abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24525884
Mijn vriendin en ik hebben een soort open relatie. wij vinden dat je best met een ander mag zoenen, op een paar voorwaarden

1: de ander moet er niet bij zijn
en 2: we blijven eerlijk

maar nu gaat zij morgen naar de film met iemand, maar het probleem is, is dat ik dat vandaag pas te horen kreeg. Ze had die afspraak zondag gemaakt, terwijl ze van zondag op maandag nog bij mij sliep.
daarnaast bestond dat idee al voordat ze meeging met een familieuitje (een paar dagen naar een all-in hotel) wat we in begin januarie hadden.
nog een keer daarnaast, heb ik een schijthekel aan die gast, en dat weet ze.

nu voel ik me dus behoorlijk genaait. En ik heb tegen haar gezegd dat als zij morgen met hem gaat, dat het dan over is tussen ons. Nu voelt zij zich dus kut
en ik ook. Maar er is een dikke kans dat zij wel met hem gaat, omdat zij zich niet laat chanteren.

Maar aan de andere kant, wil ik haar ook totaal niet kwijt. Ik hou echt superveel van haar. we zijn ook al bijna 3 jaar bij elkaar.

Ik weet echt niet wat ik hier mee moet nu. Heeft iemand tips?

en post maar niks over onze manier van een relatie, want alles waar jullie mee opkomen waarom het fout is, hebben wij ook wel bedacht, maar het is een keuze die we samen hebben gemaakt en waar we beiden achterstaan
Extremistisch gematigd.
  woensdag 12 januari 2005 @ 01:41:02 #2
76500 Spyder
onweerstaanbaar onuitstaanbaar
pi_24525904
Blijkbaar sta je er dus toch niet helemaal achter?
Deze post wordt U aangeboden door: Audi, Bosch, Corel, Davilex, Eneco, Friki, G-Star, Hak, Intertoys, Johma, Kia, Lada, McDonalds, Nike, Ohra, Pepsi, Quantum, Radio 3FM, Sony, Toyota, Uncle Ben's, V&D, Wasa, Xerox, Yokohama, Zeeman
pi_24525910
Mja, ik denk dat dit een van de risico's is van zo'n soort relatie. Is zij het echt waard dan moet je het slikken. Zo niet dumpen die hap.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  woensdag 12 januari 2005 @ 01:42:23 #4
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_24525926
Heb je het ook zo aan haar uitgelegd?
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  woensdag 12 januari 2005 @ 01:42:34 #5
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24525928
ik snap dat niet open relaties.. als je van elkaar houdt dan heb je toch genoeg aan elkaar
  woensdag 12 januari 2005 @ 01:42:35 #6
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_24525930
Dus meer een halfopen relatie, begrijp ik?
pi_24525935
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 01:41 schreef Spyder het volgende:
Blijkbaar sta je er dus toch niet helemaal achter?
nee klopt, maar ik ben niet de enige die zich kut moet voelen, en daarnaast was ik echt flink pissig, en dan gooi je er wel wat dingen uit soms waar je niet helemaal achterstaat
Extremistisch gematigd.
pi_24525947
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 01:42 schreef Nickthedick het volgende:
Heb je het ook zo aan haar uitgelegd?
hoe bedoel je?
Ik heb haar een zielig, liegend kutwijf genoemd. en zij beaamde dat
Extremistisch gematigd.
  woensdag 12 januari 2005 @ 01:44:44 #9
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24525967
mag ik vragen waarom jullie een open relatie hebben ?
pi_24525983
Ik denk dat regel 3 moet worden: je vertelt het meteen
en regel 4: niet met mensen waar de ander een hekel aan heeft.

Zie het als een leermoment
pi_24525984
omdat wij beiden elkaar zien als een levenspartner. En vanaf je 15de moet je niet de rest van je leven vast aan iemand zitten. dat gaat fout. kijk naar mijn ouders
Extremistisch gematigd.
pi_24525985
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 01:43 schreef P8 het volgende:

[..]

hoe bedoel je?
Ik heb haar een zielig, liegend kutwijf genoemd. en zij beaamde dat
Ah, de basis voor elke gezonde relatie.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_24526001
regel 3 was ik vergeten, maar die is er ook ja (in de gevallen dat je met iemand naar de bioscoop gaat oid.)
als je uitgaat weet je nooit wat er gaat gebeuren
Extremistisch gematigd.
pi_24526018
owjah, iets wat ik nog niet had verteld, is dat zij wel enorme spijt heeft van dat ze het niet eerder had verteld. maar ze was bang voor mijn reactie. Kan ik inkomen. Maar dat neemt niet weg dat zij fout zat
Extremistisch gematigd.
  woensdag 12 januari 2005 @ 01:48:37 #15
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24526023
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 01:45 schreef P8 het volgende:
omdat wij beiden elkaar zien als een levenspartner. En vanaf je 15de moet je niet de rest van je leven vast aan iemand zitten. dat gaat fout. kijk naar mijn ouders
dat het bij je ouders mis ging wil toch niet zeggen dat het bij jullie ook mis moet gaan
Schijnbaar doet het je enorm zeer en wil je het eigenlijk niet... kun je dan niet beter gewoon geen open relatie nemen.. bedoel lijkt me dat je in relatie toch genoeg aan elkaar moet hebben.. zo niet dan is de relatie ook niet toekomst bestendig.. ik denk dat als je het een open relatie blijft houden je er op den duur spuug van wordt en het alsnog mis gaat..
pi_24526043
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 01:48 schreef Neva het volgende:

[..]

dat het bij je ouders mis ging wil toch niet zeggen dat het bij jullie ook mis moet gaan
Schijnbaar doet het je enorm zeer en wil je het eigenlijk niet... kun je dan niet beter gewoon geen open relatie nemen.. bedoel lijkt me dat je in relatie toch genoeg aan elkaar moet hebben.. zo niet dan is de relatie ook niet toekomst bestendig.. ik denk dat als je het een open relatie blijft houden je er op den duur spuug van wordt en het alsnog mis gaat..
op de lange termijn is het beter naar ons idee. maar zoals ik in mijn OP zei wil ik hier liever niet op in gaan.
Extremistisch gematigd.
  woensdag 12 januari 2005 @ 01:51:13 #17
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24526070
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 01:49 schreef P8 het volgende:

[..]

op de lange termijn is het beter naar ons idee. maar zoals ik in mijn OP zei wil ik hier liever niet op in gaan.
voor ik je enigzins tips kan geven is het wel handig om te weten waarom het een open relatie is.. snappie..?
pi_24526076
gelegenheids-open-relatie.. Nee ok..

AJB, maak er dan echt hele duidelijk afspraken over als je echt zo'n open relatie wilt. En wees bewust van het feit dat je wel eens jaloers kunt worden. Wat hier toch wel het geval is. Dat zij het pas zo laat verteld is volgens mij een kwestie van dat jullie dus niet open genoeg naar elkaar zijn.

Doe het goed of doe het niet..!
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  † In Memoriam † woensdag 12 januari 2005 @ 01:52:07 #19
47213 ArmaniMania
pi_24526080
dan blijft er nog maar 1 ding over acceptatie
pi_24526082
neva, ik zie niet in waarom dat relevant is, en dat hoef je ook niet uit te leggen.
terug ontopic?
Extremistisch gematigd.
  woensdag 12 januari 2005 @ 01:54:45 #21
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24526125
dan moet je het maar gewoonweg accepteren..
pi_24526170
wat een mislukte open relatie als je ff niet meldt dat je een met een ander gaat daten (nog niet eens gebeurd) en dan al boos worden
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  † In Memoriam † woensdag 12 januari 2005 @ 02:01:12 #23
47213 ArmaniMania
pi_24526223
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 01:57 schreef WeirdMicky het volgende:
wat een mislukte open relatie als je ff niet meldt dat je een met een ander gaat daten (nog niet eens gebeurd) en dan al boos worden
ze missen alleen de foto`s nog als bewijs
pi_24526244
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 02:01 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

ze missen alleen de foto`s nog als bewijs

maar ze gaat tenslotte ook nog eens alleen naar de film he? kom op zeg, in een normale relatie zou ik me daar nog minder druk om maken...terwijl in jullie zogenaamde open relatie dat blijkbaar wel zo is
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_24526247
over al die argumenten waarom het fout is bij ons, heb ik wel wat in te brengen, maar dat zou allemaal zoveel typen worden. en daar heb ik geen zin in. maar wij praten veel in onze relatie, en ja, we worden jaloers als de een met iemand anders gaat. Maar in een relatie waarin veel gepraat wordt en die al bijna 3 jaar duurt, kan je misschien wel verwachten dat we het er veel over hebben gehad en alle plus en minpunten wel naast elkaar hebben gelegd

en waarom ik boos ben is omdat zij het niet meteen heeft verteld en omdat het een pauper is.
Extremistisch gematigd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')