quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:31 schreef fayakill het volgende:
[..]
ja het soort mensen als jij maakt MIJ dus gek...je hebt gewoon een harde schop onder je kont nodig.
En maar blijven zeuren om medelijden, want och och je hebt het zo zwaar door je onzekerheid...
doe gewoon niet zo zielig
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:40 schreef DarkElf het volgende:
fayakill zou je gewoon normaal kunnen doen en niet alles wat jij misschien niet kan snappen afdoen als zielig gedrag etc? heb een beetje respect voor mensen.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:41 schreef Dromenvanger het volgende:
Mensen die zeker zijn door onzekerheid van anderen zijn er in grote getallen. De onzekere mensen zijn hun laatste sprankje hoop om overeind te blijven. Zijn er geen onzekere mensen in de omgeving dan maken ze anderen wel onzeker omdat ze dat nodig hebben als energie-bron. Oftewel, de reden dat er gepest wordt op scholen.
Parasieten in de vorm van een mens. Maar ook dat hoort bij het leven. Kwestie van goed omgaan met zulk tuig.
Ook al is het erg lastig om onzeker te zijn, ik krijg wel het idee dat je eea zelf ook in stand houdt.quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:49 schreef pattyknok het volgende:
fayakill als je vind dat ik zielig doet is jou fokking probleem. je hebt hebt het zeker nooit meegemaakt wat ik heb meegemaakt. en eikel dat doet pijn. denk maar wat je wilt zegt maar wat je wilt. ik heb een probleem hier en ik vroeg hulp. maar niet het jouwe ...... want je bent blijkbaar net als de anderen. onzekerheid is niet leuk.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:21 schreef pattyknok het volgende:
Hallo mensen. ik heb een probleem. Misschien vinden de meeste van jullie dit niet echt een probleem maar ik wel. Ik kan geen keuzen meer maken. Ik ben gewoon te onzeker. ik weet niet wat ik wil. En het gekste is dat ik soms het gevoel heb dat ik wel weet wat ik wil dan hoeft iemand maar een opmerking te maken en *BOM* daar komt de onzekerheid terug.
Wat moet ik daaraan doen????????????????????????????//
En ook dát valt reuze mee.quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:13 schreef pattyknok het volgende:
het leven is niet makkelijk
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:13 schreef pattyknok het volgende:
En niet op de negatieve reacties reageren maar op de positieve.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:13 schreef pattyknok het volgende:
Timz, Moonah ik geef jullie allebei gelijk.
het leven is niet makkelijk en sosm moet je dingen gewoon durven doen hoe moeilijk ze ook zijn. En niet op de negatieve reacties reageren maar op de positieve.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:15 schreef DarkElf het volgende:
het leven is een stuk simpeler dan mensen vaak denken, juist door (teveel) denken wordt het ingewikkeld.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:51 schreef tum_tum het volgende:
Heb niet alles gelezen maar wees niet zo onzeker!
Ik weet dat het moeilijk is, want ik ben vroeger ook gepest, heb ook geen leuke jeugd gehad en ben vaak gekwetst door personen waarvan ik hield.
Ik ben ook super onzeker, terwijl dat niet nodig is. Ook heb ik faalangst enzo. Nou dan zit ik dus helemaal in de stress als ik iets moet maken. Dan denk ik: o kut, dat kan ik helemaal niet. Maar achteraf word het prachtig!
quote:
Heb er zelf hard voor moeten vechten, maar je moet gewoon steeds in jezelf bljiven vertellen dat je niet onzeker hoeft te zijn. En wat andere mensen van je denken moet je je helemaal geen zorgen over maken want al ben je nog zo leuk, lief en aardig, mensen denken altijd wel iets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |