Ik ben er een tijdje niet geweest, maar ik kan het toch niet laten, zeker niet nadat ik de MED gelezen had. Ik kom hier zeker vaker neuzen, gewoon omdat ik nieuwsgierig bent hoe je het er van afbrengt.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:25 schreef Copycat het volgende:
He zwaaibaai!
Leuk dat je je 'gezicht' hier weer eens laat zien!
I've learned from the best....
Je bent geen modquote:Op maandag 13 december 2004 02:08 schreef zoalshetis het volgende:
kan die slowchat tussen kastdinges en xennia ff dicht en kan die opmerking van xebrosius weg. kritiek staat in topic, dank.
quote:Op maandag 13 december 2004 08:54 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen...
Heb het topic van Xennia doorgelezen en zie geen reden tot editten. Vind het geen slowchat, als Xennia en Kasta ervoor kiezen het einde van hun relatie via FOK! te ontleden of whatever, prima. Zolang het tenminste 'in het nette' blijft.
Ook de opmerking van Xebro vind ik niet edit-'waardig'. Denk dat een ieder die hier post wel tegen zo'n klein stootje kan.
Wat?quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:27 schreef zoalshetis het volgende:
ach ik zag het al aankomen. gg copy.
haal eens diep adem. beetje dollen mag best. of ga je nu zeggen dat ik minder leuk ben geworden/ meer irritant sinds je mod bent? ik heb respect voor je.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat?
Of bedoel je nu te zeggen dat ik 'een van hen' geworden ben, een soort StepFOK! Wive?
Vind ik niet fair, eerlijk gezegd en snap ook niet zo goed waarop je dat baseert? Omdat ik het topic niet meteen op jouw wenken dichtgooi en later op die beslissing terugkom?
Daarbij vind ik 'zij en wij' denken ook niet zo prettig.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Edit: Ik geloof dat ik je bericht verkeerd interpreteerde, zoalshetis.
Xcuses.
zag ik pas daarna.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |