abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 december 2004 @ 15:33:07 #76
38752 leviathanfd
Mijn twee dames
pi_23739322
Ik zie hier berichten van mensen waar wat inzit. Er is 1 reactie dat het leven simpel is, als je je best doet om dat zo te zien. Dat kan misschien kloppen, maar uit eigen ervaring weet ik dat het heel moeilijk is om te zien.
Patty, ik weet iets van je situatie en ik snap dat alles gecompliceerd id. Ik weet ook niet of dit topic duidelijk genoeg is. Het is maar een symptoom van iets diepers...
Alles wat je in je leven meemaakt draag je met je mee. Het maakt je ook tot de persoon die je nu bent.
Wat je het beste kunt doen: Ik zou het echt niet weten... ik denk wel dat je sommige mensen echt wel kunt vertrouwen!

Ik zal een poging wagen:
Tip: accepteer je persoonlijkheid met alle karaktereigenschappen. Denk na hoe je zo bent geworden. Zet je eigenschappen op papier en probeer oorzaken te vinden. Zet deze ernaast! Lees dit elke dag!!! Leer jezelf kennen! Ik denk dat dat misschien het belangrijkste is.
Het lijkt er namelijk op alsof je jezelf niet kent of niet wil kennen.
Accepteer jezelf als complex persoon met "weinig" zelfvertrouwen. Als dit je lukt, kun je er pas iets aan doen.

Ik hoop dat je hier iets van snapt en er iets aan hebt.
Anders kun je ook wel eens met Diana erover chatten.
Merk en designkleding als nieuw! zie de link
http://shop.kapaza.nl/artemisonlineshop/page1/
pi_23739537
Ja dat heb ik ook wel is, dat de rek er even uit is. En dat je het echt even niet meer kan opbrengen om te vechten.. Nou dan laat ik het gewoon over me heen komen..

Ik heb geaccepteerd dat ik een onzeker meisje ben, mijn vriend weet dit ook en steunt me ook op allerlei manieren. Maar voor hem is het ook moeilijk. Soms weet hij het ook niet meer. Want ik ben ook onzeker over onze relatie. Of hij me nog wel aantrekkelijk genoeg vind. Terwijl hij stapelgek op me is en ik dus totaal niet onzeker hoef te zijn! We gaan zelfs samenwonen, maar dat opent mijn ogen niet.. ik blijf onzeker...

Maar dan blijf ik achter in mijn hoofd zeggen: ik heb geen reden om onzeker te zijn, want als hij mij niet aantrekkelijk zou vinden dan zou hij geen relatie met mij hebben. het is heel moeilijk want de negatieve gedachten komen heel makkelijk ,en postief denken is vaak moeilijk en kost moeite en energie

Maar toch moet je sterk worden en blijven vechten. Want dat is de enige manier om voor een deel van de onzekerheid af te komen. Hoe meer ik namelijk in mijn hoofd herhaal dat ik geen reden heb om onzeker te zijn met bepaalde dingen, hoe beter het gaat

Iedere keer als ik denk: wat zou mijn collega van mijn nieuwe trui denken, hij zit zo te kijken, misschien vind hij hem wel raar! Dan probeer ik iedere keer daarna te denken: NOU EN! dan vind hij hem maar raar, ik vind de trui leuk, en daar gaat het om! Want het gaat om mij, en niet om wat andere van mij denken. En hoe meer ik dat doe, hoe beter het gaat...
  vrijdag 3 december 2004 @ 15:51:13 #78
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_23739766
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 15:41 schreef tum_tum het volgende:
Ja dat heb ik ook wel is, dat de rek er even uit is. En dat je het echt even niet meer kan opbrengen om te vechten.. Nou dan laat ik het gewoon over me heen komen..

[quote]
Ik heb geaccepteerd dat ik een onzeker meisje ben, mijn vriend weet dit ook en steunt me ook op allerlei manieren. Maar voor hem is het ook moeilijk. Soms weet hij het ook niet meer. Want ik ben ook onzeker over onze relatie. Of hij me nog wel aantrekkelijk genoeg vind. Terwijl hij stapelgek op me is en ik dus totaal niet onzeker hoef te zijn! We gaan zelfs samenwonen, maar dat opent mijn ogen niet.. ik blijf onzeker...

dit is op zich wel een eye opener

Weet wel zeker dat ie jou aantrekkelijk vindt, en dat is dan niet alleen van de buitenkant, maar gewoon je innerlijk. Hoe komt het dan, dat je zo onzeker blijft, terwijl je van hem weet dat ie er eerlijk over is? Kan je het niet gewoon aannemen, en zo nee waarom niet?

quote:

Maar dan blijf ik achter in mijn hoofd zeggen: ik heb geen reden om onzeker te zijn, want als hij mij niet aantrekkelijk zou vinden dan zou hij geen relatie met mij hebben. het is heel moeilijk want de negatieve gedachten komen heel makkelijk ,en postief denken is vaak moeilijk en kost moeite en energie

My thoughts exactly

quote:

Maar toch moet je sterk worden en blijven vechten. Want dat is de enige manier om voor een deel van de onzekerheid af te komen. Hoe meer ik namelijk in mijn hoofd herhaal dat ik geen reden heb om onzeker te zijn met bepaalde dingen, hoe beter het gaat

Beetje positieve indoctrinatie dus, lijkt het wel zo klinkt het wel zwaarder dan het is idd..
quote:

Iedere keer als ik denk: wat zou mijn collega van mijn nieuwe trui denken, hij zit zo te kijken, misschien vind hij hem wel raar! Dan probeer ik iedere keer daarna te denken: NOU EN! dan vind hij hem maar raar, ik vind de trui leuk, en daar gaat het om! Want het gaat om mij, en niet om wat andere van mij denken. En hoe meer ik dat doe, hoe beter het gaat...

Sommige lui hebben inderdaad zo'n 'air' om zich heen dat ze de kracht hebben om je rot te laten voelen,minderwaardig zelfs.. Maar je hebt het ook zelf in de hand. JIJ als persoon geeft je grenzen aan....

[ Bericht 0% gewijzigd door knokkels op 03-12-2004 15:53:30 (stom grammaticaal foutje/blokhaakje omgedraaid :')) ]
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_23739910
sommige mensen denken ook gewoon te snel dat als iemand kijkt/lacht of whatever dat het over hun gaat en negatief bedoeld is...

newsflash; de meeste mensen zijn meer met zichzelf bezig dan met anderen dus waarom zou iemand (veel of vaak ofzo) met jou bezig zijn?

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_23739969
Dat van mijn vriend komt omdat ik veel gekwetst ben in vorige relatie's. Mijn ex ging vreemd bij het leven, hij loog tegen mij en zei dat hij mij leuk vond enzo. Maar door met andere meiden te klooien geloofde ik hem niet meer.

Ik ben onzeker geworden door die relatie. Ik ging denken: misschien vond hij me niet leuk genoeg, of ik ben maar gewoon een tussendoor neukertje. En dat gevoel is heel sterk blijven hangen. Eigenlijk zijn al mijn relatie's, afgezien van mijn huidige relatie, 1 grote leugen geweest. Al mijn exen zijn oneerlijk tegen me geweest, hebben de boel besodemieterd enzo.

Denk dat ik gewoon het vertrouwen voor een groot deel kwijt ben geraakt. Maar ik blijf er gewoon aan werken want hij is echt een lieverd, heeft alles voor me over enz. Hij is echt wel een goeie! En die wil ik niet kwijt, daarom probeer ik zo positief mogelijk te blijven.

Het is inderdaad een beetje positieve indoctrinatie. Gewoon proberen om positief te blijven..En die onzekerheid lekker de deur te wijzen..
pi_23740032
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 15:58 schreef DarkElf het volgende:
sommige mensen denken ook gewoon te snel dat als iemand kijkt/lacht of whatever dat het over hun gaat en negatief bedoeld is...

newsflash; de meeste mensen zijn meer met zichzelf bezig dan met anderen dus waarom zou iemand (veel of vaak ofzo) met jou bezig zijn?

Ja precies! Ik ben het helemaal met je eens...

(nu moet dat nog tot mij, en ik denk ook een hoop andere onzekere mensen, doordringen)
pi_23740664
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 11:24 schreef Beach het volgende:
Probeer met kleine dingen te beginnen om je iegen keus te maken, bijv. je kleding.
En zo steedss verder opbouwen totdat je schijt hebt aan anderen

Alto´s
  vrijdag 3 december 2004 @ 17:38:20 #83
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_23742239
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 13:59 schreef pattyknok het volgende:
Shreever nou ................. ik moet sowiesow een keuze maken. Misschien .. wie weet zit er iets goeds achter. Dus ik ga gewoon kijken wat het beste voor me is. En gewoon niet bang zijn om een keuze te maken. Zo is toch het leven.????

ja dat lijkt me het beste... maak een keuze. Doe wat jij denkt dat het beste is. Je komt er vanzelf achter of je daar goed aan hebt gedaan. Zo niet, dan ben je een ervaring rijker en heb je misschien een wijze les gehad. Zo als iemand eerder al zei; vallen en opstaan. Het lijkt soms moeilijk... maar je zal je hele leven lang keuzes moeten maken en leren omgaan met de consequenties.

Wat betreft je onzekerheid; Ik hoop echt dat het je lukt om wat zekerder van jezelf te worden. Er zijn zoveel handige tips gegeven, en die zijn allemaal de moeite waard om uit te proberen. Ik zou zeggen probeer ze ook echt! En laat even weten of ze ook daadwerkelijk nut hebben.

Ik wens je iig veel succes met alles
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
  vrijdag 3 december 2004 @ 17:39:57 #84
85508 EMW
Vivimus quad somniamus
pi_23742260
Het probleem van de moderne mens is dat hij teveel keuzes heeft
pi_23742685
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 11:21 schreef pattyknok het volgende:
Hallo mensen. ik heb een probleem. Misschien vinden de meeste van jullie dit niet echt een probleem maar ik wel. Ik kan geen keuzen meer maken. Ik ben gewoon te onzeker. ik weet niet wat ik wil. En het gekste is dat ik soms het gevoel heb dat ik wel weet wat ik wil dan hoeft iemand maar een opmerking te maken en *BOM* daar komt de onzekerheid terug.
Wat moet ik daaraan doen????????????????????????????//

ik vind het niet echt een probleem, maar jij wel dus moet je veranderen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en hoe je dat doet is stukje bij beetje!!!!!!!!!!!!!!!!!
gewoon een kwestie van doen!!!!!!!!!!!
iedere dag kleine ms triviale dingetjes besluiten!!!!!!!!!!!
kwestie van oefenen dus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ook leren tegengas geven als iemand wat zegt!!!!!!!!
voor mijn part schrijf je thuis wat one liners op!!!!!!!!!
ik ga nu eten, doei!!!!!!!!!!!!!!!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 3 december 2004 @ 18:09:30 #86
85508 EMW
Vivimus quad somniamus
pi_23742827
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:02 schreef milagro het volgende:

[..]

ik vind het niet echt een probleem, maar jij wel dus moet je veranderen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eet ze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  vrijdag 3 december 2004 @ 18:11:36 #87
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_23742871
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:02 schreef milagro het volgende:

[..]

hoe bedoel je, extreem uitroepteken-gebruik
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
  vrijdag 3 december 2004 @ 18:16:46 #88
11682 Moonah
Jolie femme
pi_23742972
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:11 schreef Shreever het volgende:

[..]

Hi Milagro!
Wat eet je?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_23742977
zeg kan het ff?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_23743017
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:11 schreef Shreever het volgende:

[..]

zie topictitel!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en ik eet lasagna
  vrijdag 3 december 2004 @ 18:26:14 #91
11682 Moonah
Jolie femme
pi_23743147
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:19 schreef milagro het volgende:
en ik eet lasagna
Smakelijk!
Sorry DE...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_23743513
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 14:13 schreef pattyknok het volgende:
het leven is niet makkelijk

Als je tegen jezelf zegt: "Het leven is een makkie." Dan veranderd er meteen een hele hoop. Op die manier wordt het ook makkelijker.

[ Bericht 27% gewijzigd door Barcelona op 03-12-2004 18:49:19 ]
  vrijdag 3 december 2004 @ 18:46:31 #93
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23743579
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:26 schreef Moonah het volgende:

Sorry DE...

En weer verder on topic!!!!!!!!!!!!!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_23743722
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:19 schreef milagro het volgende:

[..]

zie topictitel!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kun je zulke dingen niet eens een keer laten...
Volgens mij heb je een lage frustratie tolerantie, zoek het maar eens op.
In elk topic is het weer hetzelfde....
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_23743987
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:54 schreef vdo28 het volgende:

[..]

Kun je zulke dingen niet eens een keer laten...
Volgens mij heb je een lage frustratie tolerantie, zoek het maar eens op.
In elk topic is het weer hetzelfde....

rare woordjes les drie, maar eeh volgens mij heb jij die lft, schatteboutje, gezien je reactie , die bovendien zwaar offtopic is.

ik geef heel zinnig advies aan de dame, de uitroeptekens waren enkel een grappig bedoelde verwijzing naar de topictitel waar ze zelf ook tig uitroeptekens gebruikt.

je denkt ze dus maar weg, azijnpissertje
  vrijdag 3 december 2004 @ 19:16:53 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23744171
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:46 schreef Copycat het volgende:

En weer verder on topic!!!!!!!!!!!!!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_23744651
Ik had het ook heel erg! Wat bij mij geholpen had was gaan sporten.. en dan steeds beter worden tot je op n gegeven moment wedstrijden doet als er tientallen mensen staan te kijken. (en applaudiseren bij goed resultaat etc). In het begin erg wennen, maar het werd steeds gewoner en tegenwoordig heb ik "schijt aan ze" en praat er zelfs gezellig mee af en toe . Zo begon dat bij sporten een beetje, kreeg steeds meer contacten en werd steeds "vrijer" en "gezelliger" om zo maar te noemen. Op een gegeven moment besefte ik dat ik buiten sport ook veel minder onzekerder werd.
En dat allemaal in 1,5 jaar tijd! .

Dus zoek de aandacht een beetje op, dat kan op verschillende manieren .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')