abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 januari 2005 @ 23:33:35 #1
52555 jadelovespat
who lose dreaming, is lost.
pi_24714364
Ik heb dit probleem dat ik altijd zeur. Bijvoorbeeld ik ben te lui om de was op te hangen en dan ga ik zuchten en opmerkingen maken. Maar ik doe er niets aan, ik zeur alleen.

Ik ben ook heel erg jaloers, daarbij alles dus bedreigend is stoot ik af. Denk ik dat een meisje knap is, noem ik haar slet. Kraak ik haar helemaal af. Mag mijn vriend niet met haar praten, niet naar haar kijken en maak ik er elke keer ruzie over.

Nu heb ik geen goed gesprek met mijn vriend gehad en hij heeft mij verteld dat hij mijn gedrag wel een beetje zat wordt. En nu heb ik mijzelf open gezet voor nieuwe mensen. Heb vrienden gemaakt met een meisje waar ik al 3 jaar zwaar de pik op had. En zie dat ik meer van het leven kan genieten als ik niet zo erg de behoefte heb om overal grip of te hebben. En dat het niet erg is om ook een keer niet zo te doen zo als het "hoort".

Nu zal je zeggen wat is dan het probleem? Nu ik zie wel vaker " het licht", het probleem is dus dat zodra de dagen voorbij gaan ik weer terug in mijn oude patroon zak. Dan wordt ik weer net zo negatief, depri en haatdragend.

Heeft iemand een idee hoe dat kan verkomen?

Ik heb al eens een briefje met een korte boodschap voor mijzelf in mijn agenda geplakt, zodat het mij zo herinneren aan mij " helder moment". Maar na 2 keer is het gewoon een briefje met een zinnetje.
Ik heb ook een keer een soort ochtend gebed voor mijzelf opgeschreven en dat elke dag als ik wakker werd opgezegd. Maar na een paar keer, ze je het en meen je niet wat je zeg en dringt het niet meer door.

Ik wil niet meer dat negatieve persoon zijn, kan iemand helpen bedenken van een oplossing?
Isn't a smoking area in a restaurant just like a peeing corner in a swimming pool?!!
Can't rain all the time
  zondag 23 januari 2005 @ 23:48:56 #2
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_24714786
hmmm... je moet het toch zelf doen. Probeer je leven eens te veranderen, je zegt dat de vriendschap met die vriendin je al tot nieuwe inzichten brengt.
Breng wat verandering in je leven in het geheel, zo krijg je weer een andere kijk op zaken en dat kan je misschien dichterbij de benodigde verandering brengen.

hmmm... vaag verhaal
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  zondag 23 januari 2005 @ 23:59:24 #3
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_24715067
Misschien dat je wanneer je zekerder bent van jezelf en jouw kunnen het mogelijk wordt om anderen niet als een bedreiging te zien maar ze te waarderen om wie en wat ze zijn zonder dat je hen ter meerdere eer en glorie van jezelf af moet kraken.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_24716769
Je jaloezie is een weerspiegeling op je gedrag. Laat dat andere meisje knap zijn, jij bent knapper. Daarom heb jij je vriend, en niet zij. Zo moet je denken.
Lambo of Rekt
pi_24716820
jij hebt het perfecte profiel om prostituee te worden, ga de straat op meid en sla je slag
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_24716838
quote:
Op maandag 24 januari 2005 01:20 schreef EggsTC het volgende:
Laat dat andere meisje knap zijn, jij bent knapper. Daarom heb jij je vriend, en niet zij. Zo moet je denken.
hoe weet jij dat nou?? misschien is ze wel zo lelijk als de nacht
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_24716874
Sebriene, ben jij dat?
I was an atheist until I realized I was God
pi_24716886
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:33 schreef jadelovespat het volgende:
Heeft iemand een idee hoe dat kan verkomen?
Ducktape over je muilk plakken of eens gaan nadenken...
pi_24716928
quote:
Op maandag 24 januari 2005 01:29 schreef kastanova het volgende:
Sebriene, ben jij dat? [afbeelding]
pi_24717192
quote:
Op maandag 24 januari 2005 01:26 schreef laffer het volgende:

[..]

hoe weet jij dat nou?? misschien is ze wel zo lelijk als de nacht
Wie bepaalt wat lelijk of knap is?
Ieder voor zichzelf.
Lambo of Rekt
pi_24717237
quote:
Op maandag 24 januari 2005 01:53 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wie bepaalt wat lelijk of knap is?
Ieder voor zichzelf.
dat zeg ik toch

waarom quote jij een post met een een bericht die dezelfde inhoud heeft
pi_24717253
quote:
Op maandag 24 januari 2005 01:56 schreef laffer het volgende:

[..]

dat zeg ik toch

waarom quote jij een post met een een bericht die dezelfde inhoud heeft
Je kan pas van een ander houden als je van jezelf houd en jezelf dus accepteerd zoals je bent. En je accepteerd je zelf zoals je bent als je met je uiterlijk kan leven en jezelf dus niet zo lelijk als de nacht vind.

IQ niveau 23.
Lambo of Rekt
pi_24717267
quote:
Op maandag 24 januari 2005 01:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Je kan pas van een ander houden als je van jezelf houd en jezelf dus accepteerd zoals je bent. En je accepteerd je zelf zoals je bent als je met je uiterlijk kan leven en jezelf dus niet zo lelijk als de nacht vind.

IQ niveau 23.
Wel eens van werkwoorden juist vervoegen gehoord?
pi_24717282
quote:
Op maandag 24 januari 2005 02:02 schreef Xennia het volgende:

[..]

Wel eens van werkwoorden juist vervoegen gehoord?
Sorry dat ik deze taal niet zo goed beheers als jullie.
Lambo of Rekt
pi_24717291
quote:
Op maandag 24 januari 2005 01:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

IQ niveau 23.
moet ik de rest van de taalfouten ook nog markeren??

dom wicht, maak gebruik van het enige wat nog toegankelijk is bij jou, je anus....
stel de toegangsprijs in op € 10,- ofzo en laat je nog suffer neuken dan je nu al bent
pi_24717299
quote:
Op maandag 24 januari 2005 02:05 schreef laffer het volgende:

[..]

dom wicht, maak gebruik van het enige wat nog toegankelijk is bij jou, je anus....
stel de toegangsprijs in op € 10,- ofzo en laat je nog suffer neuken dan je nu al bent
quote:
Op maandag 24 januari 2005 02:04 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Sorry dat ik deze taal niet zo goed beheers als jullie.
Kunnen we weer ontopic flamekids?
Lambo of Rekt
pi_24717310
ahhh
pi_24717320
quote:
Op maandag 24 januari 2005 02:05 schreef laffer het volgende:

[..]

Ja, graag want het doet nog steeds pijn aan mijn ogen
pi_24717330
ik dieslekty hebben
pi_24717358
quote:
Op maandag 24 januari 2005 02:09 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ja, graag want het doet nog steeds pijn aan mijn ogen
och, die EggsTC is toch een duffe slet, waarom moeite doen
pi_24717370
quote:
Op maandag 24 januari 2005 02:15 schreef laffer het volgende:

[..]

Omdat ik graag wil weten of jij in staat bent alle fouten eruit te halen
pi_24717383
quote:
Op maandag 24 januari 2005 02:15 schreef laffer het volgende:

[..]

Wat een onderbouwing. Je kent me niet eens.
Lambo of Rekt
pi_24717401
quote:
Op maandag 24 januari 2005 02:18 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wat een onderbouwing. Je kent me niet eens.
ik begin al een aardig beeld van je vormen, en dat ziet er triest uit
pi_24717411
quote:
Op maandag 24 januari 2005 02:16 schreef Xennia het volgende:

[..]

Omdat ik graag wil weten of jij in staat bent alle fouten eruit te halen
ik zie er nog twee.
maar die hele zinsbouw stoort me, ik kan er geen chocolade van maken
pi_24717412
Dus jij bent er zo1tje die mensen in hokjes plaatst, hmm ziet er erg triest uit dan ja.
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')