abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23525000
ik wil eens kijken hoe het gros hier over de volgende situatie denkt (ik probeer t kort te houden):

ik heb anderhalve maand iets met m'n ex gehad. ze kwam voor de zomer bij ons werken, en na de zomervakantie ben ik wat contact gaan zoeken, we zijn uitgeweest en een paar dagen erna naar de bios, en sinds dien hadden we wat.

we zijn beide lang vrijgezel geweest, met een paar eerdere korte niet geweldig lopende relaties, en vooral ik wilde wat rustig beginnen, niet te hard van stapel lopen, dus we zagen elkaar 2-3 x in we week, meestal 's avonds een 3 uur bij iemand thuis, en zaterdag overdag met werk, en 's avonds met uitgaan, of bij haar of mij filmpje kijken.

na een 3 weken had ik echt het gevoel dat dit de ware was. zij had ondertussen al een paar keer eerder gezegd dat ze heel blij was met de relatie, dat het nu echt goed zat etc. we hebben een paar misverstanden gehad, waardoor de ene de andere verkeerd begreep, en daar niet blij mee was maar dat werd uitgesproken en er is nooit ruzie geweest.

afgelopen zaterdag hebben we nog film gekeken bij mij, er kwam nog bezoek was, en aangezien ze moe was vroeg ze of ik dr naar huis kon rijden. eenmaal thuis aangekomen bleek ze weer klaarwakker (vroor buiten, ijskoude auto waarschijnlijk) en ze vroeg of ik nog binnen wilde komen (rond 0:00). wij nog daar film gekeken, en zodra de ouders naar bed gingen begonnen we gewoon wat te zoenen, knuffelen, strelen enzo, zoals altijd (van sex is geen sprake geweest) en tegen 3 uur ging ik naar huis.

de dag erna vroeg ze via msn of ik morgenavond wilde langskomen, want ze wilde praten... ze klonk niet vrolijk en ik zag eigelijk de bui al hangen. ik zei dat ik nu wel langs zou willen komen, maar als ze het wilde uitmaken moest ze het me nu zeggen (ik had eigelijk niet verwacht dat ze het zou uitmaken, maar ik wilde het "uitsluiten" zeg maar, voordat ik daarheen ging). "nee nee, ik weet eigelijk niet wat ik moet voelen, en ik wil ook weten hoe jij erover denkt...

ok, ik erheen, ze was niet vrolijk, en eenmaal boven aangekomen zei ze "je weet waarschijnlijk al wat ik je wil zeggen"... nouja, ze zei dat ze niet meer het gevoel had dat ze in het begin had, ze was al een week (wat langer) aan het twijfelen of ze ermee door wilde gaan, en nu wilde ze er toch niet mee doorgaan. ik was sprakeloos, zei dat hier niks op kon zeggen en ik ben direct de deur uit gelopen..

kort samengevat: ik meende dat het supergoed ging, en ik kreeg ook genoeg signalen van haar kant dat het goed zat. ook de zaterdagavond bij haar was supergezellig, er was helemaal niks aan haar te merken, en de dag erna flikt ze me dit. ik kan zelf niet geloven dat je een week nog zo normaal en aardig tegen me kunt doen, en bij het "vrijen" nog alles toelaat, en de dag erna gewoon met dit lulverhaal aankomt. bijkomend detail is dat ze 16 is en ik 19 zij opzich redelijk verlegen, mischien wat onzeker is (ze heeft heel vaak gedacht dat ik het wilde uitmaken op sommige momenten), dus ik denk dan maar dat het gewoon de jonge wispelturige leeftijd is, die bij enige twijfel het direct uitmaken ipv het uit te praten...

van vrienden krijg ik verschillende reacties... ze geven me gelijk over de leeftijd/wispelturigheid, sommige zeggen dat ze zich nog bedenkt, en andere menen dat de ouders ermee te maken hebben (waar ik overigens nooit problemen mee heb gehad...

mijn vraag aan jullie: is dit eigelijk een volkomen normale situatie, en ben ik gewoon na die 3 weken te entousiast gaan denken over ons, of klopt dit niet helemaal ?
ik ga het er nog met haarzelf over hebben...binnekort ergens, maar ik ben op het moment nog te van slag om met haar te gaan praten...

[edit] sorry, het is toch een lang stuk tekst geworden
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_23525108
lekker ff laten rusten ze komt er wel uit en anders nmag je je weer als vrijgezel beschouwen. kut maar er zijn genoeg andere meiden
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Redactie Frontpage dinsdag 23 november 2004 @ 20:42:22 #3
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_23525154
quote:
op dinsdag 23 november 2004 20:35 schreef un-x-pected het volgende:
ik heb anderhalve maand iets met m'n ex gehad.
kun je amper een vaste relatie noemen, laat staan een ex. als ik t zo zag was het meer een vlam, een scharrel.

verder weet ik t ook niet. misschien wil ze gewoon liever fladderen? toch sterkte natuurlijk
pi_23525191
iemand van je eigen leeftijd zoeken??

laat die meiden van 16 maar aan mij over
Power perceived is power achieved.
pi_23525227
nou, ik heb het rare gevoel dat zij er weinig moeite mee heeft, iig een heel stuk minder dan ik. maar dat denkt zij wss ook.

ik vind anderhalve maand ook niet lang eigelijk, maar het is wel mijn langste, en meest serieuse tot nu toe...
  Redactie Frontpage dinsdag 23 november 2004 @ 20:46:28 #6
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_23525262
quote:
op dinsdag 23 november 2004 20:44 schreef un-x-pected het volgende:
ik vind anderhalve maand ook niet lang eigelijk, maar het is wel mijn langste, en meest serieuse tot nu toe...
en na drie weken wist je dat ze de ware was? heb jij dat tegen haar gezegd? kunnen meisjes (jongens ook) het erg benauwd van krijgen hoor.
pi_23525283
maar ok, ik krijg al meer de indruk dat het niet een rare situatie is, en ik me er teveel van heb voorgesteld... ben toch wel een huilie eik
pi_23525307
quote:
op dinsdag 23 november 2004 20:46 schreef sunchaser het volgende:

[..]

en na drie weken wist je dat ze de ware was? heb jij dat tegen haar gezegd? kunnen meisjes (jongens ook) het erg benauwd van krijgen hoor.
nee, dat heb ik niet gezegd... en ware... nouja, ik zag me er nog geen leven mee opbouwen, maar ik ging er vanuit dat het toch wel een hele tijd ging duren... ware is wat voorbarig eigelijk, zo bedoelde ik t niet...
pi_23525820
quote:
op dinsdag 23 november 2004 20:44 schreef un-x-pected het volgende:
nou, ik heb het rare gevoel dat zij er weinig moeite mee heeft, iig een heel stuk minder dan ik.
natuurlijk heeft zij er minder moeite mee dan jij, tenslotte is zíj degene die aangegeven heeft niet verder te willen (als je dat zo noemen kunt na 6 weken, nofi maar een echte relatie kun je dat nauwelijks noemen, laat staan dat je na 3 weken 'weet' dat zij "de ware" is..)

sterkte natuurlijk, maar hou er toch rekening mee dat het niet de laatste keer zal zijn. vrouwen zijn soms gewoon wispelturig. en misschien kun je haar een mail of een brief sturen waarin je háár deze vragen stelt, tenslotte kan zij ze een stuk beter beantwoorden dan wij misschien dat ze ook wat makkelijker haar mening geeft via een wat onpersoonlijker medium!
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_23525949
bekend verhaal, ik had 8,5 maand verkering.. maar tien heeft hij het ook om zo'n vage reden uitgemaakt.. het is klote, maar je moet gewoon doorgaan.. laat je niet kapotmaken, er zijn nog veel meer leuke meiden...
pi_23525971
heel normaal. ik heb er zelf ook ervaring mee. en dan denk je bij jezelf, we hebben het heel leuk samen, maar zij denkt daar dan een beetje anders over. :/
ooh ook nog een jong meisje van 16... hmmz
pi_23525999
anyway.. er zijn meer vissen in de vijver.. dus maak je maar niet druk..
xtreme sports - -
pi_23526027
aangezien me vrienden verschillende meninge hadden, wilde ik die eens van hier horen, omdat je hier altijd wel goed beargumenteerde meningen krijgt...

maar ik krijg al meer door dat ik te hard van stapel ben gelopen... thnx voor de antwoorden en dit kan verder dicht
pi_23526159
good luck!
xtreme sports - -
pi_23526212
ach van vrouwen krijg ik toch nooit hoogte , de ene dag zijn ze nog straalverliefd de andere dag kan je doodvallen en voelen ze niks meer voor je.
pi_23526478
quote:
op dinsdag 23 november 2004 21:21 schreef mach3 het volgende:
ach van vrouwen krijg ik toch nooit hoogte , de ene dag zijn ze nog straalverliefd de andere dag kan je doodvallen en voelen ze niks meer voor je.
de waarheid.

helaas..
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:39:56 #17
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_23526843
ligt misschien ook een beetje aan de leeftijd... ik heb het idee dat, naarmate mensen wat ouder worden en wat meer relatie-ervaring hebben ze ook wat eerder geneigd zijn om aan te geven dat er wat mis is in de relatie, voordat ze meteen de stap nemen om het uitmaken.

aan de andere kant, als er al na 6 weken wat verkeerd zit klikt het misschien gewoon niet wat haar betreft... in zo'n geval is het misschien wel beter om er geen heel drama van te maken, maar er meteen een punt achter te zetten.

tja. sterkte iig.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_23526942
ik heb er net mee gepraat. ze was dus idd wispelturig... als ik er was, was het goed, maar als ik er niet was ging ze twijfelen. verder zei ze dat atm liever vrijgezel was en dat ik verder niet de reden was van t uitmaken... k, nog te jong dus, denk ik...

iig allemaal bedankt voor de replies...^o^ dit topique kan dicht
pi_23528217
zijn jullie wel eens met elkaar naar bed geweest? want uit je verhaal maak ik op dat jullie nooit bij elkaar bleven slapen, maar dat zij zich misschien wel gepushed voelde tot seks? of zit ik er helemaal naast?
pi_23529935
16 & 19
pi_23531610
quote:
en vooral ik wilde wat rustig beginnen.
hmm juist...

en nu kan het topic plotseling dicht omdat jij het antwoord hebt gekregen? jij ging te hard van stapel, nou wat een antwoord zeg nee nu heb je het licht gevonden jongen ! hmm, misschien ging jij juist wel niet hard genoeg van stapel en is dat de reden dat ze niet meer wil, want jij gaf geen aanleiding tot sex. en als je haar even flink had gebeft was ze heus wel bij je gebleven (en nee dit is geen stoerdoen praterij, dat is gewoon zo).

maar ben blij dat je denkt dat je het antwoord hebt gevonden en gelukkig verder kan leven. ook al kom je in de toekomst weer precies dezelfde situatie weer tegen en begrijp je weer niet hoe het kan dat die meid op je uitgekeken raakt maar jij hebt het antwoord en het topic kan worden gesloten dus... je merkt het vanzelf nog wel. gelukkig is het zo helder voor jou dat je zogenaamd te hard van stapel bent gelopen
pi_23531709
quote:
op dinsdag 23 november 2004 21:43 schreef un-x-pected het volgende:
ik heb er net mee gepraat. ze was dus idd wispelturig... als ik er was, was het goed, maar als ik er niet was ging ze twijfelen. verder zei ze dat atm liever vrijgezel was en dat ik verder niet de reden was van t uitmaken... k, nog te jong dus, denk ik...
ow yeah ! ook niet duidelijk ofzo dat ze wel blij was als je erbij was maar dat ze het jammer vond dat wanneer je weg was je niks had gedaan en dat ze liever vrijgezel was... waarom zou ze liever vrijgezel zijn? dat komt dus niet omdat ze je een verkeerde jongen vind want ze was blij als je er was... doe eens een gok waardoor het wel komt dat ze dat liever was wat doen andere (vrijgezelle) jongens met zulke meisjes? niks te jong dus, jij vangt alleen de signalen niet op...
pi_23531753
quote:
op woensdag 24 november 2004 00:02 schreef #ANONIEM het volgende:
en als je haar even flink had gebeft was ze heus wel bij je gebleven (en nee dit is geen stoerdoen praterij, dat is gewoon zo).

dus ik had moeten trouwen met de eerste man die me befte?
pi_23531790
quote:
op woensdag 24 november 2004 00:06 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

ow yeah ! ook niet duidelijk ofzo dat ze wel blij was als je erbij was maar dat ze het jammer vond dat wanneer je weg was je niks had gedaan en dat ze liever vrijgezel was... waarom zou ze liever vrijgezel zijn? dat komt dus niet omdat ze je een verkeerde jongen vind want ze was blij als je er was... doe eens een gok waardoor het wel komt dat ze dat liever was wat doen andere (vrijgezelle) jongens met zulke meisjes? niks te jong dus, jij vangt alleen de signalen niet op...
hoe weet jij eigenlijk zo zeker dat ze geen seks hebben gehad?
pi_23532089
dat ze geen sex hebben gehad vind ik zo op uit wat hij schreef... kan best niet zo zijn hoor. maar als ik lees dat hij expliciet zegt dat hij geen sex heeft gehad "(van sex is geen sprake geweest)" dan ga ik daarvan uit. na 3 weken is het ook nie zo dat de meerderheid van de mannen al sex heeft ga ik vanuit, zeker niet als ik van hem lees dat hij het rustig aan wou doen...

en je moet niet trouwen met zo'n eerste man per direct... maar zoals ik het lees denk ik wel dat het langer zou hebben geduurd en dat ze niet zou zeggen 'dat ze liever vrijgezel is'. als ze hem leuk vind (wat zo lijkt te zijn) dan lijkt me dat het enige punt waarover ze dan niet echt tevreden is... en met uitspraken als "ja ik wil rustig aandoen" dan kan ik me dat ook best voorstellen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')