Ik heb het dan ook met beide handen uit Hellmonds' handen gegristquote:Op zondag 26 december 2004 00:39 schreef Bombie het volgende:
Wat een prachtig kerstcadeau voor Copycat!
quote:Op zondag 26 december 2004 00:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook met beide handen uit Hellmonds' handen gegrist![]()
Nou, idd DE, wat is er in hemelsnaam mis met dat topic?quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:53 schreef gelly het volgende:
Huh ? Wat is er mis met het topic ?
Maar ik wil helemaal niemand de beste wensen toewensen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:56 schreef DarkElf het volgende:
er is reeds een topic voor de beste wensen.
Waarom is dat niet normaal ? Zoiets hoort juist in R&P thuis.quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:25 schreef DarkElf het volgende:
nee. je hoeft helemaal niemand de beste wensen te geven maar ik vind het niet normaal om mensen nare dingen toe te wensen.
Vraagje aan de Fok!-programmeurs: Is het mogelijk om users automatisch uit m'n lijst te filteren? Dan hoef ik de berichten van deze piieeeep-user niet meer te zien ...quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wow, dan moet je wel een behoorlijke kutsnol zijn.
misschien gaat dat beter als je je zonnebril afdoet?quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:59 schreef Copycat het volgende:
Eerste vraag: ik zou 't niet weten. Ik ben dan ook geen programmeur, maar slechts een simpel huis-tuin en keukenmodje.
Tweede vraag: Ik snap dat je de opmerking van Kastanova ongepast vindt, maar in al zijn ongenuanceerdheid heeft hij ergens wel een eye-openend punt.
Niet dat TS is wat Kasta oppert, maar dat ze misschien een beetje blind is voor de 'mindere' kanten van haar partner.
Een officiële waarschuwing volgt dan ook niet, maar Big Brother watched wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |