abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23733738
Hallo mensen. ik heb een probleem. Misschien vinden de meeste van jullie dit niet echt een probleem maar ik wel. Ik kan geen keuzen meer maken. Ik ben gewoon te onzeker. ik weet niet wat ik wil. En het gekste is dat ik soms het gevoel heb dat ik wel weet wat ik wil dan hoeft iemand maar een opmerking te maken en *BOM* daar komt de onzekerheid terug.
Wat moet ik daaraan doen????????????????????????????//
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:22:05 #2
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_23733756
wat jij moet doen is niet aan anderen vragen wat je moet doen
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_23733813
ja je hebt wel gelijk maar ik ben te onzeker daarom vraag ik het juist
pi_23733814
Probeer met kleine dingen te beginnen om je iegen keus te maken, bijv. je kleding.
En zo steedss verder opbouwen totdat je schijt hebt aan anderen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_23733837
je kan iig wel zelf kiezen blijkbaar dat je extreem veel uitroep- en vraagtekens gebruikt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_23733919
Ik meen het ............. ik kan niet eens uitstaan als ik iemand naar mij ziet kijken en vervolgens lachen. Word ik al snel weer onzeker. Misschien komt het omdat ik op school vaak ben gepest door anderen. Of misschien omdat ik geen zelfvertrouwen heb.
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:30:22 #7
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_23733934
Weet je ook waarom je zo onzeker bent, want daar zit meestal wel wat achter...
Verder sluit ik me aan bij Beach, je maakt dagelijks zoveel keuze's, kleine dingen als welke kleding je aantrekt enzo. Als je dat eenmaal doorhebt, dan volgen de grotere beslissingen vanzelf.
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
pi_23733942
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 11:29 schreef pattyknok het volgende:
Ik meen het ............. ik kan niet eens uitstaan als ik iemand naar mij ziet kijken en vervolgens lachen. Word ik al snel weer onzeker. Misschien komt het omdat ik op school vaak ben gepest door anderen. Of misschien omdat ik geen zelfvertrouwen heb.

Sorry
pi_23734079
Ik maak wel dagelijks kleine Keuzen maar ik moet nu een grotere keuze maken en ik vind het eng. en ik trek me teveel aan van wat mensen over mij vinden en denken.
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:44:30 #10
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_23734218
dat is dus totaal onbelangrijk... Het is heel makkelijk om te zeggen dat je je niets van andere personen aan moet trekken. Maar als je erg onzeker bent is dat natuurlijk niet zo simpel. Maar je zal toch die knop om moeten zetten. Je maakt de betreffende keuze toch voor jezelf, en niet voor je vriendenkring of de rest van de wereld. Denk gewoon goed aan wat de gevolgen zijn als je voor A kiest en wat de gevolgen zijn als je voor B kiest. Schrijf het desnoods op. Weeg het af en maak je keuze.. Lijkt me dat als je te lang blijft twijfelen dat je er dan helemaal niet meer uit komt. Als ik zelf geen keuze kan maken dan ga ik meestal af op mijn gevoel.
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:45:00 #11
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_23734236
Als dit serieus is vinnik het best wel triest voor je.
Zoiets kan je leven behoorlijk gaan beheersen.. als je onzeker bent gaat op een gegeven moment je hele houding veranderen waardoor je ook onzekerheid uitstraalt... wat is de reden van je onzekerheid?
Vind je jezelf lelijk? Ben je bang dat anderen dat vinden? Vaak is het zoiets triviaals dat mensen onzeker maakt.
Tot op zekere hoogte is iedereen bezig met de vraag "wat vindt een ander van me?"
Die vraag is in wezen irrelevant.. iedereen vindt wel iets van je maar dat iets is niet door jou te beinvloeden.
Kort gezegd: kom je onzekerheden onder ogen en leer leven met jouw tekortkomingen...iedereen heeft ze en kan ermee omgaan.
Je moet het leven ook niet zo serieus nemen.. kijk om je heen ,kijk mensen aan en probeer in je houding een zeker iets van "schijt aan jou" naar voren te laten komen.. mensen zijn net wolven en kunnen onzekerheid 'ruiken'.
We zijn allemaal maar mensen ... als we hebben gescheten stinken we allemaal
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:47:59 #12
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_23734300
De oplossing ligt bij jezelf, wordt zekerder, kijk anders tegen jezelf aan. Laat je niet gek maken etc etc. Daar heb je als het goed is geen externe hulp bij nodig als je over zelfkennis beschikt.

Gebruik je kennis !!! En je hersens.

Word zo zeker dat er geen speld tussen te krijgen is, en kom dan terug hier om te rapporteren over de situatie
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:49:30 #13
101108 Stievus
Drums, Sex & Palm Beer
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:51:30 #14
101108 Stievus
Drums, Sex & Palm Beer
pi_23734375
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 11:24 schreef Beach het volgende:
Probeer met kleine dingen te beginnen om je iegen keus te maken, bijv. je kleding.

inderdaad, wordt alto ;-]
pi_23734440
Voor mij geldt meestal: Maak de keuze waar je het minst spijt van krijgt.
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:55:46 #16
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_23734449
Weet je dat zeker?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_23734475
Stja ik ben al me hele leven al onzeker en ik geef het nu maar pas toe. Ik heb geen leuke jeugde had........ Me ma was weg toen ik 7 jaar was en me pa ook. Ik ben opgegroeit met mensen die me klein maakten. ze zeiden van die rare dingen tegen mij. ik dacht dat het kwam omdat me moeder en me vader er niet waren. door hun ben ik me zelf minder gaan voelen en zo.
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:58:03 #18
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_23734498
Hoi pattyknok
Beach heeft idd een goed punt .. En je moet proberen jezelf ook te openen .. kleine stapjes vooruit.. Neem ook hulp aan als je die aangeboden wordt, en je moet jezelf niet zo negatief zien.. Je bent wél een vechter.. Een leuke meid..

Maar in vergelijking met pakweg 1.5 jaar geleden ben je echt wel een heel eind vooruit gegaan hoor
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_23734554
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 11:21 schreef pattyknok het volgende:
Hallo mensen. ik heb een probleem. Misschien vinden de meeste van jullie dit niet echt een probleem maar ik wel. Ik kan geen keuzen meer maken. Ik ben gewoon te onzeker. ik weet niet wat ik wil. En het gekste is dat ik soms het gevoel heb dat ik wel weet wat ik wil dan hoeft iemand maar een opmerking te maken en *BOM* daar komt de onzekerheid terug.

Pak een boek over zelfvertrouwen in de bieb, dat kan zeer goed voor je zijn!
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_23734555
dank je knok
pi_23734558
een bron van onzekerheid is soms dat je niet weet wat de reacties van anderen zijn als jij een bepaalde keus maakt. Die reacties zul je alleen te weten komen door te proberen.

Het kan ook zijn dat je onzeker wordt door perfectionisme. Bang zijn voor kritiek dus. De ideeen van mensen over jou worden echter niet gebaseerd op wat je fout doet, maar op wat je uberhaupt doet en of dat OVER HET ALGEMEEN van voldoende kwaliteit is.

Mijn advies: begin met kleine dingen keuzes te maken en kijk hoe mensen reageren. De reacties op je fouten zullen echt niet zo erg zijn als je denkt. Neem kritiek ook niet persoonlijk op, maar zie het als informatie over hoe je de kwestie een volgende keer beter aan kunt pakken. Neem voor de verandering ook eens het initiatief en vraag daarbij om feedback van anderen. Daar zul je echt niet raar op aangekeken worden - feedback vragen doet iedereen namelijk...
pi_23734593
zal ik doen .................. maar ik dacht het word tijd om alles eruit te goeien want ik word er namelijk geconfronteerd met het verleden. ik heb het nooit aan iemand verteld maar nu word het tijd om hier vanaf te komen vind ik
  vrijdag 3 december 2004 @ 12:03:51 #23
38344 knokkels
pi_23734605
lees deze site eens .. heleboel over ontspanningsoefeningen
  vrijdag 3 december 2004 @ 12:05:16 #24
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_23734641
De enige remidie tegen onzekerheid is alles eraan doen om zekerder te worden, iedere mogelijkheid met beide handen aanpakken. En dat kan alles zijn, bijvoorbeeld van je afschrijven. Maar van je afschrijven hoeft niet alles te betekenen. Je moet weten waar je voor staat, het verleden hoeft geen beduidende invloed te hebben. Je kunt jezelf formateren en opnieuw beginnen bij het nul punt waar je clean bent.

Maar je moet er wel wat aan doen, voor niets gaat de zon op. Alles vergt inspanning dus dit ook.

Zelf was ik ook niet de zekerheid zelver maar ik heb nu gelukkig meer schijt eraan en het boeit me steeds minder wat anderen denken. " I AM THE WAY I AM " En ik ga me niet aanpassen aan anderen. Grote mond hier en daar, dat wil ik nog erbij hebben. Iemand die me in de weg gaat lopen wil ik op zijn plek zetten.

Je moet ervoor zorgen dat anderen geen kracht van je wegnemen, niemand, nooit, never. Zoals ik al zei, ervoor zorgen dat er geen speld tussen te krijgen valt. Zelfs niet door mensen die er een hobby aan hebben om anderen systematisch het leven zuur te maken. Ook die mensen moet je aanpakken zodat je zelf sterker wordt.
pi_23734792
Dank je voor jullie reacties. Dat kan ik allemaal wel gebruiken.
  vrijdag 3 december 2004 @ 12:13:07 #26
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_23734805
Toch kan het wel handig zijn als je iemand hebt die je kan ondersteunen lijkt me. Als je vind dat je daar zelf behoeft aan hebt natuurlijk. Ik vind sowieso dat je eerst bij jezelf moet beginnen; werk aan je zelfvertrouwen, bestudeer je goede eigenschappen, wat vind je mooi aan jezelf etc...

Andere personen zijn van latere zorg. Jijzelf komt voor iedereen. Andermans meningen kunnen handig zijn, maar je hoeft je er niets van aan te trekken. Jij bent makkelijk in staat om je eigen keuze's te maken. Ik vraag me nu trouwens wel af hoe groot de keuze is die je nu moet maken. Kan me voorstellen dat je je op dit moment niet in staat voelt om een belangrijke beslissing te maken.
  vrijdag 3 december 2004 @ 12:13:44 #27
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_23734818
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 12:12 schreef pattyknok het volgende:
Dank je voor jullie reacties. Dat kan ik allemaal wel gebruiken.

Graag gedaan hoor
  vrijdag 3 december 2004 @ 12:19:35 #28
38344 knokkels
pi_23734953
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 11:56 schreef pattyknok het volgende:
Stja ik ben al me hele leven al onzeker en ik geef het nu maar pas toe. Ik heb geen leuke jeugde had........ Me ma was weg toen ik 7 jaar was en me pa ook. Ik ben opgegroeit met mensen die me klein maakten. ze zeiden van die rare dingen tegen mij. ik dacht dat het kwam omdat me moeder en me vader er niet waren. door hun ben ik me zelf minder gaan voelen en zo.

Sta boven die mensen die je zo laten voelen.. 'die weten niet beter'
Ze verkeren niet in jouw situatie. Geef je grenzen aan. Jij bent degene die het (met hulp) kan doen. Je hebt het vroeger niet makkelijk gehad, maar je kan altijd verder komen (wat je ook echt wel doet hoor..
Is assertiviteitstraining geen goed idee misschien?
  vrijdag 3 december 2004 @ 12:27:00 #29
38344 knokkels
pi_23735086
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 12:13 schreef Shreever het volgende:
Toch kan het wel handig zijn als je iemand hebt die je kan ondersteunen lijkt me.

*Meldt*
quote:

Als je vind dat je daar zelf behoeft aan hebt natuurlijk. Ik vind sowieso dat je eerst bij jezelf moet beginnen; werk aan je zelfvertrouwen, bestudeer je goede eigenschappen, wat vind je mooi aan jezelf etc...

Schrijf je goede eigenschappen op, plak ze op een plaats waar je die vaak ziet,ga leuke dingen doen met je vriend(inn)en, hemel jezelf af en toe eens op. Verwen jezelf eens als je gevoel je zegt: 'Patty, dit heb je goed gedaan

quote:

Andere personen zijn van latere zorg. Jijzelf komt voor iedereen. Andermans meningen kunnen handig zijn, maar je hoeft je er niets van aan te trekken. Jij bent makkelijk in staat om je eigen keuze's te maken.

Sluit ik me bij aan
pi_23735103
Heb het wel eens had dat je een keuze moet maken tussen twee dingen en dat je tegen je eigen wil toch een keuze moet maken, en het ergste is dat je voor bijde keuze geen garantie ziet en dat het allebei gevolgen hebben op je toekomst
pi_23735125
nou zo een keuse moet ik dus maken. ik word daar gek van.
  vrijdag 3 december 2004 @ 12:31:25 #32
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_23735188
Je kunt natuurlijk ook doen wat het eerste in je opkomt. Teveel wikken en wegen zorgt vaak voor het slechtste besluit. Vaak is het : "Ja of nee" " Wel doen of niet doen".

Twijfelen is vaak lastig en zorgt voor vertraging en nog meer ellende.

wanneer je zonder twijfel handelt zeg je al sneller ' Jah ik ga ervoor" Inplaats van : " Zou het wel goed zijn?"
  vrijdag 3 december 2004 @ 12:37:40 #33
38344 knokkels
pi_23735345
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 12:27 schreef pattyknok het volgende:
Heb het wel eens had dat je een keuze moet maken tussen twee dingen en dat je tegen je eigen wil toch een keuze moet maken, en het ergste is dat je voor bijde keuze geen garantie ziet en dat het allebei gevolgen hebben op je toekomst

kiezen tussen twee 'kwaden' is soms inderdaad irritant.. Maar het gaat erom wat belangrijk is voor jou. Het zou heel leuk zijn als je in de toekomst kon kijken, en daaruit kon afleiden wat nou de beste manier was om het probleem aan te pakken. Jammer genoeg heb je niet altijd garanties, je hebt het niet in de hand.
en ik sta hoe dan ook achter je
  vrijdag 3 december 2004 @ 12:38:40 #34
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23735367
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 12:28 schreef pattyknok het volgende:
nou zo een keuse moet ik dus maken. ik word daar gek van.

Bij mij wil het nog wel eens helpen als ik van allebei de keuzes de voor- en de nadelen op papier zet.... Wat weegt zwaarder?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_23735478
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 12:03 schreef knokkels het volgende:
lees deze site eens .. heleboel over ontspanningsoefeningen

[flauw]
Of leen het bandje van Herman Finkers uit "Kalm Aan En Rap Een Beetje" eens..
[/flauw]

Maar pattyknok, ik ken het probleem. Ik heb het ook een hele tijd gehad, maar hoe ik er vanaf gekomen ben.. zou het eerlijk waar niet weten.. Volgens mij heb ik mezelf GEDWONGEN om positiever naar mezelf te kijken. Dit is gekomen toen ik een tijdje een vriendin had, toen begon ik me te beseffen dat ik toch wél interessant enzo ben, magoed, jij hebt al een vriend . Die overgang van een negatief zelfbeeld naar een positiever zelfbeeld is niet erg geleidelijk gegaan. Ik heb gewoon voor mezelf geprobeerd de knop om te zetten, wat in eerste instantie natuurlijk niet lukte, maar op een gegeven moment lukte het me opeens. Probeer zelf aardig te zijn voor iedereen, dit helpt ook, aangezien die mensen dan ook aardiger en positiever naar/over jou gaan doen. Toen die knop eenmaal omgezet was, wist niet wat ik meemaakte. Opeens was ik weer heel vrolijk enzo, had echt schijt aan iedereen, was gelijk een happy mens.

Je moet gewoon blijven proberen die knop om te zetten, de aanhouder wint, geloof mij.

Nog een tip: als je bezig bent om te proberen die knop om te zetten, proberen vooral positief over jezelf te denken, en je krijgt een positieve opmerking van iemand waarvan je weet dattie het meent, kan het opeens heel snel gaan. Dus knok
  vrijdag 3 december 2004 @ 12:44:19 #36
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_23735484
idd.... als het kiezen tussen 2 kwaden is maakt dat het ook niet makkelijker natuurlijk. Maar de keuze zal toch gemaakt moeten worden. Je moet gewoon kiezen wat jij denk dat de beste keuze is. Niet wat je denk dat een ander individu gedaan zo hebben ofzo. Ook niet denken wat een ander ervan zal denken. Jouw keuze, jouw consequenties, jouw leven. Vertrouw op jezelf.

Of je de juiste keuze maakt... dat weet je nooit, zelfs niet als je besluit om vandaag je sneakers aan te trekken. Wat dat betreft maakt het niet uit of je stevig in je schoenen staat of juist heel erg onzeker bent... je hebt zoals knokkels al zei namelijk nooit de garantie dat je de juiste keuze maakt...
pi_23735550
quote:
Zelfvertrouwen

Zelfvertrouwen - de cursus leert je hoe je je angsten tot bondgenoot kunt maken en hoe je verlammende onzekerheid kunt overwinnen. Walter Anderson legt aan de hand van praktische oefeningen en voorbeelden uit het dagelijks leven uit hoe je door verantwoordelijkheid te nemen voor je eigen gedrag, kunt leren op jezelf te vertrouwen.

Zelfvertrouwen, Walter Anderson.

Een goed boek, het zal je zeker helpen....
pi_23735969
Dank je. ik ga die zeker lezen.
pi_23736007
je moet gewoon zo onzeker blijven,

juist door mensen als jij kunnen anderen zich zekerder voelen
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:18:35 #40
66847 Mxyzptlk
nu met echte kleurkorrels
pi_23736302
Mijn idee is, dat als je op een kruispunt staat waar je alleen nog maar keuzes denkt te kunnen maken met een negatief gevolg, dat er vaak toch ook een juiste keuze is, alleen zie je die soms over het hoofd.

Iets anders: de keuzes waarvan ik zelf wakker lig, omdat ik denk dat ik mensen pijn ga doen ofzo, of dat iets niet gepikt zal worden, dat ik er vaak alleen zelf over wakker lig en dat projecteer op wat ik DENK dat mijn omgeving er van denkt. Maar vaak blijkt de soep veel minder heet te zijn als ie eenmaal opgedient wordt. En dan snap je achteraf pas dat het volkomen onzin was om ergens over te piekeren, het piekeren zelf is dus het probleem.

Knap als je iets nuttigs uit deze woorden weet te halen, ik klink niet echt duidelijk denk ik.
hoewel het dus eigenlijk precies andersom is
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:20:30 #41
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_23736346
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 13:05 schreef fayakill het volgende:

Je zekerder voelen omdat een ander zich onzeker voelt... kronkel in je kop zeker. Je onzeker voelen kan een groot probleem zijn, als je dat niet door had... beetje cru om jezelf zekerder te voelen over de rug van de ander. Mensen met zo'n denkwijze zijn vaak juist de oorzaak dat andere personen zich onzeker voelen.

Zoals ik al zei sta je zelf op de eerste plaats... ongeacht wat andere mensen zich ervan aantrekken... begin vandaag, werk aan je zelfvertrouwen, blijf volhouden en je zult merken dat het werkt. En erover lezen is natuurlijk een supergoed idee
pi_23736403
quote:

Dit lijkt me geen serieuze post...
pi_23736424
fayakill dat is dan wat ik bedoel. het soort mensen als jij dat maakt me dus gek.
sorry hoor maar dat vind ik dus dom van jou. je denkt je beter te voelen door onzekerheid van anderen. *bah*
maar goed niet iedereen denkt hetzelfde.
ik moet verdome een keuze en in beide kanten raak ik mensen waarvan ik van hou kwijt
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:24:32 #44
38344 knokkels
pi_23736435
quote:

Doe normaal
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:26:09 #45
38344 knokkels
pi_23736474
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 13:23 schreef pattyknok het volgende:
ik moet verdome een keuze en in beide kanten raak ik mensen waarvan ik van hou kwijt

Mij raak je niet kwijt...
pi_23736567
ja ja ja ....
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:31:32 #47
38344 knokkels
pi_23736595
en voor pattyknok:

quote:

I'm that star up in the sky
I'm that mountain peak up high
Hey, I made it
I'm the world's greatest
And I'm that little bit of hope
When my back's against the ropes
I can feel it
I'm the world's greatest

Als ik me even heel erg slecht voelde, ging dit nummer aan... Geeft toch wel kracht..
pi_23736603
quote:
fayakill dat is dan wat ik bedoel. het soort mensen als jij dat maakt me dus gek.
sorry hoor maar dat vind ik dus dom van jou. je denkt je beter te voelen door onzekerheid van anderen. *bah*

ja het soort mensen als jij maakt MIJ dus gek...je hebt gewoon een harde schop onder je kont nodig.
En maar blijven zeuren om medelijden, want och och je hebt het zo zwaar door je onzekerheid...

doe gewoon niet zo zielig
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:33:16 #49
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_23736625
quote:

Nu weet ik ook waarom ik bepaalde zekere mensen ben tegen gekomen, dat waren parasieten

Teren op andermans leed Laat je nakijken.
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:34:17 #50
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_23736648
quote:

Echte vrienden raak je niet zo snel kwijt... maak je keuze.. leg uit waarom je juist daarvoor gekozen hebt. En dan maar hopen dat ze je keuze kunnen begrijpen. Begin zo onderhand nieuwsgierig te worden naar wat voor keuze, wat me niets aangaat natuurlijk...

Trouwens je zegt dat je daardoor mensen kwijtraakt, weet je dat zeker of vermoed je dat alleen...
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:38:24 #51
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_23736735
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 13:31 schreef fayakill het volgende:

[..]

ja het soort mensen als jij maakt MIJ dus gek...je hebt gewoon een harde schop onder je kont nodig.
En maar blijven zeuren om medelijden, want och och je hebt het zo zwaar door je onzekerheid...

doe gewoon niet zo zielig

Volgens mij ben jij hier degene die zielig doet. Iedereen is wel eens onzeker.. maar bij sommige mensen kan die onzekerheid een rol gaan spelen in je leven.. om daar van af te komen is niet zo simpel. Ben van mening dat jij hier degene bent die een schop onder de kont nodig heeft. Besides.. ze zeurt niet om medelijden maar ze vraagt advies... 2 different things dus
pi_23736800
fayakill zou je gewoon normaal kunnen doen en niet alles wat jij misschien niet kan snappen afdoen als zielig gedrag etc? heb een beetje respect voor mensen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:41:48 #53
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_23736815
Mensen die zeker zijn door onzekerheid van anderen zijn er in grote getallen. De onzekere mensen zijn hun laatste sprankje hoop om overeind te blijven. Zijn er geen onzekere mensen in de omgeving dan maken ze anderen wel onzeker omdat ze dat nodig hebben als energie-bron. Oftewel, de reden dat er gepest wordt op scholen.

Parasieten in de vorm van een mens. Maar ook dat hoort bij het leven. Kwestie van goed omgaan met zulk tuig.
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:45:17 #54
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_23736904
Houd dus in dat die betreffende personen zich ook niet zo zeker voelen.... maar dat compenseren met behulp van de onzekerheid van andere mensen. Daar moet je je sowieso niets van aantrekken... Die zijn übertriest. Vraag me af of je al enig idee hebt welke keuze je gaat maken, en hoeveel tijd je nog hebt voordat je de keuze gemaakt moet hebben...
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:46:11 #55
38344 knokkels
pi_23736925
lekker makkelijk ook om te reageren zonder dat je even de moeite neemt om je in te leven..
Maar ja.. zullen we gewoon Fayakill laten voor wat hij is, en verder gaan met pattyknok?
pi_23736944
alles wordt nu zo negatief afgedaan maar feit is dat als iemand bijv niet zo zeker ergens van is, in contact komt met iemand die overal! onzeker over is dat de eerstgenoemde soms ineens wel kan zien dat hij of zij bepaalde dingen wel weet/vindt/denkt/kan etc..

ubertriest? parasiteren? nee hoor, gewoon menselijk.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_23737001
fayakill als je vind dat ik zielig doet is jou fokking probleem. je hebt hebt het zeker nooit meegemaakt wat ik heb meegemaakt. en eikel dat doet pijn. denk maar wat je wilt zegt maar wat je wilt. ik heb een probleem hier en ik vroeg hulp. maar niet het jouwe ...... want je bent blijkbaar net als de anderen. onzekerheid is niet leuk.
pi_23737031
ga er dan gewoon niet op in, hoé moeilijk kan dat nou zijn?

je snapt toch wel dat sommige mensen dat juist leuk vinden en je nu
juist doet wat ze van je willen?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:50:55 #59
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_23737040
Hoe veel tijd heb je nog voordat je een keuze moet maken? En heb je nu al enig idee hoe je het aan gaat pakken?
pi_23737162
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 13:40 schreef DarkElf het volgende:
fayakill zou je gewoon normaal kunnen doen en niet alles wat jij misschien niet kan snappen afdoen als zielig gedrag etc? heb een beetje respect voor mensen.

ok, zeker respect

maar ik probeer alleen maar te zeggen dat je ook een punt achter een trauma kan zetten...
je hoeft er niet in te blijven hangen heel je leven
pi_23737173
sorry dat ik zou doe maar ik word ook moet van al die mensen die me niet serieus nemen.
als je het niet mee eens bent dan zeg je niks fayakill . ik weet heus wel dat iedereen zijn eigen mening over dingen heeft maar .................. als je niks beters te zeggen hebt dan zeg maar niks.
daar help je mij veel beter dan alleen maar onzin praten.
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:58:24 #62
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_23737236
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 13:41 schreef Dromenvanger het volgende:
Mensen die zeker zijn door onzekerheid van anderen zijn er in grote getallen. De onzekere mensen zijn hun laatste sprankje hoop om overeind te blijven. Zijn er geen onzekere mensen in de omgeving dan maken ze anderen wel onzeker omdat ze dat nodig hebben als energie-bron. Oftewel, de reden dat er gepest wordt op scholen.

Parasieten in de vorm van een mens. Maar ook dat hoort bij het leven. Kwestie van goed omgaan met zulk tuig.

Klopt als een bus.... mensen geven energie en anderen nemen.
Als jij happy bent is jouw energie voldoende om met tegenslagen/kutgasten om te kunnen gaan.
Onbewust geef jij kwaadwillenden nu energie die je zelf hard nodig hebt om met je onzekerheid om te gaan.

tip: lees het boek "de celestijnse belofte" van james redfield. Voordat ik dat boek had gelezen was ik ook een potje vol tegenstrijdigheden. Energie is alles ,geloof me. Veel mensen kunnen het onbewust aanspreken zonder te beseffen wat ze doen andere mensen kunnen dit niet en zullen hun hele leven blijven aanklooien.
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
pi_23737256
Shreever nou ................. ik moet sowiesow een keuze maken. Misschien .. wie weet zit er iets goeds achter. Dus ik ga gewoon kijken wat het beste voor me is. En gewoon niet bang zijn om een keuze te maken. Zo is toch het leven.????
  vrijdag 3 december 2004 @ 14:05:28 #64
11682 Moonah
Jolie femme
pi_23737379
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 13:49 schreef pattyknok het volgende:
fayakill als je vind dat ik zielig doet is jou fokking probleem. je hebt hebt het zeker nooit meegemaakt wat ik heb meegemaakt. en eikel dat doet pijn. denk maar wat je wilt zegt maar wat je wilt. ik heb een probleem hier en ik vroeg hulp. maar niet het jouwe ...... want je bent blijkbaar net als de anderen. onzekerheid is niet leuk.
Ook al is het erg lastig om onzeker te zijn, ik krijg wel het idee dat je eea zelf ook in stand houdt.
In dit topic besteed je bv al zo enorm veel aandacht aan die ene die niet precies zegt wat jij wil... Sta er gewoon boven. Besteed je energie aan mensen die wél voor jou constructieve opmerkingen maken. Ik kan me zo voorstellen dat dat in je dagelijkse leven ook zo gaat: je fixeren op het negatieve ipv al die kleine positieve dingen te zien. Probeer het eens om te draaien.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_23737418
Het is misschien een keer een idee dat je je niet door emoties laat leiden maar door je verstand.
Stel doelen voorjezelf en hous daar aanvast. Als je die doelen stelt ga daar dan niet uuuurenlang over twijfelen. Doen en ervaren. Bevalt het dan ben je blij bevalt het niet dan ga je verder en stel je weer een ander doel. Op een gegevenmoment krijg je denk ik wel het gevoel dat je wat sterker in je schoenen staat omdat je beslissingen hebt durven nemen. Je zal zien dat dat niet altijd even moeilijk is, misschien zie je zelfs wel dat je vaak onzeker bent over heel triviale dingen. Als je die dingen al overwonnen hebt dan hoef je je daar in iedergeval niet meer zorgen over te maken.
Relativeren is een leutelwoord, het is niet aan iedereen besteeds geloof ik maar probeer het in godsnaam. Probeer ook vanuit jezelf naar buiten toe te laten zien dat jij er bent en dat jij voor jezelf beslist en dat jij in control bent over je eigen leven. Dat doe je denk ik door wat ik hierboven heb beschreven te doen, beslissingen nemen en uitvoeren, laten zien dat jij beslissingen durft te nemen.
pi_23737527
quote:

Het is simpel.
Val je om, sta je weer op.
Stoot je je hoofd, pleister erop, geneest vanzelf wel weer.
Maak je een fout, so what, you'll live.

Hou in je hoofd dat het leven niet ophoudt bij een foute keuze. Raak je gekwetst, kom je er vanzelf wel weer overheen. No guts, no glory. Als je de risico's niet durft te nemen, loop je een hoop moois mis.

Bovendien, waarom zou een ander beter weten wat het beste is voor jou? Jij kent jezelf toch het beste? Dan weet jij toch ook het beste welke keuzes je moet maken?
"Het is misschien een druppel op de gloeiende plaat, maar het alternatief is niets doen,
en dat vind ik cynisch." - Dolf Jansen
Fotoboek
pi_23737570
Timz, Moonah ik geef jullie allebei gelijk.
het leven is niet makkelijk en sosm moet je dingen gewoon durven doen hoe moeilijk ze ook zijn. En niet op de negatieve reacties reageren maar op de positieve.
  vrijdag 3 december 2004 @ 14:14:38 #68
11682 Moonah
Jolie femme
pi_23737609
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 14:13 schreef pattyknok het volgende:
het leven is niet makkelijk
En ook dát valt reuze mee.
  vrijdag 3 december 2004 @ 14:14:59 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23737624
quote:
En niet op de negatieve reacties reageren maar op de positieve.

Nou... je moet ook je ogen niet sluiten voor het negatieve... Ook daar valt immers wel eens lering uit te trekken.
En daarbij: je trok je mond open tegen die negatieve reacties... dat getuigt imho toch van een zekere mate van assertiviteit/zekerheid .
pi_23737650
het leven is een stuk simpeler dan mensen vaak denken, juist door (teveel) denken wordt het ingewikkeld.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_23737661
Ja maar het blijft online... onzeker ben je vooral irl denk ik.
  vrijdag 3 december 2004 @ 14:16:28 #72
38344 knokkels
pi_23737663
quote:
Timz, Moonah ik geef jullie allebei gelijk.
het leven is niet makkelijk en sosm moet je dingen gewoon durven doen hoe moeilijk ze ook zijn. En niet op de negatieve reacties reageren maar op de positieve.

Nobody said living would be easy, maar ergens zit er in jou een grote vechter hoor patty... en dat is iets wat ik toch heel erg bewonder in je. En bekijk sommige reacties niet als negatief, maar misschien als constructief ...
  vrijdag 3 december 2004 @ 14:18:18 #73
38344 knokkels
pi_23737708
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 14:15 schreef DarkElf het volgende:
het leven is een stuk simpeler dan mensen vaak denken, juist door (teveel) denken wordt het ingewikkeld.

niet teveel malen en rationaliseren.. vooral dat malen is niet echt heel erg handig ...
dan kom je al gauw in een negatieve spiraal terecht ..
pi_23738390
Heb niet alles gelezen maar wees niet zo onzeker!

Ik weet dat het moeilijk is, want ik ben vroeger ook gepest, heb ook geen leuke jeugd gehad en ben vaak gekwetst door personen waarvan ik hield.

Ik ben ook super onzeker, terwijl dat niet nodig is. Ook heb ik faalangst enzo. Nou dan zit ik dus helemaal in de stress als ik iets moet maken. Dan denk ik: o kut, dat kan ik helemaal niet. Maar achteraf word het prachtig!

Ook als ik bijvoorbeeld nieuwe kleding heb gekocht en dan aan doe. Dan ben ik teveel bezig met wat andere mensen van mij denken.
Terwijl je gewoon schijt aan dat soort dingen moet hebben.

Heb er zelf hard voor moeten vechten, maar je moet gewoon steeds in jezelf bljiven vertellen dat je niet onzeker hoeft te zijn. En wat andere mensen van je denken moet je je helemaal geen zorgen over maken want al ben je nog zo leuk, lief en aardig, mensen denken altijd wel iets.

En dan denken ze iets, nou en! FUCK IT! Het gaat om jou, en dat jij bijvoorbeeld je nieuwe trui ofzo leuk vind. Wat andere daarvan denken moet je lekker los laten..

Ook de keus die jij moet maken, jij maakt jou keus en goed, dan raak je iemand kwijt waarvan je houd. Maar wie zegt dat jij die kwijt raakt?

Ik heb ook een keus moeten maken, tussen mijn ouders. Ik heb ervoor gekozen om op mijn 17e uit huis te gaan, ik vluchtte weg voor mijn pa. ik koos dus voor mijn moeder, maar nu, 3 jaar later, ga ik met mijn pa en ma allebei om. Ik dacht ook dat ik nooit meer normaal met mijn pa kon omgaan, wat dus nu niet zo blijkt te zijn.

Maak je keus, en als hij fout is dan leer je daar alleen maar van. Maar iedere keus die je maakt is goed gemaakt want jij hebt het zelf gedaan! En daar mag je trots op zijn!
  vrijdag 3 december 2004 @ 15:10:24 #75
38344 knokkels
pi_23738844
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 14:51 schreef tum_tum het volgende:
Heb niet alles gelezen maar wees niet zo onzeker!

Ik weet dat het moeilijk is, want ik ben vroeger ook gepest, heb ook geen leuke jeugd gehad en ben vaak gekwetst door personen waarvan ik hield.

Ik ben ook super onzeker, terwijl dat niet nodig is. Ook heb ik faalangst enzo. Nou dan zit ik dus helemaal in de stress als ik iets moet maken. Dan denk ik: o kut, dat kan ik helemaal niet. Maar achteraf word het prachtig!

Juist omdát je denkt dat je iets niet kan, kan dat juist een stimulans zijn die je beter je best laat doen.. Maar als je nou té ver zit? Dat zelfs dat niet helpt?

quote:

Heb er zelf hard voor moeten vechten, maar je moet gewoon steeds in jezelf bljiven vertellen dat je niet onzeker hoeft te zijn. En wat andere mensen van je denken moet je je helemaal geen zorgen over maken want al ben je nog zo leuk, lief en aardig, mensen denken altijd wel iets.

en als je daar nou extra gevoelig voor bent? Ben het er wel mee eens uiteraard. Met vechten komje wel een heel eind, maar soms is de rek er even uit..
  vrijdag 3 december 2004 @ 15:33:07 #76
38752 leviathanfd
Mijn twee dames
pi_23739322
Ik zie hier berichten van mensen waar wat inzit. Er is 1 reactie dat het leven simpel is, als je je best doet om dat zo te zien. Dat kan misschien kloppen, maar uit eigen ervaring weet ik dat het heel moeilijk is om te zien.
Patty, ik weet iets van je situatie en ik snap dat alles gecompliceerd id. Ik weet ook niet of dit topic duidelijk genoeg is. Het is maar een symptoom van iets diepers...
Alles wat je in je leven meemaakt draag je met je mee. Het maakt je ook tot de persoon die je nu bent.
Wat je het beste kunt doen: Ik zou het echt niet weten... ik denk wel dat je sommige mensen echt wel kunt vertrouwen!

Ik zal een poging wagen:
Tip: accepteer je persoonlijkheid met alle karaktereigenschappen. Denk na hoe je zo bent geworden. Zet je eigenschappen op papier en probeer oorzaken te vinden. Zet deze ernaast! Lees dit elke dag!!! Leer jezelf kennen! Ik denk dat dat misschien het belangrijkste is.
Het lijkt er namelijk op alsof je jezelf niet kent of niet wil kennen.
Accepteer jezelf als complex persoon met "weinig" zelfvertrouwen. Als dit je lukt, kun je er pas iets aan doen.

Ik hoop dat je hier iets van snapt en er iets aan hebt.
Anders kun je ook wel eens met Diana erover chatten.
Merk en designkleding als nieuw! zie de link
http://shop.kapaza.nl/artemisonlineshop/page1/
pi_23739537
Ja dat heb ik ook wel is, dat de rek er even uit is. En dat je het echt even niet meer kan opbrengen om te vechten.. Nou dan laat ik het gewoon over me heen komen..

Ik heb geaccepteerd dat ik een onzeker meisje ben, mijn vriend weet dit ook en steunt me ook op allerlei manieren. Maar voor hem is het ook moeilijk. Soms weet hij het ook niet meer. Want ik ben ook onzeker over onze relatie. Of hij me nog wel aantrekkelijk genoeg vind. Terwijl hij stapelgek op me is en ik dus totaal niet onzeker hoef te zijn! We gaan zelfs samenwonen, maar dat opent mijn ogen niet.. ik blijf onzeker...

Maar dan blijf ik achter in mijn hoofd zeggen: ik heb geen reden om onzeker te zijn, want als hij mij niet aantrekkelijk zou vinden dan zou hij geen relatie met mij hebben. het is heel moeilijk want de negatieve gedachten komen heel makkelijk ,en postief denken is vaak moeilijk en kost moeite en energie

Maar toch moet je sterk worden en blijven vechten. Want dat is de enige manier om voor een deel van de onzekerheid af te komen. Hoe meer ik namelijk in mijn hoofd herhaal dat ik geen reden heb om onzeker te zijn met bepaalde dingen, hoe beter het gaat

Iedere keer als ik denk: wat zou mijn collega van mijn nieuwe trui denken, hij zit zo te kijken, misschien vind hij hem wel raar! Dan probeer ik iedere keer daarna te denken: NOU EN! dan vind hij hem maar raar, ik vind de trui leuk, en daar gaat het om! Want het gaat om mij, en niet om wat andere van mij denken. En hoe meer ik dat doe, hoe beter het gaat...
  vrijdag 3 december 2004 @ 15:51:13 #78
38344 knokkels
pi_23739766
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 15:41 schreef tum_tum het volgende:
Ja dat heb ik ook wel is, dat de rek er even uit is. En dat je het echt even niet meer kan opbrengen om te vechten.. Nou dan laat ik het gewoon over me heen komen..

[quote]
Ik heb geaccepteerd dat ik een onzeker meisje ben, mijn vriend weet dit ook en steunt me ook op allerlei manieren. Maar voor hem is het ook moeilijk. Soms weet hij het ook niet meer. Want ik ben ook onzeker over onze relatie. Of hij me nog wel aantrekkelijk genoeg vind. Terwijl hij stapelgek op me is en ik dus totaal niet onzeker hoef te zijn! We gaan zelfs samenwonen, maar dat opent mijn ogen niet.. ik blijf onzeker...

dit is op zich wel een eye opener

Weet wel zeker dat ie jou aantrekkelijk vindt, en dat is dan niet alleen van de buitenkant, maar gewoon je innerlijk. Hoe komt het dan, dat je zo onzeker blijft, terwijl je van hem weet dat ie er eerlijk over is? Kan je het niet gewoon aannemen, en zo nee waarom niet?

quote:

Maar dan blijf ik achter in mijn hoofd zeggen: ik heb geen reden om onzeker te zijn, want als hij mij niet aantrekkelijk zou vinden dan zou hij geen relatie met mij hebben. het is heel moeilijk want de negatieve gedachten komen heel makkelijk ,en postief denken is vaak moeilijk en kost moeite en energie

My thoughts exactly

quote:

Maar toch moet je sterk worden en blijven vechten. Want dat is de enige manier om voor een deel van de onzekerheid af te komen. Hoe meer ik namelijk in mijn hoofd herhaal dat ik geen reden heb om onzeker te zijn met bepaalde dingen, hoe beter het gaat

Beetje positieve indoctrinatie dus, lijkt het wel zo klinkt het wel zwaarder dan het is idd..
quote:

Iedere keer als ik denk: wat zou mijn collega van mijn nieuwe trui denken, hij zit zo te kijken, misschien vind hij hem wel raar! Dan probeer ik iedere keer daarna te denken: NOU EN! dan vind hij hem maar raar, ik vind de trui leuk, en daar gaat het om! Want het gaat om mij, en niet om wat andere van mij denken. En hoe meer ik dat doe, hoe beter het gaat...

Sommige lui hebben inderdaad zo'n 'air' om zich heen dat ze de kracht hebben om je rot te laten voelen,minderwaardig zelfs.. Maar je hebt het ook zelf in de hand. JIJ als persoon geeft je grenzen aan....

[ Bericht 0% gewijzigd door knokkels op 03-12-2004 15:53:30 (stom grammaticaal foutje/blokhaakje omgedraaid :')) ]
pi_23739910
sommige mensen denken ook gewoon te snel dat als iemand kijkt/lacht of whatever dat het over hun gaat en negatief bedoeld is...

newsflash; de meeste mensen zijn meer met zichzelf bezig dan met anderen dus waarom zou iemand (veel of vaak ofzo) met jou bezig zijn?

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_23739969
Dat van mijn vriend komt omdat ik veel gekwetst ben in vorige relatie's. Mijn ex ging vreemd bij het leven, hij loog tegen mij en zei dat hij mij leuk vond enzo. Maar door met andere meiden te klooien geloofde ik hem niet meer.

Ik ben onzeker geworden door die relatie. Ik ging denken: misschien vond hij me niet leuk genoeg, of ik ben maar gewoon een tussendoor neukertje. En dat gevoel is heel sterk blijven hangen. Eigenlijk zijn al mijn relatie's, afgezien van mijn huidige relatie, 1 grote leugen geweest. Al mijn exen zijn oneerlijk tegen me geweest, hebben de boel besodemieterd enzo.

Denk dat ik gewoon het vertrouwen voor een groot deel kwijt ben geraakt. Maar ik blijf er gewoon aan werken want hij is echt een lieverd, heeft alles voor me over enz. Hij is echt wel een goeie! En die wil ik niet kwijt, daarom probeer ik zo positief mogelijk te blijven.

Het is inderdaad een beetje positieve indoctrinatie. Gewoon proberen om positief te blijven..En die onzekerheid lekker de deur te wijzen..
pi_23740032
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 15:58 schreef DarkElf het volgende:
sommige mensen denken ook gewoon te snel dat als iemand kijkt/lacht of whatever dat het over hun gaat en negatief bedoeld is...

newsflash; de meeste mensen zijn meer met zichzelf bezig dan met anderen dus waarom zou iemand (veel of vaak ofzo) met jou bezig zijn?

Ja precies! Ik ben het helemaal met je eens...

(nu moet dat nog tot mij, en ik denk ook een hoop andere onzekere mensen, doordringen)
pi_23740664
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 11:24 schreef Beach het volgende:

Alto´s
  vrijdag 3 december 2004 @ 17:38:20 #83
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_23742239
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 13:59 schreef pattyknok het volgende:
Shreever nou ................. ik moet sowiesow een keuze maken. Misschien .. wie weet zit er iets goeds achter. Dus ik ga gewoon kijken wat het beste voor me is. En gewoon niet bang zijn om een keuze te maken. Zo is toch het leven.????

ja dat lijkt me het beste... maak een keuze. Doe wat jij denkt dat het beste is. Je komt er vanzelf achter of je daar goed aan hebt gedaan. Zo niet, dan ben je een ervaring rijker en heb je misschien een wijze les gehad. Zo als iemand eerder al zei; vallen en opstaan. Het lijkt soms moeilijk... maar je zal je hele leven lang keuzes moeten maken en leren omgaan met de consequenties.

Wat betreft je onzekerheid; Ik hoop echt dat het je lukt om wat zekerder van jezelf te worden. Er zijn zoveel handige tips gegeven, en die zijn allemaal de moeite waard om uit te proberen. Ik zou zeggen probeer ze ook echt! En laat even weten of ze ook daadwerkelijk nut hebben.

Ik wens je iig veel succes met alles
  vrijdag 3 december 2004 @ 17:39:57 #84
85508 EMW
Vivimus quad somniamus
pi_23742260
Het probleem van de moderne mens is dat hij teveel keuzes heeft
pi_23742685
quote:

ik vind het niet echt een probleem, maar jij wel dus moet je veranderen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en hoe je dat doet is stukje bij beetje!!!!!!!!!!!!!!!!!
gewoon een kwestie van doen!!!!!!!!!!!
iedere dag kleine ms triviale dingetjes besluiten!!!!!!!!!!!
kwestie van oefenen dus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ook leren tegengas geven als iemand wat zegt!!!!!!!!
voor mijn part schrijf je thuis wat one liners op!!!!!!!!!
ik ga nu eten, doei!!!!!!!!!!!!!!!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 3 december 2004 @ 18:09:30 #86
85508 EMW
Vivimus quad somniamus
pi_23742827
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:02 schreef milagro het volgende:

[..]

ik vind het niet echt een probleem, maar jij wel dus moet je veranderen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eet ze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  vrijdag 3 december 2004 @ 18:11:36 #87
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_23742871
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:02 schreef milagro het volgende:

[..]

hoe bedoel je, extreem uitroepteken-gebruik
  vrijdag 3 december 2004 @ 18:16:46 #88
11682 Moonah
Jolie femme
pi_23742972
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:11 schreef Shreever het volgende:

[..]

Hi Milagro!
Wat eet je?
pi_23742977
zeg kan het ff?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_23743017
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:11 schreef Shreever het volgende:

[..]

zie topictitel!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en ik eet lasagna
  vrijdag 3 december 2004 @ 18:26:14 #91
11682 Moonah
Jolie femme
pi_23743147
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:19 schreef milagro het volgende:
en ik eet lasagna
Smakelijk!
Sorry DE...
pi_23743513
quote:
het leven is niet makkelijk

Als je tegen jezelf zegt: "Het leven is een makkie." Dan veranderd er meteen een hele hoop. Op die manier wordt het ook makkelijker.

[ Bericht 27% gewijzigd door Barcelona op 03-12-2004 18:49:19 ]
  vrijdag 3 december 2004 @ 18:46:31 #93
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23743579
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:26 schreef Moonah het volgende:

Sorry DE...

En weer verder on topic!!!!!!!!!!!!!
pi_23743722
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:19 schreef milagro het volgende:

[..]

zie topictitel!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kun je zulke dingen niet eens een keer laten...
Volgens mij heb je een lage frustratie tolerantie, zoek het maar eens op.
In elk topic is het weer hetzelfde....
pi_23743987
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:54 schreef vdo28 het volgende:

[..]

Kun je zulke dingen niet eens een keer laten...
Volgens mij heb je een lage frustratie tolerantie, zoek het maar eens op.
In elk topic is het weer hetzelfde....

rare woordjes les drie, maar eeh volgens mij heb jij die lft, schatteboutje, gezien je reactie , die bovendien zwaar offtopic is.

ik geef heel zinnig advies aan de dame, de uitroeptekens waren enkel een grappig bedoelde verwijzing naar de topictitel waar ze zelf ook tig uitroeptekens gebruikt.

je denkt ze dus maar weg, azijnpissertje
  vrijdag 3 december 2004 @ 19:16:53 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23744171
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:46 schreef Copycat het volgende:

En weer verder on topic!!!!!!!!!!!!!
pi_23744651
Ik had het ook heel erg! Wat bij mij geholpen had was gaan sporten.. en dan steeds beter worden tot je op n gegeven moment wedstrijden doet als er tientallen mensen staan te kijken. (en applaudiseren bij goed resultaat etc). In het begin erg wennen, maar het werd steeds gewoner en tegenwoordig heb ik "schijt aan ze" en praat er zelfs gezellig mee af en toe . Zo begon dat bij sporten een beetje, kreeg steeds meer contacten en werd steeds "vrijer" en "gezelliger" om zo maar te noemen. Op een gegeven moment besefte ik dat ik buiten sport ook veel minder onzekerder werd.
En dat allemaal in 1,5 jaar tijd! .

Dus zoek de aandacht een beetje op, dat kan op verschillende manieren .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')