abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 januari 2005 @ 14:22:41 #1
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_24651108
Twee jaar geleden hebben een van mijn beste vriend en ik samen dit account Minisuisse geopend hier op fok. We postten regelamtig hier, en we hadden het naar ons zin. Alles leek goed gegaan in het leven van R, veel vrienden, goed gezin, een bijbaantje en hij zou van de zomervakantie voor een jaar naar Amerika vertrekken. Tot ik dinsdagavodn gebeld werd door zijn vader, of i kwist waar Ro. is. Ik wist van niks. Hij was naar zijn werk vertrokken, maar is daar nooit aangekomen. Zijn ouders alarmeerden de politie, en die zochten uit dat hij geld gepind had in utrecht die avond. Een positief iets in eerste instantie, ondat hij met dit grote bedrag, waarschijnlijk een plan had. Tot ik gisteravond wederom door zijn vader gebeld werd; het was ernstig of ik direct naar hun huis wilde komen. Ik kwam aanlopen en zag al een politieauto staan, dus wist al dat het niet goed zat. Eenmaal binnen kwam de mokerslag: R. is voor een trein gesprongen. Mijn wereld stort in. Op school goed opgevangen, en vanmiddag naar zijn ouders geweest, hij heeft een schrift volgeschreven met gedichten en afscheidsbrieven...

R. vaarwel, we zullen je missen.....
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
  donderdag 20 januari 2005 @ 14:25:43 #2
112316 Nagz
Wessss side!
pi_24651174
Jemig, onverwachts.
Sterkte mén.
pi_24651175
Ok, maar nu rijst mij gelijk een vraag in jouw verhaal, wat zou het nut geweest zijn van veel geld opnemen vlak voor een zelfmoord? En was er iets waarvan jij wist dat hij ermee zat? Heeft hij daar iets van laten weten in zijn gedichten? Want als alles echt zo goed in orde was doe je zoiets niet.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_24651183
Jezus zeg....heel erg veel sterkte toegewenst voor jou en zijn familie.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_24651189
dus hij liep al langer rond met problemen of iig dit gevoel
M'n signature, wat doe je :{
  donderdag 20 januari 2005 @ 14:28:35 #6
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_24651220
Hij heeft aan niemand iets laten merken, ook zijn ouders niet. Dat geld heeft hij gebruikt voor nieuwe kleding, een discman en twee cd's, en om de trein te betalen naar het statio nwaar hij het gedaan heeft. Hij was zo gesloten , en altijd vrolijk, niemand zag het aankomen, helemala niemand..
pi_24651227
Heftig. Sterkte.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  donderdag 20 januari 2005 @ 14:29:40 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24651237
Krijg het er koud van...
Ik wens jou, zijn familie en alle andere nabestaanden heel veel sterkte!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_24651257
Hmm dit is zeker niet leuk. Wens je heel veel sterkte toe.....
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_24651273
misschien niet gepast at the moment, maar wel enorm asociaal dat hij voor de trein springt, zeker geen pretje voor alle reizigers en de conducteurs.

sterkte iig
M'n signature, wat doe je :{
pi_24651304
* Stil is...
pi_24651325
Wat erg.

Veel sterkte en ik hoop dat zijn schrift jullie in ieder geval iets van troost en uitleg kunnen geven.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 20 januari 2005 @ 14:35:22 #13
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_24651329
Bedankt iedereen voor de steun.
Er waren helaas 4 getuigen.
  donderdag 20 januari 2005 @ 14:36:55 #14
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_24651348
Echt f0cked up ,man.
Sterkte ,kerel
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
pi_24651372
Harrejasses..

Heeeel veel sterkte!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_24651379
Ja sterkte man. Waarom was hij zo ongelukkig dan? Of weet je daar niks over
pi_24651380
Jezus, echt heftig. Je hoort het nog maar dikwijls, dat mensen die op het eerste gezicht zo vrolijk lijken opeens een einde aan hun leven maken.

Sterkte hoor!
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_24651422
Jeetje wat een verhaal zeg. Veel sterkte voor jou en zijn familie. Moet een hele grote klap zijn geweest.
pi_24651458
Veel Sterkte.
pi_24651461
Ik wens je veel sterkte toe met het verlies, maar ik blijf erbij dat het voor de trein springen een egoistische daad is. Dat soort mensen snap ik niet.
liev!
pi_24651474
Ik hoorde het al van iemand anders. Erg heftig.
-
pi_24651487
En weer een machinist die een paar dagen niet zal slapen !
Snij dan je polsen door ofzo, waarom moeten anderen mensen lijden voor jouw domme akties.
pi_24651510
Damn.....wat triest....hang in there dude!!
bla bla bla......
pi_24651532
Wat maakt dat nou uit als je toch voor de trein springt. Dan denk je daar echt niet over na
  donderdag 20 januari 2005 @ 14:47:35 #25
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_24651533
Wat ontzettend klote zeg, heel veel sterkte Minisuisse!

Het is wel erg ongebruikelijk en vreemd dat iemand nieuwe kleding etc. koopt voor hij zelfmoord pleegt. Waarom zou je kleding kopen die je nooit zal dragen, waarom cd's die je nooit zal luisteren...? Hoewel deze R. blijkbaar al langer suicidaal was, lijkt dat voor de trein springen me dan toch een soort van opwelling. Maar ja, we kunnen helaas niet doorgronden wat er in het hoofd van iemand die zelfmoord gaat plegen omgaat. Rationeel zullen je gedachten dan wel niet zijn, dus ik denk niet dat je er dan bij stil staat dat het vreemd is om spullen te kopen die je nooit kan gebruiken, laat staan dat je je druk kan maken over zaken als getraumatiseerde getuigen. Voor de laatsten vind ik het trouwens ook vreselijk wat er gebeurd is.
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')