Ik denk dat de link niet goed werkte en waarschijnlijk wanneer wel geen woorden meer nodig had. Maar naast dit, gooi dan niet een topic dicht met alleen een stompzinnig 'doei' wanneer je het ook normaal kunt zeggen zoals je hier doet. Niet iedereen wil willens en wetens baggeren en Harry Sack is geen baggeruser laat staan newbie.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:58 schreef Copycat het volgende:
Dan klik je op de link in dat gesloten topic... een flauwe glimlach zal je ten deel vallen.
Een topic met enkel een link en een OP van lik-me-vestje ga ik niet kicken naar een ander subforum.
Wil je een topic openen, lijkt het me niet te veel gevraagd je daar een beetje moeite voor te getroosten.
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:34 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ik denk dat de link niet goed werkte en waarschijnlijk wanneer wel geen woorden meer nodig had. Maar naast dit, gooi dan niet een topic dicht met alleen een stompzinnig 'doei' wanneer je het ook normaal kunt zeggen zoals je hier doet. Niet iedereen wil willens en wetens baggeren en Harry Sack is geen baggeruser laat staan newbie.
Dat vroeg ik mij inderdaad ook al af.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:52 schreef Minisuisse het volgende:
beste moderators,
Waar is mijn topic gebleven
R. , Ik zal je missen maat...
Fijnquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:28 schreef shmoopy het volgende:
Geen idee, misschien heeft iemand op een verkeerd knopje gedrukt, ik zal 'm even boven water vissen.
Ik zou zeggen, mail even...quote:Op maandag 24 januari 2005 12:07 schreef OoDaniëlOo het volgende:
WTF is er met mn JoeyT account gebeurddddddddddddd??????????????????????
Combinatie wachtwoord en gebruikersnaam klopt niet, terwijl die toch echt hetzelfde is geblevennnnnn!!!!!!!!!
Schiet lekker op hiero![]()
Nu ben ik wel benieuwd of dit JoeyT of de beroemde huisgenoot van JoeyT is die dit post...quote:Op maandag 24 januari 2005 12:07 schreef OoDaniëlOo het volgende:
WTF is er met mn JoeyT account gebeurddddddddddddd??????????????????????
Combinatie wachtwoord en gebruikersnaam klopt niet, terwijl die toch echt hetzelfde is geblevennnnnn!!!!!!!!!
Schiet lekker op hiero![]()
Ik zou het op prijs stellen als ik hier een antwoord op kreegquote:Op maandag 24 januari 2005 11:16 schreef Lemmeb het volgende:
Kan Ik wil niet weer terug vallen! niet gewoon weer open? Delete gewoon de reacties van laffer en turkboy en je bent klaar.
Ik vond het verder wel een interessant topic eigenlijk.
/edit Ik had er overigens ook vannacht al snel een topicreport over geopend, maar daar wordt in het geheel niet naar gekeken, is het wel
De enige echte, maar we zitten er dus allebei mee... Hij kwam naar me toe of ik het WW veranderd had ennu kunnen we er beide dus niet opquote:Op maandag 24 januari 2005 13:18 schreef merdeka het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd of dit JoeyT of de beroemde huisgenoot van JoeyT is die dit post...
Niet persoonlijk bedoeld, maar dat lijkt de laatste tijd wel vaker te gebeurenquote:Op maandag 24 januari 2005 15:44 schreef DarkElf het volgende:
ook mods kijken wel eens ergens over heen
Correct. Met de gedachte dat ik dan de volgende ochtend re reacties zou kunnen lezen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:48 schreef Copycat het volgende:
Jij opent een vaag topic om vervolgens te gaan pitten?
Te laat nu... om meerdere redenen.quote:Maar ik luister/lees... dus leg uit.
Psies, doe het dan ook niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:18 schreef EllenV. het volgende:
Heb je ook enig idee wat voor vernedering dit is? Om dit zo en publique op het forum te gooien?
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:18 schreef EllenV. het volgende:
Heb je ook enig idee wat voor vernedering dit is? Om dit zo en publique op het forum te gooien?
Ja, jij hebt makkelijk praten! Kom op zeg! Ik open wel overnieuw, op een andere wijzequote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:21 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Psies, doe het dan ook niet.
Topic blijft dicht, hou er gewoon over op.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:23 schreef EllenV. het volgende:
[..]
Ja, jij hebt makkelijk praten! Kom op zeg! Ik open wel overnieuw, op een andere wijzeDoor jou is er helemaal geen kans meer op herstel, besef je dat?
lieve Ellen,quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:18 schreef EllenV. het volgende:
goed topicquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
lieve Ellen,
je man probeerde me te versieren...
Dit zal wel een schok zijn, maar het is waar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |