Alles wat je altijd al over computers, hardware, software, internet en elektronische gadgets had willen weten, maar niet op Tweakers.net durft te vragen.
Help! Op school (HRO) zit ik op het draadloze netwerk. De verbinding is goed, maar elke 5 minuten moet ik opnieuw inloggen. Dit is ook bij MSN het geval.
Een klasgenoot heeft de instellingen veranderd en heeft er nu geen last meer van. Maar zij heeft FF en ik IE. (Ja, ik ga FF nemen, maar nu ff niet.)
Hoe zorg ik dat ik altijd blijf aangemeld en ingelogd en zo?
Als je met Firefox browst in plaats van met Internet Explorer wordt je in MSN niet van het net afgetieft? Lol... klinkt beetje alsof er ergens nog een derde oorzaak moet zijn buiten FF, IE, MSN, zodat het ineens wel werkt.
(Het kan natuurlijk best dat FF die instelling 'goed' gezet heeft)
Ieder verhaal eindigt gelukkig, als je er maar vroeg genoeg mee stopt. - Annie M.G. Schmidt -
Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
Kan 1001 problemen zijn, een driver die fucked up, kanaal die te laag staat, een loop telefoon, een gsm mast, een buurman met een router op hetzelfde kanaal. Maar mooi dat het weer doet.
Bij het inlogscherm zit een pop-up die je om de 225 seconden ververst. (Hoe amateuristisch. ) Maar mijn pop-up killer stond aan. Nu die uit staat, werkt het prima. Blijft raar, dat wel.
Op woensdag 14 september 2005 13:02 schreef Manneke_Pils het volgende: Welke locatie HRO zit je? Dan kunnen we miss. even een mobiele hulppost inschakelen