Omdat je naar dit topic verwees, heb ik dat topic niet gezien. Maar ik had net zo goed ff in het beleids-topic kunnen kijkenquote:Op vrijdag 26 november 2004 19:32 schreef DarkElf het volgende:
is allang opgelost hoor![]()
omgaan met mensen die zichzelf snijden
en verder staat er genoeg uitleg in dit topic..
Nu ik dit stukje lees ben ik het er wel mee eens. Bedanktquote:Topics over automutilatie zijn ook niet meer gewenst hier. Reden van deze restricties is, dat zowel crew als het merendeel van de users geen hulpverleners zijn. Met dergelijke specifieke problematiek kun je terecht bij professionals. Linkjes naar hulpverlenende instanties kun je hier vinden.
quote:Op donderdag 25 november 2004 17:20 schreef DarkElf het volgende:
Vaak lopen zulke topics door meerdere zaken uit de hand:
het is een emotioneel en moeilijk onderwerp voor mensen, daardoor kunnen "grapjes" harder aankomen dan misschien in een andere situatie zou zijn. Mensen gaan dus ook heftiger hierop reageren en dat vinden "grappenmakers" alleen maar leuk. Ga er dus gewoon niet op in, hoe lastig ook, door in heftige discussies etc te verzeilen verziek je op dat moment ook zelf het topic, niet alleen de mensen die een "lollige" oneliner posten.
In het verleden lieten mensen zich meeslepen in de herkenning die ze vonden bij anderen, er werden hele persoonlijke details gedeeld op een openbaar forum waar iedereen kan meelezen en vaak is dat niet handig: Als je dus iets echt wilt delen met mensen kun je er over denken om die persoon te mailen voor je je hele hebben en houden op een forum gooit, waar mensen er mee aan de haal kunnen gaan.
In het verleden werden op de een of andere bizarre manier ook diagnoses gesteld en tips gegeven over hoe en wat en bijv verzorging:
Fok is fok en online diagnoses stellen worden absoluut niet gewaardeerd, daar zijn artsen voor. Tips geven etc is te zot voor woorden, ieder mens kan bedenken dat dat vreemd gedrag (diagnoses stellen aan de hand van een paar postjes) is en dat willen we dus ook niet op het forum hebben.
Dat zijn een paar dingen die in mijn gedachten schoten aan de hand van dit onderwerp en ik hoop dat mensen er iets mee zullen doen want mede daardoor kunnen zulke topics misschien na lange tijd geweerd te zijn , wel weer....
quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:17 schreef Maanvis het volgende:
Tjezus Copycat, je was zeker vroeger het lelijke eendje in de klas?![]()
![]()
Frigide bolle truttebol! [13.gif]
Ik open mijn topic gewoon opnieuw, want Cynix zit ECHT met dit probleem!quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee... ik was altijd al een kittig ding...
Veel plezier elders met je eendenlol.
En dan sluit ik 'm weer opnieuwquote:Op dinsdag 30 november 2004 00:24 schreef Maanvis het volgende:
Ik open mijn topic gewoon opnieuw, want Cynix zit ECHT met dit probleem!
Okay!quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan sluit ik 'm weer opnieuw.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:30 schreef knokkels het volgende:
Ja idd... tegengas is okee..maar dit was net een beetje over the top misschien
en De grote "Ben jij gelukkig?" poll !!quote:Polls zijn niet op hun plaats in R&P
Sowieso zijn polls niet echt gewenst in R&P.quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:30 schreef Strijkplank het volgende:
Beetje jammer dat De grote "Ben jij gelukkig?" poll !! toch opeens op slot moest.
Hm, inderdaad, de antwoorden begonnen interessant, maar werden minder.. maar doelde meer op de uitslag van de poll zelf.. zijn fokkers minder gelukkig dan de gemiddelde Nederlander?quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sowieso zijn polls niet echt gewenst in R&P.
We hebben het topic in eerste instantie opengehouden omdat er redelijk leek te worden geantwoord en het wellicht een interessantere inhoud dan 'wel, niet, een beetje, vraag het me morgen nog eens' zou hebben...
Dat bleek niet echt te zijn en dus ging dit topic dicht.
Het staat je uiteraard vrij om een nieuw (poll-loos) topic te maken dat wel uitnodigt tot discussie.
Je zeurt niet & good for you!quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:59 schreef Strijkplank het volgende:
Maar goed wat zeur ik: ik ben 'optimaal gelukkig' (op dit moment![]()
)
Daartoe zie ik geen enkele reden.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:17 schreef Plato1980 het volgende:
Als je toch bezig bent met het sluiten avn topics kun je dan ook missschien even het 14e 'Hoe vergeet ik mijn ex?"-topic dichtgooien?
Dat valt wel mee. Aanvankelijk was het een behoorlijk interessant topic, geef het nog een kans man.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:29 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Daartoe zie ik geen enkele reden.
Het verschil tussen "ik verwerk mijn ex" en "ik ben maagd" is duidelijk aanwezig. In eerstgenoemde is het onderwerp dan wel hetzelfde, maar wisselen verschillende en wisselende users, wisselende ervaringen uit. In "ik ben maagd" zijn het steeds dezelfden, die in dezelfde kringetjes lopen.
Het begon ook interessant, maar het niveau was vandaag afgenomen. En werd te veel slowchat en incrowd. Als je nou een nieuw topic over het onderwerp opent met een andere insteek en een mooie openingspost en topictitel dan kan je wat mij betreft verder bomen over het onderwerpquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:31 schreef nozem het volgende:
Dat valt wel mee. Aanvankelijk was het een behoorlijk interessant topic, geef het nog een kans man.![]()
Totdat het weer gebombadeerd wordt tot een bekend topic en is het zo weer gesloten.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:36 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Het begon ook interessant, maar het niveau was vandaag afgenomen. En werd te veel slowchat en incrowd. Als je nou een nieuw topic over het onderwerp opent met een andere insteek en een mooie openingspost en topictitel dan kan je wat mij betreft verder bomen over het onderwerp
Och waarom sluit je HVJJN? dan ook niet meteen? De hele tijd dezelfde mensen met de dezelfde wissewasjes..quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:36 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Het begon ook interessant, maar het niveau was vandaag afgenomen. En werd te veel slowchat en incrowd. Als je nou een nieuw topic over het onderwerp opent met een andere insteek en een mooie openingspost en topictitel dan kan je wat mij betreft verder bomen over het onderwerp
Dat is een kwestie van zelf niet slowchatten natuurlijkquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:39 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Totdat het weer gebombadeerd wordt tot een bekend topic en is het zo weer gesloten.
Beetje flauw deze reactie. "Ja maar hun mogen ook juf" is geen argument natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:41 schreef nozem het volgende:
Och waarom sluit je HVJJN? dan ook niet meteen? De hele tijd dezelfde mensen met de dezelfde wissewasjes..
Precies, wat maakt dat maagdentopic nou uit? Ben blij dat jij daar niet aan deel hoeft te nemen Frenkie!quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:41 schreef nozem het volgende:
[..]
Och waarom sluit je HVJJN? dan ook niet meteen? De hele tijd dezelfde mensen met de dezelfde wissewasjes..
Ik vind van niet. Het is een reeks geweest en mag nu niet meer, maar als die topics over wat moet ik mijn vriend(in) geven en noem maar op mag wel. Is ook elke keer van dezelfde strekking.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:43 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Beetje flauw deze reactie. "Ja maar hun mogen ook juf" is geen argument natuurlijk.
HVJJN (al dan niet uitgedrukt in muziek) is een geval apart binnen R&Pquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:41 schreef nozem het volgende:
Nog een keertje dan. In het "maagdentopic" (belachelijk woord!) komen steeds DEZELFDE MENSEN, DEZELFDE DINGEN verkondigen. In de andere genoemde topics komen ANDERE MENSEN, DEZELFDE ZAKEN bespreken. En dat is nou net het verschil.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:47 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik vind van niet. Het is een reeks geweest en mag nu niet meer, maar als die topics over wat moet ik mijn vriend(in) geven en noem maar op mag wel. Is ook elke keer van dezelfde strekking.
Als deze suggestie jouw ode aan de bureaucratie moet voorstellen, dan is de kleinschaligheid van Fok verre van toereikend voor je ogenschijnlijke ambities.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:36 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Als je nou een nieuw topic over het onderwerp opent met een andere insteek en een mooie openingspost en topictitel dan kan je wat mij betreft verder bomen over het onderwerp
Bedankt en mijn excuses voor deze situatiequote:Op maandag 6 december 2004 09:00 schreef Copycat het volgende:
Slotje is gezet, Dizer.
Hypocriet. Of ga je nu ook hvjjn sluiten? Zelfde users, die altijd zeveren dat ze zich kut voelen, moe zijn, etc etc. Een eigen draai is daar ook ver te zoeken, al 270+ delen (!!!).quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:52 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Nog een keertje dan. In het "maagdentopic" (belachelijk woord!) komen steeds DEZELFDE MENSEN, DEZELFDE DINGEN verkondigen. In de andere genoemde topics komen ANDERE MENSEN, DEZELFDE ZAKEN bespreken. En dat is nou net het verschil.
Nogmaals ik heb niks tegen het onderwerp, maar begin een topic met een mooie openingspost, een leuke titel en geef eens een andere insteek. Maak desnoods een samenvatting van het oudere topic, of geef er een eigen zwaai aan.
Nou in R&P word sowieso zo min mogelijk in de vorm van reeksen verteld.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Hypocriet. Of ga je nu ook hvjjn sluiten? Zelfde users, die altijd zeveren dat ze zich kut voelen, moe zijn, etc etc. Een eigen draai is daar ook ver te zoeken, al 270+ delen (!!!).
Nozem heeft een prachtig vervolg op dat topic geopend, dat wegens grote belangstelling alweer vol is.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:55 schreef dawg het volgende:
Hypocriet. Of ga je nu ook hvjjn sluiten? Zelfde users, die altijd zeveren dat ze zich kut voelen, moe zijn, etc etc. Een eigen draai is daar ook ver te zoeken, al 270+ delen (!!!).
Ware het niet dat ik geen probleem heb. Dus is het niet echt aan mij om een nieuwe te openen.quote:Op woensdag 8 december 2004 20:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nozem heeft een prachtig vervolg op dat topic geopend, dat wegens grote belangstelling alweer vol is.
Het staat ook jou vrij om een topic over dit onderwerp te openen. Mits voorzien van een duidelijke OP en mits het geen 'cluppie' is van 'ons kent ons en ons alleen' .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |