quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:29 schreef pattyknok het volgende:
Ik meen het ............. ik kan niet eens uitstaan als ik iemand naar mij ziet kijken en vervolgens lachen. Word ik al snel weer onzeker. Misschien komt het omdat ik op school vaak ben gepest door anderen. Of misschien omdat ik geen zelfvertrouwen heb.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:24 schreef Beach het volgende:
Probeer met kleine dingen te beginnen om je iegen keus te maken, bijv. je kleding.
En zo steedss verder opbouwen totdat je schijt hebt aan anderen![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:21 schreef pattyknok het volgende:
Hallo mensen. ik heb een probleem. Misschien vinden de meeste van jullie dit niet echt een probleem maar ik wel. Ik kan geen keuzen meer maken. Ik ben gewoon te onzeker. ik weet niet wat ik wil. En het gekste is dat ik soms het gevoel heb dat ik wel weet wat ik wil dan hoeft iemand maar een opmerking te maken en *BOM* daar komt de onzekerheid terug.
Wat moet ik daaraan doen????????????????????????????//
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:12 schreef pattyknok het volgende:
Dank je voor jullie reacties. Dat kan ik allemaal wel gebruiken.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:56 schreef pattyknok het volgende:
Stja ik ben al me hele leven al onzeker en ik geef het nu maar pas toe. Ik heb geen leuke jeugde had........ Me ma was weg toen ik 7 jaar was en me pa ook. Ik ben opgegroeit met mensen die me klein maakten. ze zeiden van die rare dingen tegen mij. ik dacht dat het kwam omdat me moeder en me vader er niet waren. door hun ben ik me zelf minder gaan voelen en zo.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:13 schreef Shreever het volgende:
Toch kan het wel handig zijn als je iemand hebt die je kan ondersteunen lijkt me.
quote:
Als je vind dat je daar zelf behoeft aan hebt natuurlijk. Ik vind sowieso dat je eerst bij jezelf moet beginnen; werk aan je zelfvertrouwen, bestudeer je goede eigenschappen, wat vind je mooi aan jezelf etc...
quote:
Andere personen zijn van latere zorg. Jijzelf komt voor iedereen. Andermans meningen kunnen handig zijn, maar je hoeft je er niets van aan te trekken. Jij bent makkelijk in staat om je eigen keuze's te maken.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:27 schreef pattyknok het volgende:
Heb het wel eens had dat je een keuze moet maken tussen twee dingen en dat je tegen je eigen wil toch een keuze moet maken, en het ergste is dat je voor bijde keuze geen garantie ziet en dat het allebei gevolgen hebben op je toekomst
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:28 schreef pattyknok het volgende:
nou zo een keuse moet ik dus maken. ik word daar gek van.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:03 schreef knokkels het volgende:
lees deze site eens .. heleboel over ontspanningsoefeningen
quote:Zelfvertrouwen
Zelfvertrouwen - de cursus leert je hoe je je angsten tot bondgenoot kunt maken en hoe je verlammende onzekerheid kunt overwinnen. Walter Anderson legt aan de hand van praktische oefeningen en voorbeelden uit het dagelijks leven uit hoe je door verantwoordelijkheid te nemen voor je eigen gedrag, kunt leren op jezelf te vertrouwen.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:05 schreef fayakill het volgende:
je moet gewoon zo onzeker blijven,
juist door mensen als jij kunnen anderen zich zekerder voelen
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:23 schreef pattyknok het volgende:
ik moet verdome een keuze en in beide kanten raak ik mensen waarvan ik van hou kwijt
quote:
I'm that star up in the sky
I'm that mountain peak up high
Hey, I made it
I'm the world's greatest
And I'm that little bit of hope
When my back's against the ropes
I can feel it
I'm the world's greatest
fayakill dat is dan wat ik bedoel. het soort mensen als jij dat maakt me dus gek.
sorry hoor maar dat vind ik dus dom van jou. je denkt je beter te voelen door onzekerheid van anderen. *bah*
maar goed niet iedereen denkt hetzelfde.
ik moet verdome een keuze en in beide kanten raak ik mensen waarvan ik van hou kwijt
fayakill dat is dan wat ik bedoel. het soort mensen als jij dat maakt me dus gek.
sorry hoor maar dat vind ik dus dom van jou. je denkt je beter te voelen door onzekerheid van anderen. *bah*
maar goed niet iedereen denkt hetzelfde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |