abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:38:24 #51
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_23736735
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 13:31 schreef fayakill het volgende:

[..]

ja het soort mensen als jij maakt MIJ dus gek...je hebt gewoon een harde schop onder je kont nodig.
En maar blijven zeuren om medelijden, want och och je hebt het zo zwaar door je onzekerheid...

doe gewoon niet zo zielig

Volgens mij ben jij hier degene die zielig doet. Iedereen is wel eens onzeker.. maar bij sommige mensen kan die onzekerheid een rol gaan spelen in je leven.. om daar van af te komen is niet zo simpel. Ben van mening dat jij hier degene bent die een schop onder de kont nodig heeft. Besides.. ze zeurt niet om medelijden maar ze vraagt advies... 2 different things dus
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
pi_23736800
fayakill zou je gewoon normaal kunnen doen en niet alles wat jij misschien niet kan snappen afdoen als zielig gedrag etc? heb een beetje respect voor mensen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:41:48 #53
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_23736815
Mensen die zeker zijn door onzekerheid van anderen zijn er in grote getallen. De onzekere mensen zijn hun laatste sprankje hoop om overeind te blijven. Zijn er geen onzekere mensen in de omgeving dan maken ze anderen wel onzeker omdat ze dat nodig hebben als energie-bron. Oftewel, de reden dat er gepest wordt op scholen.

Parasieten in de vorm van een mens. Maar ook dat hoort bij het leven. Kwestie van goed omgaan met zulk tuig.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:45:17 #54
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_23736904
Houd dus in dat die betreffende personen zich ook niet zo zeker voelen.... maar dat compenseren met behulp van de onzekerheid van andere mensen. Daar moet je je sowieso niets van aantrekken... Die zijn übertriest. Vraag me af of je al enig idee hebt welke keuze je gaat maken, en hoeveel tijd je nog hebt voordat je de keuze gemaakt moet hebben...
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:46:11 #55
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_23736925
lekker makkelijk ook om te reageren zonder dat je even de moeite neemt om je in te leven..
Maar ja.. zullen we gewoon Fayakill laten voor wat hij is, en verder gaan met pattyknok?
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_23736944
alles wordt nu zo negatief afgedaan maar feit is dat als iemand bijv niet zo zeker ergens van is, in contact komt met iemand die overal! onzeker over is dat de eerstgenoemde soms ineens wel kan zien dat hij of zij bepaalde dingen wel weet/vindt/denkt/kan etc..

ubertriest? parasiteren? nee hoor, gewoon menselijk.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_23737001
fayakill als je vind dat ik zielig doet is jou fokking probleem. je hebt hebt het zeker nooit meegemaakt wat ik heb meegemaakt. en eikel dat doet pijn. denk maar wat je wilt zegt maar wat je wilt. ik heb een probleem hier en ik vroeg hulp. maar niet het jouwe ...... want je bent blijkbaar net als de anderen. onzekerheid is niet leuk.
pi_23737031
ga er dan gewoon niet op in, hoé moeilijk kan dat nou zijn?

je snapt toch wel dat sommige mensen dat juist leuk vinden en je nu
juist doet wat ze van je willen?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:50:55 #59
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_23737040
Hoe veel tijd heb je nog voordat je een keuze moet maken? En heb je nu al enig idee hoe je het aan gaat pakken?
pi_23737162
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 13:40 schreef DarkElf het volgende:
fayakill zou je gewoon normaal kunnen doen en niet alles wat jij misschien niet kan snappen afdoen als zielig gedrag etc? heb een beetje respect voor mensen.

ok, zeker respect

maar ik probeer alleen maar te zeggen dat je ook een punt achter een trauma kan zetten...
je hoeft er niet in te blijven hangen heel je leven
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_23737173
sorry dat ik zou doe maar ik word ook moet van al die mensen die me niet serieus nemen.
als je het niet mee eens bent dan zeg je niks fayakill . ik weet heus wel dat iedereen zijn eigen mening over dingen heeft maar .................. als je niks beters te zeggen hebt dan zeg maar niks.
daar help je mij veel beter dan alleen maar onzin praten.
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:58:24 #62
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_23737236
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 13:41 schreef Dromenvanger het volgende:
Mensen die zeker zijn door onzekerheid van anderen zijn er in grote getallen. De onzekere mensen zijn hun laatste sprankje hoop om overeind te blijven. Zijn er geen onzekere mensen in de omgeving dan maken ze anderen wel onzeker omdat ze dat nodig hebben als energie-bron. Oftewel, de reden dat er gepest wordt op scholen.

Parasieten in de vorm van een mens. Maar ook dat hoort bij het leven. Kwestie van goed omgaan met zulk tuig.

Klopt als een bus.... mensen geven energie en anderen nemen.
Als jij happy bent is jouw energie voldoende om met tegenslagen/kutgasten om te kunnen gaan.
Onbewust geef jij kwaadwillenden nu energie die je zelf hard nodig hebt om met je onzekerheid om te gaan.

tip: lees het boek "de celestijnse belofte" van james redfield. Voordat ik dat boek had gelezen was ik ook een potje vol tegenstrijdigheden. Energie is alles ,geloof me. Veel mensen kunnen het onbewust aanspreken zonder te beseffen wat ze doen andere mensen kunnen dit niet en zullen hun hele leven blijven aanklooien.
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
pi_23737256
Shreever nou ................. ik moet sowiesow een keuze maken. Misschien .. wie weet zit er iets goeds achter. Dus ik ga gewoon kijken wat het beste voor me is. En gewoon niet bang zijn om een keuze te maken. Zo is toch het leven.????
  vrijdag 3 december 2004 @ 14:05:28 #64
11682 Moonah
Jolie femme
pi_23737379
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 13:49 schreef pattyknok het volgende:
fayakill als je vind dat ik zielig doet is jou fokking probleem. je hebt hebt het zeker nooit meegemaakt wat ik heb meegemaakt. en eikel dat doet pijn. denk maar wat je wilt zegt maar wat je wilt. ik heb een probleem hier en ik vroeg hulp. maar niet het jouwe ...... want je bent blijkbaar net als de anderen. onzekerheid is niet leuk.
Ook al is het erg lastig om onzeker te zijn, ik krijg wel het idee dat je eea zelf ook in stand houdt.
In dit topic besteed je bv al zo enorm veel aandacht aan die ene die niet precies zegt wat jij wil... Sta er gewoon boven. Besteed je energie aan mensen die wél voor jou constructieve opmerkingen maken. Ik kan me zo voorstellen dat dat in je dagelijkse leven ook zo gaat: je fixeren op het negatieve ipv al die kleine positieve dingen te zien. Probeer het eens om te draaien.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_23737418
Het is misschien een keer een idee dat je je niet door emoties laat leiden maar door je verstand.
Stel doelen voorjezelf en hous daar aanvast. Als je die doelen stelt ga daar dan niet uuuurenlang over twijfelen. Doen en ervaren. Bevalt het dan ben je blij bevalt het niet dan ga je verder en stel je weer een ander doel. Op een gegevenmoment krijg je denk ik wel het gevoel dat je wat sterker in je schoenen staat omdat je beslissingen hebt durven nemen. Je zal zien dat dat niet altijd even moeilijk is, misschien zie je zelfs wel dat je vaak onzeker bent over heel triviale dingen. Als je die dingen al overwonnen hebt dan hoef je je daar in iedergeval niet meer zorgen over te maken.
Relativeren is een leutelwoord, het is niet aan iedereen besteeds geloof ik maar probeer het in godsnaam. Probeer ook vanuit jezelf naar buiten toe te laten zien dat jij er bent en dat jij voor jezelf beslist en dat jij in control bent over je eigen leven. Dat doe je denk ik door wat ik hierboven heb beschreven te doen, beslissingen nemen en uitvoeren, laten zien dat jij beslissingen durft te nemen.
pi_23737527
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 11:21 schreef pattyknok het volgende:
Hallo mensen. ik heb een probleem. Misschien vinden de meeste van jullie dit niet echt een probleem maar ik wel. Ik kan geen keuzen meer maken. Ik ben gewoon te onzeker. ik weet niet wat ik wil. En het gekste is dat ik soms het gevoel heb dat ik wel weet wat ik wil dan hoeft iemand maar een opmerking te maken en *BOM* daar komt de onzekerheid terug.
Wat moet ik daaraan doen????????????????????????????//

Het is simpel.
Val je om, sta je weer op.
Stoot je je hoofd, pleister erop, geneest vanzelf wel weer.
Maak je een fout, so what, you'll live.

Hou in je hoofd dat het leven niet ophoudt bij een foute keuze. Raak je gekwetst, kom je er vanzelf wel weer overheen. No guts, no glory. Als je de risico's niet durft te nemen, loop je een hoop moois mis.

Bovendien, waarom zou een ander beter weten wat het beste is voor jou? Jij kent jezelf toch het beste? Dan weet jij toch ook het beste welke keuzes je moet maken?
"Het is misschien een druppel op de gloeiende plaat, maar het alternatief is niets doen,
en dat vind ik cynisch." - Dolf Jansen
Fotoboek
pi_23737570
Timz, Moonah ik geef jullie allebei gelijk.
het leven is niet makkelijk en sosm moet je dingen gewoon durven doen hoe moeilijk ze ook zijn. En niet op de negatieve reacties reageren maar op de positieve.
  vrijdag 3 december 2004 @ 14:14:38 #68
11682 Moonah
Jolie femme
pi_23737609
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 14:13 schreef pattyknok het volgende:
het leven is niet makkelijk
En ook dát valt reuze mee.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 3 december 2004 @ 14:14:59 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23737624
quote:
En niet op de negatieve reacties reageren maar op de positieve.

Nou... je moet ook je ogen niet sluiten voor het negatieve... Ook daar valt immers wel eens lering uit te trekken.
En daarbij: je trok je mond open tegen die negatieve reacties... dat getuigt imho toch van een zekere mate van assertiviteit/zekerheid .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_23737650
het leven is een stuk simpeler dan mensen vaak denken, juist door (teveel) denken wordt het ingewikkeld.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_23737661
Ja maar het blijft online... onzeker ben je vooral irl denk ik.
  vrijdag 3 december 2004 @ 14:16:28 #72
38344 knokkels
pi_23737663
quote:
Timz, Moonah ik geef jullie allebei gelijk.
het leven is niet makkelijk en sosm moet je dingen gewoon durven doen hoe moeilijk ze ook zijn. En niet op de negatieve reacties reageren maar op de positieve.

Nobody said living would be easy, maar ergens zit er in jou een grote vechter hoor patty... en dat is iets wat ik toch heel erg bewonder in je. En bekijk sommige reacties niet als negatief, maar misschien als constructief ...
  vrijdag 3 december 2004 @ 14:18:18 #73
38344 knokkels
pi_23737708
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 14:15 schreef DarkElf het volgende:
het leven is een stuk simpeler dan mensen vaak denken, juist door (teveel) denken wordt het ingewikkeld.

niet teveel malen en rationaliseren.. vooral dat malen is niet echt heel erg handig ...
dan kom je al gauw in een negatieve spiraal terecht ..
pi_23738390
Heb niet alles gelezen maar wees niet zo onzeker!

Ik weet dat het moeilijk is, want ik ben vroeger ook gepest, heb ook geen leuke jeugd gehad en ben vaak gekwetst door personen waarvan ik hield.

Ik ben ook super onzeker, terwijl dat niet nodig is. Ook heb ik faalangst enzo. Nou dan zit ik dus helemaal in de stress als ik iets moet maken. Dan denk ik: o kut, dat kan ik helemaal niet. Maar achteraf word het prachtig!

Ook als ik bijvoorbeeld nieuwe kleding heb gekocht en dan aan doe. Dan ben ik teveel bezig met wat andere mensen van mij denken.
Terwijl je gewoon schijt aan dat soort dingen moet hebben.

Heb er zelf hard voor moeten vechten, maar je moet gewoon steeds in jezelf bljiven vertellen dat je niet onzeker hoeft te zijn. En wat andere mensen van je denken moet je je helemaal geen zorgen over maken want al ben je nog zo leuk, lief en aardig, mensen denken altijd wel iets.

En dan denken ze iets, nou en! FUCK IT! Het gaat om jou, en dat jij bijvoorbeeld je nieuwe trui ofzo leuk vind. Wat andere daarvan denken moet je lekker los laten..

Ook de keus die jij moet maken, jij maakt jou keus en goed, dan raak je iemand kwijt waarvan je houd. Maar wie zegt dat jij die kwijt raakt?

Ik heb ook een keus moeten maken, tussen mijn ouders. Ik heb ervoor gekozen om op mijn 17e uit huis te gaan, ik vluchtte weg voor mijn pa. ik koos dus voor mijn moeder, maar nu, 3 jaar later, ga ik met mijn pa en ma allebei om. Ik dacht ook dat ik nooit meer normaal met mijn pa kon omgaan, wat dus nu niet zo blijkt te zijn.

Maak je keus, en als hij fout is dan leer je daar alleen maar van. Maar iedere keus die je maakt is goed gemaakt want jij hebt het zelf gedaan! En daar mag je trots op zijn!
  vrijdag 3 december 2004 @ 15:10:24 #75
38344 knokkels
pi_23738844
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 14:51 schreef tum_tum het volgende:
Heb niet alles gelezen maar wees niet zo onzeker!

Ik weet dat het moeilijk is, want ik ben vroeger ook gepest, heb ook geen leuke jeugd gehad en ben vaak gekwetst door personen waarvan ik hield.

Ik ben ook super onzeker, terwijl dat niet nodig is. Ook heb ik faalangst enzo. Nou dan zit ik dus helemaal in de stress als ik iets moet maken. Dan denk ik: o kut, dat kan ik helemaal niet. Maar achteraf word het prachtig!

Juist omdát je denkt dat je iets niet kan, kan dat juist een stimulans zijn die je beter je best laat doen.. Maar als je nou té ver zit? Dat zelfs dat niet helpt?

quote:

Heb er zelf hard voor moeten vechten, maar je moet gewoon steeds in jezelf bljiven vertellen dat je niet onzeker hoeft te zijn. En wat andere mensen van je denken moet je je helemaal geen zorgen over maken want al ben je nog zo leuk, lief en aardig, mensen denken altijd wel iets.

en als je daar nou extra gevoelig voor bent? Ben het er wel mee eens uiteraard. Met vechten komje wel een heel eind, maar soms is de rek er even uit..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')