hoe weet jij dat nou?? misschien is ze wel zo lelijk als de nachtquote:Op maandag 24 januari 2005 01:20 schreef EggsTC het volgende:
Laat dat andere meisje knap zijn, jij bent knapper. Daarom heb jij je vriend, en niet zij. Zo moet je denken.
Ducktape over je muilk plakken of eens gaan nadenken...quote:Op zondag 23 januari 2005 23:33 schreef jadelovespat het volgende:
Heeft iemand een idee hoe dat kan verkomen?
Wie bepaalt wat lelijk of knap is?quote:Op maandag 24 januari 2005 01:26 schreef laffer het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou?? misschien is ze wel zo lelijk als de nacht
dat zeg ik tochquote:Op maandag 24 januari 2005 01:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wie bepaalt wat lelijk of knap is?
Ieder voor zichzelf.
Je kan pas van een ander houden als je van jezelf houd en jezelf dus accepteerd zoals je bent. En je accepteerd je zelf zoals je bent als je met je uiterlijk kan leven en jezelf dus niet zo lelijk als de nacht vind.quote:Op maandag 24 januari 2005 01:56 schreef laffer het volgende:
[..]
dat zeg ik toch![]()
waarom quote jij een post met een een bericht die dezelfde inhoud heeft![]()
Wel eens van werkwoorden juist vervoegen gehoord?quote:Op maandag 24 januari 2005 01:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je kan pas van een ander houden als je van jezelf houd en jezelf dus accepteerd zoals je bent. En je accepteerd je zelf zoals je bent als je met je uiterlijk kan leven en jezelf dus niet zo lelijk als de nacht vind.
IQ niveau 23.
Sorry dat ik deze taal niet zo goed beheers als jullie.quote:Op maandag 24 januari 2005 02:02 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wel eens van werkwoorden juist vervoegen gehoord?
moet ik de rest van de taalfouten ook nog markeren??quote:Op maandag 24 januari 2005 01:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je kan pas van een ander houden als je van jezelf houd en jezelf dus accepteerd zoals je bent. En je accepteerd je zelf zoals je bent als je met je uiterlijk kan leven en jezelf dus niet zo lelijk als de nacht vind.
IQ niveau 23.
quote:Op maandag 24 januari 2005 02:05 schreef laffer het volgende:
[..]
moet ik de rest van de taalfouten ook nog markeren??![]()
dom wicht, maak gebruik van het enige wat nog toegankelijk is bij jou, je anus....
stel de toegangsprijs in op € 10,- ofzo en laat je nog suffer neuken dan je nu al bent![]()
Kunnen we weer ontopic flamekids?quote:Op maandag 24 januari 2005 02:04 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Sorry dat ik deze taal niet zo goed beheers als jullie.
Ja, graag want het doet nog steeds pijn aan mijn ogenquote:Op maandag 24 januari 2005 02:05 schreef laffer het volgende:
[..]
moet ik de rest van de taalfouten ook nog markeren??![]()
och, die EggsTC is toch een duffe slet, waarom moeite doenquote:Op maandag 24 januari 2005 02:09 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, graag want het doet nog steeds pijn aan mijn ogen
Omdat ik graag wil weten of jij in staat bent alle fouten eruit te halenquote:Op maandag 24 januari 2005 02:15 schreef laffer het volgende:
[..]
och, die EggsTC is toch een duffe slet, waarom moeite doen![]()
Wat een onderbouwing. Je kent me niet eens.quote:Op maandag 24 januari 2005 02:15 schreef laffer het volgende:
[..]
och, die EggsTC is toch een duffe slet, waarom moeite doen![]()
ik begin al een aardig beeld van je vormen, en dat ziet er triest uitquote:Op maandag 24 januari 2005 02:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wat een onderbouwing. Je kent me niet eens.
ik zie er nog twee.quote:Op maandag 24 januari 2005 02:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Omdat ik graag wil weten of jij in staat bent alle fouten eruit te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |