nee klopt, maar ik ben niet de enige die zich kut moet voelen, en daarnaast was ik echt flink pissig, en dan gooi je er wel wat dingen uit soms waar je niet helemaal achterstaatquote:Op woensdag 12 januari 2005 01:41 schreef Spyder het volgende:
Blijkbaar sta je er dus toch niet helemaal achter?
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 12 januari 2005 01:42 schreef Nickthedick het volgende:
Heb je het ook zo aan haar uitgelegd?
Ah, de basis voor elke gezonde relatie.quote:Op woensdag 12 januari 2005 01:43 schreef P8 het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
Ik heb haar een zielig, liegend kutwijf genoemd. en zij beaamde dat![]()
dat het bij je ouders mis ging wil toch niet zeggen dat het bij jullie ook mis moet gaanquote:Op woensdag 12 januari 2005 01:45 schreef P8 het volgende:
omdat wij beiden elkaar zien als een levenspartner. En vanaf je 15de moet je niet de rest van je leven vast aan iemand zitten. dat gaat fout. kijk naar mijn ouders
op de lange termijn is het beter naar ons idee. maar zoals ik in mijn OP zei wil ik hier liever niet op in gaan.quote:Op woensdag 12 januari 2005 01:48 schreef Neva het volgende:
[..]
dat het bij je ouders mis ging wil toch niet zeggen dat het bij jullie ook mis moet gaan![]()
Schijnbaar doet het je enorm zeer en wil je het eigenlijk niet... kun je dan niet beter gewoon geen open relatie nemen.. bedoel lijkt me dat je in relatie toch genoeg aan elkaar moet hebben.. zo niet dan is de relatie ook niet toekomst bestendig.. ik denk dat als je het een open relatie blijft houden je er op den duur spuug van wordt en het alsnog mis gaat..
voor ik je enigzins tips kan geven is het wel handig om te weten waarom het een open relatie is.. snappie..?quote:Op woensdag 12 januari 2005 01:49 schreef P8 het volgende:
[..]
op de lange termijn is het beter naar ons idee. maar zoals ik in mijn OP zei wil ik hier liever niet op in gaan.
ze missen alleen de foto`s nog als bewijsquote:Op woensdag 12 januari 2005 01:57 schreef WeirdMicky het volgende:
wat een mislukte open relatieals je ff niet meldt dat je een met een ander gaat daten (nog niet eens gebeurd) en dan al boos worden
quote:Op woensdag 12 januari 2005 02:01 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
ze missen alleen de foto`s nog als bewijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |