abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 25 januari 2005 @ 15:36:33 #1
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24742672
wat zei je ook alweer over de bestrijding van huiselijk geweld? harder optreden toch? of heb ik je niet goed begrepen?
ik ben bang dat ik uit moet gaan van het laatste.
had ik soms het loodje moeten leggen zodat je een vriendelijk, maar ozo nutteloos praatje met mijn nabestaanden had kunnen maken? helaas, ik leef nog.

je bent verbaal bedreigd he? gelukkig is de dader gepakt en kan jij weer lekker slapen. bofferd!
tja, dat is nou eenmaal het voordeel van minister-president zijn.
en wie ben ik nou eigenlijk? uitkeringstrekker, naamloos in de maatschappij en haal niet dagelijks de koppen in de krant.
en toch heb ik net als jij iets ingrijpends meegemaakt. alleen hield het bij mij niet op bij bedreiging.
ik kreeg kokend water over mijn schouder en arm. hetgeen resulteerde in blijvende littekens.
om maar niet te spreken van de littekens op mijn ziel.

na bijna een jaar heb ik alsnog aangifte gedaan.
men nam de zaak heel serieus, want, zo zei men, dit was een geval van zware mishandeling.
nou ik heb het geweten.
na een half jaar was er nog niks gebeurd. men had het te druk met andere zaken.

he, na driekwart jaar kwam men mijn dossier tegen, gossie zeg.
dader verhoord en he: hij gaf nog toe ook. kat in het bakkie dacht ik toen nog redelijk optimistisch.
en weer viel er een stilte. na een telefonische klacht van mij bleek men vergeten de getuigen te verhoren........ uiteindelijk zijn die ook gehoord, al vond ik de manier waarop maar raar. (per telefoon)

afgelopen vrijdag viel er een brief op de mat: of ik een formulier in wilde vullen of ik gebruik wilde maken van mijn spreekrecht, of een geschreven getuigenis wilde geven.
vandaag bij mijn dame van slachtofferhulp geweest met de brief, besproken hoe en wat en zij zou het verder regelen.

zonet werd ik gebeld: ze wist niet hoe ze het me moest vertellen maar er was wederom een fout gemaakt. ik had de verkeerde brief ontvangen. deze had ik nooit mogen ontvangen.
de zaak was namelijk 16 januari geseponeerd. waarom is me tot op heden onduidelijk, maar als het vanwege fouten in het hele proces zou gaan, verbaast me dat niks.

we zijn allebei verslagen peter- jan. zowel mijn begeleidster bij slachtofferhulp als ik.
hoe kan het zijn dat jouw belager die je alleen maar bedreigd heeft en nooit met een vinger heeft aangeraakt voorgekomen en veroordeeld is in nog kortere tijd dan dat mijn zaak liep ?
waarom wordt bij mij de dader met rust gelaten en krijgt de jouwe wel op zijn flikker?
is dit nou jouw idee van een veilige samenleving?

tja, voor jou wel kennelijk, maar waar blijf ik?

ik ben diep teleurgesteld in je, maar ach wat kan jou het bommen, ga jij maar lekker een nieuw woord voor werkloze bedenken, dat is pas zinvolle invulling aan je dag geven.

niet hoogachtend,

een voor het leven getekende vrouw
pi_24742834
Drugs are bad, mkay?
  dinsdag 25 januari 2005 @ 15:51:21 #3
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24742864
lieve lady.. hier zijn geen woorden voor.. ende knuf..
pi_24742897
Je bent de datum vergeten
pi_24742916
Welkom in nederland, waar iedereen gelijk is..
I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
  dinsdag 25 januari 2005 @ 16:01:10 #6
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24743000
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 15:53 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Je bent de datum vergeten
doe ff normaal
pi_24743037
Jan Peter misselijke vent

Ik hoop van harte dat hij zo snel mogelijk opflikkert
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 januari 2005 @ 16:09:00 #8
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24743085
Aan de rechtsongelijkheid in dit land moet ook nog behoorlijk gesleuteld worden...

lady-wrb
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 25 januari 2005 @ 16:12:23 #9
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24743139
Ik vind het een steengoeie brief.
En een vreselijk slechte gang van zaken.

Wat verschrikkelijk voor jou, lady-wrb!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_24743152
Btw, ik zou oplossingen aan gaan dragen ipv mensen een schuldgevoel aan te praten, dat is behoorlijk wat zinvoller. Daarnaast zou ik me eerder wenden tot de wetgevende macht, maar dit soort verhalen zijn natuurlijk wel geschikt voor de media als bashmiddel.

[ Bericht 10% gewijzigd door DarkElf op 25-01-2005 16:14:37 (die smilies hoeven echt niet geplaatst te worden) ]
pi_24743246
leest hij dit forum dan?
pi_24743276
Welkom in Nederland, waar rechtsgelijkheid geldt voor iedereen.. Tenzij je geld of macht - of beide - hebt. Dan krijg je namelijk nog steeds een stapje voor, dan werken ze nét even wat harder voor je.

Tenslotte moeten de burgers in dit land wél het gevoel hebben dat er voor ze gezorgd wordt en ze wat te vertellen hebben, maar moeten ze nóóit door krijgen dat dit maar gebakken lucht is en ze simpelweg door de mensen in de politiek gezien worden als domme schapen die je kune gebruiken, manipuleren en leegzuigen, maar die verder hun bek dicht moeten houden!
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_24743326
H4wk... hoe kom je dr op... oplossingen vinden is het werk van de regering... als jij met een oplossing komt is het toch nooit goed...

Maar we krijgen wel een referendum over een Europese Grondwet.... krijgen we dan ook één Europese strafmaat... die van Duitsland, Frankrijk of Spanje... misschien zelfs die van Turkije...

Er zijn geen woorden voor wat er tegenwoordig in de maatschappij gebeurd...

Lady, veel sterkte gewenst.
pi_24743409
N1ght, me eerste account hier was gebanned (NightHawk) en toen nam ik deze. Kga maar eens nieuwe nick nemen, deze wordt teveel gebruikt.
pi_24743484
Stel je niet zo aan. Ik begrijp dat het niet lekker geweest is, maar op een gegeven moment moet je verder, dan kun je wel lekker klaagbrieven sturen naar JP maar daar kan ook verder niemand wat mee. Zeker niet als je 'em alleen maar op Fok! plaatst. Stem dus volgende keer gewoon op een andere partij, of richt je eigen partij op. Klagen is makkelijk, kijk maar of je het zelf beter kan.

Bovendien vind ik het niet meer dan vanzelfsprekend dat een lid van de regering beter beschermt wordt dan een of andere jodokus die feitelijk geen rol van betekenis speelt in Nederland.
Power perceived is power achieved.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 16:41:37 #16
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24743543
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 16:36 schreef Modwire het volgende:
Stel je niet zo aan. Ik begrijp dat het niet lekker geweest is, maar op een gegeven moment moet je verder, dan kun je wel lekker klaagbrieven sturen naar JP maar daar kan ook verder niemand wat mee. Zeker niet als je 'em alleen maar op Fok! plaatst. Stem dus volgende keer gewoon op een andere partij, of richt je eigen partij op. Klagen is makkelijk, kijk maar of je het zelf beter kan.

Bovendien vind ik het niet meer dan vanzelfsprekend dat een lid van de regering beter beschermt wordt dan een of andere jodokus die feitelijk geen rol van betekenis speelt in Nederland.
In de huidige maatschappij is het vanzelf sprekend.. mediageile lui etc..
je opmerking is nogal laf.. ieder mens is evenveel waard..
het is makkelijk om ts af te lopen zeiken.. maar misschien dat het in je botte kop ios opgekomen dat ze gewoon even van zich af wil schrijven even haar emoties wil uiten.. daarvoor is dit r&p forum.. als je wat te melden hebt kom dan met nuttige tips aan en niet zo kortzichtig..
pi_24743622
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 16:36 schreef Modwire het volgende:

Volgens mij geeft lady-wrb gewoon een weergave van hoe het met Nederland gesteld is.. En het is ook goed dat iemand als Jan-Peter dit soort dingen 'meekrijgt'.

Ik toon bij deze mijn oprechte medeleven En geef je veel succes mee dit te verwerken.
© ©
pi_24743658
veel sterkte meid! Weet ik lege uitspraak over een internetforum, maar ik sta er wel even bij stil wat er met jou gebeurd is..... Kijk niet naar wat je niet hebt of kunt krijgen maar naar alle wonderschone mogelijkheden die het leven je nog altijd biedt.... En dat het NL rechtssysteem naast onbetrouwbaar ook nog onrechtvaardig is, dat kan ik uit persoonlijk ervaring bevestigen.
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
"We all lie in the gutter, but some of us look up at the stars." -- Oscar Wilde
pi_24743712
Vreselijk wat je hebt mee gemaakt..

Alleen wat heeft het feit dat je uitkerings trekker bent temaken met de vreselijke gebeurtenis??
wanneer je niet weet wat je wil weten..
weet je het niet!
  dinsdag 25 januari 2005 @ 16:57:03 #20
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_24743763
je moet ook niet met allochtonen gaan samenwonen enzo
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 januari 2005 @ 16:57:06 #21
13151 crew  Rewimo
pi_24743764
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 16:53 schreef space-kees het volgende:
Vreselijk wat je hebt mee gemaakt..

Alleen wat heeft het feit dat je uitkerings trekker bent temaken met de vreselijke gebeurtenis??
Het lijkt me dat ze daarmee het verschil in behandeling duidelijk wil maken. Voor de minister-president wordt haast gezet achter de behandeling van een rechtszaak, voor een gewone burger zonder invloed of geld niet.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 januari 2005 @ 16:59:09 #22
13151 crew  Rewimo
pi_24743791
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 16:57 schreef _GdR_ het volgende:
je moet ook niet met allochtonen gaan samenwonen enzo
Aan dit verhaal komt geen allochtoon te pas.

Ik ken lady-wrb persoonlijk
pi_24743792
Iedereen is gelijk, maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen. Helaas, maar o zo waar..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_24743837
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 16:59 schreef Cheiron het volgende:
Iedereen is gelijk, maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen. Helaas, maar o zo waar..
Gelukkig hebben we nog een staatshoofd dat bij de gratie Gods regeert.
pi_24743989
daarom ben ik ook een groot voorstander van het recht in eigen handen nemen.. zorg voor een paar stevige gozers, en geef die eikel het leed wat jij hebt in 10voud terug. (wel zorgen dat je niet gepakt kan worden)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')