Gebruik de search hier eens.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:29 schreef sweex het volgende:
En ja: ik heb al gegoogled
Best lame eigenljik, ze zijn een distributeur voor gekraakte software en dan gaan ze zelf hun dvd's met de gerkaakte software beveiligen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:29 schreef sweex het volgende:
Ik heb hier een stapel Twilight DVD die ik graag wil kopieëren maar er zit een kopieer beveiliging op.
Nou wil ik hem toch branden en dat ie daarna ook bruikbaar is, hoe moet ik dat doen? En ja: ik heb al gegoogled
Kan ik niks over Twilight DVD kopieer beveiligingen vinden..jij welquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:30 schreef static het volgende:
[..]
Gebruik de search hier eens.
Kom jij trouwens wel eens ooit in andere subfora dan dig? Of staan die nog niet eens in je active topic list?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:32 schreef wimmel_1 het volgende:
Ghehe......... Je wil de kopiëer beveiling van een illegale DVD op een illegale manier omzeilen
Hoe ironisch..........
Ik dacht dat Twilight een film was ofzo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:35 schreef sweex het volgende:
[..]
Kan ik niks over Twilight DVD kopieer beveiligingen vinden..jij wel![]()
Laten we het daar op houden, kan dit topic openblijvenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:40 schreef static het volgende:
[..]
Ik dacht dat Twilight een film was ofzo.
Ik vrees dat je weinig zinnige reactie's gaat krijgen op dit topic. Is policy overschrijdend (Warez).quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:42 schreef sweex het volgende:
[..]
Laten we het daar op houden, kan dit topic openblijven![]()
t'is een thuiskopie hé![]()
KaZaA omfg...en ik heb niet zo'n snelle verbinding en dan nog, 15 dvd's van 4.7 GB, down jij dat ff met je huisverbindingjequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:54 schreef markvt het volgende:
Bestaat die crap nog joh iedereen heeft toch kazaa inmiddels en dat niet nodig...
Elke week minimaal.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:56 schreef sweex het volgende:
[..]
KaZaA omfg...en ik heb niet zo'n snelle verbinding en dan nog, 15 dvd's van 4.7 GB, down jij dat ff met je huisverbindingje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |