In de huidige maatschappij is het vanzelf sprekend.. mediageile lui etc..quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:36 schreef Modwire het volgende:
Stel je niet zo aan. Ik begrijp dat het niet lekker geweest is, maar op een gegeven moment moet je verder, dan kun je wel lekker klaagbrieven sturen naar JP maar daar kan ook verder niemand wat mee. Zeker niet als je 'em alleen maar op Fok! plaatst. Stem dus volgende keer gewoon op een andere partij, of richt je eigen partij op. Klagen is makkelijk, kijk maar of je het zelf beter kan.
Bovendien vind ik het niet meer dan vanzelfsprekend dat een lid van de regering beter beschermt wordt dan een of andere jodokus die feitelijk geen rol van betekenis speelt in Nederland.
Volgens mij geeft lady-wrb gewoon een weergave van hoe het met Nederland gesteld is.. En het is ook goed dat iemand als Jan-Peter dit soort dingen 'meekrijgt'.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:36 schreef Modwire het volgende:
Stel je niet zo aan. Ik begrijp dat het niet lekker geweest is, maar op een gegeven moment moet je verder, dan kun je wel lekker klaagbrieven sturen naar JP maar daar kan ook verder niemand wat mee. Zeker niet als je 'em alleen maar op Fok! plaatst. Stem dus volgende keer gewoon op een andere partij, of richt je eigen partij op. Klagen is makkelijk, kijk maar of je het zelf beter kan.
Bovendien vind ik het niet meer dan vanzelfsprekend dat een lid van de regering beter beschermt wordt dan een of andere jodokus die feitelijk geen rol van betekenis speelt in Nederland.
Het lijkt me dat ze daarmee het verschil in behandeling duidelijk wil maken. Voor de minister-president wordt haast gezet achter de behandeling van een rechtszaak, voor een gewone burger zonder invloed of geld niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:53 schreef space-kees het volgende:
Vreselijk wat je hebt mee gemaakt..
Alleen wat heeft het feit dat je uitkerings trekker bent temaken met de vreselijke gebeurtenis??
Aan dit verhaal komt geen allochtoon te pas.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:57 schreef _GdR_ het volgende:
je moet ook niet met allochtonen gaan samenwonen enzo
Gelukkig hebben we nog een staatshoofd dat bij de gratie Gods regeert.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:59 schreef Cheiron het volgende:
Iedereen is gelijk, maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen. Helaas, maar o zo waar..
Een gewone burger is niet hetzelfde als een uitkeringstrekker.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het lijkt me dat ze daarmee het verschil in behandeling duidelijk wil maken. Voor de minister-president wordt haast gezet achter de behandeling van een rechtszaak, voor een gewone burger zonder invloed of geld niet.
hoezo niet? je wete de rede niet waraom ze uitkering heetf is ook niet van toepassing doe normala of reageer niet kom opquote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:41 schreef Modwire het volgende:
[..]
Een gewone burger is niet hetzelfde als een uitkeringstrekker.![]()
En dan nog, al was het een allochtoon geweest, zou dat uitmaken?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Aan dit verhaal komt geen allochtoon te pas.
Ik ken lady-wrb persoonlijk
16-jarige Steven uit Medemblik, manman, wat een domme taal kraam jij uit zeg.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:41 schreef Modwire het volgende:
[..]
Newsflash: dit is FOK!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:10 schreef Wolkje het volgende:
[..]
En dan nog, al was het een allochtoon geweest, zou dat uitmaken?
Ik kan er niets aan doenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:16 schreef Roquefort het volgende:
[..]
16-jarige Steven uit Medemblik, manman, wat een domme taal kraam jij uit zeg.
Als het toch niet van toepassing is, zet het er dan niet bij..quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:05 schreef Neva het volgende:
[..]
hoezo niet? je wete de rede niet waraom ze uitkering heetf is ook niet van toepassing doe normala of reageer niet kom op
Omdat dat een bedreiging aan het adres van de democratie is, in feite aan ons allen.quote:[b]Op dinsdag 25 januari 2005 15:36
hoe kan het zijn dat jouw belager die je alleen maar bedreigd heeft en nooit met een vinger heeft aangeraakt voorgekomen en veroordeeld is in nog kortere tijd dan dat mijn zaak liep ?
waarom wordt bij mij de dader met rust gelaten en krijgt de jouwe wel op zijn flikker?
is dit nou jouw idee van een veilige samenleving?
zulke zielige pestventjes moeten ze van fok aftrappen.. zulke mensen die hebben nog niks van de wereld gezien.. en jij hebt vast rijke ouders waar je alles van krijgt.. en alles gaat geweldig in je leven.. je hebt een vriendin en doet waarschijnlijk een goede opleiding..quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:41 schreef Modwire het volgende:
[..]
Wat moet een advocaat met een niet ontvankelijk verklaarde zaak?quote:Op woensdag 26 januari 2005 04:15 schreef NeKraNomaKoN het volgende:
maar als jij daadwerkelijk zo enorm geleden hebt onder het warme water en zo een sterk gevoel hebt dat de dader gestraft moet worden, waarom heb je dan geen advocaat in de arm genomen? Geldtekort mag hier geen probleem zijn, aangezien voor de minderbedeelden in dit land gratis rechtshulp aangeboden wordt.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 04:15 schreef NeKraNomaKoN het volgende:
Beste lady-wrb,
Onmogelijk kan jij mij verantwoordelijk stellen voor de gekken in de wereld, waar jij blijkbaar contact mee hebt. Maar natuurlijk is dit niet de correcte gang van zaken zoals wij deze voor ogen hebben, maar als jij daadwerkelijk zo enorm geleden hebt onder het warme water en zo een sterk gevoel hebt dat de dader gestraft moet worden, waarom heb je dan geen advocaat in de arm genomen? Geldtekort mag hier geen probleem zijn, aangezien voor de minderbedeelden in dit land gratis rechtshulp aangeboden wordt.
Met vriendelijke groet,
Uw Minister-President.
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:11 schreef Hel1tjuhh het volgende:
[..]
en alles gaat geweldig in je leven...
Tjonge, dat is wel even schrikken, zegquote:damn.. van zulke jongetjes.. ja je bent een jongetje.. word ik misselijk..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |