Hoe vind je dat ik eruit ziequote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:11 schreef Jane het volgende:
Van mij mag iedereen wat dat betreft doen waar hij (of zij natuurlijk) zin in heeft. Alleen heb ik wel eens gehad dat ik er een zag die erg zijn best had gedaan om op een vrouw te lijken, maar toch nog overduidelijk een uit de kluiten gewassen kerel was. En dan vind ik het toch ook wel een beetje zielig. Misschien ten onrechte hoor, maar toch...
Ik dacht dat dat juist een beetje de bedoeling is van de meeste travo'squote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:11 schreef Jane het volgende:
maar toch nog overduidelijk een uit de kluiten gewassen kerel was.
Geen idee? Willen ze juist opvallen? Ik snap wel dat ze zich niet willen laten opereren zoals transsexuelen, maar ik ging er in dit geval vanuit dat die man op dat moment voor een vrouw wilde worden aangezien. Maar ja, misschien zat ik er wel naast hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat juist een beetje de bedoeling is van de meeste travo's
schaam je niet, gooi het eruit!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:20 schreef GeileTravo het volgende:
Geloven jullie dat ik een travestiet ben?
Neenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:20 schreef GeileTravo het volgende:
Geloven jullie dat ik een travestiet ben?
ben jij er zo een?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:30 schreef GeileTravo het volgende:
Er zijn ook heteroseksuele travo's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |