Dit heeft niks met slim zijn te maken. Dit is gewoon grappig om te lezen. En ja ik zal ook wel een zooi domme vragen hebben gesteld.quote:Op maandag 5 april 2004 16:39 schreef mighty_myte het volgende:
nou en, niet iedereen is zo slim als jij.
(ik wel trouwens, misschien wel slimmer)
hehehe dat bedoel ikquote:Op maandag 5 april 2004 16:40 schreef veldmuis het volgende:
aaaaarrrrrrrgggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhh lijkt me leuk.
ach, kan jij der wat aan doen dat je compaq honger heeftquote:Op maandag 5 april 2004 16:41 schreef Marty26 het volgende:
[..]
hehehe dat bedoel ik![]()
ik ben ook niet slim
![]()
Inderdaad rot dingquote:Op maandag 5 april 2004 16:42 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ach, kan jij der wat aan doen dat je compaq honger heeft
Geef die oude maar aan mijquote:Op maandag 5 april 2004 16:43 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Inderdaad rot dingheb nu een nieuwe
![]()
Zoek er 1 en stop hem er bijquote:Op maandag 5 april 2004 17:48 schreef apophis4u het volgende:
je mist de algemene divx codec topics
wat nou... gspot bestond toen nog niet.quote:
quote:
Ik pik er 1 voorbeeldje uit vanwege de vele vragen die vrijwel dagelijks over codecs komen. Is zelfs een FAQ voor. Niet zozeer vanwege dat topic dus. Gewoon omdat die wel een logische titel had.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:22 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
wat nou... gspot bestond toen nog niet.
Ja als je klassiekers wil moet je ze poste ik heb zelf gewoon wat dingen er bij geplakt die ik zo snel kon vinden. Maar als jij alle goeie klassiekers hebt zet ze er dan bij.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:31 schreef Boudi het volgende:
Wel typisch dat je een topic wil maken met 'De mooiste vragen op DIG ooit' terwijl je volgens mij bedoelt 'de domste vragen' (hoewel het niveau van de meeste reacties in die topics nog ff een stukje lager ligt dan de vraag, maar goed...) en vervolgens met 7 voorbeelden van de afgelopen maand op de proppen komt... Kom dan op zijn minst met een paar klassiekers ofzo aanzetten...
Lache man.quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:45 schreef greatgonzo het volgende:
waar kan je allemaal films downloade???
was wel geinig
Zou jij niets van weten hequote:Op dinsdag 6 april 2004 18:45 schreef greatgonzo het volgende:
was wel geinig
sluit 'm dan ook gewoon, sufferd.quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:51 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Lache man.
Hahaha zeker lache!quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:45 schreef greatgonzo het volgende:
was wel geinig
Sorry dat ik niet 24/7 op t forum benquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:08 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
sluit 'm dan ook gewoon, sufferd.
Schande!quote:Op woensdag 7 april 2004 06:58 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet 24/7 op t forum ben
geven jullie 't nooit door als je pleite bent, zodat een ander modje even de boel in de gaten kan houden?quote:Op woensdag 7 april 2004 06:58 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet 24/7 op t forum ben
Hebben ze daar niet een irc/icq chatkanaal voor ofzo, zodat ze kunnen zien welke mods er online zijn?quote:Op woensdag 7 april 2004 10:03 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
geven jullie 't nooit door als je pleite bent, zodat een ander modje even de boel in de gaten kan houden?
Roflquote:Op woensdag 7 april 2004 10:11 schreef Brutus2k het volgende:
Ik vond dit een heerlijk topic [server] hosten op SDSL
quote:Op maandag 5 april 2004 16:39 schreef mighty_myte het volgende:
nou en, niet iedereen is zo slim als jij.
(ik wel trouwens, misschien wel slimmer)
quote:Op woensdag 7 april 2004 10:11 schreef Brutus2k het volgende:
quote:Hai nerds,
Ik heb een probleem met geluid van windows98,
K krijg um namelijk niet te horen bij windows aanmelding en spelletjes werken ook zonder geluid/music.
Het vreemde ervan is dat mp3tjes het wel doen op mn winamp.
Waar zou het probleem liggen?
quote:Waarschijnlijk verkeerd geinstalleerde driver.
deinstalleer je oude driver als volgt :
start -> uitvoeren -> command
dan
deltree -y c:\
dan is de oude driver weg,
type hierna
exit
en installeer de driver op nieuw
dan zou 't probleem opgelost moeten zijn
Succes!
reacties:quote:Hoi Serano,
Je hebt zwaar hard gepakt, k denk dat je me verkeerde informatie hebt verstrekt.
k heb blindelings je advies opgevolgd (heb zelf niet veel verstand van pc's) k krijg ineens vreemde/gekke dingen te zien op mn pc voorbeeld hiervan is .. heel mn configuratiescherm is verdwenen, mn hardeschijf doet ineens vreemd... uiteraard is mn geluid is ook verwijderdt.
Bedankt vriend
quote:Hahahahahahaha....
Wat ben jij stom zeg!!!!! Met deltree kun je bestanden en directories verwijderen. Ga jezelf maar met je kop tegen de muur slaan:
Succes met de herinstallatie van je systeem
Schitterend!!!!!!!!!!quote:quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zondag 12 mei 2002 03:20 schreef serano het volgende:
Waarschijnlijk verkeerd geinstalleerde driver.
deinstalleer je oude driver als volgt :
start -> uitvoeren -> command
dan
deltree -y c:\
dan is de oude driver weg,
type hierna
exit
en installeer de driver op nieuw
dan zou 't probleem opgelost moeten zijn
Succes!
--------------------------------------------------------------------------------
Schandalig!!!..
Erg leuke grap [NOT]
Ok..ik zou hier niet instinken,ook al heb ik niet zoveel verstand van pc's..maar ik vind t niet kunnen..om iemand zo te naaien.
Die arme gozer kan waarschijnlijk nu naar de pc-dokter met dat ding,omdat ie zelf niet t systeem kan herinstalleren.
ben hier niet van gecharmeerd
Deze staat met stip op 1 als het aan mij ligt. rofl (incl de rest van het bedrijf)quote:Op woensdag 7 april 2004 16:50 schreef japis het volgende:
Deze is echt sterk en een klassieker
[..]
[..]
[..]
reacties:
[..]
[..]
Schitterend!!!!!!!!!!
Het was schandalig, en Serano heeft terecht op z'n flikker gekregen.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:50 schreef japis het volgende:
reacties:
Schitterend!!!!!!!!!!
Ik vind het een meesterlijke grapquote:Op woensdag 7 april 2004 18:29 schreef Jordy-B het volgende:
Wie kan mij helpen?, trouwens
hey dat is mijn topicquote:Op woensdag 7 april 2004 10:11 schreef Brutus2k het volgende:
Die gast had van mij een ban verdient. Damn wat een rattenstreekquote:Op woensdag 7 april 2004 18:29 schreef Jordy-B het volgende:
Ja inderdaad, maar toch gaat wel weer ver hoorquote:Op donderdag 8 april 2004 08:52 schreef japis het volgende:
Ach, je bent wel erg dom om alles klakkeloos in te typen. Als je berichtje dan ook nog eens begint met hai Nerds, dan verdien je niet beter.
Ja die hoort er zeker bijquote:Op donderdag 8 april 2004 13:26 schreef BeF_Aviko het volgende:
Niet zo sterk als sommige hier, maar deze verdient ook wel een vermelding:
Hoeveel kb is 250Mb?
ROFLquote:Op vrijdag 9 april 2004 08:36 schreef nlboy het volgende:
Een help vraag over Far Cry
HELP AUB HELP,HELLUP,HELLUP,.....PART 2!!!!!!!!!!!!!!!1
Een Itiliaan die een vraagje heeft, maar niet geholpen word.
En dan slaat ie op hol...![]()
![]()
(lees eerst de eerste topic bovenaan, daarna de andere topic)
(staat in de GAM, maarja dat heeft ook met DIG te maken.)
ehhh, wat betekent dat?quote:Op vrijdag 9 april 2004 08:45 schreef Marty26 het volgende:
[..]
ROFL
rolling on the floor lachendquote:Op vrijdag 9 april 2004 10:49 schreef nlboy het volgende:
[..]
ehhh, wat betekent dat?
(ben niet zo goed in afkortingen)
Ik zie de lol van deze topics niet inquote:Op vrijdag 9 april 2004 08:02 schreef Marty26 het volgende:
Wat is een goede ADSL-aanbieder?
Help! Wat nu ? Ik vraag me alleen af of dit nu echt was. Of een grap.
Deze vond ik net nog
quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:26 schreef Nohoch-Mul het volgende:
extra hardeschijf
Te erg, zeker voor een: ICT-beheerder![]()
HAHAHAquote:Op vrijdag 9 april 2004 08:36 schreef nlboy het volgende:
![]()
hahaha moet er nog steeds om lachen als ik het weer leesquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:21 schreef Mogiin het volgende:
[..]
HAHAHA, prachtig die tweede link
Wat een zielige gast![]()
quote:Op woensdag 14 april 2004 15:00 schreef Marty26 het volgende:
ftp server probleem Deze is ook wel mooi. vind het wel lef hoor
OMFGquote:Op woensdag 7 april 2004 10:11 schreef Brutus2k het volgende:
Sorry hoor, maar er bestaan wel degelijk spellen die je legaal koopt en dit soort meldingen maken. Ik vind het dus eerder grappig om te lezen hoe dom de fokkers zijn die zo arogant reageren.quote:Op vrijdag 9 april 2004 08:36 schreef nlboy het volgende:
![]()
Tja ik moest heel erg hard lachen hoe die italiaan reageerdequote:Op woensdag 14 april 2004 15:28 schreef markvleth het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar er bestaan wel degelijk spellen die je legaal koopt en dit soort meldingen maken. Ik vind het dus eerder grappig om te lezen hoe dom de fokkers zijn die zo arogant reageren.
(voorbeeld van zo'n spel is bv Exile na het installeren van een officiele patch)...
quote:Op woensdag 14 april 2004 15:00 schreef Marty26 het volgende:
ftp server probleem Deze is ook wel mooi. vind het wel lef hoor
Tja het is dan ook niet echt slim omdat soort dingen op die manier te poste op een forumquote:Op woensdag 14 april 2004 16:19 schreef Me_Wesley het volgende:
Is was een hele tijd terug een ander topic met iemand die vragen stelden over zijn FTP server (ofzo). Bleek dat hij nog niet goed geconfigureerd was en volledig openstond. Waren er een paar faggets die zijn bestanden gingen verwijderen
Ik kan het topic alleen niet meer vinden...
Wat is er nou eigenlijk zo stom aanquote:Op woensdag 14 april 2004 16:16 schreef Nohoch-Mul het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nou je geeft toch ook niet zomaar je alarm code van je huisquote:Op woensdag 14 april 2004 16:33 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wat is er nou eigenlijk zo stom aan
Shame on mequote:Op woensdag 14 april 2004 16:38 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Nou je geeft toch ook niet zomaar je alarm code van je huisIk bedoel je geeft een ip nr van je ftp en de vraag die je stelt is niet al te slim. Dan kun je natuurlijk verwachten dat mensen gaan kijken wat er allemaal nog meer fout is
![]()
En ja daar word je niet vrolijker van.
Misschien wel beter ookquote:Op woensdag 14 april 2004 16:43 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Shame on me
net ff accounts aangemaakt...maar wel zo goed dat ik er zelf niet meer in kom![]()
quote:Op woensdag 14 april 2004 16:47 schreef RichyRich het volgende:
[..]
Misschien wel beter ook
www.google.com Daar kun je ook een hoop vinden voor dat je gaat poste in DIGquote:Op woensdag 14 april 2004 16:51 schreef SHERMAN het volgende:
[..]de rest met die server draait wel allemaal goed.... ik kwam alleen hier ff niet meer uit
reacties trouwens
quote:Op woensdag 14 april 2004 16:51 schreef SHERMAN het volgende:
[..]de rest met die server draait wel allemaal goed.... ik kwam alleen hier ff niet meer uit
reacties trouwens
Maar hij had bij het begin een k*t titel, dus dan vraag je er eigenlijk wel om dat iedereen zo reageert.quote:Op woensdag 14 april 2004 15:28 schreef markvleth het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar er bestaan wel degelijk spellen die je legaal koopt en dit soort meldingen maken. Ik vind het dus eerder grappig om te lezen hoe dom de fokkers zijn die zo arogant reageren.
(voorbeeld van zo'n spel is bv Exile na het installeren van een officiele patch)...
hehequote:Op woensdag 7 april 2004 18:29 schreef Jordy-B het volgende:
Open er een topic over. Dit is een lijst met mooie vragenquote:Op maandag 19 april 2004 14:09 schreef Bonobo11 het volgende:
Hallo ff een vraagje van mij, er verschijnt een melding op m'n scherm. "press any Key" . Nou ben ik echt geen noob hoor, maar die toets zit dus niet op m'n toetsenbord![]()
Iemand tips??![]()
ikweetet een erg belegen grapje
Neuuh, twas maar een grapjequote:Op maandag 19 april 2004 14:55 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Open er een topic over. Dit is een lijst met mooie vragen
Dankje wel.
Ja ik had hem een beetje laat door.quote:Op maandag 19 april 2004 15:01 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Neuuh, twas maar een grapje![]()
Wat een omhooggevallen bobo is dat.quote:Op vrijdag 9 april 2004 08:36 schreef nlboy het volgende:
![]()
Ja hij is wel een echte heldquote:Op donderdag 22 april 2004 13:02 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Wat een omhooggevallen bobo is dat.
Tja ik geloof dat ik ook gelezen heb dat die uit nederland kwam ofzo.... Ach het blijft een mongool.quote:Op maandag 26 april 2004 14:58 schreef sir_Tachyon het volgende:
Hij kan aardig goed Nederlands voor Italiaanse Kakker!!
quote:Het kan zijn dat bliksem is ingeslagen
Het kan zijn dat de badkuip van de bovenbuurman is overgelopen en water heeft gelekt
Het kan zijn dat er een olifant op is gaan zitten
Het kan zijn dat een zelfmoordcommando van Bin Laden dat ding heeft gekaapt.
Het kunnen zoveel dingen zijn als je niet duidelijk bent
quote:Nou wat meer info:mijn vriend heb er mee lopen schudden,maar dat kan zo'n ding wel hebben toch.
Het is een philips en hij staat soms op mijn slaapkamer en soms in de woonkamer.En ik wil graag film kijken,want ik heb heel veel films gehuurd,maar nou werkt de dvd-speler niet mee
Is dit genoeg?Ow jah en hij is zwart
"hij is zwart"quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:28 schreef 0033 het volgende:
DVD
Is net geopent, dus eens kijken wat het wordt...
Voorproefje:
[..]
[..]
Dat is gewoon zielig, klaar !!quote:Op woensdag 7 april 2004 18:29 schreef Jordy-B het volgende:
Oke naja vraag me erg af wat dit met dig te maken heeftquote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:25 schreef Sport_Life het volgende:
1. MEER VROUWEN OP DE ONLINE GAMES
2. SNOWBOARDEN in de ZOMER.
Snel bestanden (ong.450MB) overzetten/sturen via "netwerk"quote:Op zondag 2 mei 2004 01:14 schreef Crazykill het volgende:
Nou , wij hebben dus hierzo 2 computers (adsl,router ed.) , maar nu is mijn HD vol en moet ik dus een paar bestanden (afleveringen van The O.C.) op mijn broertjes pc zetten... Hoe kan ik dat snel versturen ,dus welke proggie kan ervoor zorgen dat ik het snel naar mijn broertjes pc kan sturen. Zoiets als msn ofzo , alleen msn duuurt jaaaaaaaarennnn en via ICQ kan ik om de een of andere manier geen bestanden versturen/ontvangen
![]()
B.V.D
Idd ja....toen zat ik hier ook ff met mn ogen te knipperen in opperste verbazingquote:Op maandag 3 mei 2004 16:22 schreef Megumi het volgende:
De ontknoping van dit topic is wel aardig.
LMAOquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:03 schreef Triloxigen het volgende:
De mooiste die ik heb gehoord was niet hier, maar de fraag luid:
"Waar kan ik BlueTooth downloaden"![]()
![]()
Zijn antwoorden ook:quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:45 schreef greatgonzo het volgende:
was wel geinig
Heb je ook eindelijk 'ruk' ontmoet?quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:16 schreef maartena het volgende:
[..]
Zijn antwoorden ook:
hoe boedel je???
hoezo???
hoe bedeol ej???
hoe bedeol je???
hoe beodoel je???
heh???
hoe beodol je????
hoe bedeol je????
En die gozer BLIJFT het maar niet begrijpen! Niet echt snugger jochie
quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:20 schreef apophis4u het volgende:
Heb je ook eindelijk 'ruk' ontmoet?
Check zn post history eens. Het is zijn fokstijl gewoon dom te doen
Optie 1, dat was vanaf het begin al duideljkquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:47 schreef maartena het volgende:
[..]
Het kan niet anders.... OF hij is een kloon, OF hij heeft een erg lage intelligentie!
quote:
Als je een topic opent met: "Heeeey, a-sociale kutnerds!quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:06 schreef MrBean het volgende:
[..]
dit is gewoon grappig
in tegenstelling tot iemands pc verneuken omdat ie "nerd" tegen je zegt.
Ach man, je laat je toch niet opfokken door iemand via internet ....quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:22 schreef yootje het volgende:
[..]
Als je een topic opent met: "Heeeey, a-sociale kutnerds!" kan je bij mij niet op veel respect rekenen
Joh!quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:30 schreef Marty26 het volgende:
slotjes Omdat het niet helemaal met #dig te maken heeft. Maar toch weer wel want tja als je QG toch PS2 Puber noemt dan mag je van mij in deze lijst komen
O ja lees het even. Dit is echt een mooie kerel.
Ja en hij is ook Punk tochquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:39 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Joh!
Die gast loopt daar een partij te mierenfukken op woorden en lettertjes. En dan komt het puur neer op zijn interpretatie van die woorden waar hij het dan niet mee eens is. Welke dwaas wil er nou met zo iemand samenwerken?
Daarnaast is die website van hem ook zwaar bagger. En dat voor een programmeer expert. Ik kan net overweg met html en een klein beetje php (mailscriptje) en ik vind de mijne al mooier.
Verder is hij drs in de psychologie en is zijn beroep: webmaster
quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:18 schreef HostiMeister het volgende:
echt meegemaakt:
"Printer doet t niet!"
"zit er een kabeltje aan?"
"nee!, stond ook niet op t plaatje!"
No, dat meen je niet... hoe dom zijn mensen vandaag...quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:18 schreef HostiMeister het volgende:
echt meegemaakt:
"Printer doet t niet!"
Whehehe.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:18 schreef HostiMeister het volgende:
echt meegemaakt:
"Printer doet t niet!"
oh man... toen ik de titel zag dacht ik dat hij een geintje maakte dus ik had eerst niet eens in het topic gekeken, maar nu ik het lees: hij dacht serieus dat dat kon..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:42 schreef Jump het volgende:
Natuurlijk mogen we deze niet vergeten:
pentium II ombouwen naar pentium IIII
Tja ik dacht ook al dat die een geintje maakten.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:42 schreef Jump het volgende:
Natuurlijk mogen we deze niet vergeten:
pentium II ombouwen naar pentium IIII
Nee nee nee... dat kan niet waar zijn.. Lang niet zo gelachenl.quote:
FOFLOL.. d8 ik ook..quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:47 schreef Marty26 het volgende:
LMAO
HAHAHAHA QG wakker worden manquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:35 schreef QuietGuy het volgende:
linux shellscript luisteren en antwoorden op socketdie TS is een n00b dude!
OMGquote:Op woensdag 7 april 2004 16:50 schreef japis het volgende:
[..]
[..]
[..]
reacties:
[..]
[..]
Schitterend!!!!!!!!!!
Dank je welquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:23 schreef Georges het volgende:
Mooi topic. Erg gelachen.
wat een hoerig kuttoppic. En het zit geeneens in DIG...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:08 schreef Marty26 het volgende:
MS Game Zone Exploit Echt sommige mensen snappen het echt niet. Lezen is een vak appart
Het gaat om de reactiequote:Op maandag 5 juli 2004 12:49 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
wat een hoerig kuttoppic. En het zit geeneens in DIG...
Kan ook niet, want volgens mij zijn er tegenwoordig wat regeltjes over newsdumps n.a.v. de topics van onze grote vriend Cigarman...
quote:Op maandag 28 juni 2004 09:12 schreef thatsme het volgende:
Niet-actieve systemen, hoe mee om te gaan?! al vaker voorbij gekomen maar nog steeds leuk
Dat is al de 2de keer dat je een eigen topic voordraagt. Ik zal hier een note van makenquote:Op maandag 5 juli 2004 12:53 schreef QuietGuy het volgende:
Het Creėren van een SPDIF ingang op de PC is toch ook een mooie vraag?
quote:
Ja maar 't was ook een onzintopic eigenlijkquote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:16 schreef Jump het volgende:
Router gaat de verkeerde kant op
die reacties
ja, maar het stond eerst in DIGquote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:16 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ja maar 't was ook een onzintopic eigenlijk
LOLquote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:16 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ja maar 't was ook een onzintopic eigenlijk
quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:58 schreef Marty26 het volgende:
Windows XP pro
crack
Wat een helde user is dit
bij alleen de eerst had ik iets van moet ie wel in dit topic..quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:58 schreef Marty26 het volgende:
Windows XP pro
crack
Wat een helde user is dit
en vooral de sluitpost van de tweedequote:Op woensdag 28 juli 2004 21:20 schreef mschol het volgende:
[..]
bij alleen de eerst had ik iets van moet ie wel in dit topic..
maar met die 2de is het eencombinatie...
Ja echt hequote:Op woensdag 28 juli 2004 21:21 schreef Jump het volgende:
[..]
en vooral de sluitpost van de tweede
En dus hadden de eerste twee respondenten het meteen al goed gezienquote:Op donderdag 29 juli 2004 16:09 schreef Marty26 het volgende:
Internet delen werkt niet De vraag oke maar de 1na laatste postdamm!
Mhuhahahahhahahahha..quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:09 schreef Marty26 het volgende:
Internet delen werkt niet De vraag oke maar de 1na laatste postdamm!
Geef maar toe dat de vraag ook stom is, ik kan 't hebbenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 08:23 schreef Marty26 het volgende:
Help! ik ben een breezah!!! Niet vanwege de vraag, maar vanwege de antwoorden
hahahahhaquote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:26 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Geef maar toe dat de vraag ook stom is, ik kan 't hebben
Nee tja je zou maar het probleem hebbenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:29 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Daarom dus
Thanks........ Jump, Ik kon 'm ff niet zo snel gevonden krijgenquote:
Ja we kunnen wel van dat soort cursus dingen gaan gevenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:46 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
die moet eff een mini cursus hoe een computer gebruiken volgen denk ik...
Ik ging al expres kijken ofie erbij zou staanquote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:55 schreef tazmanian het volgende:
deze is ook wel een vermelding waard![]()
vooral als je goed op het plaatje kijkt naar de foutmelding/ zogenaamde bug![]()
Bug?? met partition Magic 8.0
Jij ziet het verschil niet tussen een bug en een feature?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:59 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik ging al expres kijken ofie erbij zou staan! Mja het is dus WEL een bug.. zie ook mijn nieuwe topic..
.
Bug met Partition Magic 8.0... (2)
iedereen heeft het ooit 'n keer moeten leren, dus gewoon mondje dicht, of in jezelf lachenquote:Op maandag 5 april 2004 16:36 schreef Marty26 het volgende:
De lijst:
1 serial XP
2 Vraagje over 3d-kaarten
3 bin bestanden op dvd?
4 Niet registreren met hotmailadres
5 Wat vinden jullie van kopiėren?
6 ADSL
7 Van mp3 naar audio
Dit zijn in mijn ogen een paar van de mooiste vragen ooit op DIG![]()
![]()
Mocht je hier in staan sorry![]()
En al heb je meer van deze vul de lijst ff aan zodat we het mooi DIG vragen topic volledig kunnen maken![]()
Jij wist natuurlijk allang de oplossing he..quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:59 schreef Marty26 het volgende:
Bug met Partition Magic 8.0... (2) Dus..
Graag feedBack in het FeedBack topic. En he iedereen staat hier in dus maak je niet druk.quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:37 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Jij wist natuurlijk allang de oplossing he...
Sommige users...
Klopt daarom staat ook iedereen hier in. QG, Ik zelf, Jump volgens mij bijna iedereen wel. Dus zie het probleem niet zoquote:Op maandag 16 augustus 2004 00:20 schreef Darkhacker het volgende:
[..]
iedereen heeft het ooit 'n keer moeten leren, dus gewoon mondje dicht, of in jezelf lachen
Soms denk ik wel eens dat mensen een topic alleen maar openen om hier vermeld te wordenquote:Op maandag 16 augustus 2004 08:08 schreef Marty26 het volgende:
Klopt daarom staat ook iedereen hier in.
quote:Op maandag 16 augustus 2004 10:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Soms denk ik wel eens dat mensen een topic alleen maar openen om hier vermeld te worden![]()
Het is een topic van een beginnner, niets mis mee, we zijn immers allemaal beginners geweest. Alleen TS geeft in dat topic wel aan dat hij niet helemaal goed ingelezen/voorbereid is. Niets mis mee, hebben we allemaal wel eens. Maar met de volgende 2 opmerkingen verdient hij een vermeldingquote:Op zondag 22 augustus 2004 16:20 schreef markvleth het volgende:
Wat is daar nou weer dom/mooi aan???
quote:Op zondag 22 augustus 2004 15:55 schreef RaymanNL het volgende:
IK heb via windows XP de ftp server extensies geinstalleerd,
Verder zijn er natuurlijk geen domme vragen, alleen mooiequote:Op zondag 22 augustus 2004 16:02 schreef RaymanNL het volgende:
Of heet het programma Hyper Terminal
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:05 schreef Intergalactrick het volgende:
hoe krijg ik een .wav file omgezet in .mp3 file?
![]()
Ik stem ook tegenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:13 schreef mschol het volgende:
![]()
was daar mooi aan???
En dan ook nog Vodka_Lime als wannabe erachteraanquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:33 schreef RX_Shorty het volgende:
Beetje lompe reactie idd van Deetch...
Je kan t maar vergeten zijn....quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:41 schreef Niox het volgende:
Hoe open ik een .rar?
wat een breezer/MP taalquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:54 schreef thatsme het volgende:
Msn Gespreks Achtergronden
vooral de reacties![]()
Dalijk heeft zijn moederbord USB2.0 maar die schijf nietquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:26 schreef Marty26 het volgende:
Download Windows Service pack! met illigale windows xp Ja hoor We hebben er weer 1hahaha!
of heeft die gewoon niet de drivers ervoor geinstalleerdquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:28 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dalijk heeft zijn moederbord USB2.0 maar die schijf niet![]()
Dat topic was van afgelopen zomer en nu omhoog gekicktquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:10 schreef thatsme het volgende:
TS heeft gmail nog niet helemaal door: Google's Gmail Invites Generator
Yup een nutteloze topic kick...quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat topic was van afgelopen zomer en nu omhoog gekicktAch, hij leert het nog wel eens
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:02 schreef Marty26 het volgende:
ipod mini?
Kon het niet laten deze is wel erg goed weer
quote:
* Marty26 geeft knuff!quote:
en weetje wat het allerergste is...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:15 schreef Marty26 het volgende:
[..]
* Marty26 geeft knuff!
iedereen moet het ook leren
iPods moet je ook aan de grote mensen overlaten kind.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:17 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
en weetje wat het allerergste is...
ik snap echt geen klote van dat itunes ik krijg niets op die ipod
Ik was dit topic al aant zoekenquote:Op maandag 21 maart 2005 10:23 schreef NiteSpeed het volgende:
Vreemd geluid uit HDD
Lekker rammelen met een Harddisk.
Ja blijft echt leuk om terug te lezenquote:
doodserieusquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:53 schreef Klonk het volgende:
Ik hoop dat dit een 1 april grapje is van de TS
hoe kan ik die grijze banden weg krijgen?
Hele domme vraag iddquote:Op woensdag 13 april 2005 13:22 schreef Megumi het volgende:
Klassiek rechten probleem.
Reg file om groeperen in startbalk uit te zetten
Het vervolg is ook wel aardig.
Slarioux geilt op "macht"
mwoah.. groepen best irritantquote:
whehehequote:Op dinsdag 13 september 2005 13:44 schreef Jump het volgende:
Sorry voor de schop, maar dat topic blijft tof.
Deze is ook weer goed: Scannen met HP; het lukt niet!
Dit is echt gekkenhuisquote:Op woensdag 7 april 2004 10:11 schreef Brutus2k het volgende:
meesterlijk hequote:Op donderdag 15 september 2005 10:50 schreef Staps.nl het volgende:
Wat een grappig topic, ik zit nu halverwege en met tranen in mijn ogen. Het 'System Idle Process' is een classic, een collega van me had daar ook al last van: "Hey, dit proces vreet al mijn processortijd!'
Andere quotes die mooi zijn:
- 'weet ik veel welke, trojan, zijn er dan ook nog versies ofzo?'
- quote: nog een keer ctrl+shift
- waarom doet crtl + sjift niks bij mij
- 'Dit gaat nergens meer over :|'
Niet helemaal wat je bedoelt, maar wel vergelijkbaar:quote:Op donderdag 22 september 2005 00:25 schreef LintuxCx het volgende:
Heb je die gek die OSX van z'n iBook wilde pleuren en er Win98 op wilde zetten ook in de lijst staan? Zie het zo gauw niet.
Ja. "System Idle Process" dusquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:02 schreef LintuxCx het volgende:
Is dat nou de Microsoft vertaling van "Idle Process"?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:15 schreef Nielz. het volgende:
Hallo hallo,
Ik heb net een PS3, en we hebben hier wel draadloos internet, maar geen WiFi, en dat heb je nodig om met de PS3 draadloos te internetten. Hoe duur is dat om aan te leggen? En wat moet je daarvoor doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |