Ook al hou je nog heel erg veel van die persoon?quote:Op zondag 6 februari 2005 01:24 schreef Forumschorem het volgende:
Dumpen.
quote:Op zondag 6 februari 2005 01:42 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Met "niet trouw" bedoel je vreemdgaan?
Als je jezelf altijd op de 2e plaats kan en wil zetten.....prima. Dan accepteer je het gewoon van die persoon. Als je jezelf altijd weg wil cijferen en tegen de gedachte kan dat je iemand anders proeft als je je vriend(in) kust....prima.....gewoon de hele boel accepteren.
Als je jezelf aan kan leren om bepaalde vragen niet te stellen omdat je weet dat er gelogen wordt.......prima.........gewooon accepteren.
Als je weet dat je er eigenlijk geen toekomst mee op kan bouwen maar je kan niets beters krijgen........prima..........gewoon accepteren.
Als je zo nu en dan naar de dokter moet omdat je op bepaalde plaatsen jeuk hebt en je vind dat verder geen probleem............prima.........gewoon accepteren.
Als je van jezelf weet dat je precies hetzelfde bent...............prima............gewoon accepteren.
Als je op 1 (of meer) van bovenstaande stellingen "nee" kan antwoorden.........prima..........maar dan zou ik diegene een héle grote trap onder zijn/haar hol geven en lekker gelukkig worden, desnoods alleen.
Het is misschien moeilijk te geloven, maar het was zowaar echt een hypothetische vraagquote:Op zondag 6 februari 2005 12:38 schreef ShaoliN het volgende:
Man donder toch op met je domme hypothetische vraag. Als je op een inet forumpje al niet het lef in je donder heb om te zeggen waar het om gaat, ben ik benieuwd hoe dat irl bij je is. Zeg dan gewoon waar het op staat. Je partner neukt er lustig op rond, en jij hebt niet het lef in je donder om er iets van te zeggen.
Ik weet wel iemand op Fok die aan die stellingen voldoet.. vooral die enequote:Op zondag 6 februari 2005 01:42 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Met "niet trouw" bedoel je vreemdgaan?
Als je tegen de gedachte kan dat je iemand anders proeft als je je vriend(in) kust....prima..... gewoon de hele boel accepteren.
Als je jezelf aan kan leren om bepaalde vragen niet te stellen omdat je weet dat er gelogen wordt.......prima.........gewooon accepteren.
-> Als je weet dat je er eigenlijk geen toekomst mee op kan bouwen maar je kan niets beters krijgen........prima..........gewoon accepteren.
Als je zo nu en dan naar de dokter moet omdat je op bepaalde plaatsen jeuk hebt en je vind dat verder geen probleem............prima.........gewoon accepteren.
Als je van jezelf weet dat je precies hetzelfde bent...............prima............gewoon accepteren.
Dat zijn me nogal minpunten die je daar op noemt. Een relatie bestaat uit wederzijds vertrouwen..quote:Op zondag 6 februari 2005 01:20 schreef GeitO_o het volgende:
(aangenomen dat dit de enige minpunten zijn)? Wat vinden jullie?
Liegen is liegen. Als je al liegt over de kleinste dingetjes, wie zegt dat je dan niet ook liegt over grote dingen. Dat zijn geen minpunten.quote:Op zondag 6 februari 2005 01:20 schreef GeitO_o het volgende:
Hypothetische vraag:
Stel dat je heel erg veel van iemand houdt, maar diegene liegt over een aantal zaken recht in je gezicht en is niet altijd even trouw. Moet je dat dan maar voor lief nemen onder het mom dat iedereen zo zijn/haar minpunten heeft (aangenomen dat dit de enige minpunten zijn)? Wat vinden jullie?
TrenTs.quote:
-edit- ik bemoei me er niet meer meequote:Op zaterdag 12 februari 2005 09:51 schreef Aelalcallorgan het volgende:
edit: quote verwijderd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |