Ik kan dat niet geloven. Je weet hoe Pascal is? Hij houdt van mij, hij houdt van de kinderen. Ik weet wel dat jullie ruzie hadden. Je bent echt mijn beste vriendin, nog steeds, en ik vraag je nu, als een hartsvriendin, of je ECHT de waarheid spreekt?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
lieve Ellen,
je man probeerde me te versieren...
Dit zal wel een schok zijn, maar het is waar..
En dat noemt zich moderator R&Pquote:
quote:
Que?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:00 schreef demediadoodt het volgende:
Valt me echt van je tegen MUUS dat jij ook deel uitmaakt van het complot.
Ja, en dat knuffelbeleid moet gewoon eens dood he!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:00 schreef heiden6 het volgende:
Rellen is leuk. Er moet een subforum voor komen, want het strookt niet met het überknuffelige beleid van R&P om het toe te laten.
Ik doe ook mijn best maar met een sprankeltje directe taal.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Que?
[..]
Ja, en dat knuffelbeleid moet gewoon eens dood he!
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:00 schreef heiden6 het volgende:
Rellen is leuk. Er moet een subforum voor komen,
Wil je erover praten?quote:want het strookt niet met het überknuffelige beleid van R&P om het toe te laten.
Maar hey, je hebt wel meer ruimte voor nieuwe schoenen-zonder-blokhakken en nieuwe kleding, eventueel zelf gemaakt met een zeer excusief zelf gefabriceerd, grijs stofje.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:13 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Waar is die smilie van Xebro als je 'm nodig hebt...
Koelkast kapot, pizza verbrand, stop gesprongen, rel gemist...
Fokking Murphy's law![]()
Nee, ik kop morgen wel een intercity. Dat spaart weer serverruimte.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Rellen & Psychopatie?
[..]
Wil je erover praten?
![]()
Lekker is dat...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:18 schreef MUUS het volgende:
Maar hey, je hebt wel meer ruimte voor nieuwe schoenen-zonder-blokhakken en nieuwe kleding, eventueel zelf gemaakt met een zeer excusief zelf gefabriceerd, grijs stofje.! Bright side enzo.
!
Nou, even een uurtje tukken en dan aan het werk hè?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:11 schreef EllenV. het volgende:
Ik zal straks nog wel even uitwijden over de gebeurtenissen van vannacht en vandaag, maar ik ben erg moe nu.
Volgens mij zijn ze hier niet zo happig meer op borderline-topicsquote:Op woensdag 9 februari 2005 20:02 schreef Spekkiemonster het volgende:
Is er een centraal borderline topic?
Heb gezocht maar vond alleen gesloten topics
Mislukte zelfmoordpoging Wordt geen vraag of probleem in de openingspost duidelijk, beetje onzinnig.quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:41 schreef shmoopy het volgende:
dus als iedereen een beetje wil helpen, graag.
ik vroeg me af of het "de weblog" is of "het weblog" nadat ik even op je site was.quote:
mag ik nu wel zeuren over witregels??quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:23 schreef Neva het volgende:
<knipperdeknip>
sorry voor de beroerde interpunctie![]()
jij.. lurkerquote:Op maandag 14 februari 2005 21:42 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
mag ik nu wel zeuren over witregels??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |