Dit heeft niks met slim zijn te maken. Dit is gewoon grappig om te lezen. En ja ik zal ook wel een zooi domme vragen hebben gesteld.quote:Op maandag 5 april 2004 16:39 schreef mighty_myte het volgende:
nou en, niet iedereen is zo slim als jij.
(ik wel trouwens, misschien wel slimmer)
hehehe dat bedoel ikquote:Op maandag 5 april 2004 16:40 schreef veldmuis het volgende:
aaaaarrrrrrrgggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhh lijkt me leuk.
ach, kan jij der wat aan doen dat je compaq honger heeftquote:Op maandag 5 april 2004 16:41 schreef Marty26 het volgende:
[..]
hehehe dat bedoel ik![]()
ik ben ook niet slim
![]()
Inderdaad rot dingquote:Op maandag 5 april 2004 16:42 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ach, kan jij der wat aan doen dat je compaq honger heeft
Geef die oude maar aan mijquote:Op maandag 5 april 2004 16:43 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Inderdaad rot dingheb nu een nieuwe
![]()
Zoek er 1 en stop hem er bijquote:Op maandag 5 april 2004 17:48 schreef apophis4u het volgende:
je mist de algemene divx codec topics
wat nou... gspot bestond toen nog niet.quote:
quote:
Ik pik er 1 voorbeeldje uit vanwege de vele vragen die vrijwel dagelijks over codecs komen. Is zelfs een FAQ voor. Niet zozeer vanwege dat topic dus. Gewoon omdat die wel een logische titel had.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:22 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
wat nou... gspot bestond toen nog niet.
Ja als je klassiekers wil moet je ze poste ik heb zelf gewoon wat dingen er bij geplakt die ik zo snel kon vinden. Maar als jij alle goeie klassiekers hebt zet ze er dan bij.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:31 schreef Boudi het volgende:
Wel typisch dat je een topic wil maken met 'De mooiste vragen op DIG ooit' terwijl je volgens mij bedoelt 'de domste vragen' (hoewel het niveau van de meeste reacties in die topics nog ff een stukje lager ligt dan de vraag, maar goed...) en vervolgens met 7 voorbeelden van de afgelopen maand op de proppen komt... Kom dan op zijn minst met een paar klassiekers ofzo aanzetten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |