quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:02 schreef T1andonly het volgende:
Wat was er mis met de OP van Xebro
Waarom vind je het wel erg als je bericht verwijderd wordt, maar niet als je bericht gewijzigd wordt? Dat verschil maakt toch helemaal niet zoveel uit?quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:13 schreef KonnieKipke het volgende:
Darkelf moet ff kappen met het deleten van posts. Dat KAN gewoon niet. Editten is prima, maar deleten
Ja joh.quote:Op maandag 22 november 2004 22:38 schreef DarkElf het volgende:
en in onz kan het nog wat worden
om een discussie aan te zwengelen op een normale manier zonder:quote:Op dinsdag 23 november 2004 09:39 schreef ikbendebeste het volgende:
Waar heb je anders een forum voor?
Om te discussiërenquote:Op dinsdag 23 november 2004 09:39 schreef ikbendebeste het volgende:
Waar heb je anders een forum voor?
ach het valt te proberen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 09:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja joh.
voeg daaraan maar toe: behalve MikeyMo, jouw problemen motten we niet.quote:Heb je relatieproblemen, of zit je in een diep psychologisch gat? Stort hier je hart uit, en heb steun aan de reacties van anderen.
Dat hele R&P is nb gebaseerd op persoonlijk verhalenquote:Idd, lekker sneu om dat via MSN te laten weten.
Dan kun je beter het hele verhaal inclusief sappige details op Fok! pleuren!
Hoe weet jij nou weer dat dat een vete is?quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:05 schreef Frenkie het volgende:
Er zit een verschil tussen een persoonlijk verhaal en een vete proberen uit te vechten.
Schat, ik ben oud, bejaard en belegen.quote:Op woensdag 24 november 2004 13:59 schreef koala2002 het volgende:
Eeuhm, komt moonah nu ook weer terug als modplease please
Maar dat zal wel niet....
De topics over automutilatie zijn ongewenst op Fok. Een tijdje terug zijn er een heleboel topics geweest over krassen, snijden en andere ongein. Omdat daar zelfs tips werden gegeven hoe je het beste kan snijden en er allerlei diagnoses werden gesteld hebben we toentertijd besloten dat automutilatie een onderwerp is wat niet op Fok! thuishoort. Vandaar dat we ook jouw topic gesloten hebben.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:46 schreef P8 het volgende:
In jezelf snijden
waarom worden dit soort topics geweerd? Ik kan wel wat hulp gebruiken hiermee
maar zijn jullie er niet voor om te zorgen dat er niet gebaggerd wordt?quote:Op donderdag 25 november 2004 16:57 schreef Frenkie het volgende:
[..]
De topics over automutilatie zijn ongewenst op Fok. Een tijdje terug zijn er een heleboel topics geweest over krassen, snijden en andere ongein. Omdat daar zelfs tips werden gegeven hoe je het beste kan snijden en er allerlei diagnoses werden gesteld hebben we toentertijd besloten dat automutilatie een onderwerp is wat niet op Fok! thuishoort. Vandaar dat we ook jouw topic gesloten hebben.
Ik vind je vergelijking met coke een beetje onzinnig. Zeker omdat dat een ander subforum betreft, maar ik begrijp je standpunt wel. Ik ga even in overlegquote:Op donderdag 25 november 2004 17:03 schreef P8 het volgende:
maar zijn jullie er niet voor om te zorgen dat er niet gebaggerd wordt?
ik vind dit eerlijk gezegd een beetje hypocriet; coke snuiven en ervaringen bijvoorbeeld (indirecte aanmoediging van drugsgebruik) mag wél, maar auto-mutilatie is slecht en dat mag niet.![]()
Naar mijn mening kan je een verbod geven over aanmoediging en tips van auto-mutilatie, maar het compleet bannen van dit onderwerp vind ik eerlijk gezegd niet kunnen.
edit: en daarnaast ging het over een bekende van mij die ik wil steunen op een dusdanige manier, dat ze iig niet opgeeft waar ze nu 3 maand tegen heeft gestreden
Denk omdat het lastig is voor sommige users om daar redelijk over te kunnen posten.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:46 schreef P8 het volgende:
In jezelf snijden
waarom worden dit soort topics geweerd? Ik kan wel wat hulp gebruiken hiermee
Mensen in GC zijn heel anders dan in R&Pquote:Op donderdag 25 november 2004 17:57 schreef DarkElf het volgende:
ik zou dat meer, als het al kan daar, een GC topic vinden.
Je kunt het daar even vragen?
quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:04 schreef Nolius het volgende:
Beste DarkElf en Frenkie,
Ik zou het leuk vinden om R&P aanstaande maandag in FOK!radio uitgebreid voor te stellen. Het zou ook leuk zijn als jullie dan erbij zijn natuurlijk. Zouden jullie mij ff op nolius@fok.nl kunnen laten weten of jullie het leuk vinden en maandagavond naar de studio zouden kunnen komen?
Bedankt!
Omdat je naar dit topic verwees, heb ik dat topic niet gezien. Maar ik had net zo goed ff in het beleids-topic kunnen kijkenquote:Op vrijdag 26 november 2004 19:32 schreef DarkElf het volgende:
is allang opgelost hoor![]()
omgaan met mensen die zichzelf snijden
en verder staat er genoeg uitleg in dit topic..
Nu ik dit stukje lees ben ik het er wel mee eens. Bedanktquote:Topics over automutilatie zijn ook niet meer gewenst hier. Reden van deze restricties is, dat zowel crew als het merendeel van de users geen hulpverleners zijn. Met dergelijke specifieke problematiek kun je terecht bij professionals. Linkjes naar hulpverlenende instanties kun je hier vinden.
quote:Op donderdag 25 november 2004 17:20 schreef DarkElf het volgende:
Vaak lopen zulke topics door meerdere zaken uit de hand:
het is een emotioneel en moeilijk onderwerp voor mensen, daardoor kunnen "grapjes" harder aankomen dan misschien in een andere situatie zou zijn. Mensen gaan dus ook heftiger hierop reageren en dat vinden "grappenmakers" alleen maar leuk. Ga er dus gewoon niet op in, hoe lastig ook, door in heftige discussies etc te verzeilen verziek je op dat moment ook zelf het topic, niet alleen de mensen die een "lollige" oneliner posten.
In het verleden lieten mensen zich meeslepen in de herkenning die ze vonden bij anderen, er werden hele persoonlijke details gedeeld op een openbaar forum waar iedereen kan meelezen en vaak is dat niet handig: Als je dus iets echt wilt delen met mensen kun je er over denken om die persoon te mailen voor je je hele hebben en houden op een forum gooit, waar mensen er mee aan de haal kunnen gaan.
In het verleden werden op de een of andere bizarre manier ook diagnoses gesteld en tips gegeven over hoe en wat en bijv verzorging:
Fok is fok en online diagnoses stellen worden absoluut niet gewaardeerd, daar zijn artsen voor. Tips geven etc is te zot voor woorden, ieder mens kan bedenken dat dat vreemd gedrag (diagnoses stellen aan de hand van een paar postjes) is en dat willen we dus ook niet op het forum hebben.
Dat zijn een paar dingen die in mijn gedachten schoten aan de hand van dit onderwerp en ik hoop dat mensen er iets mee zullen doen want mede daardoor kunnen zulke topics misschien na lange tijd geweerd te zijn , wel weer....
quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:17 schreef Maanvis het volgende:
Tjezus Copycat, je was zeker vroeger het lelijke eendje in de klas?![]()
![]()
Frigide bolle truttebol! [13.gif]
Ik open mijn topic gewoon opnieuw, want Cynix zit ECHT met dit probleem!quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee... ik was altijd al een kittig ding...
Veel plezier elders met je eendenlol.
En dan sluit ik 'm weer opnieuwquote:Op dinsdag 30 november 2004 00:24 schreef Maanvis het volgende:
Ik open mijn topic gewoon opnieuw, want Cynix zit ECHT met dit probleem!
Okay!quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan sluit ik 'm weer opnieuw.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:30 schreef knokkels het volgende:
Ja idd... tegengas is okee..maar dit was net een beetje over the top misschien
en De grote "Ben jij gelukkig?" poll !!quote:Polls zijn niet op hun plaats in R&P
Sowieso zijn polls niet echt gewenst in R&P.quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:30 schreef Strijkplank het volgende:
Beetje jammer dat De grote "Ben jij gelukkig?" poll !! toch opeens op slot moest.
Hm, inderdaad, de antwoorden begonnen interessant, maar werden minder.. maar doelde meer op de uitslag van de poll zelf.. zijn fokkers minder gelukkig dan de gemiddelde Nederlander?quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sowieso zijn polls niet echt gewenst in R&P.
We hebben het topic in eerste instantie opengehouden omdat er redelijk leek te worden geantwoord en het wellicht een interessantere inhoud dan 'wel, niet, een beetje, vraag het me morgen nog eens' zou hebben...
Dat bleek niet echt te zijn en dus ging dit topic dicht.
Het staat je uiteraard vrij om een nieuw (poll-loos) topic te maken dat wel uitnodigt tot discussie.
Je zeurt niet & good for you!quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:59 schreef Strijkplank het volgende:
Maar goed wat zeur ik: ik ben 'optimaal gelukkig' (op dit moment![]()
)
Daartoe zie ik geen enkele reden.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:17 schreef Plato1980 het volgende:
Als je toch bezig bent met het sluiten avn topics kun je dan ook missschien even het 14e 'Hoe vergeet ik mijn ex?"-topic dichtgooien?
Dat valt wel mee. Aanvankelijk was het een behoorlijk interessant topic, geef het nog een kans man.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:29 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Daartoe zie ik geen enkele reden.
Het verschil tussen "ik verwerk mijn ex" en "ik ben maagd" is duidelijk aanwezig. In eerstgenoemde is het onderwerp dan wel hetzelfde, maar wisselen verschillende en wisselende users, wisselende ervaringen uit. In "ik ben maagd" zijn het steeds dezelfden, die in dezelfde kringetjes lopen.
Het begon ook interessant, maar het niveau was vandaag afgenomen. En werd te veel slowchat en incrowd. Als je nou een nieuw topic over het onderwerp opent met een andere insteek en een mooie openingspost en topictitel dan kan je wat mij betreft verder bomen over het onderwerpquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:31 schreef nozem het volgende:
Dat valt wel mee. Aanvankelijk was het een behoorlijk interessant topic, geef het nog een kans man.![]()
Totdat het weer gebombadeerd wordt tot een bekend topic en is het zo weer gesloten.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:36 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Het begon ook interessant, maar het niveau was vandaag afgenomen. En werd te veel slowchat en incrowd. Als je nou een nieuw topic over het onderwerp opent met een andere insteek en een mooie openingspost en topictitel dan kan je wat mij betreft verder bomen over het onderwerp
Och waarom sluit je HVJJN? dan ook niet meteen? De hele tijd dezelfde mensen met de dezelfde wissewasjes..quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:36 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Het begon ook interessant, maar het niveau was vandaag afgenomen. En werd te veel slowchat en incrowd. Als je nou een nieuw topic over het onderwerp opent met een andere insteek en een mooie openingspost en topictitel dan kan je wat mij betreft verder bomen over het onderwerp
Dat is een kwestie van zelf niet slowchatten natuurlijkquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:39 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Totdat het weer gebombadeerd wordt tot een bekend topic en is het zo weer gesloten.
Beetje flauw deze reactie. "Ja maar hun mogen ook juf" is geen argument natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:41 schreef nozem het volgende:
Och waarom sluit je HVJJN? dan ook niet meteen? De hele tijd dezelfde mensen met de dezelfde wissewasjes..
Precies, wat maakt dat maagdentopic nou uit? Ben blij dat jij daar niet aan deel hoeft te nemen Frenkie!quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:41 schreef nozem het volgende:
[..]
Och waarom sluit je HVJJN? dan ook niet meteen? De hele tijd dezelfde mensen met de dezelfde wissewasjes..
Ik vind van niet. Het is een reeks geweest en mag nu niet meer, maar als die topics over wat moet ik mijn vriend(in) geven en noem maar op mag wel. Is ook elke keer van dezelfde strekking.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:43 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Beetje flauw deze reactie. "Ja maar hun mogen ook juf" is geen argument natuurlijk.
HVJJN (al dan niet uitgedrukt in muziek) is een geval apart binnen R&Pquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:41 schreef nozem het volgende:
Nog een keertje dan. In het "maagdentopic" (belachelijk woord!) komen steeds DEZELFDE MENSEN, DEZELFDE DINGEN verkondigen. In de andere genoemde topics komen ANDERE MENSEN, DEZELFDE ZAKEN bespreken. En dat is nou net het verschil.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:47 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik vind van niet. Het is een reeks geweest en mag nu niet meer, maar als die topics over wat moet ik mijn vriend(in) geven en noem maar op mag wel. Is ook elke keer van dezelfde strekking.
Als deze suggestie jouw ode aan de bureaucratie moet voorstellen, dan is de kleinschaligheid van Fok verre van toereikend voor je ogenschijnlijke ambities.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:36 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Als je nou een nieuw topic over het onderwerp opent met een andere insteek en een mooie openingspost en topictitel dan kan je wat mij betreft verder bomen over het onderwerp
Bedankt en mijn excuses voor deze situatiequote:Op maandag 6 december 2004 09:00 schreef Copycat het volgende:
Slotje is gezet, Dizer.
Hypocriet. Of ga je nu ook hvjjn sluiten? Zelfde users, die altijd zeveren dat ze zich kut voelen, moe zijn, etc etc. Een eigen draai is daar ook ver te zoeken, al 270+ delen (!!!).quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:52 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Nog een keertje dan. In het "maagdentopic" (belachelijk woord!) komen steeds DEZELFDE MENSEN, DEZELFDE DINGEN verkondigen. In de andere genoemde topics komen ANDERE MENSEN, DEZELFDE ZAKEN bespreken. En dat is nou net het verschil.
Nogmaals ik heb niks tegen het onderwerp, maar begin een topic met een mooie openingspost, een leuke titel en geef eens een andere insteek. Maak desnoods een samenvatting van het oudere topic, of geef er een eigen zwaai aan.
Nou in R&P word sowieso zo min mogelijk in de vorm van reeksen verteld.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Hypocriet. Of ga je nu ook hvjjn sluiten? Zelfde users, die altijd zeveren dat ze zich kut voelen, moe zijn, etc etc. Een eigen draai is daar ook ver te zoeken, al 270+ delen (!!!).
Nozem heeft een prachtig vervolg op dat topic geopend, dat wegens grote belangstelling alweer vol is.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:55 schreef dawg het volgende:
Hypocriet. Of ga je nu ook hvjjn sluiten? Zelfde users, die altijd zeveren dat ze zich kut voelen, moe zijn, etc etc. Een eigen draai is daar ook ver te zoeken, al 270+ delen (!!!).
Ware het niet dat ik geen probleem heb. Dus is het niet echt aan mij om een nieuwe te openen.quote:Op woensdag 8 december 2004 20:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nozem heeft een prachtig vervolg op dat topic geopend, dat wegens grote belangstelling alweer vol is.
Het staat ook jou vrij om een topic over dit onderwerp te openen. Mits voorzien van een duidelijke OP en mits het geen 'cluppie' is van 'ons kent ons en ons alleen' .
Ik ben er een tijdje niet geweest, maar ik kan het toch niet laten, zeker niet nadat ik de MED gelezen had. Ik kom hier zeker vaker neuzen, gewoon omdat ik nieuwsgierig bent hoe je het er van afbrengt.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:25 schreef Copycat het volgende:
He zwaaibaai!
Leuk dat je je 'gezicht' hier weer eens laat zien!
I've learned from the best....
Je bent geen modquote:Op maandag 13 december 2004 02:08 schreef zoalshetis het volgende:
kan die slowchat tussen kastdinges en xennia ff dicht en kan die opmerking van xebrosius weg. kritiek staat in topic, dank.
quote:Op maandag 13 december 2004 08:54 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen...
Heb het topic van Xennia doorgelezen en zie geen reden tot editten. Vind het geen slowchat, als Xennia en Kasta ervoor kiezen het einde van hun relatie via FOK! te ontleden of whatever, prima. Zolang het tenminste 'in het nette' blijft.
Ook de opmerking van Xebro vind ik niet edit-'waardig'. Denk dat een ieder die hier post wel tegen zo'n klein stootje kan.
Wat?quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:27 schreef zoalshetis het volgende:
ach ik zag het al aankomen. gg copy.
haal eens diep adem. beetje dollen mag best. of ga je nu zeggen dat ik minder leuk ben geworden/ meer irritant sinds je mod bent? ik heb respect voor je.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat?
Of bedoel je nu te zeggen dat ik 'een van hen' geworden ben, een soort StepFOK! Wive?
Vind ik niet fair, eerlijk gezegd en snap ook niet zo goed waarop je dat baseert? Omdat ik het topic niet meteen op jouw wenken dichtgooi en later op die beslissing terugkom?
Daarbij vind ik 'zij en wij' denken ook niet zo prettig.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Edit: Ik geloof dat ik je bericht verkeerd interpreteerde, zoalshetis.
Xcuses.
zag ik pas daarna.quote:
Met wie is dat overlegd, potverdrie.quote:Op woensdag 15 december 2004 16:22 schreef DarkElf het volgende:
kickje naar onzin, in overleg....
Sorry, had wat specifieker moeten wezen. Emotioneel gezien, richtend op behoeftes en communicatie in een relatie.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:49 schreef DarkElf het volgende:
tegenstellingen in wat? algemeen of emotioneel... of..
Mjah, dood of in de klaagbaak met weinig perspectief. Imho, geen topic dat wederzijds begrip kan kweken.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:53 schreef Copycat het volgende:
Vrouwen... vragen meteen zo door.
Zijn er trouwens niet al topics overde sekseverschillen... ?
Dus een goede TT en OP zijn gewenstquote:Op donderdag 16 december 2004 21:53 schreef DarkElf het volgende:
ik hoop niet dat we weer zo'n standaard generalisatie topic gaan krijgen, misschien dat mensen wat dieper op dingen in kunnen gaan dan alleen dat
Je hebt gelijk. Dat was de vorige keer inderdaad niet in orde. Ik ga ermee aan de slag.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus een goede TT en OP zijn gewenst...
Er is een topic over je in NWS.quote:Op woensdag 22 december 2004 16:57 schreef Copycat het volgende:
Ik zag het al...
Ik delete wel even het een en ander.
Cool! Een dynamische reactie die steeds weer nieuwe topics aanlevert om in op te kunnen ruimen!quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:26 schreef hellmondunited het volgende:
Hoe zorg je voor rust in je leven? of in dat van mij ;)
wordt een beetje volgescheten
Ik heb het dan ook met beide handen uit Hellmonds' handen gegristquote:Op zondag 26 december 2004 00:39 schreef Bombie het volgende:
Wat een prachtig kerstcadeau voor Copycat!
quote:Op zondag 26 december 2004 00:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook met beide handen uit Hellmonds' handen gegrist![]()
Nou, idd DE, wat is er in hemelsnaam mis met dat topic?quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:53 schreef gelly het volgende:
Huh ? Wat is er mis met het topic ?
Maar ik wil helemaal niemand de beste wensen toewensen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:56 schreef DarkElf het volgende:
er is reeds een topic voor de beste wensen.
Waarom is dat niet normaal ? Zoiets hoort juist in R&P thuis.quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:25 schreef DarkElf het volgende:
nee. je hoeft helemaal niemand de beste wensen te geven maar ik vind het niet normaal om mensen nare dingen toe te wensen.
Vraagje aan de Fok!-programmeurs: Is het mogelijk om users automatisch uit m'n lijst te filteren? Dan hoef ik de berichten van deze piieeeep-user niet meer te zien ...quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wow, dan moet je wel een behoorlijke kutsnol zijn.
misschien gaat dat beter als je je zonnebril afdoet?quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:59 schreef Copycat het volgende:
Eerste vraag: ik zou 't niet weten. Ik ben dan ook geen programmeur, maar slechts een simpel huis-tuin en keukenmodje.
Tweede vraag: Ik snap dat je de opmerking van Kastanova ongepast vindt, maar in al zijn ongenuanceerdheid heeft hij ergens wel een eye-openend punt.
Niet dat TS is wat Kasta oppert, maar dat ze misschien een beetje blind is voor de 'mindere' kanten van haar partner.
Een officiële waarschuwing volgt dan ook niet, maar Big Brother watched wel...
Zover wij weten is er hier geen topic over. En eerlijk gezegd, vinden we dat ook niet echt een gemis.quote:Op zondag 9 januari 2005 08:14 schreef Luchtbel het volgende:
Ik weet niet of ik dat hier kan vragen, denk het wel maar correct me if I'm wrong.
Is er een topic dat gaat over twijvels over een diagnose? Iemand (of meerderen) die zich afvraagt of de diagnose wel juist is en wat er toen verder gebeurd is? Geen 'ik las het een of het ander en dacht dat het over mij ging' gedoe maar gewoon iemand bij wie dit gebeurd is. Ik heb heb zelf wel gezocht maar kon niks vinden, misschien lees ik eroverheen of weet iemand 'toevallig' wel een topic wat hierover gaat. Sowieso bedankt.
Ik wou er ook geen openen, alleen maar lezenquote:Op zondag 9 januari 2005 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zover wij weten is er hier geen topic over. En eerlijk gezegd, vinden we dat ook niet echt een gemis.
Want, als je een diagnose van een specialist niet vertrouwt, om welke reden dan ook, lijkt het ons slimmer om voor een second opinion naar een andere specialist te gaan. Simpelweg omdat specialisten niet voor niets specialisten zijn.
Succes!
Maar heb je dat topic dicht gedaan voor de onserieuze antwoorden? Ik dacht dat de vraag wel redelijk serieus was.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:47 schreef Copycat het volgende:
Om met jouw ondertitel te spreken: lijkt me aardig obvious waarom dat topic dicht is.
Het spijt me voor je dat jouw serieuze post daardoor ook het loodje heeft gelegd.
sorry ik wist niet dat dit een lijn is die jullie op fok trekken. overigens vind ik het persoonlijk erg ver gaan dat je het hebt over behoefte bevredigingquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:03 schreef Copycat het volgende:
Is gewoon een lijn die we trekken. Ongeacht de aard van het topic en de oprechtheid van de betreffende user; waar ik, zoalshetis kennende, ook helemaal niet aan twijfel.
Je kunt nu eenmaal niet met twee maten meten.
Besides, misschien heeft TS nu even geen zin om te reageren (wat ik me ook heel goed kan voorstellen) en kan zo'n updateverzoek onnodige druk geven.
Ik snap dat mensen willen weten hoe het nu met TS gaat, maar ik vind bovenal dat het aan haar is om een update te geven. In haar eigen tijd, wanneer ze daar zelf behoefte aan heeft en niet om de (oprechte) behoefte van ons te bevredigen.
Vandaar dus.
Van jou verwachtte ik eerlijk gezegd wel dat je dit eufemistisch taalgebruik zou begrijpen. Een droom in duigenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 17:09 schreef zoalshetis het volgende:
sorry ik wist niet dat dit een lijn is die jullie op fok trekken. overigens vind ik het persoonlijk erg ver gaan dat je het hebt over behoefte bevredigingabsoluut niet cool van je.
zag weinig eufemisme, maar zand erover. hoop dat ik snel weer je droom kan repareren.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van jou verwachtte ik eerlijk gezegd wel dat je dit eufemistisch taalgebruik zou begrijpen. Een droom in duigen... Als ik je gevoelens heb gekwetst... Xcuz. Was niet zo bedoeld.
Ik ben gewoon te goed gelovig.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 17:05 schreef Copycat het volgende:
Come on...
De onserieuze reacties beginnen al in de OP...
TT is 'Mijn vriendin gaat te ver met drugs' oid en uit de OP blijkt dat de vriendin een paar kilometer verderop haar drugs gaat halen. Dit tot ongenoegen van B.R. Oekhoest...
Hmmm...quote:Wake up and smell the coffeeshop.
waarom? omdat je het niet aankan?quote:Op woensdag 12 januari 2005 02:14 schreef P8 het volgende:
mag hier een slotje op?
Vriendin "vreemd" gegaan
open er een topic overquote:
Well done beeb!!!!!quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:34 schreef Copycat het volgende:
En nee, ik heb niet echt veel geslapen vannacht...![]()
Ik denk dat de link niet goed werkte en waarschijnlijk wanneer wel geen woorden meer nodig had. Maar naast dit, gooi dan niet een topic dicht met alleen een stompzinnig 'doei' wanneer je het ook normaal kunt zeggen zoals je hier doet. Niet iedereen wil willens en wetens baggeren en Harry Sack is geen baggeruser laat staan newbie.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:58 schreef Copycat het volgende:
Dan klik je op de link in dat gesloten topic... een flauwe glimlach zal je ten deel vallen.
Een topic met enkel een link en een OP van lik-me-vestje ga ik niet kicken naar een ander subforum.
Wil je een topic openen, lijkt het me niet te veel gevraagd je daar een beetje moeite voor te getroosten.
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:34 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ik denk dat de link niet goed werkte en waarschijnlijk wanneer wel geen woorden meer nodig had. Maar naast dit, gooi dan niet een topic dicht met alleen een stompzinnig 'doei' wanneer je het ook normaal kunt zeggen zoals je hier doet. Niet iedereen wil willens en wetens baggeren en Harry Sack is geen baggeruser laat staan newbie.
Dat vroeg ik mij inderdaad ook al af.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:52 schreef Minisuisse het volgende:
beste moderators,
Waar is mijn topic gebleven
R. , Ik zal je missen maat...
Fijnquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:28 schreef shmoopy het volgende:
Geen idee, misschien heeft iemand op een verkeerd knopje gedrukt, ik zal 'm even boven water vissen.
Ik zou zeggen, mail even...quote:Op maandag 24 januari 2005 12:07 schreef OoDaniëlOo het volgende:
WTF is er met mn JoeyT account gebeurddddddddddddd??????????????????????
Combinatie wachtwoord en gebruikersnaam klopt niet, terwijl die toch echt hetzelfde is geblevennnnnn!!!!!!!!!
Schiet lekker op hiero![]()
Nu ben ik wel benieuwd of dit JoeyT of de beroemde huisgenoot van JoeyT is die dit post...quote:Op maandag 24 januari 2005 12:07 schreef OoDaniëlOo het volgende:
WTF is er met mn JoeyT account gebeurddddddddddddd??????????????????????
Combinatie wachtwoord en gebruikersnaam klopt niet, terwijl die toch echt hetzelfde is geblevennnnnn!!!!!!!!!
Schiet lekker op hiero![]()
Ik zou het op prijs stellen als ik hier een antwoord op kreegquote:Op maandag 24 januari 2005 11:16 schreef Lemmeb het volgende:
Kan Ik wil niet weer terug vallen! niet gewoon weer open? Delete gewoon de reacties van laffer en turkboy en je bent klaar.
Ik vond het verder wel een interessant topic eigenlijk.
/edit Ik had er overigens ook vannacht al snel een topicreport over geopend, maar daar wordt in het geheel niet naar gekeken, is het wel
De enige echte, maar we zitten er dus allebei mee... Hij kwam naar me toe of ik het WW veranderd had ennu kunnen we er beide dus niet opquote:Op maandag 24 januari 2005 13:18 schreef merdeka het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd of dit JoeyT of de beroemde huisgenoot van JoeyT is die dit post...
Niet persoonlijk bedoeld, maar dat lijkt de laatste tijd wel vaker te gebeurenquote:Op maandag 24 januari 2005 15:44 schreef DarkElf het volgende:
ook mods kijken wel eens ergens over heen
Correct. Met de gedachte dat ik dan de volgende ochtend re reacties zou kunnen lezen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:48 schreef Copycat het volgende:
Jij opent een vaag topic om vervolgens te gaan pitten?
Te laat nu... om meerdere redenen.quote:Maar ik luister/lees... dus leg uit.
Psies, doe het dan ook niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:18 schreef EllenV. het volgende:
Heb je ook enig idee wat voor vernedering dit is? Om dit zo en publique op het forum te gooien?
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:18 schreef EllenV. het volgende:
Heb je ook enig idee wat voor vernedering dit is? Om dit zo en publique op het forum te gooien?
Ja, jij hebt makkelijk praten! Kom op zeg! Ik open wel overnieuw, op een andere wijzequote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:21 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Psies, doe het dan ook niet.
Topic blijft dicht, hou er gewoon over op.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:23 schreef EllenV. het volgende:
[..]
Ja, jij hebt makkelijk praten! Kom op zeg! Ik open wel overnieuw, op een andere wijzeDoor jou is er helemaal geen kans meer op herstel, besef je dat?
lieve Ellen,quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:18 schreef EllenV. het volgende:
goed topicquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
lieve Ellen,
je man probeerde me te versieren...
Dit zal wel een schok zijn, maar het is waar..
Ik kan dat niet geloven. Je weet hoe Pascal is? Hij houdt van mij, hij houdt van de kinderen. Ik weet wel dat jullie ruzie hadden. Je bent echt mijn beste vriendin, nog steeds, en ik vraag je nu, als een hartsvriendin, of je ECHT de waarheid spreekt?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
lieve Ellen,
je man probeerde me te versieren...
Dit zal wel een schok zijn, maar het is waar..
En dat noemt zich moderator R&Pquote:
quote:
Que?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:00 schreef demediadoodt het volgende:
Valt me echt van je tegen MUUS dat jij ook deel uitmaakt van het complot.
Ja, en dat knuffelbeleid moet gewoon eens dood he!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:00 schreef heiden6 het volgende:
Rellen is leuk. Er moet een subforum voor komen, want het strookt niet met het überknuffelige beleid van R&P om het toe te laten.
Ik doe ook mijn best maar met een sprankeltje directe taal.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Que?
[..]
Ja, en dat knuffelbeleid moet gewoon eens dood he!
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:00 schreef heiden6 het volgende:
Rellen is leuk. Er moet een subforum voor komen,
Wil je erover praten?quote:want het strookt niet met het überknuffelige beleid van R&P om het toe te laten.
Maar hey, je hebt wel meer ruimte voor nieuwe schoenen-zonder-blokhakken en nieuwe kleding, eventueel zelf gemaakt met een zeer excusief zelf gefabriceerd, grijs stofje.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:13 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Waar is die smilie van Xebro als je 'm nodig hebt...
Koelkast kapot, pizza verbrand, stop gesprongen, rel gemist...
Fokking Murphy's law![]()
Nee, ik kop morgen wel een intercity. Dat spaart weer serverruimte.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Rellen & Psychopatie?
[..]
Wil je erover praten?
![]()
Lekker is dat...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:18 schreef MUUS het volgende:
Maar hey, je hebt wel meer ruimte voor nieuwe schoenen-zonder-blokhakken en nieuwe kleding, eventueel zelf gemaakt met een zeer excusief zelf gefabriceerd, grijs stofje.! Bright side enzo.
!
Nou, even een uurtje tukken en dan aan het werk hè?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:11 schreef EllenV. het volgende:
Ik zal straks nog wel even uitwijden over de gebeurtenissen van vannacht en vandaag, maar ik ben erg moe nu.
Volgens mij zijn ze hier niet zo happig meer op borderline-topicsquote:Op woensdag 9 februari 2005 20:02 schreef Spekkiemonster het volgende:
Is er een centraal borderline topic?
Heb gezocht maar vond alleen gesloten topics
Mislukte zelfmoordpoging Wordt geen vraag of probleem in de openingspost duidelijk, beetje onzinnig.quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:41 schreef shmoopy het volgende:
dus als iedereen een beetje wil helpen, graag.
ik vroeg me af of het "de weblog" is of "het weblog" nadat ik even op je site was.quote:
mag ik nu wel zeuren over witregels??quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:23 schreef Neva het volgende:
<knipperdeknip>
sorry voor de beroerde interpunctie![]()
jij.. lurkerquote:Op maandag 14 februari 2005 21:42 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
mag ik nu wel zeuren over witregels??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |