Gewoon ter compensatie een dubbel zo knappe vriendin zoeken!quote:Op maandag 22 november 2004 20:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik ben niet erg knap, dat blijkt wel uit de reactes van de meiden hier en elders. Ik zou best graag kinderen willen ooit, maar het punt is dat kinderen middels de genen de fysieke eigenschappen van de ouder overnemen. Ik ben dus eigenlijk te lelijk voor kinderen, maar een kind adopteren is ook niet ideaal, omdat je toch juist wat van jezelf terug wilt zien in het gedrag van je kind. Ik vind dit niet erg eerlijk,maarja je wilt je kind ook niet aandoen om als lelijk door de maatschappij te moeten gaan in deze tijden van uiterlijk vertoon.
Gelukkig ben je erg eh, intelledinges, dat scheelt weerquote:Op maandag 22 november 2004 20:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik ben niet erg knap, dat blijkt wel uit de reactes van de meiden hier en elders. Ik zou best graag kinderen willen ooit, maar het punt is dat kinderen middels de genen de fysieke eigenschappen van de ouder overnemen. Ik ben dus eigenlijk te lelijk voor kinderen, maar een kind adopteren is ook niet ideaal, omdat je toch juist wat van jezelf terug wilt zien in het gedrag van je kind. Ik vind dit niet erg eerlijk,maarja je wilt je kind ook niet aandoen om als lelijk door de maatschappij te moeten gaan in deze tijden van uiterlijk vertoon.
hm, een knappe vriendin dus, ik hoop dat dat nog lukt, maar dat zal wel niet..quote:Op maandag 22 november 2004 20:25 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Gewoon ter compensatie een dubbel zo knappe vriendin zoeken!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |