789
Kan er niet één topic komen over Heimwee. Er lopen er nu drie en sommige zijn omhoog geschopt vanaf 2004.
pi_25008478
Hoe is het met Ellen en Yvonne verlopen?
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_25010677
Is er een centraal borderline topic?
Heb gezocht maar vond alleen gesloten topics
pi_25014694
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 20:02 schreef Spekkiemonster het volgende:
Is er een centraal borderline topic?
Heb gezocht maar vond alleen gesloten topics
Volgens mij zijn ze hier niet zo happig meer op borderline-topics
pi_25018471
waarom niet?
pi_25019269
Waarschijnlijk vanwege de 'aanzuigende' werking.

Overigens wil ik jullie vragen de komende dagen dingen die mod-aandacht nodig hebben even hier te posten, dan kan er ingegrepen worden.
De mods van R&P zijn nl momenteel even druk, voor het nalezen van het hele forum ontbreekt me de tijd, dus als iedereen een beetje wil helpen, graag.
pi_25024853
mmm jammer dat dat niet "kan" hier
pi_25025459
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 09:41 schreef shmoopy het volgende:
dus als iedereen een beetje wil helpen, graag.
Mislukte zelfmoordpoging Wordt geen vraag of probleem in de openingspost duidelijk, beetje onzinnig.
  vrijdag 11 februari 2005 @ 17:46:49 #282
38344 knokkels
pi_25043478
Travestieten

Zou niet weten wat dat topic in R&P doet ...
pi_25046436
Beide topics konden wel dicht.
Tnx.
  zaterdag 12 februari 2005 @ 02:22:33 #284
38344 knokkels
pi_25051679
Glad to be of service Shmoop
  zaterdag 12 februari 2005 @ 16:31:00 #286
24361 Neva
Mania lovin'
pi_25058149
na de zoveelste flame en geziek van een bepaalde user naar mijn kant op ben ik het spuugzat dat betreffend user bewust mij opzoekt om mij te bashen voorbeeldje : Eerlijkheid/vertrouwen binnen een relatie kan hier niet eens wat aan gedaan worden ? heb nl niet de behoefte om me te haar niveau te verlagen en een ban te riskeren ik zit hier voor me plezier me afeiding en niet om door zo'n triesteling te achtervolgd te worden en me te laten bashen
pi_25061635
Jullie kennen elkaar?
  zaterdag 12 februari 2005 @ 21:23:17 #288
24361 Neva
Mania lovin'
pi_25062601
ja we kennen elkaar het begon met een post die ik in november ergens poste 2 maanden later heeft desbetreffende user zich speciaal aangemeld om mij af te zeiken. vanaf daar is z in topics waar ik reageerde gaan posten. boos als ik was op terug gereageerd en mijn vriend ook want dit was gewoon onnodig hield het op begon het weer. via msn dingen dinsdag uit de hand gelopen dreigementen gemaakt dus weer gezeik dinsdag ik post in hvjjn ij quote me en bashed me weer. ik ben er niet op in gegaan want ben het spuug. dinsdag reply ik een post in betreffende topic niets persoonlijks aan. ik browse wat door my active topics en lees wat na en dan heb mevrouw 2 dagen later ( het was geen active topic meer ) weer de behoefte om me af te zeiken en het persoonlijk te maken. ik ben niet verantwoordelijk wat mijn vriend doet dat ten eerste ik heb idem terug gereageerd een aantal keren in den beginne. Ik hoef dit nl niet over me heen te laten lopen lijkt me zo. Mijn plezier op fok wordt hier dusdanig door verknald en om nou door te lopen bashen wordt niemand gelukkig van. als het nou een keer gebeurd prima negeren maar het is nu al meerdere keren gebeurd en dit zou zo niet moeten gaan toch publiek forum iedereen mag posten wat die wil. maar om nu opzettelijk mensen te gaan kwetsen door de dingen persoonlik te maken vind ik persoonlijk laag. nogmaals ik heb ook vekeerd gereageerd. maar om me nou weer ergens weg te laten treiteren door betreffend persoon bedank ik voor. een oplossing weet ik niet vandaar mijn verzoek hier of er wat aan gedaan kan worden.

sorry voor de beroerde interpunctie
pi_25063156
Het is verwijderd.
  zaterdag 12 februari 2005 @ 22:15:33 #290
24361 Neva
Mania lovin'
pi_25069575
Binnenkort wordt dit hier nog mijn favo topic
melanie

En de discussiewaarde in Iedereen heeft relatieproblemen blijft een beetje zoek denk ik.
pi_25072796
Dank je, ze konden beiden dicht.
pi_25073644
Shmoopy en Copycat, jullie hebben mail
  zondag 13 februari 2005 @ 16:10:52 #294
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25073791
quote:
Op zondag 13 februari 2005 16:00 schreef Nolius het volgende:
Shmoopy en Copycat, jullie hebben mail
ik vroeg me af of het "de weblog" is of "het weblog" nadat ik even op je site was.
pi_25090744
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 21:23 schreef Neva het volgende:

<knipperdeknip>

sorry voor de beroerde interpunctie
mag ik nu wel zeuren over witregels??
burgerweeshuis
pi_25090917
nee, ik voel me niet zo goed. Ik ben die afwijzingen wat sollicitaties betreft nu al helemaal beu.
pi_25103455
quote:
Op maandag 14 februari 2005 21:42 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

mag ik nu wel zeuren over witregels??
jij.. lurker
Lang geleden

nee lieve mods ik ga dit topic niet meer gebruiken voor slowchat (denk ik )
  woensdag 16 februari 2005 @ 01:21:15 #299
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_25106714
Mag ie nu eens vol? Damn wat loopt dit topic lang
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_25160488
  zaterdag 19 februari 2005 @ 13:24:17 #301
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25160557
Uitgeslapen?

Kwam niet veel uit dat topic behalve slowchat en slap geouwehoer. Om over het flauwe onderwerp maar te zwijgen. Vandaar .

En hiermee is het mod topic volgens mij vol, dus moet ik even een nieuwe aanmaken .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')