Twee jaar geleden hebben een van mijn beste vriend en ik samen dit account Minisuisse geopend hier op fok. We postten regelamtig hier, en we hadden het naar ons zin. Alles leek goed gegaan in het leven van R, veel vrienden, goed gezin, een bijbaantje en hij zou van de zomervakantie voor een jaar naar Amerika vertrekken. Tot ik dinsdagavodn gebeld werd door zijn vader, of i kwist waar Ro. is. Ik wist van niks. Hij was naar zijn werk vertrokken, maar is daar nooit aangekomen. Zijn ouders alarmeerden de politie, en die zochten uit dat hij geld gepind had in utrecht die avond. Een positief iets in eerste instantie, ondat hij met dit grote bedrag, waarschijnlijk een plan had. Tot ik gisteravond wederom door zijn vader gebeld werd; het was ernstig of ik direct naar hun huis wilde komen. Ik kwam aanlopen en zag al een politieauto staan, dus wist al dat het niet goed zat. Eenmaal binnen kwam de mokerslag: R. is voor een trein gesprongen. Mijn wereld stort in. Op school goed opgevangen, en vanmiddag naar zijn ouders geweest, hij heeft een schrift volgeschreven met gedichten en afscheidsbrieven...
R. vaarwel, we zullen je missen.....
U kent mij waarschijnlijk van de romans..